Relatie gehad, ze waande zich al de nwe Mw Borsato, dát ging niet door dus nu a woman scorned.. En misbruikt gerust haar mentaal zwakkere Dochter.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Vraag me toch af wat die moeder ineens zo tegen Marco heeft nadat ze zolang voor hem heeft gewerkt schijnbaar.
Afwijzing doet hele rare dingen met mensen; krenking, boosheid, wraakgevoelens en natuurlijk ook verdriet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Vraag me toch af wat die moeder ineens zo tegen Marco heeft nadat ze zolang voor hem heeft gewerkt schijnbaar.
Das een lekker duidelijke samenvatting!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Relatie gehad, ze waande zich al de nwe Mw Borsato, dát ging niet door dus nu a woman scorned.. En misbruikt gerust haar mentaal zwakkere Dochter.
Thanks, ik heb veel gelezen maar niet alles dus daarom dat ik mijn vraag ook een beetje voorzichtig zei.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Relatie gehad, ze waande zich al de nwe Mw Borsato, dát ging niet door dus nu a woman scorned.. En misbruikt gerust haar mentaal zwakkere Dochter.
Nee, ik denk dat je helemaal gelijk hebt, maar dat betekend niet dat je het nog mag doen, maar die vrouw is heel beïnvloedend geweest.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Krijg sterk het gevoel dat er heel veel is aangedikt (steeds weer wat heftiger) en dat die moeder volgens mij gewoon Marco helemaal kapot wil maken. Of ik zie het verkeerd.
En die Arme Marco kon er natuurlijk helemaal niks aan doen, want omdraaien en weglopen was toen nog niet uitgevonden toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En die Arme Marco kon er natuurlijk helemaal niks aan doen.
Gekrenkt ego.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Hoop, als hij wordt vrijgesproken, dat mens helemaal kapot procedeert...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Krijg sterk het gevoel dat er heel veel is aangedikt (steeds weer wat heftiger) en dat die moeder volgens mij gewoon Marco helemaal kapot wil maken. Of ik zie het verkeerd.
Dinsdag kreeg ik ook al rare vibes bij die moeder en ging ik al twijfelen in mijn hoofd hoeveel echt waar is van dit alles.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:30 schreef Tengano het volgende:
Dinsdag was ik team Asmara en vandaag ben ik team Marco
#rollercoaster
Ja had ik ook, maar toen vertrouwde ik nog wel op het verhaal van die dochter.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
Dinsdag kreeg ik ook al rare vibes bij die moeder en ging ik al twijfelen in mijn hoofd hoeveel echt waar is van dit alles.
Waarschijnlijk stuurde die politieman geen geile appjes naar haarquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Een politieman uit de vriendengroep zegt nooit iets ongepasts te hebben gezien in het gedrag van Borsato. Hij verklaart ook geen verandering in het gedrag van de dochter te hebben waargenomen, waar uit zou blijken dat ze niet meer met de zanger om wilde gaan.
Nu.nl
Dus binnen die groep zat een politieagent, waarom had het meisje hem niet in vertrouwen kunnen nemen?
Nee, die ontving zelf die naaktfoto van het behangen… dat was ook een bevriende agent.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stuurde die politieman geen geile appjes naar haar
In de vriendengroep had maar 1 koppel kinderen, dus dat was snel geregeld. De rest was single of had geen partner. En die kinderen zagen MB zover mij bekend weinig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Die vriendengroep heeft na de aangifte met hun kinderen/dochters gesproken maar niemand herkent zich in het verhaal van het meisje.
Dat het een verknipte familie is was toch ook al wel duidelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, die ontving zelf die naaktfoto van het behangen… dat was ook een bevriende agent.
Maar goed wat vind je van de rest van de getuigen verklaringen dan? Want het lijkt er nu wel erg op alsof er gehakt gemaakt wordt van die aangifte tegen hem.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:44 schreef eborn het volgende:
[..]
In de vriendengroep had maar 1 koppel kinderen, dus dat was snel geregeld. De rest was single of had geen partner. En die kinderen zagen MB zover mij bekend weinig.
Marco probeerde haar al in vertrouwen te nemenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Een politieman uit de vriendengroep zegt nooit iets ongepasts te hebben gezien in het gedrag van Borsato. Hij verklaart ook geen verandering in het gedrag van de dochter te hebben waargenomen, waar uit zou blijken dat ze niet meer met de zanger om wilde gaan.
Nu.nl
Dus binnen die groep zat een politieagent, waarom had het meisje hem niet in vertrouwen kunnen nemen?
Ik stond niet dicht genoeg bij de vriendengroep om hier een uitspraak over te doen. Samen met mijn partner waren we regelmatig aanwezig bij feestjes, maar zeker niet zo vaak als de vriendinnen, die elkaar heel vaak zagen zonder en ook met hun partners. En ook samen op vakantie gingen. Dus ik heb over het algemeen maar van 1 kant de verhalen gehoord.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar goed wat vind je van de rest van de getuigen verklaringen dan? Want het lijkt er nu wel erg op alsof er gehakt gemaakt wordt van die aangifte tegen hem.
Idee lijkt me ook dat hij het juist bij zo'n sexueel 'los' meisje deed omdat ie dacht dat het wel kon.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:44 schreef eborn het volgende:
[..]
In de vriendengroep had maar 1 koppel kinderen, dus dat was snel geregeld. De rest was single of had geen partner. En die kinderen zagen MB zover mij bekend weinig.
Zou het de waarheid kunnen zijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat het een verknipte familie is was toch ook al wel duidelijk.
Dat pleit Borsato niet opeens vrij van zijn gedrag, appjes, etc richting een kind
Maar dit is ook wel de enige manier voor de verdediging natuurlijk, net doen alsof het allemaal die moeder was.
Duidelijk, dankjewel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:48 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik stond niet dicht genoeg bij de vriendengroep om hier een uitspraak over te doen. Samen met mijn partner waren we regelmatig aanwezig bij feestjes, maar zeker niet zo vaak als de vriendinnen, die elkaar heel vaak zagen zonder en ook met hun partners. En ook samen op vakantie gingen. Dus ik heb over het algemeen maar van 1 kant de verhalen gehoord.
De waarheid ligt vermoedelijk wat meer in het appgedrag en uren aan opgenomen gesprekken dan vage verklaringen van derden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou het de waarheid kunnen zijn?
Het was ook wel erg heet in de Kuip.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:48 schreef DefKu het volgende:
Volgens Knoops zeiden vrienden dat hun mond soms openviel door wat moeder en dochter deden. "Dan stond ze (de dochter) in haar bh bij een concert." Knoops: "Moet #Borsato soms van het podium af komen om er iets van te zeggen?"
Ik zou ook graag de uitgeprinte lijst van het appgedrag willen zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
De waarheid ligt vermoedelijk wat meer in het appgedrag en uren aan opgenomen gesprekken dan vage verklaringen van derden.
Ik denk niet dat jij ooit toegang gaat krijgen tot het volledige dossierquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zou ook graag de uitgeprinte lijst van het appgedrag willen zien.
Misschien beginnen ze er zo nog over.
Wat is er vaag aan die verklaring van die politieman die onderdeel was van die vriendengroep. Acht je die politieman vaag in zijn observatie, inschatting of oordeel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:50 schreef Caland het volgende:
De waarheid ligt vermoedelijk wat meer in het appgedrag en uren aan opgenomen gesprekken dan vage verklaringen van derden.
Dat hij zelf nooit iets ongepasts heeft gezien zegt precies helemaal niksquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat is er vaag aan die verklaring van die politieman die onderdeel was van die vriendengroep. Acht je die politieman vaag in zijn observatie, inschatting of oordeel.
Een politieman zie ik toch meer als een professional als het gaat om objectieve observatie en een neutrale onbevooroordeelde inschatting van gedrag.
Roep dat maar niet te hard, moeders is vast bezig met een boek.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij ooit toegang gaat krijgen tot het volledige dossier
Foto van de naakte behangers vergeten?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hij zelf nooit iets ongepasts heeft gezien zegt precies helemaal niks
Die loopt vast te schuimbekken nu dat het plan toch niet helemaal lijkt te werken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard, moeders is vast bezig met een boek.
Kan iemand svp de door mij gemaakte TT even wijzigenquote:De suggestie dat Borsato meeging in de mores van het gezin is bezijden de waarheid, zegt Knoops.
Dus Knoops ontkent de uitspraken van zijn eigen cliënt?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kan iemand svp de door mij gemaakte TT even wijzigen
Wat heeft Marco jou misdaan dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:57 schreef matthijst het volgende:
Borsato liep zelf te sjenken over de mores, de mores, en nu ging ie niet mee in de mores.
OK Knoops.
Mij boeit het allemal geen flikker trouwens, vind het vooral leuk om die cheater in de penarie te zien.
quote:Knoops zegt dat de handschriftdeskundige die de verdediging inschakelde "niet zomaar een LOI-cursus heeft gedaan, hij heeft jaren bij het NFI gewerkt". De deskundige zag dingen die de andere deskundigen over het hoofd zagen, aldus Knoops.
Kutmuziekquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat heeft Marco jou misdaan dan?damn.
Frans lijkt mij ook niet het type dat aan jonge meisjes zit. Geen PaSsieVollE Italiaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:01 schreef Tengano het volgende:
Ik vind ook dat Frans Bauer kutmuziek maakt, maar dat wil nog niet zeggen dat ik hem gun dat zijn leven daarom verwoest moet worden.
Als opa naar een 15-jarige sturen dat ze bloedmooi is, een lekker wijf en gewoon even moet neuken of masturberen om in slaap te komen moet ook gewoon genormaliseerd worden wat mij betreft.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frans lijkt mij ook niet het type dat aan jonge meisjes zit. Geen PaSsieVollE Italiaan.
Als er echt aangetoond kan worden dat er met dat dagboek bewust is geknoeid, is het wel klaar denk ik.quote:Volgens Knoops is er een doorhaling in het dagboek die ook veelzeggend is. De woorden 4 tot 6 jaar, zijn veranderd in 5 maanden, om het verhaal kloppend te maken dat de passage eerder is geschreven.
Hier kun je tegenwoordig in de VS president mee worden, dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Als opa naar een 15-jarige sturen dat ze bloedmooi is, een lekker wijf en gewoon even moet neuken of masturberen om in slaap te komen moet ook gewoon genormaliseerd worden wat mij betreft.
Als dat het geval is, dan faalt het OM ook wel erg opzichtig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als er echt aangetoond kan worden dat er met dat dagboek bewust is geknoeid, is het wel klaar denk ik.
Zul je zien dat die ma dat verstuurd heeft…quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Als opa naar een 15-jarige sturen dat ze bloedmooi is, een lekker wijf en gewoon even moet neuken of masturberen om in slaap te komen moet ook gewoon genormaliseerd worden wat mij betreft.
Pedofilie moet weer leuk wordenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hier kun je tegenwoordig in de VS president mee worden, dus ik zie het probleem niet zo.
Sow, dan ben je wel in en in slecht. Zou best kunnen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zul je zien dat die ma dat verstuurd heeft…
Wat een oenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:10 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.rechtspraak.n(...)k-Marco-Borsato.aspx
Utrecht, 30 oktober 2025
Gisteravond zijn online berichten verschenen over één van de rechters uit de zittingscombinatie die de zaak van Marco Borsato behandelt. Deze berichtgeving gaat over persoonlijke opvattingen van de rechter die niet gaan over deze zaak. Daarnaast gaat het over een reactie van deze rechter op X in de verslaggeving over de Borsato-zaak.
Rechters mogen een persoonlijke mening hebben maar laten dit niet meespelen in een rechtszaak. Een rechter kijkt puur naar de feiten, de wet en omstandigheden. Wat hij of zij als privépersoon denkt doet niet ter zake.
De betreffende rechter heeft inderdaad één reactie geplaatst op een bericht op X van Saskia Belleman over de zaak Borsato. In deze reactie geeft ze uitleg over de juridische procedure rondom het vorderen van een schadevergoeding. Ze mengt zich niet in een inhoudelijke discussie over de zaak. Desondanks had ze deze reactie niet moeten plaatsen omdat de afspraak is dat rechters zich niet uitlaten over hun eigen zaken.
De zaak is op dit moment gaande. Als een van de partijen twijfelt aan de onpartijdigheid van een van de rechters, dan is het mogelijk om een wrakingsverzoek in te dienen. Meer informatie daarover vind je op deze pagina: Wraking en verschoning | Thema's | Rechtspraak.
Waarom zou me dat niks verbazen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zul je zien dat die ma dat verstuurd heeft…
Er zit er toch eentje tussen, groetjes mama? Die zoek ik nog ff op, was dinsdag rond 11:00.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sow, dan ben je wel in en in slecht. Zou best kunnen.
Marco krijgt wel waar voor zijn geld hoorquote:Knoops gaat nu in op de betrouwbaarheid van het dagboek. Volgens hem is er te weinig bewijs dat het dagboek authentiek is. Het OM zegt dat het handschrift in het dagboek van het slachtoffer is, maar dat is volgens Knoops niet het hele verhaal.
In het dagboek beschrijft aangeefster vooral over de relatie met haar toenmalige vriend. ,,En dan plotseling verschijnt uit het niets op 18 juni 2015 een tekst over de handtastelijkheden van Marco Borsato. Daarvoor en daarna valt de naam van Borsato niet", zegt Knoops.
Knoops gaat nu in op de betrouwbaarheid van het dagboek. Volgens hem is er te weinig bewijs dat het dagboek authentiek is. Het OM zegt dat het handschrift in het dagboek van het slachtoffer is, maar dat is volgens Knoops niet het hele verhaal.
In het dagboek beschrijft aangeefster vooral over de relatie met haar toenmalige vriend. ,,En dan plotseling verschijnt uit het niets op 18 juni 2015 een tekst over de handtastelijkheden van Marco Borsato. Daarvoor en daarna valt de naam van Borsato niet", zegt Knoops.
Lingerie kopen voor een puber, niets mis mee.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon wat je als vaderfiguur doet voor iemand die foto’s van haar tieten naar je stuurt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lingerie kopen voor een puber, niets mis mee.
En schoolspullen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lingerie kopen voor een puber, niets mis mee.
Blijkbaar had ze geen bh meer, ze gebruikte zijn sjaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon wat je als vaderfiguur doet voor iemand die foto’s van haar tieten naar je stuurt.
Heel normaalquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Blijkbaar had ze geen bh meer, ze gebruikte zijn sjaal.
quote:Knoops vat samen: De aangifte is gestuurd en niet spontaan tot stand gekomen. Er zijn objectieve aanwijzingen dat het dagboek niet authentiek is en ook dat de verklaringen van de dochter en moeder niet kloppen.
Zou ze ook een ritualspakketje hebben gekregen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon wat je als vaderfiguur doet voor iemand die foto’s van haar tieten naar je stuurt.
‘Schoolspullen’quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou ze ook een ritualspakketje hebben gekregen?
Stuur jij wel eens aan kinderen dat ze gewoon eens geneukt moeten worden?quote:
Yep, en die foto stuurde ze naar Marco.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze gebruikte Marco's sjaal als bh?
Pohhhhquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Yep, en die foto stuurde ze naar Marco.
Best kans dat dat op advies van een psycholoog was. Kind had suïcide gedachten en haar vader verloren aan zelfmoord.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:19 schreef roos94 het volgende:
Wie schrijft er uberhaupt nog in een dagboek? Is dit 1995? Welke persoon geboren na dat jaar doet dat nog?
Mensen die succesvol zijn, houden vaak dagboeken bij.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:19 schreef roos94 het volgende:
Wie schrijft er uberhaupt nog in een dagboek? Is dit 1995? Welke persoon geboren na dat jaar doet dat nog?
quote:De vraag wat het slachtoffer zou winnen bij het doen van aangifte, is "volstrekt irrelevant", zegt Knoops. "Dat is niet de vraag waarom het hier gaat. Dat ze veel ellende over zich heen kreeg, of dat ze geen geld vraagt is niet relevant voor de bewijsvraag."
Ook dat het OM zegt het slachtoffer te geloven, is niet relevant, zegt Knoops.
Knoops: "Het gaat om het bewijs."
Asmara Thielen, "een succesvolle dame"quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mensen die succesvol zijn, houden vaak dagboeken bij.
Vandaar dat je het antwoord hier op Fok! waarschijnlijk niet zult krijgen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Asmara Thielen, "een succesvolle dame"
- Tengano, 2025
Ik vond Anne Frank toch niet zo succesvol.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mensen die succesvol zijn, houden vaak dagboeken bij.
Vandaar dat je het antwoord hier op Fok! waarschijnlijk niet zult krijgen.
Geloven doen ze maar in de kerk, in de rechtbank moet je het zeker weten en dus over deugdelijk bewijs beschikken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |