Relatie gehad, ze waande zich al de nwe Mw Borsato, dát ging niet door dus nu a woman scorned.. En misbruikt gerust haar mentaal zwakkere Dochter.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Vraag me toch af wat die moeder ineens zo tegen Marco heeft nadat ze zolang voor hem heeft gewerkt schijnbaar.
Afwijzing doet hele rare dingen met mensen; krenking, boosheid, wraakgevoelens en natuurlijk ook verdriet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Vraag me toch af wat die moeder ineens zo tegen Marco heeft nadat ze zolang voor hem heeft gewerkt schijnbaar.
Das een lekker duidelijke samenvatting!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Relatie gehad, ze waande zich al de nwe Mw Borsato, dát ging niet door dus nu a woman scorned.. En misbruikt gerust haar mentaal zwakkere Dochter.
Thanks, ik heb veel gelezen maar niet alles dus daarom dat ik mijn vraag ook een beetje voorzichtig zei.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Relatie gehad, ze waande zich al de nwe Mw Borsato, dát ging niet door dus nu a woman scorned.. En misbruikt gerust haar mentaal zwakkere Dochter.
Nee, ik denk dat je helemaal gelijk hebt, maar dat betekend niet dat je het nog mag doen, maar die vrouw is heel beïnvloedend geweest.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Krijg sterk het gevoel dat er heel veel is aangedikt (steeds weer wat heftiger) en dat die moeder volgens mij gewoon Marco helemaal kapot wil maken. Of ik zie het verkeerd.
En die Arme Marco kon er natuurlijk helemaal niks aan doen, want omdraaien en weglopen was toen nog niet uitgevonden toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En die Arme Marco kon er natuurlijk helemaal niks aan doen.
Gekrenkt ego.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Hoop, als hij wordt vrijgesproken, dat mens helemaal kapot procedeert...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Krijg sterk het gevoel dat er heel veel is aangedikt (steeds weer wat heftiger) en dat die moeder volgens mij gewoon Marco helemaal kapot wil maken. Of ik zie het verkeerd.
Dinsdag kreeg ik ook al rare vibes bij die moeder en ging ik al twijfelen in mijn hoofd hoeveel echt waar is van dit alles.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:30 schreef Tengano het volgende:
Dinsdag was ik team Asmara en vandaag ben ik team Marco
#rollercoaster
Ja had ik ook, maar toen vertrouwde ik nog wel op het verhaal van die dochter.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
Dinsdag kreeg ik ook al rare vibes bij die moeder en ging ik al twijfelen in mijn hoofd hoeveel echt waar is van dit alles.
Waarschijnlijk stuurde die politieman geen geile appjes naar haarquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Een politieman uit de vriendengroep zegt nooit iets ongepasts te hebben gezien in het gedrag van Borsato. Hij verklaart ook geen verandering in het gedrag van de dochter te hebben waargenomen, waar uit zou blijken dat ze niet meer met de zanger om wilde gaan.
Nu.nl
Dus binnen die groep zat een politieagent, waarom had het meisje hem niet in vertrouwen kunnen nemen?
Nee, die ontving zelf die naaktfoto van het behangen… dat was ook een bevriende agent.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stuurde die politieman geen geile appjes naar haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |