Zou je willen vertellen wat de reden is dat je in 2019 besloten hebt om te stoppen? Had dat met Marco of wellicht met Nathalie te maken? Of met iets heel anders?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:23 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, je mag geloven wat je wilt. Er is een reden dat ik in 2019 besloten heb om te stoppen. Ik zat overigens primair bij de fanclub vanwege Nathalie, die mij in 2009 bij een opname in De Plantage benaderd heeft om lid te worden van het team.
Het feit dat iemand iets normaal is gaan vinden wil niet zeggen dat het niet klopt hè. Ik omschrijf enkel de situatie.
Meerdere redenen: de sfeer was in de laatste 2 jaar veranderd, Nathalie had aangegeven ook te gaan stoppen en deze ontwikkelingen hielpen ook niet mee. Het was een logisch moment.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:55 schreef proud_mami het volgende:
Uit het vorige deel:
[..]
Zou je willen vertellen wat de reden is dat je in 2019 besloten hebt om te stoppen? Had dat met Marco of wellicht met Nathalie te maken? Of met iets heel anders?
Hoe werd er binnen jullie groep gereageerd op haar vraag wie er seks wilde hebben met Marco?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:04 schreef eborn het volgende:
[..]
Meerdere redenen: de sfeer was in de laatste 2 jaar veranderd, Nathalie had aangegeven ook te gaan stoppen en deze ontwikkelingen hielpen ook niet mee. Het was een logisch moment.
Die vraag kwam daar niet naar voren (los van misschien een grap af en toe). De mensen in het vaste team waren een redelijk nuchter en 'saai' clubje. Je moet je voorstellen dat zo'n team vooral de dagelijkse zaken regelde: fanmail opvangen en doorsturen c.q. behandelen, kaartverkopen ondersteunen, fandagen organiseren, etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe werd er binnen jullie groep gereageerd op haar vraag wie er seks wilde hebben met Marco?
Ik moest ook meteen aan die pyjamaparty van Chantal denken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:44 schreef eborn het volgende:
[..]
Die vraag kwam daar niet naar voren (los van misschien een grap af en toe). De mensen in het vaste team waren een redelijk nuchter en 'saai' clubje. Je moet je voorstellen dat zo'n team vooral de dagelijkse zaken regelde: fanmail opvangen en doorsturen c.q. behandelen, kaartverkopen ondersteunen, fandagen organiseren, etc.
Ik durf eerlijk gezegd niet eens meer te zeggen waar zo'n vraag die dan gesteld werd op een fandag vandaan kwam. De organisatie van zo'n dag duurde maanden en teksten/vragen werden over die hele periode geschreven, aangepast, etc. Idem van zo'n pyjamathema, dat was volgens mij in dezelfde tijd dat Chantal met haar pyjamaparty begon. Vermoedelijk was dat toen een dingetje 😄
[Edit] Chantal begon in 2019 met haar pyjamaparty. Blijkbaar heeft ze het thema van ons gejat 😆
[Edit2] Er is overigens ook een duidelijke scheiding tussen het fanclubteam en een losstaande vriendengroep. Binnen die laatste groep was de sfeer uiteraard losser en zag men elkaar ook vaker op feesten en partijen. Het fanclubteam zag elkaar primair bij overleggen. De opbouw van het team is door de jaren heen uiteraard veranderd, maar de aanklaagster was geen lid van het fanclubteam.
In Frans we Trustquote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Maar goed dat ik toch altijd liever cd's van Frans Bauer gekocht heb,
Sommige lijken een soort sekte.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind fans en fanclubs altijd iets engs hebben.
Daarom ben ik nooit beroemd geworden.
Er is ook nog de variant 'obsessieve fans van artiesten die hun hoogtepunt decennia terug hadden'. "Kijk de posters eens die ik van je op heb gehangen." En maar strooien met die hartjes en duimpjes.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:34 schreef Kim-Holland het volgende:
De fans van Britney Spears zijn nog een tandje erger. Daar kunnen ze een volledig nieuw handboek van maken.
Dat je iemands muziek goed vind is tot daar aan toe, maar zo ziekelijk idolaat zijn van een artiest heb ik nooit begrepen. En helemaal niet als je volwassen bent.![]()
Uitiendelijk zijn artiesten ook maar mensen die stinken als ze poepen en uit hun bek stinken s'morgens. En daarnaast hebben ze vrijwel altijd issues zoals een verslaving of andere onhebbelijkheden zoals bv narcisme omdat ze op een voetstuk geplaatst worden en elke scheet die ze laten bewonderd en opgehemeld wordt.
Totdat blijkt dat hij Sieneke uit elkaar heeft getrokken toen ze 15 was... ik vertrouw geen artiest meerquote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Maar goed dat ik toch altijd liever cd's van Frans Bauer gekocht heb,
♥ ♥ ♥quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er is ook nog de variant 'obsessieve fans van artiesten die hun hoogtepunt decennia terug hadden'. "Kijk de posters eens die ik van je op heb gehangen." En maar strooien met die hartjes en duimpjes.
Aan wie vraag je dat?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:49 schreef Discombobulate het volgende:
Dat stukje al gezien van die vrouw die aan het publiek vraagt "Wie zou hem doen?"
In alle consternatie is Marco vergeten zijn haar te kammenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:13 schreef Kim-Holland het volgende:
De pers staat alweer klaar.
https://www.telegraaf.nl/(...)woord/101193009.html
Advocaten Marco Borsato gaan voor vrijspraak in ontuchtzaak. [ad]
Marco Borsato komt aan bij de rechtbank. ,,Ik ben mij kapot geschrokken van de strafeis van vijf maanden cel."
[ afbeelding ]
die vrouw ernaast : als martine sandifort en trijntje oosterhuis een kind zouden hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:58 schreef Butterflower het volgende:
[..]
In alle consternatie is Marco vergeten zijn haar te kammen
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:58 schreef Butterflower het volgende:
[..]
In alle consternatie is Marco vergeten zijn haar te kammen
Strafzaken zijn altijd openbaar. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:27 schreef PzKpfw het volgende:
Is het eigenlijk niet raar dat deze rechtszaak, en met name alle details, zo openbaar te volgen zijn?
Sandra Belleman weet dat te duiden aan het eind van deze podcast over deze zaakquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:27 schreef PzKpfw het volgende:
Is het eigenlijk niet raar dat deze rechtszaak, en met name alle details, zo openbaar te volgen zijn?
Hier precies andersomquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
In tegenstelling tot dinsdag ben ik vandaa vrij, tijd genoeg om de zaak vandaag te volgen.
Nee hoor, dit is echt dagelijkse kost op X.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:27 schreef PzKpfw het volgende:
Ja maar vroeger waren het vooral familie en belangstellenden die zo zaak bezochten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:33 schreef -Spring het volgende:
[..]
Strafzaken zijn altijd openbaar. Uitzonderingen daargelaten.
Ik zou niet weten waar je dat aan zou kunnen zien. Het kan toch ook zo zijn dat die Nathalie gezegd heeft wat die dochter erin moest schrijven?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens Geert-Jan Knoops, advocaat van Marco Borsato, is het dagboek van het vermeende slachtoffer niet authentiek. Dat zouden zij vandaag kunnen aantonen aan de hand van een contra-expertise die zij hebben laten doen.
[ afbeelding ]
Bij het bewuste telefoongesprek heeft moeders 200 punten opgeschreven die haar dochter borsato moest verwijten. Dus dat kan zeker.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je dat aan zou kunnen zien. Het kan toch ook zo zijn dat die Nathalie gezegd heeft wat die dochter erin moest schrijven?
(nee, ik zeg niet dat dat zo is)
Bij elke andere zanger die geen landelijke hit heeft gehad en alleen bekend is van optredens op de regionale televisie, zou onze aandacht voor de rechtzaak net zo groot zijn als voor z'n muziekquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja maar vroeger waren het vooral familie en belangstellenden die zo zaak bezochten.
Tegenwoordig heb je die saskia die alles woordelijk op X pleurt.
Mwoah..... ik kan wel meegaan in de beschrijving van een sfeer/omgeving die ongemakkelijk voelt maar waar je, je niet onmiddellijk aan kan onttrekken. In hoeverre dat hier ook geldt weet ik natuurlijk niet want tegelijkertijd geldt precies hetzelfde voor het slachtofferquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens Knoops kon Borsato zich moeilijk aan de moeder van het slachtoffer onttrekken. Zij maakte naaktfoto's van haar minderjarige dochter die ze ook rondstuurde in haar vriendengroep. Zij was trots op haar dochter. De vriendschap werd volgens Knoops een fuik waar Borsato niet makkelijk uit kon komen, omdat zij alle werkzaamheden deed voor zijn fanclub.
Tsja, dan was zijn fanclub blijkbaar belangrijker voor hem dan het meisje denk ik dan.
Journalisten zaten er voor social media ook al gewoon bij, alleen stond het dan een dag later in de krant.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja maar vroeger waren het vooral familie en belangstellenden die zo zaak bezochten.
Tegenwoordig heb je die saskia die alles woordelijk op X pleurt.
Dat was zeer uitzonderlijk en zeker geen woordelijke verslaggeving van wat er gezegd is en te horen was.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Journalisten zaten er voor social media ook al gewoon bij, alleen stond het dan een dag later in de krant.
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBAMS:2013:7557quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:02 schreef the-eye het volgende:
[..]
Bij elke andere zanger die geen landelijke hit heeft gehad en alleen bekend is van optredens op de regionale televisie, zou onze aandacht voor de rechtzaak net zo groot zijn als voor z'n muziek
Mwah, 'high profile cases' hebben altijd hordes journalisten getrokken. Wel waren dan de artikelen in de krant inderdaad minder gedetailleerd dan wat je tegenwoordig op X terug leest.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat was zeer uitzonderlijk en zeker geen woordelijke verslaggeving van wat er gezegd is en te horen was.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBAMS:2013:7557
Lekker anoniem "[eiser ] is een bekende Nederlandse zanger/songwriter/producent van popmuziek. Rond 1960 was een van zijn songs, ‘Kom van dat dak af’, een grote hit."
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:18 schreef onlogisch het volgende:
@:Zipportal @:Caland @:Rambodirk we zijn weer live
Ik vind vandaag niet zo interessant, de verdediging zal wel alles op die moeder willen gooienquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:18 schreef onlogisch het volgende:
@:Zipportal @:Caland @:Rambodirk we zijn weer live
Yep, daar zijn ze al flink mee bezigquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind vandaag niet zo interessant, de verdediging zal wel alles op die moeder willen gooien
Ik lees je updates wel
Ik heb gisteren gehoord dat die 600 euro per uur kosten. ( Geert-Jan en Carry Knoops ) Dus ik denk wel dat ze dan hun best gaan doen voor Marco, ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Yep, daar zijn ze al flink mee bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |