Jij kent haar?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:42 schreef eborn het volgende:
[..]
In de 16 jaar dat ik Nathalie ken heb ik daar nooit enig voorbeeld van gezien of gehoord. Er er waren periodes dat wij bijna elke dag enkele uren contact hadden vanwege fanclubwerkzaamheden.
Ik lees nog nergens dat Marco heeft helpen 'behangen' (quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Een gezond persoon gaat niet mee in de capriolen van dit zieke gezin.
Klopt, net als alle andere betrokkenen overigens. Van beide kampen, want zo kun je het wel omschrijven.quote:
Dit is allemaal gebeurd volgens Marco.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik lees nog nergens dat Marco heeft helpen 'behangen' () of zijn tampeloeres heeft geflasht aan de 6 dames voor het raam. Zelfs nog geen dickpic.
En, geloof jij dat Marco zn handjes niet thuis kon houden?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:47 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt, net als alle andere betrokkenen overigens. Van beide kampen, want zo kun je het wel omschrijven.
Heeft Nathalie of Asmara het tegengesproken dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is allemaal gebeurd volgens Marco.
Ik las gisteren in deze reeks dat die Nathalie op haar X zei dat het leugens zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Heeft Nathalie of Asmara het tegengesproken dan?
Ja, tuurlijk, op X.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik las gisteren in deze reeks dat die Nathalie op haar X zei dat het leugens zijn.
Weet niet wie het poste.
Ja, dat geloof ik. Ik heb daar vaak genoeg voorbeelden van gezien. Het punt is alleen dat een overgroot deel van de ontvangende kant het prima vond (of er in ieder geval nooit wat van zeiden, om welke reden dan ook).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:48 schreef matthijst het volgende:
[..]
En, geloof jij dat Marco zn handjes niet thuis kon houden?
In ieder geval begint Marco er nu pas voor het eerst over hè.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, op X.![]()
X is niet de plek om een verklaring af te leggen.
Categorie smeerlapperij of categorie ontucht?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:52 schreef eborn het volgende:
Ik heb daar vaak genoeg voorbeelden van gezien
Is dat het probleem? En niet Marco die niet in de gaten had dat hij te ver ging? Serieus?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:52 schreef eborn het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik. Ik heb daar vaak genoeg voorbeelden van gezien. Het punt is alleen dat een overgroot deel van de ontvangende kant het prima vond (of er in ieder geval nooit wat van zeiden, om welke reden dan ook).
Wanneer en waar had-ie zich dan eerder moeten verdedigen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
In ieder geval begint Marco er nu pas voor het eerst over hè.
Hoe hebben ze zich dan kunnen verdedigen?
Ik vind dat hij ook bewijs zou moeten hebben voor zijn beweringen, anders is het zijn woord tegen het hare.
Die info heb ik wel in de liveblog van de Telegraaf gelezen hoor, alleen zonder tijdspad.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, veelvuldig tussen 2005 en 2015. Bron livestream HNL.be
Dat had Saskia Belleman ook maar even weggelaten in haar verslag.
Ja precies, had je het al voor kunnen stellen als ie zichzelf was gaan verdedigen bij RTL Late Night of Jinek etc. Dat zou alleen maar voor meer shit in zijn richting gezorgd hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Wanneer en waar had-ie zich dan eerder moeten verdedigen?
Hij had wel foto’s of appjes moeten kunnen laten zien dat zijn beweringen kloppen dan. Anders is het zoals gezegd zijn woord tegen het hare.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Wanneer en waar had-ie zich dan eerder moeten verdedigen?
Dat zeg ik niet. Ik verklaar alleen waarom mensen nu zeggen: ja, maar waarom zijn er geen anderen die hetzelfde verhaal hebben. Ik denk dat hij inderdaad in de gedachte leefde dat dit normaal was. Terwijl dat zeker niet zo is. En dat wordt nu duidelijk in deze zaak.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dat het probleem? En niet Marco die niet in de gaten had dat hij te ver ging? Serieus?
Ik heb het over nu, over het proces.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja precies, had je het al voor kunnen stellen als ie zichzelf was gaan verdedigen bij RTL Late Night of Jinek etc. Dat zou alleen maar voor meer shit in zijn richting gezorgd hebben.
En wat hielden die fanclubwerkzaamheden dan zoal in? Met je blote tieten voor het raam gaan staan?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:42 schreef eborn het volgende:
In de 16 jaar dat ik Nathalie ken heb ik daar nooit enig voorbeeld van gezien of gehoord. Er er waren periodes dat wij bijna elke dag enkele uren contact hadden vanwege fanclubwerkzaamheden.
Is hij daar ooit naar gevraagd of erover verhoord?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij had wel foto’s of appjes moeten kunnen laten zien dat zijn beweringen kloppen dan. Anders is het zoals gezegd zijn woord tegen het hare.
Er zijn wel appjes van hem aan het meisje die over de grens gaan.
Ben benieuwd wat de rechters er van zeggen.
Toen was ik nog wat slanker, meestal krijg je als man pas op hogere leeftijd borstenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
En wat hielden die fanclubwerkzaamheden dan zoal in; met je blote tieten voor het raam gaan staan?
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Categorie smeerlapperij of categorie ontucht?
Zou ik wel doen als ik hem was, me verdedigen met bewijs. Want hij beweert nogal wat over de dochter en moeder.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:01 schreef r_one het volgende:
[..]
Is hij daar ooit naar gevraagd of erover verhoord?
Het is het OM wat op het scheiden van de markt (te laat) met een zooi 'bewijs a charge' is gekomen maar Marco moet daarná dus ook nog zich in allerlei bochten wringen om 'bewijs á decharge' aan te leveren?
Dat is niet hoe het werkt hoor in NL.
Als ze twijfelen aan Marco's beweringen, dan moeten ze de zaak aanhouden en de verdediging die kans geven in een tussenvonnis.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als ik hem was, me verdedigen met bewijs. Want hij beweert nogal wat over de dochter en moeder.
Denk je niet dat de rechters dat ook serieuzer nemen?
Ik heb ooit een vriendin gehad wat in zo'n gezin zat. Christus schaamde me rot. Zat je net te wippen komt ma de schone was brengen en roept dan dat we gewoon door kunnen gaan of dat ze met haar blote toeten door een volle huiskamer ging.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou ik wel doen als ik hem was, me verdedigen met bewijs. Want hij beweert nogal wat over de dochter en moeder.
Denk je niet dat de rechters dat ook serieuzer nemen?
https://twitter.com/saski(...)84521187299601?s=46quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Als ze twijfelen aan Marco's beweringen, dan moeten ze de zaak aanhouden en de verdediging die kans geven in een tussenvonnis.
Je punt?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
https://twitter.com/saski(...)84521187299601?s=46
In al die gevallen ging het om volwassen mensen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Categorie smeerlapperij of categorie ontucht?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:15 schreef eborn het volgende:
[..]
In al die gevallen ging het om volwassen mensen.
Nou, je lijkt zelf best te geloven dat het waar is wat hij over het gezin zegt, voor de rechtbank doet het er niet toe.quote:
Precies. Jij denkt dat Marco dacht dat die mores normaal was. En dat is juist iets wat wij, iig ik, niet geloven. En het is ook geenszins aannemelijk als je al die verhalen hoort die nu naar buiten komen. Dan komt ieder weldenkend mens tot de conclusie dat die situatie gewoon zwaar abnormaal was en dat je daar beter niet in kunt meegaan en participeren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:56 schreef eborn het volgende:
Dat zeg ik niet. Ik verklaar alleen waarom mensen nu zeggen: ja, maar waarom zijn er geen anderen die hetzelfde verhaal hebben.
Ik denk dat hij inderdaad in de gedachte leefde dat dit normaal was.
Terwijl dat zeker niet zo is. En dat wordt nu duidelijk in deze zaak.
Maar uiteindelijk weet toch enkel de persoon in kwestie wat het is/was? Een hand bijna op iemand zijn kruis leggen kan onder beide gevallen geschaard worden. Een hand op iemand haar bil tijdens een fotosessie ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Maar je punt is dus dat jij Nathalie in die 16 jaar niet hebt kunnen betrappen op enige vorm van seksueel overschrijdend gedrag binnen de fanclub of signalen die erop wezen dat ze uit was op een avontuurtje met Marco (voor haarzelf of haar dochter)?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:02 schreef eborn het volgende:
[..]
Toen was ik nog wat slanker, meestal krijg je als man pas op hogere leeftijd borsten
Nee, dat waren vooral organisatorische zaken rondom de websites, ledenadministratie, fanclubdagen en boekhouding. Binnen het fanclubteam gebeurde dit soort zaken ook niet.
Niet alle overleggen vonden overigens thuis plaats, helemaal niet in de latere jaren. Toen werd er ook veel op kantoor vergaderd.
Huh? Wat komen hier nou weer voor aannames voorbij over deze user?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Precies. Jij denkt dat Marco dacht dat die mores normaal was. En dat is juist iets wat wij, iig ik, niet geloven. En het is ook geenszins aannemelijk als je al die verhalen hoort die nu naar buiten komen. Dan komt ieder weldenken mens tot de conclusie dat die situatie gewoon zwaar abnormaal was en dat je daar beter niet in kunt meegaan en participeren.
Maar jij disqualificeert jezelf, vind ik, als jij dus zegt dat Marco dacht dat dat normaal was. In feite neem je het dan ook voor Marco op. Dat hij slachtoffer was met zijn goede bedoelingen en is meegegaan in de zwaar scheef gegroeide verhoudingen nadat hij ook al die moeder jaren lang doorgehaald had.
En ook al zat je er dus met je neus bovenop, dat maakt nog niet dat ik jouw blik op die situatie dus wil geloven, benevens het feit dat je daarnaast ook nog onderdeel ben van de fanclub van Marco Borsato, wat jou in mijn ogen wat minder onafhankelijk in deze zaak maakt.
Dat valt nog te bezien.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, je lijkt zelf best te geloven dat het waar is wat hij over het gezin zegt, voor de rechtbank doet het er niet toe.
Zoals Saskia Belleman zegt: we weten het niet.
Heb je dat gezien of gehoord?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:18 schreef eborn het volgende:
Een hand bijna op iemand zijn kruis leggen kan onder beide gevallen geschaard worden. Een hand op iemand haar bil tijdens een fotosessie ook.
In het vorige deel ook al gezegd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Precies. Jij denkt dat Marco dacht dat die mores normaal was. En dat is juist iets wat wij, iig ik, niet geloven. En het is ook geenszins aannemelijk als je al die verhalen hoort die nu naar buiten komen. Dan komt ieder weldenkend mens tot de conclusie dat die situatie gewoon zwaar abnormaal was en dat je daar beter niet in kunt meegaan en participeren.
Een heel ervaren journaliste die al heel veel rechtszaken heeft meegemaakt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien.
Belleman is journaliste, geen rechter.
Tja, je mag geloven wat je wilt. Er is een reden dat ik in 2019 besloten heb om te stoppen. Ik zat overigens primair bij de fanclub vanwege Nathalie, die mij in 2009 bij een opname in De Plantage benaderd heeft om lid te worden van het team.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
En ook al zat je er dus met je neus bovenop, dat maakt nog niet dat ik jouw blik op die situatie dus wil geloven, benevens het feit dat je daarnaast ook nog onderdeel bent van de fanclub van Marco Borsato, wat jou in mijn ogen wat minder onafhankelijk in deze zaak maakt.
Ze is beslist kundig ja maar met "we weten het niet" neemt ze geen stelling.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een heel ervaren journaliste die al heel veel rechtszaken heeft meegemaakt.
Die weet wel hoe het werkt hoor. Ze blijft altijd genuanceerd en betrap haar zelden op een fout, en als ze eens verkeerd zit corrigeert ze zichzelf ook.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar we hadden het over aanleveren van bewijs á decharge![]()
Moet wel raar zijn als je hier leest dat iedereen en zijn moeder er een mening over heeft terwijl jij deze mensen echt kent.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:23 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, je mag geloven wat je wilt. Er is een reden dat ik in 2019 besloten heb om te stoppen. Ik zat overigens primair bij de fanclub vanwege Nathalie, die mij in 2009 bij een opname in De Plantage benaderd heeft om lid te worden van het team.
Het feit dat iemand iets normaal is gaan vinden wil niet zeggen dat het niet klopt hè. Ik omschrijf enkel de situatie.
Arm op been/bij kruis gehoord, maar ik zat daar tegenover toen het gebeurde, dus ik kan me dat volledig voorstellen. Arm op bil vaak genoeg gehoord. Maar zoals gezegd: als er 1.300 mensen op de foto met hem gaan, dan weet ik sowieso dat een deel van de fans zelf ook naar een kont grijpen.quote:
Dus niet zelf geconstateerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Arm op been/bij kruis gehoord, maar ik zat daar tegenover toen het gebeurde, dus ik kan me dat volledig voorstellen. Arm op bil vaak genoeg gehoord. Maar zoals gezegd: als er 1.300 mensen op de foto met hem gaan, dan weet ik sowieso dat een deel van de fans zelf ook naar een kont grijpen.
Klopt, nadat het dagboek in 2019 ter sprake kwam, is het natuurlijk een aantal jaar iets rustiger geweest. En nu komt alles weer terug. Ik hoop vooral dat na deze sessie het voor alle partijen gewoon klaar is, want het neemt al zo lang een belangrijke plek in ieder zijn of haar leven in.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Moet wel raar zijn als je hier leest dat iedereen en zijn moeder er een mening over heeft terwijl jij deze mensen echt kent.
Uiteindelijk ben ik ook geen rechter. Ik maak een eigen mening op basis van mensen die (heel) dichtbij mij staan. Wat de rest daar mee doet, mag hij of zij zelf weten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Dus niet zelf geconstateerd.
Dan blijft het dus slechts suggestief.
Toen 'het' gebeurde zeg je. Ik begreep uit het verhaal van Asmara dat er meerdere keren zijn geweest dat zij bij Marco op schoot zat. Wat ik niet weet is hoe vaak ze dan door Marco grensoverschrijdend betast zou zijn, maar ik kan me dus niet voorstellen dat jij bij al die interventies tussen Marco en Asmara aanwezig was.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:26 schreef eborn het volgende:
Arm op been/bij kruis gehoord, maar ik zat daar tegenover toen het gebeurde, dus ik kan me dat volledig voorstellen. Arm op bil vaak genoeg gehoord. Maar zoals gezegd: als er 1.300 mensen op de foto met hem gaan, dan weet ik sowieso dat een deel van de fans zelf ook naar een kont grijpen.
Snap ik maar het ging me erom dat je zei voorbeelden te hebben gezien. Dat 'zien' blijkt dus slechts verhalen van anderen te zijn, niet Marco 'in action'.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:31 schreef eborn het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik ook geen rechter. Ik maak een eigen mening op basis van mensen die (heel) dichtbij mij staan. Wat de rest daar mee doet, mag hij of zij zelf weten.
Dat ging niet over de aanklaagster, ik heb het over iemand anders.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:32 schreef Tengano het volgende:
Toen 'het' gebeurde zeg je. Ik begreep uit het verhaal van Asmara dat er meerdere keren zijn geweest dat zij bij Marco op schoot zat. Wat ik niet weet is hoe vaak ze dan door Marco grensoverschrijdend betast zou zijn, maar ik kan me dus niet voorstellen dat jij bij al die interenties tussen Marco en Asmara aanwezig was.
Ehm ... ik kan je nu niet meer volgen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:38 schreef eborn het volgende:
Ik heb zeer zeker niet al die interacties gezien. Soms wel
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Marco met zijn handen onder haar kleding of tussen haar benen zat ten tijde dat hij door wellicht meer dan 100 fans omgeven was.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:38 schreef eborn het volgende:
Dat ging niet over de aanklaagster, ik heb het over iemand anders.
Ik heb zeer zeker niet al die interacties gezien. Soms wel, op verjaardagen of andere feestjes waar we allemaal aanwezig waren. Daar is mij toen niets opgevallen, maar ik zat ook niet de hele avond bij ze op schoot. Als getuige heb je aan mij dus erg weinig.
Ja, jij had het over op schoot zitten. Dat heb ik gezien. Net als dat veel meer mensen uit die vriendengroep dat deden. Maar ik heb niet gezien dat hij met zijn handen in haar kruis zat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Ehm ... ik kan je nu niet meer volgen.![]()
Niet allemaal (nee, logisch) maar sommige wel?
Nee hoor, ik nietquote:
Daar lijkt me dan ook he-le-maal niks mis mee. Mooi zelfs!quote:Op een gemiddelde kinderverjaardag gebeurde dat niet. Je moet je voorstellen dat die gezinnen heel hecht waren he. Ze kwamen bij elkaar over de vloer met verjaardagen. Je hebt het niet over een standaard zakelijke relatie waarbij je een werkgever en werknemer hebt.
Dat was gewoon een volwassen vrouw. Dat schaar ik niet meer onder de term ''jonge meid''quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:48 schreef woxxel2 het volgende:
Hij is toch wel met meer jonge meiden naar bed geweest? Maan toch ook of was dat niet waar?
Met Leontien is hij naar bed geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:48 schreef woxxel2 het volgende:
Hij is toch wel met meer jonge meiden naar bed geweest? Maan toch ook of was dat niet waar?
Net 18 is al behoorlijk rijp iddquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat was gewoon een volwassen vrouw. Dat schaar ik niet meer onder de term ''jonge meid''
Ja klopt. 18 is volwassen. Ik bedoel meer "erg veel jonger dan hij"quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat was gewoon een volwassen vrouw. Dat schaar ik niet meer onder de term ''jonge meid''
Oh, ik dacht dat ie tegen haar naakte lichaam in bed had gelegen. Al strelend enzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Met Leontien is hij naar bed geweest.
Met Nathalie is hij naar bed geweest.
Met Asmara is hij niet naar bed geweest.
Dat beeld is ondertussen ontstaan, rara hoe.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie tegen haar naakte lichaam in bed had gelegen. Al strelend enzo.
Hij is er niet vies van de boel te belazeren in ieder geval.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Met Leontien is hij naar bed geweest.
Met Nathalie is hij naar bed geweest.
Met Asmara is hij niet naar bed geweest.
Er is nergens gezegd of bewezen dat hij met minderjarige naar bed is geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:48 schreef woxxel2 het volgende:
Dat is wel besproken in de rechtszaak gisteren en niet door hem ontkent volgens mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat beeld is ondertussen ontstaan, rara hoe.
Gaat lekker zo. Nog even en iemand stelt dat ze verkracht is.
Voor mijn part neukt hij zich drie slagen in de rondte, daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:53 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Hij is er niet vies van de boel te belazeren in ieder geval.
Ik ben ook wel eens in vergelijkbare situaties geweest die ik ook interessant en heel erg spannend vond. Maar mijn succes en inkomsten waren toen niet zo afhankelijk van het imago wat ik hoog moest houden zoals Marco dat eigenlijk had moeten doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:53 schreef Zoddie het volgende:
Ik denk dat het vrij duidelijk is dat Marco het allemaal wel spannend en interessant vond, en dat is al een aardige stap.
Of hij echt flink over de grens is gegaan is dan nog de vraag.
Dat hij Asmada verkracht heeft?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is wel besproken in de rechtszaak gisteren en niet door hem ontkent volgens mij.
Dat beeld komt uit de rechtszaak:quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat beeld is ondertussen ontstaan, rara hoe.
Gaat lekker zo. Nog even en iemand stelt dat ze verkracht is.
https://x.com/SaskiaBelle(...)yRr0fgvVeUETMSQ&s=19quote:Het meisje vertelde ook van een ander voorval. Ze lag huilend in bed, naakt. #Borsato kroop naast haar en zei dat hij dat wel de hele dag kon volhouden. Hij streelde haar borsten en billen, zei het meisje.
Lijkt me sterk, daar gaat geen enkel nieuwsbericht over, alleen over iets aanraken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat hij Asmada verkracht heeft?![]()
Serieus?![]()
![]()
En dat heeft Marco niet ontkend?![]()
![]()
Wat natuurlijk niet hoeft te zeggen dat het niet gebeurd is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:01 schreef r_one het volgende:
Daarover zegt Borsato over (dacht ik) dat hij op de rand van het bed heeft gezeten. Hij heeft het dus wél ontkend.
En ook heeft hij volgehouden nóóit over borsten en billen te hebben gestreeld. Niet in haar bed, niet tijdens behangen, niet op schoot, gewoon nooit.
Daarover zegt Borsato over (dacht ik) dat hij op de rand van het bed heeft gezeten. Hij heeft het dus wél ontkend.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat beeld komt uit de rechtszaak:
[..]
https://x.com/SaskiaBelle(...)yRr0fgvVeUETMSQ&s=19
Nee, dat zij naakt in bed lag, ze had liefdesverdriet ofzo, en dat hij toen naar boven ging en haar troostte, knuffelde en streelde.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat hij Asmada verkracht heeft?![]()
Serieus?![]()
![]()
En dat heeft Marco niet ontkend?![]()
![]()
Lastig om zoiets te bewijzen, ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:01 schreef r_one het volgende:
[..]
Daarover zegt Borsato over (dacht ik) dat hij op de rand van het bed heeft gezeten. Hij heeft het dus wél ontkend.
En ook heeft hij volgehouden nóóit over borsten en billen te hebben gestreeld. Niet in haar bed, niet tijdens behangen, niet op schoot, gewoon nooit.
https://x.com/SaskiaBelle(...)iG5yAf7kmaxzdVw&s=19quote:Borsato zegt dat hij niet naast haar ging liggen, "want ik was gewaarschuwd door haar moeder dat ze naakt was." Maar hij zegt dat er achteraf een heel andere invulling aan het voorval wordt gegeven door het meisje en haar moeder. #Borsato
Ja daar krijgt het OM nog een kluif aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Lastig om zoiets te bewijzen, ook.
Ja, wordt echt zijn woord tegen de moeder en de dochter.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Lastig om zoiets te bewijzen, ook.
Omdat dan het hele land vol staat met gevangenissen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:09 schreef roos94 het volgende:
Waarom is vreemdgaan binnen huwelijk eigk niet strafbaar? Je gaat wettelijk een verbintenis aan met elkaar en dat breek je dan
Je vergeet "al liggend naast haar in bed" en haar aanmoedigend "dat de hele dag vol te houden".quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, dat zij naakt in bed lag, ze had liefdesverdriet ofzo, en dat hij toen naar boven ging en haar troostte, knuffelde en streelde.
Lees even waar eerder op is gereageerd zeg.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
En wat hielden die fanclubwerkzaamheden dan zoal in? Met je blote tieten voor het raam gaan staan?
Omdat het huwelijk familierecht is en geen strafrecht.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:09 schreef roos94 het volgende:
Waarom is vreemdgaan binnen huwelijk eigk niet strafbaar? Je gaat wettelijk een verbintenis aan met elkaar en dat breek je dan
Dus als we nu met zn allen aan het moorden slaan wordt dat ook maar gedoogdquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Omdat dan het hele land vol staat met gevangenissen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus als we nu met zn allen aan het moorden slaan wordt dat ook maar gedoogd
Het staat of valt met de invulling van 'er': wáár is hij in meegegaan (en belangrijker: waarin NIET!) ?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:09 schreef MissButterflyy het volgende:
En dan blijft staan: Marco had heel veel kansen gehad er niet in mee te gaan en afstand te nemen. Toch deed hij dat niet.
Dat vind je niet terecht?quote:Ondertussen heeft hij moeder een dochter nu wel afgeschilderd als twee zwaar gestoorden.
Ga jij maar weer even naar een pretpark, misschien dat je dan weer een beetje normaal kunt nadenkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom wel?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:09 schreef roos94 het volgende:
Je kunt pas iets gedogen als het strafbaar is. Moord is dat wel, vreemdgaan niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is nogal offtopic, maar ik heb me dit vaak afgevraagd. In het algemeen hebben we het wetboek om te voorkomen dat mensen elkaar willens en wetens beschadigen (geweld, verkrachting etc. allemaal strafbaar). Waarom vreemdgaan dan wel zou mogen van de wet, daar heb ik nooit een rationeel antwoord op kunnen bedenken en ik zie hier tot nu toe ook alleen nog maar drogredeneringen staanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:09 schreef roos94 het volgende:
Omdat wij met elkaar vinden dat overheidsbemoeienis met het huwelijk een te grote inbreuk is op de persoonlijke levenssfeer.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:26 schreef Saboo het volgende:
[..]
Het is nogal offtopic, maar ik heb me dit vaak afgevraagd. In het algemeen hebben we het wetboek om te voorkomen dat mensen elkaar willens en wetens beschadigen (geweld, verkrachting etc. allemaal strafbaar). Waarom vreemdgaan dan wel zou mogen van de wet, daar heb ik nooit een rationeel antwoord op kunnen bedenken en ik zie hier tot nu toe ook alleen nog maar drogredeneringen staan.
Ik begrijp het woord 'dus' niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dan was je lid in een bijzondere periode, heb je nog contact met Nathalie?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:23 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, je mag geloven wat je wilt. Er is een reden dat ik in 2019 besloten heb om te stoppen. Ik zat overigens primair bij de fanclub vanwege Nathalie, die mij in 2009 bij een opname in De Plantage benaderd heeft om lid te worden van het team.
Het feit dat iemand iets normaal is gaan vinden wil niet zeggen dat het niet klopt hè. Ik omschrijf enkel de situatie.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Marco is dus eigenlijk een zingende flodder, een omhooggevallen aso
Tja,quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Omdat wij met elkaar vinden dat overheidsbemoeienis met het huwelijk een te grote inbreuk is op de persoonlijke levenssfeer.
Bij deze wil ik een Angela Schijf fanclub oprichtenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:23 schreef eborn het volgende:
[..]
Omdat jij zelf mag bepalen met wie je je lusten botviert en je huwelijksgeloften invult en de overheid daar helemaal niets over te vertellen heeft. En terecht.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:09 schreef roos94 het volgende:
Wij met z'n allen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:36 schreef Saboo het volgende:
[..]
Tja,
Interessant. Maar wie bepaalt wat een te grote inbreuk is en wat niet (vooral als mensen er psychische schade aan overhouden.)
Omdat verkrachting (onder alle omstandigheden) erger wordt bevonden dan de persoonlijke levenssfeer (en daaar de inbreuk op). Door ons.quote:En waarom is verkrachting binnen het huwelijk bijvoorbeeld geen inbreuk op de persoonlijke levenssfeer.
Dick Maas kon een kleine 20 jaar in de toekomst kijken?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Op wie denk je dat Gooise vrouwen geschreven is?
Marco was een geboren Flodder, kijk naar zijn ma.Hij won een wedstrijd en werd beroemd, denk jij dat Leontine hem moest zonder geld? Nee. Had Leontine zonder hem in het Gooi gewoond? Nee.
Regels in het Gooi:
Jij gaat zingen en ik ga klappen. Ik hou de kids en de hut, en post in social media hoe goed we het hebben.
Die hele serie is geschreven op mensen zoals Leontine en Marco.
Dit is echt Goois gezeik. Had Marco ¤20000 extra betaald per jaar aan Nathalie dan was er geen gezeik geweest.
Zo simpel is het.
Haar kinderen zijn 19 en 21 dus helaas, te oudquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Bij deze wil ik een Angela Schijf fanclub oprichten
@:angelaschijf maar dan wel met alle handelingen die Marco ook uitvoerde bij het hoofd van de fanclub
Slide maar in mijn DM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
https://panorama.nl/artik(...)der-ze-zijn-gestoordquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:28 schreef TheVulture het volgende:
De voormalige schoondochter van Borsato kwam op mijn TikTok voorbij en die geeft aan dat die moeder en dochter allebei totaal manipulatieve gekkies zijn omdat ze er 4 jaar lang bij was. Dat was ook wel het beeld wat ik aan gisteren over heb gehouden.
Ja, hetzelfde met die Hazesclan, wat een tokkies zijn dat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dick Maas kon een kleinee 20 jaar in de toekomst kijken?![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Haar kinderen zijn 19 en 21 dus helaas, te oud![]()
Bovendien: leer het verschil tussen 'voor' en 'door'
Nee het gaat alleen om Angela en ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:#mores
• Vader kijkt toe terwijl dochter aan het masturberen is en geeft daarbij feedback.
• Moeder neemt neukgeluiden op van dochter en deelt die met een buitenstaander.
• Moeder spoort dochter aan om 'vrij' te zijn in haar seksualteit. Naakt door het huis te lopen, seks te hebben wat zeg maar gewoon is en niet zo heel erg intiem hoeft te zijn.
• Volgens mij gaf moeder ook nog seksspeeltjes aan dochter, maar dat weet ik niet zeker.
• Moeder stuurt Marco min of meer op haar naakte dochter af.
• Moeder spoort haar dochter en vriendinnen aan om hun borsten te ontbloten en zo voor Marco voor het raam te gaan staan.
• Moeder stuurt dochter samen met Marco op pad om lingerie te kopen.
• Moeder vraagt vrouwen uit wie er (nog meer) seks willen hebben met Marco Borsato
Ik probeer al even om hier een tijdslijn aan te kunnen hangen. Is dit allemaal in een tijdsbestek van drie maanden geweest of drie jaren? Echt geen idee.quote:
Ik heb geen idee, maar dit is de 'mores' waarop Marco zich beroept en waar hij zijn gedrag mee probeert te vergoeilijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik probeer al even om hier een tijdslijn aan te kunnen hangen. Is dit allemaal in een tijdsbestek van drie maanden geweest of drie jaren? Echt geen idee.
Weer eens wat anders dan Lul de behanger zijn.....quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker naakt behangen met je dochter.
Of je lul in de behanger steken…quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan Lul de behanger zijn.....
Maar dat vind ik niet zo schokkend (uitgaande van dat niet iedere voorbijganger er zicht op heeft).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker naakt behangen met je dochter. Leuk gezin wel waar Marco zich comfortabel voelde.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar dat vind ik niet zo schokkend (uitgaande van dat niet iedere voorbijganger er zicht op heeft).
Hier in huis is naakt rondlopen ook doodnormaal binnen de gezinssamenstelling. En met behangen kan ik mij nog voorstellen dat het lekker makkelijk is met die kliederzooi (van horen zeggen: ik heb dat soort werkzaamheden altijd uitbesteed).
Naakt heeft weinig met seks te maken.
Ja hoor, af en toe.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan was je lid in een bijzondere periode, heb je nog contact met Nathalie?
Idereen moet thuis lekker doen waar hij zin in heeft maar in een context waarin er ook anderen zo binnen kunnen lopen is het op zijn minst opmerkelijk te noemen. en dan hebben we het hier over een gezin met een onvolwassen tiener. Je kunt je op zijn minst als ouder wel afvragen of dat normaal gedrag is en of zoiets binnen onze maatschappij geaccepteerd is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar dat vind ik niet zo schokkend (uitgaande van dat niet iedere voorbijganger er zicht op heeft).
Hier in huis is naakt rondlopen ook doodnormaal binnen de gezinssamenstelling. En met behangen kan ik mij nog voorstellen dat het lekker makkelijk is met die kliederzooi (van horen zeggen: ik heb dat soort werkzaamheden altijd uitbesteed).
En daarvan ga je dan een fotoshoot maken en die naar (peet)familie of BN-ers sturen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit moet wel fake zijnquote:
Ik gok op twee weekjes schoffelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat denk jij ervan? Gaat Marco vrijgesproken worden?
Nou dat. Dat maakt haar verklaringen op zijn minst behoorlijk twijfelachtig, iets met korreltjes zout enzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:13 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat zogenaamde misbruik vond plaats in de laatste vier maanden voor het meisje zestien werd, volgens haar dagboek. Dus niet toen zij jonger was.
Bron: podcast Evert Santegoeds van dinsdag.
Het strookt totaal niet met haar gedrag later richting Marco, fotoshoot en lingerie kopen. Meegaan naar BBQ’s en concerten. Op zijn schoot gaan zitten.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-zowaar-in~aa8dde25/quote:Dat naakt behangen, hè. Dat zorgde gisteren voor mist in haar hoofd, schrijft Angela de Jong. En dat was natuurlijk net de bedoeling van de verdediging van Borsato.
Angela is niet objectief. Verre van zelfs.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:18 schreef AgnesGru het volgende:
Wel een aardige column van Angela:
Dik applaus voor de verdediging van Marco B., ook ik trapte er zowaar in
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-zowaar-in~aa8dde25/
Je kan inderdaad beter de fiscus oplichten en dan voor vijf jaar moeten brommen dan deze blijvende vieze grauwe sluierquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die moeder is een waus, maar dat maakt niet dat Marco vogelvrij alles mag doen.
Als we iemand niet serieus moeten nemen in deze zaak en wat die er van vind is het wel Angela.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Column niet gelezen. Wel veel reacties.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kan me er altijd wel mee vermakenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als we iemand niet serieus moeten nemen in deze zaak en wat die er van vind is het wel Angela.
Iedereen zijn vermaak.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan me er altijd wel mee vermaken
Wil niet zeggen dat je het ermee eens bent
Zulke mensen krijgen dagelijks een podium en hebben juist een miljoenenpubliekquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Iedereen zijn vermaak.
Maar eerst 2 podcasts vol lullen en er dan ‘s avonds achter moeten komen dat het verhaal misschien toch wat genuanceerder ligt. Zulke mensen hoeven van mij geen podium te hebben of te krijgen.
Dit is precies de reden dat veel slachtoffers van misbruik geen aangifte doen, of lang twijfelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou dat. Dat maakt haar verklaringen op zijn minst behoorlijk twijfelachtig, iets met korreltjes zout enzo.
En nee, dit is géén victim blaming (want als het wél klopt, is het geen excuus voor Marco).
Ook Leontien is niet immuun voor de tand des tijds natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:39 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens ook wel onbegrijpelijk dat je een prachtige vrouw als Leontine hebt en dan nog je trekken bij een ander gaat zoeken.
Ik heb nergens gelezen dat vervolgens de deuren niet op slot waren en iedereen binnen kon lopen. Dat vind ik dan weer niet zo normaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Idereen moet thuis lekker doen waar hij zin in heeft maar in een context waarin er ook anderen zo binnen kunnen lopen is het op zijn minst opmerkelijk te noemen. en dan hebben we het hier over een gezin met een onvolwassen tiener. Je kunt je op zijn minst als ouder wel afvragen of dat normaal gedrag is en of zoiets binnen onze maatschappij geaccepteerd is.
Als je alles al hebt of kan krijgen dan is het niet meer interessant en ga je andere wegen bewandelenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:39 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens ook wel onbegrijpelijk dat je een prachtige vrouw als Leontine hebt en dan nog je trekken bij een ander gaat zoeken.
Ik niet. Maar goed, ik vind naaktloperij volstrekt anders dan alles wat we voorbij hebben zien komen dat wel seksueel van aard is. Als iemand naar een nudistencamping gaat en de vakantiefoto's laat zien... ja... Daar zou ik ook niet zoveel van vinden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:08 schreef r_one het volgende:
[..]
En daarvan ga je dan een fotoshoot maken en die naar (peet)familie of BN-ers sturen?
Maar je hoeft toch niet iedereen die claimt slachtoffer te zijn van misbruik te geloven? Serieus nemen, dat wel. Maar ook al zijn valse aangiften zeldzaam, ze bestaan en we hebben nu eenmaal de onschuldpresumptie in Nederland.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is precies de reden dat veel slachtoffers van misbruik geen aangifte doen, of lang twijfelen.
Ze zijn bang niet te worden geloofd, ook was het meisje verward omdat ze Marco wel graag zag en bang was dat de vriendschap dan voorbij zou gaan. Dat stond ook in haar verklaring.
Behangetje cadeau doen met sinterklaas.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker naakt behangen met je dochter. Leuk gezin wel waar Marco zich comfortabel voelde.
Dat weet ik. Maar dat kun je niet zomaar omdraaien en een aangeefster dan maar altijd en alles blindelings wél te geloven. Dat zet de deur wagenwijd open voor valse beschuldigingen, is dat dan wat we willen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is precies de reden dat veel slachtoffers van misbruik geen aangifte doen, of lang twijfelen.
Ze zijn bang niet te worden geloofd,
We weten het gewoon niet hè.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet iedereen die claimt slachtoffer te zijn van misbruik te geloven? Serieus nemen, dat wel. Maar ook al zijn valse aangiften zeldzaam, ze bestaan en we hebben nu eenmaal de onschuldpresumptie in Nederland.
Elk jaar een nieuw behangetje.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Behangetje cadeau doen met sinterklaas.
Hier ging het wel even anders hè. Geen enkele moeite met naaktlopen in privesfeer, wel met deze vorm van exhibitionisme (want dat was het).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik niet. Maar goed, ik vind naaktloperij volstrekt anders dan alles wat we voorbij hebben zien komen dat wel seksueel van aard is. Als iemand naar een nudistencamping gaat en de vakantiefoto's laat zien... ja... Daar zou ik ook niet zoveel van vinden.
Ik geloof de aangeefster helemaal niet blindelings, wat een aanname.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat kun je niet zomaar omdraaien en een aangeefster dan maar altijd en alles blindelings wél te geloven. Dat zet de deur wagenwijd open voor valse beschuldigingen, is dat dan wat we willen?
Al die machofiguren zullen nooit gaan snappen dat juist zijzelf de oorzaak zijn van dit soort ellendequote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze zijn bang niet te worden geloofd, ook was het meisje verward omdat ze Marco wel graag zag en bang was dat de vriendschap dan voorbij zou gaan. Dat stond ook in haar verklaring.
Klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al die machofiguren zullen nooit gaan snappen dat juist zijzelf de oorzaak zijn van dit soort ellende
Je bent al slachtoffer van iets vreselijks, en gigantische schaamte, en dan wordt je wéér 'geslachtofferd'
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:51 schreef OllieA het volgende:
Een zanger die emotioneel en intellectueel onvolwassen is, vermaakt zich in disfunctioneel gezin. Het kind krijgt hiervan de rekening gepresenteerd.
Familie Knoops kan cashen.
Mag ik het zo even samenvatten?
Maar je pleitte er impliciet wel voor. Tenminste, zo heb ik je "dat is nou precies ..." opvatte: een lans breken voor de -vermeende- slachtoffers en diens verklaringen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik geloof de aangeefster helemaal niet blindelings, wat een aanname.
Dat was ik nietquote:Iemand poste hier gisteren dat Marco Borsato verder smetteloos was en er nooit eerder een vrouw of meisje aangifte had gedaan, of het had overwogen. Dat hij nooit hiermee eerder in het nieuws was gekomen. Nou, dat blijkt dus niet te kloppen.
Er staat een filmpje in de vorige thread waarbij ie heel kriegelig aan een kind zit te friemelenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:41 schreef MissButterflyy het volgende:
En waren er niet meer dames of minderjarigen die zeiden te zijn betast door Borsato tijdens the Voice?
Maar die hebben uiteindelijk de aangifte ingetrokken of niet gedaan. Ik zoek het even op.
https://www.hln.be/showbi(...)-m-n-broek~a8825f33/
Beelden van die kinder BBQ's van hem waren ook wel wat ongemakkelijk, al die kinderen strelen over de armen etc. Maar volgens mij zijn die beelden offline omdat het gaat om 6-14 jarigen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:41 schreef MissButterflyy het volgende:
En waren er niet meer dames of minderjarigen die zeiden te zijn betast door Borsato tijdens the Voice?
Maar die hebben uiteindelijk de aangifte ingetrokken of niet gedaan. Ik zoek het even op.
https://www.hln.be/showbi(...)-m-n-broek~a8825f33/
En deze dan? "Ongemakkelijk"?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Beelden van die kinder BBQ's van hem waren ook wel wat ongemakkelijk, al die kinderen strelen over de armen etc. Maar volgens mij zijn die beelden offline omdat het gaat om 6-14 jarigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Misschien ben ik even met de andere zaken in de war en werd er alleen een foto gestuurd. Maar een foto sturen naar een man (BN-er en een behoorlijk stuk ouder) is toch echt wel vreemd en ik kan daar toch moeilijk de seksuele bedoeling van los zien.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat vervolgens de deuren niet op slot waren en iedereen binnen kon lopen. Dat vind ik dan weer niet zo normaal.
Dat zag je dan ook heel goed terug bij die viespeuk van een Ali B met dat hele circus eromheenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt.
Het aantal valse aangiften is ook nihil tov de aangiftes die dus om bovenstaand reden blijven liggen.
Mensen vinden het terecht, alle ellende erom heen niet waard. Je moet het opnemen tegen een bekende Nederlander die de beste advocaten in kan schakelen. Een kansloze missie.
Marco werd gelokt doordat moeder zei dat dochter dreigde met zelfmoord. (Polsen doorsnijden) voor dat gedoe met dat naakt in bed liggen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik geloof de aangeefster helemaal niet blindelings, wat een aanname.
Iemand poste hier gisteren dat Marco Borsato verder smetteloos was en er nooit eerder een vrouw of meisje aangifte had gedaan, of het had overwogen. Dat hij nooit hiermee eerder in het nieuws was gekomen. Nou, dat blijkt dus niet te kloppen.
Arme Marco, het overkwam hem echt allemaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Marco werd gelokt doordat moeder zei dat dochter dreigde met zelfmoord. (Polsen doorsnijden) voor dat gedoe met dat naakt in bed liggen.
Das geen kattepis hé, twee jaar na de zelfmoord van haar man en de afscheidsbrief van de zoon.
Das extreem ziekelijk gedrag.
Het idee dat vreemdgaan zou betekenen dat je niet meer aangetrokken bent tot je partner is gewoon onjuist. Zeker mannen geven vaak aan dat ze ondanks dat ze vreemd zijn gegaan nog steeds aangetrokken zijn tot/houden van hun partner.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je alles al hebt of kan krijgen dan is het niet meer interessant en ga je andere wegen bewandelen
Dat zie je zo vaak terug in het gedrag van (bekende) mannen
Je doet niets tegen het geweld, maar ieder mensenleven teltquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Arme Marco, het overkwam hem echt allemaal.
Hij is natuurlijk het echte slachtoffer.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik claim allesbehalve te weten wat hier precies gespeeld heeft. Alleen vind ik het normaal om niet direct een van de partijen te geloven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We weten het gewoon niet hè.
Misschien dachten deze meiden, laat maar zitten, zoals dus veruit de meeste mensen doen die te maken hebben gehad met aanranding en misbruik.
Ik heb dat niet in detail meegekregen. Alleen dat er kennelijk gekozen werd om naakt te behangen. Nogmaals, ook niet mijn ding, ik zou dat door een professional laten doen, maar goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Hier ging het wel even anders hè. Geen enkele moeite met naaktlopen in privesfeer, wel met deze vorm van exhibitionisme (want dat was het).
Tja, ze komt er in ieder geval op terug. Of het handig is om eerst twee podcasts vol te lullen, dat is dan weer een andere discussie.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Iedereen zijn vermaak.
Maar eerst 2 podcasts vol lullen en er dan ‘s avonds achter moeten komen dat het verhaal misschien toch wat genuanceerder ligt. Zulke mensen hoeven van mij geen podium te hebben of te krijgen.
Ik wacht eerst af wat de versie van de advocaten van Marco is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb dat niet in detail meegekregen. Alleen dat er kennelijk gekozen werd om naakt te behangen. Nogmaals, ook niet mijn ding, ik zou dat door een professional laten doen, maar goed.
En dat te fotograferen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb dat niet in detail meegekregen. Alleen dat er kennelijk gekozen werd om naakt te behangen. Nogmaals, ook niet mijn ding,
Serieus? Je laat een beroepsfotograaf een fotoshoot maken je blote behangwerkzaamheden en dan is het wél oke om aan jan en alleman te sturen?quote:ik zou dat door een professional laten doen, maar goed.
Wat heeft dat nou met macho zijn te maken? We hebben het hier over een basisbeginsel van onze rechtsstaat, te weten dat iedereen onschuldig geacht wordt te zijn totdat de schuld voor de bevoegde rechter is bewezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al die machofiguren zullen nooit gaan snappen dat juist zijzelf de oorzaak zijn van dit soort ellende
Je bent al slachtoffer van iets vreselijks, en gigantische schaamte, en dan wordt je wéér 'geslachtofferd'
Dat gaat me dus weer een hele dag kostenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:13 schreef tesssssssss het volgende:
Ik wacht eerst af wat de versie van de advocaten van Marco is.
https://www.vandaaginside(...)-tegen-marco-borsato
"De advocaat stelt donderdag in het pleidooi "aan te geven dat wat ons betreft de uitleg die vandaag is gegeven niet de juiste weergave van de feiten is."
Je zou ook even wat serieuzer kunnen blijven ipv honend dit wegschuiven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze hebben vier uur nodig.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat gaat me dus weer een hele dag kosten
Hoop wel dat de servers het morgen goed doen. 503
Normaal is het niet. Maar het is ook niet strafbaar. Net als de vakantiefoto's van de nudistencamping. Zelfs als daarop minderjarigen naakt te zien zijn. Tenzij natuurlijk in rare poses oid.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:03 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Misschien ben ik even met de andere zaken in de war en werd er alleen een foto gestuurd. Maar een foto sturen naar een man (BN-er en een behoorlijk stuk ouder) is toch echt wel vreemd en ik kan daar toch moeilijk de seksuele bedoeling van los zien.
Terecht. Sowieso blijft het voor ons speculeren, want we kennen niet het hele dossier.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wacht eerst af wat de versie van de advocaten van Marco is.
https://www.vandaaginside(...)-tegen-marco-borsato
"De advocaat stelt donderdag in het pleidooi "aan te geven dat wat ons betreft de uitleg die vandaag is gegeven niet de juiste weergave van de feiten is."
iets hoeft niet persé strafbaar te zijn om abnormaal te zijn. Maar het denk ik wel van (groot) belang in het proces. Staat verder even los van hoe Marco daar mee om had kunnen of moeten gaan met het schept wel een beeld van de situatie.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Normaal is het niet. Maar het is ook niet strafbaar. Net als de vakantiefoto's van de nudistencamping. Zelfs als daarop minderjarigen naakt te zien zijn. Tenzij natuurlijk in rare poses oid.
De rechtszaak gaat niet over het gedrag van de moeder en de dochter.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Je zou ook even wat serieuzer kunnen blijven ipv honend dit wegschuiven.
Het behangen uiteraard!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:16 schreef r_one het volgende:
[..]
En dat te fotograferen.
En dat dan op te sturen.
[..]
Serieus? Je laat een beroepsfotograaf een fotoshoot maken je blote behangwerkzaamheden en dan is het wél oke om aan jan en alleman te sturen?
In die zin is het inderdaad wel iets wat meespeelt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:22 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
iets hoeft niet persé strafbaar te zijn om abnormaal te zijn. Maar het denk ik wel van (groot) belang in het proces. Staat verder even los van hoe Marco daar mee om had kunnen of moeten gaan met het schept wel een beeld van de situatie.
Natuurlijk wordt dat ook meegewogen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De rechtszaak gaat niet over het gedrag van de moeder en de dochter.
En dat het privé van de BN-ers op straat ligt omdat ze elke scheet posten, hoeft niet te betekenen dat jij dat wil van jouw gegevens ...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt.
Het aantal valse aangiften is ook nihil tov de aangiftes die dus om bovenstaand reden blijven liggen.
Mensen vinden het terecht, alle ellende erom heen niet waard. Je moet het opnemen tegen een bekende Nederlander die de beste advocaten in kan schakelen. Een kansloze missie.
Ja, nu moeten ze echt gaan leveren.quote:
Dan nogmaals, verwacht ik bewijzen van alles wat Marco zegt over ze. Hij heeft nu getuigen, familieleden, die het voor hem opnemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt dat ook meegewogen.
In een zedenzaak is dat toch een factor die belangrijk mee weegt, misschien wel een van de belangrijkste factoren naast het handelen van de dader zelf.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb het over het extreme manipulatieve gedrag, waar Leontine en mogelijk meerdere mensen getuige van waren. Die specifieke avond.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt hij net als het slachtoffer niet zomaar op zijn woord geloofd. Maar dat is vers twee. Het is aan de Rechtbank om daar verder iets van te vinden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan nogmaals, verwacht ik bewijzen van alles wat Marco zegt over ze. Hij heeft nu getuigen, familieleden, die het voor hem opnemen.
Maar waar zijn al die foto’s en appjes dan waarin HIJ werd verleid?
Dat gaan de rechters echt wel laten meewegen.
Maar toch waren ze al 20 jaar beste vrienden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb het over het extreme manipulatieve gedrag, waar Leontine en mogelijk meerdere mensen getuige van waren. Die specifieke avond.
Maar daar hoor ik je niet over.
Marco hoeft dat allemaal niet te doen, er komt morgen een kant en klare tijdslijn, met getuigen, bankrekeningoverzichten en een bak bewijs dat Nathalie al jaren bezig is om Marco te chanteren/kapot te maken. Al ver voor Nathalie per ongeluk haar ogen in het dagboek van haar dochter stopte.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan nogmaals, verwacht ik bewijzen van alles wat Marco zegt over ze. Hij heeft nu getuigen, familieleden, die het voor hem opnemen.
Maar waar zijn al die foto’s en appjes dan waarin HIJ werd verleid?
Dat gaan de rechters echt wel laten meewegen.
Bron?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Marco hoeft dat allemaal niet te doen, er komt morgen een kant en klare tijdslijn, met getuigen, bankrekeningoverzichten en een bak bewijs dat Nathalie al jaren bezig is om Marco te chanteren/kapot te maken. Al ver voor Nathalie per ongeluk haar ogen in het dagboek van haar dochter stopte.
Nee hoor, die zegt de waarheid. Dat die twee een relatie hadden tussen 2005 en 2015. En dat ze daarna zo boos werd dat ze deze val heeft opgezet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar toch waren ze al 20 jaar beste vrienden.
Arme Marco, hij kon er dus niks aan doen.
Dat beeld schetst Marco en zijn getuigen wel.
Lastig. Het dagboek speelt een rol in dezen. Daarvan staat in ieder geval vast dat niet bewezen kan worden dat het later is gefabriceerd. Dat maakt niet meteen wat erin staat waar, maar ik denk dat het heel goed mogelijk is dat de Rechtbank er wel voor kiest om het aan te nemen als waarheidsgetrouw.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Denk dat het gewoon een zijn woord VS haar woord blijft. Gaat verder niks uitkomen.
Geen bewijs, dus er zal voor hem echt geen 5 maanden gevangenisstraf aankomen.
Ze hadden dit beter met een schikking af kunnen doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Denk dat het gewoon een zijn woord VS haar woord blijft. Gaat verder niks uitkomen.
Geen bewijs, dus er zal voor hem echt geen 5 maanden gevangenisstraf aankomen.
Klopt. Deels (zij zijn niet de aangeklaagde nee).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wanneer?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze hadden dit beter met een schikking af kunnen doen.
Een schikking met het OM?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze hadden dit beter met een schikking af kunnen doen.
Dus dit klopt niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wanneer?
Toen Marco haar ging ontslaan en dat gesprek ineens een andere wending kreeg?
Of vorige maand?
Volgens mij was dit helemaal NIET aan de ordequote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:49 schreef The-BFG het volgende:
Meneertje moet maar eens snel uit de slachtofferrol stappen. Nu ineens klagen over dat oversekste gezin, maar daarvoor er wel gebruik van maken.. Hij hangt hem er toch zelf bij moeders in? Toen was het allemaal geen probleem?
Dit is toch ontzettend strafbaar? Onder de noemer kinderprostitutie, of uitbuiting of welke noemer er dan ook maar aan mag worden gegeven..quote:"Mij wordt van alles verweten, maar het zijn moeder en dochter die als ik wegga de borsten laten zien voor het raam voor de hele vriendengroep", zegt Borsato. Binnen het gezin vindt men dat grappig, beweert hij. Hij haalt weer verschillende voorbeelden aan waarin het vermeende slachtoffer door haar moeder zou zijn aangemoedigd om bijvoorbeeld haar borsten te laten zien.
Klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus dit klopt niet?
https://www.facebook.com/(...)n-/2454735741228548/
Moeder was inmiddels volwassen en vond het kennelijk prima, dus ik zie de relevantie daar niet echt van.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:49 schreef The-BFG het volgende:
Meneertje moet maar eens snel uit de slachtofferrol stappen. Nu ineens klagen over dat oversekste gezin, maar daarvoor er wel gebruik van maken.. Hij hangt hem er toch zelf bij moeders in? Toen was het allemaal geen probleem?
Volgens mij heeft ie dat zelfs toegegeven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij was dit helemaal NIET aan de orde
Mediatie tussen beide partijen. Er is geen hard bewijs dus dit is enkel het verspillen van tijd van rechters.quote:
Mag ik dan een linkje?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:52 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat zelfs toegegeven.
Bron?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt.
Ze had een functioneringsgesprek en Marco wilde met haar stoppen vanwege die gekkigheid op de fanclubdag. Daar vroeg ze aan fans wie er met Marco naar bed wilde.
Tijdens dat gesprek begon ze ineens over dat dagboek.
Da gesprek wat die moeder heeft opgenomen is toch hard bewijs?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mediatie tussen beide partijen. Er is geen hard bewijs dus dit is enkel het verspillen van tijd van rechters.
Zeker relevant want op dat moment was die losse seksuele moraal van moeders geen probleem. Sterker nog, hij heeft er ook nog eens flink misbruik van gemaakt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Moeder was inmiddels volwassen en vond het kennelijk prima, dus ik zie de relevantie daar niet echt van.
Ik heb dat in de rechtszaak niet gehoord en ook nergens gelezen. En jij stuurt ook geen link.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:54 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zeker relevant want op dat moment was die losse seksuele moraal van moeders geen probleem. Sterker nog, hij heeft er ook nog eens flink misbruik van gemaakt.
Dat heeft hij toch geprobeerd met sessies met die psycholoog?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mediatie tussen beide partijen. Er is geen hard bewijs dus dit is enkel het verspillen van tijd van rechters.
https://www.ad.nl/show/om(...)ns-ontucht~a6ad29c7/quote:
quote:Volgens de moeder van het slachtoffer had zijzelf van 2005 tot 2015 een seksuele relatie met Marco. De zanger ontkent dat het zo lang duurde, maar hij heeft wel seks met haar gehad.
Er is nog een broertje?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vind dat broertje zieliger.
Daarin ontkent die, wat is dan het harde bewijs?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Da gesprek wat die moeder heeft opgenomen is toch hard bewijs?
Chatgpt zegt dat dat juridisch niet bewezen is. Maar ik kijk morgen wel gewoon naar de rechtszaak.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:57 schreef The-BFG het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/om(...)ns-ontucht~a6ad29c7/
[..]
Ja joh, die wilde ook zelfmoord plegen. Tenminste dat zei Nathalie tegen Marco.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:01 schreef maily het volgende:
[..]
Er is nog een broertje?
Hou dat maar lekker uit de media ...
Kan je dat hele gesprek ergens beluisteren, want ik heb maar een gedeelte gehoord.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarin ontkent die, wat is dan het harde bewijs?
Nee, hij ontkende niet echt hoor. Hij bleef een beetje vaag.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarin ontkent die, wat is dan het harde bewijs?
Sorry maar ik kan me echt niet voorstellen dat Marco seks heeft met die moeder (Nathalie) als je thuis Leontien hebt. Maar kan best zijn dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:57 schreef The-BFG het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/om(...)ns-ontucht~a6ad29c7/
[..]
Nee, dat zit in het dossier.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Kan je dat hele gesprek ergens beluisteren, want ik heb maar een gedeelte gehoord.
Ehm ... dit is een strafrechtzaak he,quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
AD.nlquote:Het OM gelooft niets van het complot dat Borsato vandaag de rechters voorhield. Als moeder Borsato kapot had willen maken, zou dat betekenen dat moeder haar dochter heeft aangezet tot het doen van een valse aangifte. Ook zou ze dan het dagboek hebben moeten vervalsen. Dan zou ze dit consequent hebben moeten volhouden, bij de politie, de rechter, bij de psycholoog en bij Borsato zelf.
Het slachtoffer wint niets bij het doen van aangifte, want ze is haar steun en toeverlaat kwijt en heeft veel ellende over zich heen gekregen. Ze claimt ook geen geld. Ze had alleen maar veel te verliezen.
Je mag toch aannemen dat moeders erbij was/bleef? Of ging ze beneden behangen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:06 schreef quirina het volgende:
Hoe verknipt dat gezin ook is Marco had beter moeten weten.
Je gaat niet een naakt meisje in bed “ troosten”.
Ookal heb je de deur op een kier.
Behangen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je mag toch aannemen dat moeders erbij was/bleef? Of ging ze beneden behangen?
Ja, dat zegt het OM. Daarom eisen ze vijf maanden.quote:
Ze hebben ook samen naakt behangen. Echt. Ik zweer het. Moeder en dochter.quote:
Ik vind het ook een vreemde context verder en ben ook eens dat je jezelf niet in die situatie moet laten brengen maar een naakt meisje troosten is op zichzelf nog niet gelijk strafbaar. En daarom is die context en gezinssituatie die wordt geschetst zo uitermate belangrijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:06 schreef quirina het volgende:
Hoe verknipt dat gezin ook is Marco had beter moeten weten.
Je gaat niet een naakt meisje in bed “ troosten”.
Ookal heb je de deur op een kier.
Die hele zaak is voor mij een hele grote mindfuck. Kort samengevat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:14 schreef quirina het volgende:
Ja en ze hebben zich in ondeugende lingerie laten fotograferen door Marco.
Staat ook op socialnieuws.nl
What the fuck.
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:09 schreef quirina het volgende:
Die dochter wil alleen erkenning van het misbruik.
Heb jij ook wel eens aan een kind gestuurd dat een neukpartij het beste werkt tegen verdriet?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik vind het ook een vreemde context verder en ben ook eens dat je jezelf niet in die situatie moet laten brengen maar een naakt meisje troosten is op zichzelf nog niet gelijk strafbaar. En daarom is die context en gezinssituatie die wordt geschetst zo uitermate belangrijk.
Is dat ook echt bewezen dat hij dat gedaan heeft in die context?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens aan een kind gestuurd dat een neukpartij het beste werkt tegen verdriet?
Ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Is dat ook echt bewezen dat hij dat gedaan heeft in die context?
Oh jah, omdat die advcocaten morgen nog e.e.a wilden weerleggen.quote:
Succes met expliciete appjes aan een kind weerleggen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oh jah, omdat die adcocaten morgen nog e.e.a wilden weerleggen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens aan een kind gestuurd dat een neukpartij het beste werkt tegen verdriet?
Nee. Rare frame van @Caland. Het ging om masturberen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Is dat ook echt bewezen dat hij dat gedaan heeft in die context?
Jaja. Schepje zout erbij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja joh, die wilde ook zelfmoord plegen. Tenminste dat zei Nathalie tegen Marco.
Ja, ik kan me gewoon niet voorstellen dat Marco Borsato zo dom is om zoiets zwart op wit te typen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Succes met expliciete appjes aan een kind weerleggen.
Ja, door dit soort ongein blijven een hoop zaken op de plank liggen. Het OM dient zich te schamen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Ehm ... dit is een strafrechtzaak he,![]()
Daarin zijn moeder en dochter helemaal geen partij, er valt dus niks te schikken of te mediëren
Aanklager staat stil bij de teksten. Over een mooie jonge, vrouw 'met alles erop en eraan'. Bloed- en bloedmooi. Hij geeft advies als zij niet kan slapen. Een goede vrijpartij of zelfbevrediging. Een lekker wijf.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:19 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
[..]
Nee. Rare frame van @:Caland. Het ging om masturberen.
Kon dat kind allang, volgens d’r vader had ze dezelfde techniek als d’r moeder…quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:19 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
[..]
Nee. Rare frame van @:Caland. Het ging om masturberen.
Jij gelooft juice kanalen en doet alsof dat de waarheid is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, dat zegt het OM. Daarom eisen ze vijf maanden.
Wat moet ik daarmee? Ik denk er het mijne van.
Ken jij de context?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Aanklager staat stil bij de teksten. Over een mooie jonge, vrouw 'met alles erop en eraan'. Bloed- en bloedmooi. Hij geeft advies als zij niet kan slapen. Een goede vrijpartij of zelfbevrediging. Een lekker wijf.
Lul in een behangrol steken en de kamer binnen lopen. SURPRISE.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Behangetje cadeau doen met sinterklaas.
Geeft vooral iets over dat gezin aan. Maar dat staat wel even los van hoe Marco er in stond qua “mores” en wat zijn intenties waren met die appjes.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kon dat kind allang, volgens d’r vader had ze dezelfde techniek als d’r moeder…
Bron: acht uur journaal gisterenavond.
Dit is beregeilquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lul in een behangrol steken en de kamer binnen lopen. SURPRISE.
Met welke context is dit normaalquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ken jij de context?
Neemt niet weg dat het al even smerig kan zijn maar zonder context is het vanaf de zijlijn ook wel makkelijk roepen.
Dat zijn flinke jopenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef quirina het volgende:
https://socialnieuws.nl/2(...)fster-marco-borsato/
Nathalie stond in een rukblaadje.
Moet zij wetenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef quirina het volgende:
De context is dat hij dit soort berichten stuurt naar een meisje van 15quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ken jij de context?
Neemt niet weg dat het al even smerig kan zijn maar zonder context is het vanaf de zijlijn ook wel makkelijk roepen.
Hehe, niet zo vals hé.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij gelooft juice kanalen en doet alsof dat de waarheid is.
Volgens mij was zij toen al ouder, heb jij een bron gevonden van de data van die appjes?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De context is dat hij dit soort berichten stuurt naar een meisje van 15
Meer hoef je dan eigenlijk niet meer te weten.
Op het moment dat de aanklager appjes opleest kan je er wel vanuit gaan dat die verstuurd en geverifieerd zijn. Of je moet in o.a. een platte aarde gelovenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij was zij toen al ouder, heb jij een bron gevonden van de data van die appjes?
Ik kon daar niets over vinden.
Laten we wel wezen; ik vind daar verder ook wel wat van. Maar gelukkig kijken rechters wel verder dan dat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De context is dat hij dit soort berichten stuurt naar een meisje van 15
Meer hoef je dan eigenlijk niet meer te weten.
Ik heb zo’n idee dat Nathalie het liefst de hele dag wil sexen. Dit is geil.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:51 schreef ootjekatootje het volgende:
https://socialnieuws.nl/2(...)borsato-zaak-tiktok/
Kijk vooral naar haar lichaamstaal.
Die reacties van die mensenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus dit klopt niet?
https://www.facebook.com/(...)n-/2454735741228548/
Oh, toch welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Laten we wel wezen; ik vind daar verder ook wel wat van.
Daar ging mijn vraag niet over, uit welk jaar komen die appjes?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het moment dat de aanklager appjes opleest kan je er wel vanuit gaan dat die verstuurd en geverifieerd zijn. Of je moet in o.a. een platte aarde geloven
De beschreven handelingen van pedo Marco stammen allemaal uit de periode dat het slachtoffer nog geen 16 was. Ook de appjes, ook de strelingen, ook het vermeend vingeren. Bij 16 en ouder moet je namelijk dwang kunnen bewijzen en dan wordt het vrij kansloos.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar ging mijn vraag niet over, uit welk jaar komen die appjes?
Van die vrouw krijg ik altijd rillingen. Erg benieuwd waar Karen Carry mee gaat komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht wel vuurwerk van de Koopsjes, er zaten al genoeg ingrediënten in het verhaal van het OM en zij hebben ongetwijfeld nog meer details.
Het jubileumnummer nog welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef quirina het volgende:
Dan ben je diep gezonken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:55 schreef quirina het volgende:
We gaan roddelpraat kijken.
Geniet ervan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:55 schreef quirina het volgende:
We gaan roddelpraat kijken.
Nee, daar zit geen relevantie bij. Vreemdgaan is als je het zo bekijkt vrij normaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:54 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zeker relevant want op dat moment was die losse seksuele moraal van moeders geen probleem. Sterker nog, hij heeft er ook nog eens flink misbruik van gemaakt.
Moet zij weten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef quirina het volgende:
De Chick...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef quirina het volgende:
Dan lees je ofwel heel snel, ofwel heb je een laag eelt op je dop van heb ik me jou daar…quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:33 schreef Toine51 het volgende:
[..]
De Chick...
Wat een nostalgie...
Die las ik altijd in in 1 ruk uit...
Hoeveel heeft ze hiervoor gekregen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:09 schreef the-eye het volgende:
[url]Ex-schoondochter Marco Borsato spreekt zich uit over aangeefster en moeder: 'Ze zijn gestoord"
Reactie van Victoria Hensen
Na afloop van de zitting besloot Victoria Hensen haar stilzwijgen te doorbreken. In een video op TikTok vertelt ze dat ze zich genoodzaakt voelde om zich uit te spreken over de aangeefster en haar moeder. "Ik heb me nog nooit uitgesproken over de situatie, maar nu ben ik er klaar mee", schreef Hensen bij de video.
"Ik ga één ding zeggen en kijk maar wat je ermee doet. Eén ding", aldus Victoria op TikTok. "Ik heb vier jaar lang een relatie gehad met Luca. Dat betekent dat ik vier jaar lang over de vloer kwam bij Marco en Leontine thuis. Dat betekent ook dat ik bij elke Voice was, bij elke barbecue, bij elke vakantie."
'Die moeder en dat meisje zijn gestoord'
Hensen beweert dat ze de aangeefster en haar moeder goed kent. "Ik woonde daar zowat, ik was er elke week. En dat betekent ook dat ik het meisje in kwestie, die de aanklaag heeft gedaan, ook heel vaak heb gezien. En die moeder en dat meisje zijn gestoord."
Ze vervolgt: "Ik neem die woorden ook niet terug. Want ik ken ze. En ze zijn tot alles in staat. Dus kijk maar wat je gelooft van de hele zaak. Maar zij zijn de grootste manipulators die ik ooit in mijn leven heb ontmoet. I said it. Sorry."[/url]
Aan een 15 jarige zitten is wat anders dan vreemdgaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, daar zit geen relevantie bij. Vreemdgaan is als je het zo bekijkt vrij normaal.
Iets niet melden aan jeugdzorg is wat ander dan je lul achterna lopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Aan een 15 jarige zitten is wat anders dan vreemdgaan.
Als ie die lul echt zo integer was had ie dit gemeld bij bijvoorbeeld jeugdzorg; ipv dat meisje nog verder de vernieling in te helpen.
Geen greintje medelijden met dit soort lui.
Maar Marco is wel vreemdgegaan met de moeder wat ik uit het verhaal begrijp. Zijn huwelijk was in zwaar weer (maar nog wel getrouwd dus) en toen dook hij met haar de lakens in.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Aan een 15 jarige zitten is wat anders dan vreemdgaan.
Als ie die lul echt zo integer was had ie dit gemeld bij bijvoorbeeld jeugdzorg; ipv dat meisje nog verder de vernieling in te helpen.
Geen greintje medelijden met dit soort lui.
En daar ga je dan jaren mee om.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:09 schreef the-eye het volgende:
Ex-schoondochter Marco Borsato spreekt zich uit over aangeefster en moeder: 'Ze zijn gestoord"
Reactie van Victoria Hensen
Na afloop van de zitting besloot Victoria Hensen haar stilzwijgen te doorbreken. In een video op TikTok vertelt ze dat ze zich genoodzaakt voelde om zich uit te spreken over de aangeefster en haar moeder. "Ik heb me nog nooit uitgesproken over de situatie, maar nu ben ik er klaar mee", schreef Hensen bij de video.
"Ik ga één ding zeggen en kijk maar wat je ermee doet. Eén ding", aldus Victoria op TikTok. "Ik heb vier jaar lang een relatie gehad met Luca. Dat betekent dat ik vier jaar lang over de vloer kwam bij Marco en Leontine thuis. Dat betekent ook dat ik bij elke Voice was, bij elke barbecue, bij elke vakantie."
'Die moeder en dat meisje zijn gestoord'
Hensen beweert dat ze de aangeefster en haar moeder goed kent. "Ik woonde daar zowat, ik was er elke week. En dat betekent ook dat ik het meisje in kwestie, die de aanklaag heeft gedaan, ook heel vaak heb gezien. En die moeder en dat meisje zijn gestoord."
Ze vervolgt: "Ik neem die woorden ook niet terug. Want ik ken ze. En ze zijn tot alles in staat. Dus kijk maar wat je gelooft van de hele zaak. Maar zij zijn de grootste manipulators die ik ooit in mijn leven heb ontmoet. I said it. Sorry."
En dochter keek toe en zei dat Marco dezelfde techniek had als d'r vader?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar Marco is wel vreemdgegaan met de moeder wat ik uit het verhaal begrijp. Zijn huwelijk was in zwaar weer (maar nog wel getrouwd dus) en toen dook hij met haar de lakens in.
Wat dus betekent dat ie helemaal niet zo'n probleem had met die losbandigheid van dat gezin.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar Marco is wel vreemdgegaan met de moeder wat ik uit het verhaal begrijp. Zijn huwelijk was in zwaar weer (maar nog wel getrouwd dus) en toen dook hij met haar de lakens in.
Nope. Van mij mag ie (nog meer) hangen. Vooral na zijn optreden van gisteren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:31 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wat dus betekent dat ie helemaal niet zo'n probleem had met die losbandigheid van dat gezin.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:31 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wat dus betekent dat ie helemaal niet zo'n probleem had met die losbandigheid van dat gezin.
Het maakt zijn verhaal alleen maar verdachter. "Ja maar dat gezin is compleet seksueel gestoord, phoe phoe wat was dat erg" maar ipv een jong meisje te beschermen maakt ie misbruik van de situatie door moeders aan te douwen. Nog even de (op zijn minst) aanranding van dochter buiten beschouwing gelaten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Iets niet melden aan jeugdzorg is wat ander dan je lul achterna lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |