Nee, ik blijf een bejaarde die seksueel getinte appjes naar een kind stuurt ronduit walgelijk vinden. Wat mij betreft is er al ruimschoots aangetoond dat het een vieze pedo is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Hé, dat zijn mijn woorden van eergisteren![]()
En als het blijkt, geef je dan 4 december ruiterlijk je fout toe?
Ja, ik leef gelukkig wel in een aangename bubbel iddquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:53 schreef the-eye het volgende:
Ben jij blind of leef je in een(enorm aangename)bubbel ofzo?![]()
Ik zie niet anders dat zulk gedrag. De wereld zit vol met kift
Soo hee, jij bent goedgelovigquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik blijf een bejaarde die seksueel getinte appjes naar een kind stuurt ronduit walgelijk vinden. Wat mij betreft is er al ruimschoots aangetoond dat het een vieze pedo is.
Ik zal er niet naartoe gaan omdat het niet mijn muziek is, maar van mij mag iequote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat hij nog wel een Ziggo Dome vol krijgt eigenlijk, zie veel reacties van mensen die hem steunen. Ik verwacht in 2027-28 gewoon weer Borsato concertjes, de schoorsteen moet toch weer roken, dan kan hij die kitscherige liedjes weer zingen.
De desbetreffende appjes zijn niet eens in twijfel getrokken door de verdediging vandaag. Dat zegt genoegquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Soo hee, jij bent goedgelovig![]()
En je weet niet eens wat een pedo is man
Kan ie lekker handtastelijk zijn met zn soortgenotenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat hij graag naar Italië wil verhuizen als dit achter de rug is.
Ik denk ook dat het een soort sensatie zoeken is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, omdat als er ergens een 'kind' in geding is, men alle ratio verliest en niet meer helder kan nadenken. Iets met een rode lap, hangen zal-ie!
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
De desbetreffende appjes zijn niet eens in twijfel getrokken door de verdediging vandaag. Dat zegt genoeg
quote:
Ah, dat stond dan beetje vaag bij Belleman. Dacht dat ze bedoelde dat hij het gedroomd had en zichzelf daarna had laten onderzoekenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Over die dromen in dat bad, dat kwam toch uit de mond van Nathalie, tijdens haar verhoor?
Daar is toch geen bewijs van?
Kijk nou eens naar dr toon van je eigen bericht?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:53 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ben jij blind of leef je in een(enorm aangename)bubbel ofzo?![]()
Ik zie niet anders dat zulk gedrag. De wereld zit vol met kift
edit:
Nou kan deze toch wel weer?
Bekijk deze YouTube-video
LMFTFYquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:21 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een soort sensatie zoeken trollen is.
Al die titels worden nu onder een vergrootglas gelegd ook ...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:23 schreef vencodark het volgende:
Die zangcarrière gaat hij nooit meer oppakken.
Dat kan hij niet meer, die man is weg. Ben ik echt van overtuigd.
#Borsato gaat verder over een droom waarover hij vertelde aan de moeder van het meisje. In die droom zat hij in bad met het meisje en legde hij haar uit "hoe het werkt bij een man". Borsato nu: "Ik walg daarvan! Ik walg daarvan!"quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Over die dromen in dat bad, dat kwam toch uit de mond van Nathalie, tijdens haar verhoor?
Daar is toch geen bewijs van?
Die van dat bad en dromen waren geen appjes toch? Dat kwam uit de mond van Nathalie tijdens haar verhoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
De desbetreffende appjes zijn niet eens in twijfel getrokken door de verdediging vandaag. Dat zegt genoeg
Ik vraag het me af. Er zit genoeg materiaal in deze ervaring waar je best goeie liedjes van kan maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:23 schreef vencodark het volgende:
Die zangcarrière gaat hij nooit meer oppakken.
Dat kan hij niet meer, die man is weg. Ben ik echt van overtuigd.
Straks ook nog dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:24 schreef maily het volgende:
[..]
Al die titels worden nu onder een vergrootglas gelegd ook ...
Ja, bij de andere verslaggevers is dat duidelijker. Vage fout van Belleman, een gevaarlijke fout zelfs.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
#Borsato gaat verder over een droom waarover hij vertelde aan de moeder van het meisje. In die droom zat hij in bad met het meisje en legde hij haar uit "hoe het werkt bij een man". Borsato nu: "Ik walg daarvan! Ik walg daarvan!"
Ja hallo, wáár walgt-ie van? Van die droom of van het feit dat die moeder dat verhaal met die droom uit d'r dikke duim heeft gezogen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
#Borsato gaat verder over een droom waarover hij vertelde aan de moeder van het meisje. In die droom zat hij in bad met het meisje en legde hij haar uit "hoe het werkt bij een man". Borsato nu: "Ik walg daarvan! Ik walg daarvan!"
Als de aangeefster aan Borsato vraagt of hij ook ontkent aan haar borsten te hebben gezeten, komt er geen ontkenning. Borsato zegt: 'Maar dat is toch hoe het ging bij jullie thuis?' De aangeefster zegt dan: 'Ja, met iemand van dertig, maar toch niet met iemand van 15 jaar?'quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die van dat bad en dromen waren geen appjes toch? Dat kwam uit de mond van Nathalie tijdens haar verhoor.
Die andere was mogelijk verstuurd door haar moeder op de telefoon van Marco.
En wat was er nog meer?
Ze vallen alleen maar in herhaling, wat ik je brom. Af en toe gelardeerd met het woord 'irrelevant' (over het bewijs à decharge).quote:
En waarom dan nog steeds?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |