Dit moet een grapje zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze gebruikte Marco's sjaal als bh?
Stuur jij ook wel eens naar die 15-jarige dat ze zich moet masturberen om in slaap te komen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb gisteren nog een BH voor een 15 jarige puber gekocht. Ben ik nu een viespeuk?
En waar het bonnetje van de Action verscheen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:24 schreef ootjekatootje het volgende:
18 juni 2015.
Dat zou dan de datum zijn van het vermeende misbruik.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb gisteren nog een BH voor een 15 jarige puber gekocht. Ben ik nu een viespeuk?
Nee. Maar ik heb het met haar wel over seks en voorbehoedsmiddelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Stuur jij ook wel eens naar die 15-jarige dat ze zich moet masturberen om in slaap te komen?
Zolang je maar geen sjaal hebt gekocht..quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik las eens dat zelfverzekerde mensen vaak een punt achter hun handtekening zetten. Sindsdien zet ik een punt achter m'n handtekening in de hoop dat ik er zelfverzekerder van word.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:26 schreef Tengano het volgende:
Mensen die succesvol zijn houden vaak een dagboek bij. (google het maar)
is niet hetzelfde als
Mensen die een dagboek bijhouden zijn per definitie succesvol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:31 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik las eens dat zelfverzekerde mensen vaak een punt achter hun handtekening zetten. Sindsdien zet ik een punt achter m'n handtekening in de hoop dat ik er zelfverzekerder van word.
Dat doe ik ook, maar niet bewust om die reden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
Op zich een goed punt, maar daar is John Ewbank even schuldig aan als Marco B zelf.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
Om 15:00 verder...
OvJ: "Maar Edelachtbare, u kunt toch ook niet met droge ogen ontkennen dat het hier om buitengewone kutmuziek gaat?"
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar foto's van![]()
Zou het deze zijn? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sow, dan ben je wel in en in slecht. Zou best kunnen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Het meisje zei ook dat ze appjes kreeg van Borsato. Op 6 mei 2015: "Lieve schat, ook al app ik je niet elke dag, weet dat ik elke dag even aan je moet denken. Je bent een prachtige jonge vrouw geworden met alles erop en eraan." Maart het appje eindigt met 'mama'.
Betrapt,
Er zijn dingen die ik nog steeds vreemd vind, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik iets te vroeg over Marco heb geoordeeld. Deze vrouw heeft geen geweten. Carrière weg, huwelijk weg, misschien een celstraf (al denk ik dat dat misschien wel mee gaat vallen). Dat er zulke mensen bestaan zeg.quote:
Als ik Marco typ komt er niet ineens mama te staan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:42 schreef eborn het volgende:
Laat mama toevallig dezelfde twee eerste letters als de voornaam van de afzender. Dat heet auto-correct.
Hangt meestal van je historie af. Afhankelijk van welke woorden je vaak gebruikt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik Marco typ komt er niet ineens mama te staan.
Bingo!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:46 schreef roos94 het volgende:
Autocorrect hebbenhedde gij dyslexie ofwa.
Ik heb hem gevonden bij Saskia Belleman:quote:
Geen idee, maar je kunt snel genoeg zien aan het tijdstip van verzenden of er een optreden was. Ik mag aannemen dat het magische advocatenduo dat anders wel als punt 1 op de agenda hadden gezet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar was Marco’s telefoon tijdens optredens?
Ga je maar eens verdiepen in hoe narcisten in elkaar zitten, wat voor toxische tactieken ze gebruiken en wat die kunnen aanrichten.....quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik nog steeds vreemd vind, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik iets te vroeg over Marco heb geoordeeld. Deze vrouw heeft geen geweten. Carrière weg, huwelijk weg, misschien een celstraf (al denk ik dat dat misschien wel mee gaat vallen). Dat er zulke mensen bestaan zeg.
Nee, want deze zaak gaat niet over Nathalie. Als het zo is komt dat naar voren in de zaak tegen Nathalie binnenkort.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kunt snel genoeg zien aan het tijdstip van verzenden of er een optreden was. Ik mag aannemen dat het magische advocatenduo dat anders wel als punt 1 op de agenda hadden gezet.
Natuurlijk wel, als zij konden aantonen dat die app niet door Marco verzonden was, dan hadden ze dat gewoon meegenomen. Dat is namelijk het ultieme bewijs om hem vrij te spreken. Het gaat er dan niet eens om wie dat gedaan heeft.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, want deze zaak gaat niet over Nathalie. Als het zo is komt dat naar voren in de zaak tegen Nathalie binnenkort.
Nee, je bent niet de enige die zo denkt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:43 schreef vosss het volgende:
En ik maar denken dat Marco schuldig was.
Zoals ik het nu lees valt dat alleszins nog maar te bezien? Of is dat te kort door de bocht?
Jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:00 schreef Discombobulate het volgende:
Zou hij die moeder ook geneukt hebben?
Het zou hem niet meer of minder verdacht maken richting het meisje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:00 schreef eborn het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als zij konden aantonen dat die app niet door Marco verzonden was, dan hadden ze dat gewoon meegenomen. Dat is namelijk het ultieme bewijs om hem vrij te spreken. Het gaat er dan niet eens om wie dat gedaan heeft.
Tussen 2005 en 2015, toevallig precies het jaar dat Marco haar dochter ging betasten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:00 schreef Discombobulate het volgende:
Zou hij die moeder ook geneukt hebben?
Ja, dat bedoel ik ook. Ook doorstrepen idd.quote:
Dat corrigeer je toch meteenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:42 schreef eborn het volgende:
Laat mama toevallig dezelfde twee eerste letters als de voornaam van de afzender. Dat heet auto-correct.
Er is al voldoende aangereikt om aan te geven dat er sprake van sturing was vanuit de kant van moeder en dat het dagboek, wat denk ik wel het belangrijkste bewijsstuk is mogelijk gefingeerd bewijsmateriaal is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Het zou hem niet meer of minder verdacht maken richting het meisje.
Dat hoort thuis bij de aangifte tegen Nathalie.
Daar verschillen we over van mening.
quote:De vraag wat het slachtoffer zou winnen bij het doen van aangifte, is "volstrekt irrelevant", zegt Knoops. "Dat is niet de vraag waarom het hier gaat. Dat ze veel ellende over zich heen kreeg, of dat ze geen geld vraagt is niet relevant voor de bewijsvraag."
Ook dat het OM zegt het slachtoffer te geloven, is niet relevant, zegt Knoops.
Knoops: "Het gaat om het bewijs."
1 hand in zn broek, 1 op de telefoon, zo gaat dat. Foutje snel gemaakt.quote:
Ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
1 hand in zn broek, 1 op de telefoon, zo gaat dat. Foutje snel gemaakt.
Ik krijg het idee dat jij ook alleen maar leest wat je wil lezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:16 schreef matthijst het volgende:
Kutexcuus ook dat hij nooit alleen in zn kleedkamer was.
"HEt kAn niEt WaAR ZiJN, IK WaS NoOIt AlLeeN!111!11"
Dat zei Marco toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij ook alleen maar leest wat je wil lezen.
Lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat zijn autocorrect Marco aanpast in mama.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Dan stuur je er de goede naam achteraan.
Nu niet meer?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:20 schreef Tengano het volgende:
Afgelopen dinsdag was ik er redelijk van overtuigd dat hij schuldig was aan dat grensoverschrijdende gedrag.
Maar dit alles bewijst nog niet dat hij werkelijk onzedelijk aan haar heeft gezeten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nu niet meer?
Ik moest het dinsdag allemaal nog zien, tot hij zelf begon te getuigen, de sukkel:
"Nu sliep je alweer. Wat het beste werkt is een goeie vrijpartij"
"En oh ja, je hebt best mooie billen."
Op 15 april appte hij dat hij keelontsteking had en haar dus niet kon zoenen. "Maar billen aanraken kan wel."
...een droom waarover hij vertelde aan de moeder van het meisje. In die droom zat hij in bad met het meisje en legde hij haar uit "hoe het werkt bij een man"
Ik reageerde dan ook op "grensoverschrijdend gedrag".quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dit alles bewijst nog niet dat hij werkelijk onzedelijk aan haar heeft gezeten.
Dát is de aanklacht.
Kan gewoon strafbaar zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik reageerde dan ook op "grensoverschrijdend gedrag".
Dat vind ik wel bewezen, is niet fris, maar ook niet strafbaar.
Ligt eraan hoe oud ze was ten tijde van die berichten.quote:
Neuh, maar de vraag is hier niet of Marco zich onfatsoenlijk heeft gedragen, maar of hij strafbare handelingen heeft gepleegd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Als opa naar een 15-jarige sturen dat ze bloedmooi is, een lekker wijf en gewoon even moet neuken of masturberen om in slaap te komen moet ook gewoon genormaliseerd worden wat mij betreft.
Ik niet. Daar kon je na het debacle van eergisteren al vergif op innemen dat Knoops er gehakt van zou maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:14 schreef Tengano het volgende:
Ik begin nou pas te snappen waarom ze er in gingen met "We gaan voor vrijspraak."
Johquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij ook alleen maar leest wat je wil lezen.
Ben jij blind of leef je in een(enorm aangename)bubbel ofzo?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:20 schreef Tengano het volgende:
Wat me opvalt dat er hier wel genoeg 'mensen' zijn die hem graag zien hangen. Afgelopen dinsdag was ik er redelijk van overtuigd dat hij schuldig was aan dat grensoverschrijdende gedrag, maar dan nog geil ik er niet op dat iemand dan na 6 jaar ellende en de compleet verwoeste carrierre en meer van zulks alsnog moet hangen en lijden.
Aparte reactie vind ik dat wel.
Neequote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud ze was ten tijde van die berichten.
Klopt, ook al zou hij schuldig zijn aan deze strafbare feiten dan nog vind ik niet dat hij de gevangenis in moet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:20 schreef Tengano het volgende:
Wat me opvalt dat er hier wel genoeg 'mensen' zijn die hem graag zien hangen. Afgelopen dinsdag was ik er redelijk van overtuigd dat hij schuldig was aan dat grensoverschrijdende gedrag, maar dan nog geil ik er niet op dat iemand dan na 6 jaar ellende en de compleet verwoeste carrierre en meer van zulks alsnog moet hangen en lijden.
Aparte reactie vind ik dat wel.
Technisch is dat sowieso niet (hard) te bewijzen, dat is moeilijke aan dit soort zaken. Maar een appje waar wordt gesproken over het aanraken van billen vanuit hem vind ik toch wel redelijk sterk bewijsquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dit alles bewijst nog niet dat hij werkelijk onzedelijk aan haar heeft gezeten.
Dát is de aanklacht.
Ach welnee, dat is echt niet de reden hoor. Dat is de escape, de dooddoener als ze op argumenten onderuit gehaald zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:59 schreef Zoddie het volgende:
Ik weet ook niet wat het is en waarom mensen op internet hem zo graag keihard gestraft willen zien, puur omdat hij muziek maakt die ze niet leuk vinden?
Omdat wij mensen hiërarchische dieren zijn en het ons oplucht om hen van ons die hoger staan te zien vallen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:20 schreef Tengano het volgende:
Wat me opvalt dat er hier wel genoeg 'mensen' zijn die hem graag zien hangen.
Nee, omdat als er ergens een 'kind' in geding is, men alle ratio verliest en niet meer helder kan nadenken. Iets met een rode lap, hangen zal-ie!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:04 schreef Horzula het volgende:
[..]
Omdat wij mensen hiërarchische dieren zijn en het ons oplucht om hen van ons die hoger staan te zien vallen.
Vind de beschuldigingen niet zo geloofwaardig als misbruik. Wat de wet ook zegt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, omdat als er ergens een 'kind' in geding is, men alle ratio verliest en niet meer helder kan nadenken. Iets met een rode lap, hangen zal-ie!
Dat Borsato, schuldig aan strafbare feiten of niet, een totaal idioot blijkt te zijn helpt ook niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:04 schreef Horzula het volgende:
[..]
Omdat wij mensen hiërarchische dieren zijn en het ons oplucht om hen van ons die hoger staan te zien vallen.
Onzinquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat hij nog wel een Ziggo Dome vol krijgt eigenlijk, zie veel reacties van mensen die hem steunen. Ik verwacht in 2027-28 gewoon weer Borsato concertjes, de schoorsteen moet toch weer roken, dan kan hij die kitscherige liedjes weer zingen.
Er is he-le-maal niemand misbruikt!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:09 schreef Horzula het volgende:
[..]
Vind de beschuldigingen niet zo geloofwaardig als misbruik. Wat de wet ook zegt.
Serieus op ingaan ookquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Ach welnee, dat is echt niet de reden hoor. Dat is de escape, de dooddoener als ze op argumenten onderuit gehaald zijn.
quote:Het OM dacht om 3 uur te kunnen komen met een reactie op het pleidooi, maar dat wordt half 4.
Even geduld dus nog![]()
Dat moet nog blijken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Er is he-le-maal niemand misbruikt!
Dat doe ik dan ook niet op jouquote:
Over die dromen in dat bad, dat kwam toch uit de mond van Nathalie, tijdens haar verhoor?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Serieus op ingaan ook![]()
Persoonlijk vind ik het een vies ventje, door de 4 dingen die hij zelf aangeeft gedaan te hebben (billen, masturberen, dromen dat hij dat kind in bad ff kon laten zien wat een penis is, lekkere kont opmerking).
Daarom mag hij van mijn hangen: hij was er gewoon bij en deed iig in dit opzicht mee met de familie die nu opeens zo verderfelijk is volgens hem (zijn ze ook, maar wist ie toen ook al).
En wat boeit mij het of dat 5 maanden of een jaar is: ik ken de kneus verder niet persoonlijk.
Hé, dat zijn mijn woorden van eergisterenquote:
Nee, ik blijf een bejaarde die seksueel getinte appjes naar een kind stuurt ronduit walgelijk vinden. Wat mij betreft is er al ruimschoots aangetoond dat het een vieze pedo is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Hé, dat zijn mijn woorden van eergisteren![]()
En als het blijkt, geef je dan 4 december ruiterlijk je fout toe?
Ja, ik leef gelukkig wel in een aangename bubbel iddquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:53 schreef the-eye het volgende:
Ben jij blind of leef je in een(enorm aangename)bubbel ofzo?![]()
Ik zie niet anders dat zulk gedrag. De wereld zit vol met kift
Soo hee, jij bent goedgelovigquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik blijf een bejaarde die seksueel getinte appjes naar een kind stuurt ronduit walgelijk vinden. Wat mij betreft is er al ruimschoots aangetoond dat het een vieze pedo is.
Ik zal er niet naartoe gaan omdat het niet mijn muziek is, maar van mij mag iequote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat hij nog wel een Ziggo Dome vol krijgt eigenlijk, zie veel reacties van mensen die hem steunen. Ik verwacht in 2027-28 gewoon weer Borsato concertjes, de schoorsteen moet toch weer roken, dan kan hij die kitscherige liedjes weer zingen.
De desbetreffende appjes zijn niet eens in twijfel getrokken door de verdediging vandaag. Dat zegt genoegquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Soo hee, jij bent goedgelovig![]()
En je weet niet eens wat een pedo is man
Kan ie lekker handtastelijk zijn met zn soortgenotenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat hij graag naar Italië wil verhuizen als dit achter de rug is.
Ik denk ook dat het een soort sensatie zoeken is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, omdat als er ergens een 'kind' in geding is, men alle ratio verliest en niet meer helder kan nadenken. Iets met een rode lap, hangen zal-ie!
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
De desbetreffende appjes zijn niet eens in twijfel getrokken door de verdediging vandaag. Dat zegt genoeg
quote:
Ah, dat stond dan beetje vaag bij Belleman. Dacht dat ze bedoelde dat hij het gedroomd had en zichzelf daarna had laten onderzoekenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Over die dromen in dat bad, dat kwam toch uit de mond van Nathalie, tijdens haar verhoor?
Daar is toch geen bewijs van?
Kijk nou eens naar dr toon van je eigen bericht?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:53 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ben jij blind of leef je in een(enorm aangename)bubbel ofzo?![]()
Ik zie niet anders dat zulk gedrag. De wereld zit vol met kift
edit:
Nou kan deze toch wel weer?
Bekijk deze YouTube-video
LMFTFYquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:21 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een soort sensatie zoeken trollen is.
Al die titels worden nu onder een vergrootglas gelegd ook ...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:23 schreef vencodark het volgende:
Die zangcarrière gaat hij nooit meer oppakken.
Dat kan hij niet meer, die man is weg. Ben ik echt van overtuigd.
#Borsato gaat verder over een droom waarover hij vertelde aan de moeder van het meisje. In die droom zat hij in bad met het meisje en legde hij haar uit "hoe het werkt bij een man". Borsato nu: "Ik walg daarvan! Ik walg daarvan!"quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Over die dromen in dat bad, dat kwam toch uit de mond van Nathalie, tijdens haar verhoor?
Daar is toch geen bewijs van?
Die van dat bad en dromen waren geen appjes toch? Dat kwam uit de mond van Nathalie tijdens haar verhoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
De desbetreffende appjes zijn niet eens in twijfel getrokken door de verdediging vandaag. Dat zegt genoeg
Ik vraag het me af. Er zit genoeg materiaal in deze ervaring waar je best goeie liedjes van kan maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:23 schreef vencodark het volgende:
Die zangcarrière gaat hij nooit meer oppakken.
Dat kan hij niet meer, die man is weg. Ben ik echt van overtuigd.
Straks ook nog dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:24 schreef maily het volgende:
[..]
Al die titels worden nu onder een vergrootglas gelegd ook ...
Ja, bij de andere verslaggevers is dat duidelijker. Vage fout van Belleman, een gevaarlijke fout zelfs.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
#Borsato gaat verder over een droom waarover hij vertelde aan de moeder van het meisje. In die droom zat hij in bad met het meisje en legde hij haar uit "hoe het werkt bij een man". Borsato nu: "Ik walg daarvan! Ik walg daarvan!"
Ja hallo, wáár walgt-ie van? Van die droom of van het feit dat die moeder dat verhaal met die droom uit d'r dikke duim heeft gezogen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
#Borsato gaat verder over een droom waarover hij vertelde aan de moeder van het meisje. In die droom zat hij in bad met het meisje en legde hij haar uit "hoe het werkt bij een man". Borsato nu: "Ik walg daarvan! Ik walg daarvan!"
Als de aangeefster aan Borsato vraagt of hij ook ontkent aan haar borsten te hebben gezeten, komt er geen ontkenning. Borsato zegt: 'Maar dat is toch hoe het ging bij jullie thuis?' De aangeefster zegt dan: 'Ja, met iemand van dertig, maar toch niet met iemand van 15 jaar?'quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die van dat bad en dromen waren geen appjes toch? Dat kwam uit de mond van Nathalie tijdens haar verhoor.
Die andere was mogelijk verstuurd door haar moeder op de telefoon van Marco.
En wat was er nog meer?
Ze vallen alleen maar in herhaling, wat ik je brom. Af en toe gelardeerd met het woord 'irrelevant' (over het bewijs à decharge).quote:
En waarom dan nog steeds?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |