abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2025 @ 22:43:54 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219143718
Aangifte tegen Borsato vanwege onzedelijke betastingen, zanger stopt als ambassadeur War Child

Een 22-jarige vrouw heeft maandag bij de politie aangifte gedaan van onzedelijke betastingen door Marco Borsato. Het gaat om een jonge vrouw die de zanger al haar hele leven kent. Het grensoverschrijdende gedrag zou hebben plaatsgevonden tussen 2014 en 2019. Het Openbaar Ministerie Midden-Nederland zegt de zaak in onderzoek te nemen.

De zanger ontkent, maar trekt zich wel terug als ambassadeur van War Child. Borsato wil zich volledig richten op zijn verdediging en niemand in zijn omgeving daarmee belasten, ‘zeker een instantie als War Child niet, die mij zo aan het hart gaat’.

Het slachtoffer - naam bij redactie bekend - is de dochter van een goede vriendin van de zanger. Die vriendin is al jaren groot fan en voormalige assistent van Borsato. Het slachtoffer zegt dat Borsato haar al vanaf kleins af aan kent en dat het betasten begon nadat de vader van het meisje in 2013 was overleden. Uit berichten op sociale media wordt duidelijk dat de jonge vrouw en Borsato elkaar al vele jaren goed kennen en een innige band hebben. Ze sturen elkaar over en weer liefdevolle berichten.

Bekijk deze YouTube-video

De moeder van het slachtoffer kent Borsato al meer dan 25 jaar en is de zus van een bandlid uit zijn begintijd. Ze stond jaren voor Borsato klaar en hielp onder meer met het beantwoorden van brieven van fans en het organiseren van fanclubdagen. In 2019 stopte ze de samenwerking met Borsato. In een lange afscheidsbrief aan vrienden en bekenden op sociale media liet ze weten de thuissituatie niet meer goed te kunnen combineren met het werken voor Borsato.

In een interview met de Telegraaf blijkt nu dat ze Borsato in dat jaar had geconfronteerd met de handtastelijkheden, die ze via het dagboek van haar dochter had ontdekt. Volgens de krant - die al sinds het voorjaar van dit jaar contact heeft met de moeder van het slachtoffer - is Borsato zelfs bij sessies met psychologen geweest waarbij hij huilend zijn verontschuldigingen zou hebben aangeboden.

Nu het nieuws naar buiten is gekomen krijgt de moeder op sociale media tientallen steunbetuigingen van vrienden die het dapper vinden dat ze samen naar de politie zijn gestapt en aangifte hebben gedaan.

Borsato ligt al enige tijd onder vuur nadat verschillende juice channels, kanalen die ongefilterd roddels over BN’ers verspreiden, de zanger betichtten van grensoverschrijdend gedrag bij enkele minderjarige meisjes. Het zou gaan om meisjes van 13 en 15 jaar. Een van die slachtoffers heeft nu dan toch aangifte gedaan, na een aantal jaren te hebben geaarzeld om verschillende redenen. Mogelijk zullen andere jonge vrouwen die zich door Borsato geïntimideerd hebben gevoeld, als getuige gaan optreden in de zaak.

Er was tot en met afgelopen weekend geen aangifte gedaan tegen Borsato. Enkele min of meer bekende mensen uit de showwereld zeiden wel in contact te staan met een of enkele moeders van de vermeende slachtoffers.
https://www.ad.nl/show/aa(...)-war-child~ad17584d/

-niet mijn OP
  woensdag 29 oktober 2025 @ 22:44:39 #2
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219143734
En daar gaan we weer :)
pi_219143906
Uit het vorige deel:

quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:23 schreef eborn het volgende:

[..]
Tja, je mag geloven wat je wilt. Er is een reden dat ik in 2019 besloten heb om te stoppen. Ik zat overigens primair bij de fanclub vanwege Nathalie, die mij in 2009 bij een opname in De Plantage benaderd heeft om lid te worden van het team.

Het feit dat iemand iets normaal is gaan vinden wil niet zeggen dat het niet klopt hè. Ik omschrijf enkel de situatie.
Zou je willen vertellen wat de reden is dat je in 2019 besloten hebt om te stoppen? Had dat met Marco of wellicht met Nathalie te maken? Of met iets heel anders?
pi_219144117
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 22:55 schreef proud_mami het volgende:
Uit het vorige deel:
[..]
Zou je willen vertellen wat de reden is dat je in 2019 besloten hebt om te stoppen? Had dat met Marco of wellicht met Nathalie te maken? Of met iets heel anders?
Meerdere redenen: de sfeer was in de laatste 2 jaar veranderd, Nathalie had aangegeven ook te gaan stoppen en deze ontwikkelingen hielpen ook niet mee. Het was een logisch moment.
pi_219144541
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 23:04 schreef eborn het volgende:

[..]
Meerdere redenen: de sfeer was in de laatste 2 jaar veranderd, Nathalie had aangegeven ook te gaan stoppen en deze ontwikkelingen hielpen ook niet mee. Het was een logisch moment.
Hoe werd er binnen jullie groep gereageerd op haar vraag wie er seks wilde hebben met Marco?
pi_219144744
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 23:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hoe werd er binnen jullie groep gereageerd op haar vraag wie er seks wilde hebben met Marco?
Die vraag kwam daar niet naar voren (los van misschien een grap af en toe). De mensen in het vaste team waren een redelijk nuchter en 'saai' clubje. Je moet je voorstellen dat zo'n team vooral de dagelijkse zaken regelde: fanmail opvangen en doorsturen c.q. behandelen, kaartverkopen ondersteunen, fandagen organiseren, etc.

Ik durf eerlijk gezegd niet eens meer te zeggen waar zo'n vraag die dan gesteld werd op een fandag vandaan kwam. De organisatie van zo'n dag duurde maanden en teksten/vragen werden over die hele periode geschreven, aangepast, etc. Idem van zo'n pyjamathema, dat was volgens mij in dezelfde tijd dat Chantal met haar pyjamaparty begon. Vermoedelijk was dat toen een dingetje 😄

[Edit] Chantal begon in 2019 met haar pyjamaparty. Blijkbaar heeft ze het thema van ons gejat 😆

[Edit2] Er is overigens ook een duidelijke scheiding tussen het fanclubteam en een losstaande vriendengroep. Binnen die laatste groep was de sfeer uiteraard losser en zag men elkaar ook vaker op feesten en partijen. Het fanclubteam zag elkaar primair bij overleggen. De opbouw van het team is door de jaren heen uiteraard veranderd, maar de aanklaagster was geen lid van het fanclubteam.

[ Bericht 4% gewijzigd door eborn op 30-10-2025 00:05:58 ]
pi_219145182
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 23:44 schreef eborn het volgende:

[..]
Die vraag kwam daar niet naar voren (los van misschien een grap af en toe). De mensen in het vaste team waren een redelijk nuchter en 'saai' clubje. Je moet je voorstellen dat zo'n team vooral de dagelijkse zaken regelde: fanmail opvangen en doorsturen c.q. behandelen, kaartverkopen ondersteunen, fandagen organiseren, etc.

Ik durf eerlijk gezegd niet eens meer te zeggen waar zo'n vraag die dan gesteld werd op een fandag vandaan kwam. De organisatie van zo'n dag duurde maanden en teksten/vragen werden over die hele periode geschreven, aangepast, etc. Idem van zo'n pyjamathema, dat was volgens mij in dezelfde tijd dat Chantal met haar pyjamaparty begon. Vermoedelijk was dat toen een dingetje 😄

[Edit] Chantal begon in 2019 met haar pyjamaparty. Blijkbaar heeft ze het thema van ons gejat 😆

[Edit2] Er is overigens ook een duidelijke scheiding tussen het fanclubteam en een losstaande vriendengroep. Binnen die laatste groep was de sfeer uiteraard losser en zag men elkaar ook vaker op feesten en partijen. Het fanclubteam zag elkaar primair bij overleggen. De opbouw van het team is door de jaren heen uiteraard veranderd, maar de aanklaagster was geen lid van het fanclubteam.
Ik moest ook meteen aan die pyjamaparty van Chantal denken.

Maar er was dus een soort van vriendengroep en een serieuze organisatie?
En die Nathalie zat er tot 2018 stevig in, als in vriendin van Marco, contactpersoon met Marco en jullie deden het werk?

Edit:
Maar hoe sta je er nu in? Je heb nog wel eens contact met Nathalie maar was fan van Marco.
Toen was het goed en leuk en ineens lag er die bom.

Verwijt je dat Marco of Nathalie?

[ Bericht 5% gewijzigd door ootjekatootje op 30-10-2025 00:56:10 ]
  donderdag 30 oktober 2025 @ 02:02:49 #8
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_219145388
De antwoorden van Saskia Belleman op de meest onnozele vragen/reacties op haar eerdere tweets van de eerste zittingsdag zijn toch wel het voorlopige hoogtepunt van deze hele rechtszaak _O_ _O- _O-
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_219145607
Maar goed dat ik toch altijd liever cd's van Frans Bauer gekocht heb,
  Miss 200.000.000! donderdag 30 oktober 2025 @ 05:41:58 #10
367000 roos94
pi_219145613
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 05:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:
In Frans we Trust
pi_219145810
Ik vind fans en fanclubs altijd iets engs hebben.
Daarom ben ik nooit beroemd geworden.
Vakman pur sang
  donderdag 30 oktober 2025 @ 07:16:25 #12
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219145848
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 07:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind fans en fanclubs altijd iets engs hebben.
Daarom ben ik nooit beroemd geworden.
Sommige lijken een soort sekte.

Taylor Swift heeft relatief veel mensen in haar aanhang zitten die bepaalde hoofdstukken van de DSM5 (of hoe het inmiddels ook heet) doen vermoeden.
pi_219145944
De fans van Britney Spears zijn nog een tandje erger. Daar kunnen ze een volledig nieuw handboek van maken.

Dat je iemands muziek goed vind is tot daar aan toe, maar zo ziekelijk idolaat zijn van een artiest heb ik nooit begrepen. En helemaal niet als je volwassen bent. :')
Uitiendelijk zijn artiesten ook maar mensen die stinken als ze poepen en uit hun bek stinken s'morgens. En daarnaast hebben ze vrijwel altijd issues zoals een verslaving of andere onhebbelijkheden zoals bv narcisme omdat ze op een voetstuk geplaatst worden en elke scheet die ze laten bewonderd en opgehemeld wordt. :')
  donderdag 30 oktober 2025 @ 07:39:38 #14
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219145965
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 07:34 schreef Kim-Holland het volgende:
De fans van Britney Spears zijn nog een tandje erger. Daar kunnen ze een volledig nieuw handboek van maken.

Dat je iemands muziek goed vind is tot daar aan toe, maar zo ziekelijk idolaat zijn van een artiest heb ik nooit begrepen. En helemaal niet als je volwassen bent. :')
Uitiendelijk zijn artiesten ook maar mensen die stinken als ze poepen en uit hun bek stinken s'morgens. En daarnaast hebben ze vrijwel altijd issues zoals een verslaving of andere onhebbelijkheden zoals bv narcisme omdat ze op een voetstuk geplaatst worden en elke scheet die ze laten bewonderd en opgehemeld wordt. :')
Er is ook nog de variant 'obsessieve fans van artiesten die hun hoogtepunt decennia terug hadden'. "Kijk de posters eens die ik van je op heb gehangen." En maar strooien met die hartjes en duimpjes.
pi_219145986
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 05:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Totdat blijkt dat hij Sieneke uit elkaar heeft getrokken toen ze 15 was... ik vertrouw geen artiest meer
pi_219146054
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 07:39 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Er is ook nog de variant 'obsessieve fans van artiesten die hun hoogtepunt decennia terug hadden'. "Kijk de posters eens die ik van je op heb gehangen." En maar strooien met die hartjes en duimpjes.
♥ ♥ ♥
pi_219146147
De pers staat alweer klaar.
https://www.telegraaf.nl/(...)woord/101193009.html

Advocaten Marco Borsato gaan voor vrijspraak in ontuchtzaak. [ad]

Marco Borsato komt aan bij de rechtbank. ,,Ik ben mij kapot geschrokken van de strafeis van vijf maanden cel."

Marco spreekt.
Video
https://www.telegraaf.nl/(...)n-mij/101202675.html

[ Bericht 24% gewijzigd door Kim-Holland op 30-10-2025 08:59:12 ]
pi_219146404
Dat stukje al gezien van die vrouw die aan het publiek vraagt "Wie zou hem doen?"
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219146427
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:49 schreef Discombobulate het volgende:
Dat stukje al gezien van die vrouw die aan het publiek vraagt "Wie zou hem doen?"
Aan wie vraag je dat?
pi_219146523
quote:
6s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:13 schreef Kim-Holland het volgende:
De pers staat alweer klaar.
https://www.telegraaf.nl/(...)woord/101193009.html

Advocaten Marco Borsato gaan voor vrijspraak in ontuchtzaak. [ad]

Marco Borsato komt aan bij de rechtbank. ,,Ik ben mij kapot geschrokken van de strafeis van vijf maanden cel."

[ afbeelding ]
In alle consternatie is Marco vergeten zijn haar te kammen :')
  Miss 200.000.000! donderdag 30 oktober 2025 @ 09:05:57 #21
367000 roos94
pi_219146584
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:58 schreef Butterflower het volgende:

[..]
die vrouw ernaast : als martine sandifort en trijntje oosterhuis een kind zouden hebben _O-
pi_219146595
Volgens Geert-Jan Knoops, advocaat van Marco Borsato, is het dagboek van het vermeende slachtoffer niet authentiek. Dat zouden zij vandaag kunnen aantonen aan de hand van een contra-expertise die zij hebben laten doen.

pi_219146659
In tegenstelling tot dinsdag ben ik vandaa vrij, tijd genoeg om de zaak vandaag te volgen. :9
pi_219146728
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:58 schreef Butterflower het volgende:

[..]
_O- Verder reageert hij wel netjes naar de journalisten.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 09:27:38 #25
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219146796
Is het eigenlijk niet raar dat deze rechtszaak, en met name alle details, zo openbaar te volgen zijn?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219146854
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:27 schreef PzKpfw het volgende:
Is het eigenlijk niet raar dat deze rechtszaak, en met name alle details, zo openbaar te volgen zijn?
Strafzaken zijn altijd openbaar. Uitzonderingen daargelaten.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 09:46:04 #27
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219146977
quote:
Sandra Belleman weet dat te duiden aan het eind van deze podcast over deze zaak

Bekijk deze YouTube-video
pi_219146980
Volgens Knoops kon Borsato zich moeilijk aan de moeder van het slachtoffer onttrekken. Zij maakte naaktfoto's van haar minderjarige dochter die ze ook rondstuurde in haar vriendengroep. Zij was trots op haar dochter. De vriendschap werd volgens Knoops een fuik waar Borsato niet makkelijk uit kon komen, omdat zij alle werkzaamheden deed voor zijn fanclub.

Tsja, dan was zijn fanclub blijkbaar belangrijker voor hem dan het meisje denk ik dan.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 09:54:46 #29
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_219147082
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
In tegenstelling tot dinsdag ben ik vandaa vrij, tijd genoeg om de zaak vandaag te volgen. :9
Hier precies andersom :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 09:55:53 #30
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219147097
Mooi potje victim blaming :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_219147100
quote:
Nee hoor, dit is echt dagelijkse kost op X.
Enige medium waar ik de naam van het slachtoffer heb gelezen is hier op Fok!, niet dat ik overal heb zitten zoeken.

Maar de media en verslaggevers daar, hebben haar naam nooit vermeld.
Hell To The Liars
pi_219147113
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:33 schreef -Spring het volgende:

[..]
Strafzaken zijn altijd openbaar. Uitzonderingen daargelaten.
Ja maar vroeger waren het vooral familie en belangstellenden die zo zaak bezochten.

Tegenwoordig heb je die saskia die alles woordelijk op X pleurt.
speak only if it improves the silence.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 09:58:15 #33
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219147128
Ik wens Marco vandaag heel veel succes en sterkte. Heb net zijn aankomst gezien en heb toch ook wel met hem te doen.
pi_219147143
quote:
11s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens Geert-Jan Knoops, advocaat van Marco Borsato, is het dagboek van het vermeende slachtoffer niet authentiek. Dat zouden zij vandaag kunnen aantonen aan de hand van een contra-expertise die zij hebben laten doen.

[ afbeelding ]
Ik zou niet weten waar je dat aan zou kunnen zien. Het kan toch ook zo zijn dat die Nathalie gezegd heeft wat die dochter erin moest schrijven?

(nee, ik zeg niet dat dat zo is)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219147163
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:59 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik zou niet weten waar je dat aan zou kunnen zien. Het kan toch ook zo zijn dat die Nathalie gezegd heeft wat die dochter erin moest schrijven?

(nee, ik zeg niet dat dat zo is)
Bij het bewuste telefoongesprek heeft moeders 200 punten opgeschreven die haar dochter borsato moest verwijten. Dus dat kan zeker.
  donderdag 30 oktober 2025 @ 10:02:53 #36
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219147183
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:57 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Ja maar vroeger waren het vooral familie en belangstellenden die zo zaak bezochten.

Bij elke andere zanger die geen landelijke hit heeft gehad en alleen bekend is van optredens op de regionale televisie, zou onze aandacht voor de rechtzaak net zo groot zijn als voor z'n muziek
  donderdag 30 oktober 2025 @ 10:09:52 #37
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219147253
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens Knoops kon Borsato zich moeilijk aan de moeder van het slachtoffer onttrekken. Zij maakte naaktfoto's van haar minderjarige dochter die ze ook rondstuurde in haar vriendengroep. Zij was trots op haar dochter. De vriendschap werd volgens Knoops een fuik waar Borsato niet makkelijk uit kon komen, omdat zij alle werkzaamheden deed voor zijn fanclub.

Tsja, dan was zijn fanclub blijkbaar belangrijker voor hem dan het meisje denk ik dan.
Mwoah..... ik kan wel meegaan in de beschrijving van een sfeer/omgeving die ongemakkelijk voelt maar waar je, je niet onmiddellijk aan kan onttrekken. In hoeverre dat hier ook geldt weet ik natuurlijk niet want tegelijkertijd geldt precies hetzelfde voor het slachtoffer
pi_219147270
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:57 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Journalisten zaten er voor social media ook al gewoon bij, alleen stond het dan een dag later in de krant.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219147287
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:11 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Journalisten zaten er voor social media ook al gewoon bij, alleen stond het dan een dag later in de krant.
Dat was zeer uitzonderlijk en zeker geen woordelijke verslaggeving van wat er gezegd is en te horen was.
pi_219147331
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:02 schreef the-eye het volgende:

[..]
Bij elke andere zanger die geen landelijke hit heeft gehad en alleen bekend is van optredens op de regionale televisie, zou onze aandacht voor de rechtzaak net zo groot zijn als voor z'n muziek
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBAMS:2013:7557

Lekker anoniem "[eiser ] is een bekende Nederlandse zanger/songwriter/producent van popmuziek. Rond 1960 was een van zijn songs, ‘Kom van dat dak af’, een grote hit."
Hell To The Liars
pi_219147333
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:13 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Dat was zeer uitzonderlijk en zeker geen woordelijke verslaggeving van wat er gezegd is en te horen was.
Mwah, 'high profile cases' hebben altijd hordes journalisten getrokken. Wel waren dan de artikelen in de krant inderdaad minder gedetailleerd dan wat je tegenwoordig op X terug leest.

Zelfs als Saskia zich terecht inhoudt bij het delen van de gruwelijkste details, zoals bijvoorbeeld in de zaak van Anne Faber, zouden de details via de krant -gelukkig- nog beknopter geweest zijn.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219147341
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:18 schreef Droopie het volgende:

[..]
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBAMS:2013:7557

Lekker anoniem "[eiser ] is een bekende Nederlandse zanger/songwriter/producent van popmuziek. Rond 1960 was een van zijn songs, ‘Kom van dat dak af’, een grote hit."
:')
  Moderator donderdag 30 oktober 2025 @ 10:18:57 #43
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219147344
@Zipportal @Caland @RamboDirk we zijn weer live :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 30 oktober 2025 @ 10:20:47 #44
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219147357
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:18 schreef onlogisch het volgende:
@:Zipportal @:Caland @:Rambodirk we zijn weer live :)
pi_219147401
Ben nu al benieuwd naar de reactie van John vd Heuvel straks.
pi_219147409
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:18 schreef onlogisch het volgende:
@:Zipportal @:Caland @:Rambodirk we zijn weer live :)
Ik vind vandaag niet zo interessant, de verdediging zal wel alles op die moeder willen gooien

Ik lees je updates wel :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219147414
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:20 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219147415
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind vandaag niet zo interessant, de verdediging zal wel alles op die moeder willen gooien

Ik lees je updates wel :)
Yep, daar zijn ze al flink mee bezig :Y
pi_219147430
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Yep, daar zijn ze al flink mee bezig :Y
Ik heb gisteren gehoord dat die 600 euro per uur kosten. ( Geert-Jan en Carry Knoops ) Dus ik denk wel dat ze dan hun best gaan doen voor Marco, ja.

( ik heb overigens geen kamp)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219147483
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:20 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Als ik walvissen wil zien dan ga ik wel naar Animal Planet…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')