Kon dat kind allang, volgens d’r vader had ze dezelfde techniek als d’r moeder…quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:19 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
[..]
Nee. Rare frame van @:Caland. Het ging om masturberen.
Jij gelooft juice kanalen en doet alsof dat de waarheid is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, dat zegt het OM. Daarom eisen ze vijf maanden.
Wat moet ik daarmee? Ik denk er het mijne van.
Ken jij de context?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Aanklager staat stil bij de teksten. Over een mooie jonge, vrouw 'met alles erop en eraan'. Bloed- en bloedmooi. Hij geeft advies als zij niet kan slapen. Een goede vrijpartij of zelfbevrediging. Een lekker wijf.
Lul in een behangrol steken en de kamer binnen lopen. SURPRISE.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Behangetje cadeau doen met sinterklaas.
Geeft vooral iets over dat gezin aan. Maar dat staat wel even los van hoe Marco er in stond qua “mores” en wat zijn intenties waren met die appjes.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kon dat kind allang, volgens d’r vader had ze dezelfde techniek als d’r moeder…
Bron: acht uur journaal gisterenavond.
Dit is beregeilquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lul in een behangrol steken en de kamer binnen lopen. SURPRISE.
Met welke context is dit normaalquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ken jij de context?
Neemt niet weg dat het al even smerig kan zijn maar zonder context is het vanaf de zijlijn ook wel makkelijk roepen.
Dat zijn flinke jopenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef quirina het volgende:
https://socialnieuws.nl/2(...)fster-marco-borsato/
Nathalie stond in een rukblaadje.
Moet zij wetenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef quirina het volgende:
https://socialnieuws.nl/2(...)fster-marco-borsato/
Nathalie stond in een rukblaadje.
De context is dat hij dit soort berichten stuurt naar een meisje van 15quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ken jij de context?
Neemt niet weg dat het al even smerig kan zijn maar zonder context is het vanaf de zijlijn ook wel makkelijk roepen.
Hehe, niet zo vals hé.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij gelooft juice kanalen en doet alsof dat de waarheid is.
Volgens mij was zij toen al ouder, heb jij een bron gevonden van de data van die appjes?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De context is dat hij dit soort berichten stuurt naar een meisje van 15
Meer hoef je dan eigenlijk niet meer te weten.
Op het moment dat de aanklager appjes opleest kan je er wel vanuit gaan dat die verstuurd en geverifieerd zijn. Of je moet in o.a. een platte aarde gelovenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij was zij toen al ouder, heb jij een bron gevonden van de data van die appjes?
Ik kon daar niets over vinden.
Laten we wel wezen; ik vind daar verder ook wel wat van. Maar gelukkig kijken rechters wel verder dan dat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De context is dat hij dit soort berichten stuurt naar een meisje van 15
Meer hoef je dan eigenlijk niet meer te weten.
Ik heb zo’n idee dat Nathalie het liefst de hele dag wil sexen. Dit is geil.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:51 schreef ootjekatootje het volgende:
https://socialnieuws.nl/2(...)borsato-zaak-tiktok/
Kijk vooral naar haar lichaamstaal.
Die reacties van die mensenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus dit klopt niet?
https://www.facebook.com/(...)n-/2454735741228548/
Oh, toch welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Laten we wel wezen; ik vind daar verder ook wel wat van.
Daar ging mijn vraag niet over, uit welk jaar komen die appjes?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het moment dat de aanklager appjes opleest kan je er wel vanuit gaan dat die verstuurd en geverifieerd zijn. Of je moet in o.a. een platte aarde geloven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |