In de vriendengroep had maar 1 koppel kinderen, dus dat was snel geregeld. De rest was single of had geen partner. En die kinderen zagen MB zover mij bekend weinig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Die vriendengroep heeft na de aangifte met hun kinderen/dochters gesproken maar niemand herkent zich in het verhaal van het meisje.
Dat het een verknipte familie is was toch ook al wel duidelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, die ontving zelf die naaktfoto van het behangen… dat was ook een bevriende agent.
Maar goed wat vind je van de rest van de getuigen verklaringen dan? Want het lijkt er nu wel erg op alsof er gehakt gemaakt wordt van die aangifte tegen hem.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:44 schreef eborn het volgende:
[..]
In de vriendengroep had maar 1 koppel kinderen, dus dat was snel geregeld. De rest was single of had geen partner. En die kinderen zagen MB zover mij bekend weinig.
Marco probeerde haar al in vertrouwen te nemenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Een politieman uit de vriendengroep zegt nooit iets ongepasts te hebben gezien in het gedrag van Borsato. Hij verklaart ook geen verandering in het gedrag van de dochter te hebben waargenomen, waar uit zou blijken dat ze niet meer met de zanger om wilde gaan.
Nu.nl
Dus binnen die groep zat een politieagent, waarom had het meisje hem niet in vertrouwen kunnen nemen?
Ik stond niet dicht genoeg bij de vriendengroep om hier een uitspraak over te doen. Samen met mijn partner waren we regelmatig aanwezig bij feestjes, maar zeker niet zo vaak als de vriendinnen, die elkaar heel vaak zagen zonder en ook met hun partners. En ook samen op vakantie gingen. Dus ik heb over het algemeen maar van 1 kant de verhalen gehoord.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar goed wat vind je van de rest van de getuigen verklaringen dan? Want het lijkt er nu wel erg op alsof er gehakt gemaakt wordt van die aangifte tegen hem.
Idee lijkt me ook dat hij het juist bij zo'n sexueel 'los' meisje deed omdat ie dacht dat het wel kon.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:44 schreef eborn het volgende:
[..]
In de vriendengroep had maar 1 koppel kinderen, dus dat was snel geregeld. De rest was single of had geen partner. En die kinderen zagen MB zover mij bekend weinig.
Zou het de waarheid kunnen zijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat het een verknipte familie is was toch ook al wel duidelijk.
Dat pleit Borsato niet opeens vrij van zijn gedrag, appjes, etc richting een kind
Maar dit is ook wel de enige manier voor de verdediging natuurlijk, net doen alsof het allemaal die moeder was.
Duidelijk, dankjewel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:48 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik stond niet dicht genoeg bij de vriendengroep om hier een uitspraak over te doen. Samen met mijn partner waren we regelmatig aanwezig bij feestjes, maar zeker niet zo vaak als de vriendinnen, die elkaar heel vaak zagen zonder en ook met hun partners. En ook samen op vakantie gingen. Dus ik heb over het algemeen maar van 1 kant de verhalen gehoord.
De waarheid ligt vermoedelijk wat meer in het appgedrag en uren aan opgenomen gesprekken dan vage verklaringen van derden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou het de waarheid kunnen zijn?
Het was ook wel erg heet in de Kuip.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:48 schreef DefKu het volgende:
Volgens Knoops zeiden vrienden dat hun mond soms openviel door wat moeder en dochter deden. "Dan stond ze (de dochter) in haar bh bij een concert." Knoops: "Moet #Borsato soms van het podium af komen om er iets van te zeggen?"
Ik zou ook graag de uitgeprinte lijst van het appgedrag willen zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
De waarheid ligt vermoedelijk wat meer in het appgedrag en uren aan opgenomen gesprekken dan vage verklaringen van derden.
Ik denk niet dat jij ooit toegang gaat krijgen tot het volledige dossierquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zou ook graag de uitgeprinte lijst van het appgedrag willen zien.
Misschien beginnen ze er zo nog over.
Wat is er vaag aan die verklaring van die politieman die onderdeel was van die vriendengroep. Acht je die politieman vaag in zijn observatie, inschatting of oordeel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:50 schreef Caland het volgende:
De waarheid ligt vermoedelijk wat meer in het appgedrag en uren aan opgenomen gesprekken dan vage verklaringen van derden.
Dat hij zelf nooit iets ongepasts heeft gezien zegt precies helemaal niksquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat is er vaag aan die verklaring van die politieman die onderdeel was van die vriendengroep. Acht je die politieman vaag in zijn observatie, inschatting of oordeel.
Een politieman zie ik toch meer als een professional als het gaat om objectieve observatie en een neutrale onbevooroordeelde inschatting van gedrag.
Roep dat maar niet te hard, moeders is vast bezig met een boek.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij ooit toegang gaat krijgen tot het volledige dossier
Foto van de naakte behangers vergeten?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hij zelf nooit iets ongepasts heeft gezien zegt precies helemaal niks
Die loopt vast te schuimbekken nu dat het plan toch niet helemaal lijkt te werken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard, moeders is vast bezig met een boek.
Kan iemand svp de door mij gemaakte TT even wijzigenquote:De suggestie dat Borsato meeging in de mores van het gezin is bezijden de waarheid, zegt Knoops.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |