Volgens mij was dit helemaal NIET aan de ordequote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:49 schreef The-BFG het volgende:
Meneertje moet maar eens snel uit de slachtofferrol stappen. Nu ineens klagen over dat oversekste gezin, maar daarvoor er wel gebruik van maken.. Hij hangt hem er toch zelf bij moeders in? Toen was het allemaal geen probleem?
Dit is toch ontzettend strafbaar? Onder de noemer kinderprostitutie, of uitbuiting of welke noemer er dan ook maar aan mag worden gegeven..quote:"Mij wordt van alles verweten, maar het zijn moeder en dochter die als ik wegga de borsten laten zien voor het raam voor de hele vriendengroep", zegt Borsato. Binnen het gezin vindt men dat grappig, beweert hij. Hij haalt weer verschillende voorbeelden aan waarin het vermeende slachtoffer door haar moeder zou zijn aangemoedigd om bijvoorbeeld haar borsten te laten zien.
Klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus dit klopt niet?
https://www.facebook.com/(...)n-/2454735741228548/
Moeder was inmiddels volwassen en vond het kennelijk prima, dus ik zie de relevantie daar niet echt van.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:49 schreef The-BFG het volgende:
Meneertje moet maar eens snel uit de slachtofferrol stappen. Nu ineens klagen over dat oversekste gezin, maar daarvoor er wel gebruik van maken.. Hij hangt hem er toch zelf bij moeders in? Toen was het allemaal geen probleem?
Volgens mij heeft ie dat zelfs toegegeven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij was dit helemaal NIET aan de orde
Mediatie tussen beide partijen. Er is geen hard bewijs dus dit is enkel het verspillen van tijd van rechters.quote:
Mag ik dan een linkje?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:52 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat zelfs toegegeven.
Bron?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt.
Ze had een functioneringsgesprek en Marco wilde met haar stoppen vanwege die gekkigheid op de fanclubdag. Daar vroeg ze aan fans wie er met Marco naar bed wilde.
Tijdens dat gesprek begon ze ineens over dat dagboek.
Da gesprek wat die moeder heeft opgenomen is toch hard bewijs?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mediatie tussen beide partijen. Er is geen hard bewijs dus dit is enkel het verspillen van tijd van rechters.
Zeker relevant want op dat moment was die losse seksuele moraal van moeders geen probleem. Sterker nog, hij heeft er ook nog eens flink misbruik van gemaakt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Moeder was inmiddels volwassen en vond het kennelijk prima, dus ik zie de relevantie daar niet echt van.
Ik heb dat in de rechtszaak niet gehoord en ook nergens gelezen. En jij stuurt ook geen link.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:54 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zeker relevant want op dat moment was die losse seksuele moraal van moeders geen probleem. Sterker nog, hij heeft er ook nog eens flink misbruik van gemaakt.
Dat heeft hij toch geprobeerd met sessies met die psycholoog?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mediatie tussen beide partijen. Er is geen hard bewijs dus dit is enkel het verspillen van tijd van rechters.
https://www.ad.nl/show/om(...)ns-ontucht~a6ad29c7/quote:
quote:Volgens de moeder van het slachtoffer had zijzelf van 2005 tot 2015 een seksuele relatie met Marco. De zanger ontkent dat het zo lang duurde, maar hij heeft wel seks met haar gehad.
Er is nog een broertje?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vind dat broertje zieliger.
Daarin ontkent die, wat is dan het harde bewijs?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Da gesprek wat die moeder heeft opgenomen is toch hard bewijs?
Chatgpt zegt dat dat juridisch niet bewezen is. Maar ik kijk morgen wel gewoon naar de rechtszaak.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:57 schreef The-BFG het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/om(...)ns-ontucht~a6ad29c7/
[..]
Ja joh, die wilde ook zelfmoord plegen. Tenminste dat zei Nathalie tegen Marco.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:01 schreef maily het volgende:
[..]
Er is nog een broertje?
Hou dat maar lekker uit de media ...
Kan je dat hele gesprek ergens beluisteren, want ik heb maar een gedeelte gehoord.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarin ontkent die, wat is dan het harde bewijs?
Nee, hij ontkende niet echt hoor. Hij bleef een beetje vaag.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarin ontkent die, wat is dan het harde bewijs?
Sorry maar ik kan me echt niet voorstellen dat Marco seks heeft met die moeder (Nathalie) als je thuis Leontien hebt. Maar kan best zijn dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:57 schreef The-BFG het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/om(...)ns-ontucht~a6ad29c7/
[..]
Nee, dat zit in het dossier.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Kan je dat hele gesprek ergens beluisteren, want ik heb maar een gedeelte gehoord.
Ehm ... dit is een strafrechtzaak he,quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
AD.nlquote:Het OM gelooft niets van het complot dat Borsato vandaag de rechters voorhield. Als moeder Borsato kapot had willen maken, zou dat betekenen dat moeder haar dochter heeft aangezet tot het doen van een valse aangifte. Ook zou ze dan het dagboek hebben moeten vervalsen. Dan zou ze dit consequent hebben moeten volhouden, bij de politie, de rechter, bij de psycholoog en bij Borsato zelf.
Het slachtoffer wint niets bij het doen van aangifte, want ze is haar steun en toeverlaat kwijt en heeft veel ellende over zich heen gekregen. Ze claimt ook geen geld. Ze had alleen maar veel te verliezen.
Je mag toch aannemen dat moeders erbij was/bleef? Of ging ze beneden behangen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:06 schreef quirina het volgende:
Hoe verknipt dat gezin ook is Marco had beter moeten weten.
Je gaat niet een naakt meisje in bed “ troosten”.
Ookal heb je de deur op een kier.
Behangen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je mag toch aannemen dat moeders erbij was/bleef? Of ging ze beneden behangen?
Ja, dat zegt het OM. Daarom eisen ze vijf maanden.quote:
Ze hebben ook samen naakt behangen. Echt. Ik zweer het. Moeder en dochter.quote:
Ik vind het ook een vreemde context verder en ben ook eens dat je jezelf niet in die situatie moet laten brengen maar een naakt meisje troosten is op zichzelf nog niet gelijk strafbaar. En daarom is die context en gezinssituatie die wordt geschetst zo uitermate belangrijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:06 schreef quirina het volgende:
Hoe verknipt dat gezin ook is Marco had beter moeten weten.
Je gaat niet een naakt meisje in bed “ troosten”.
Ookal heb je de deur op een kier.
Die hele zaak is voor mij een hele grote mindfuck. Kort samengevat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:14 schreef quirina het volgende:
Ja en ze hebben zich in ondeugende lingerie laten fotograferen door Marco.
Staat ook op socialnieuws.nl
What the fuck.
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:09 schreef quirina het volgende:
Die dochter wil alleen erkenning van het misbruik.
Heb jij ook wel eens aan een kind gestuurd dat een neukpartij het beste werkt tegen verdriet?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:13 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik vind het ook een vreemde context verder en ben ook eens dat je jezelf niet in die situatie moet laten brengen maar een naakt meisje troosten is op zichzelf nog niet gelijk strafbaar. En daarom is die context en gezinssituatie die wordt geschetst zo uitermate belangrijk.
Is dat ook echt bewezen dat hij dat gedaan heeft in die context?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens aan een kind gestuurd dat een neukpartij het beste werkt tegen verdriet?
Ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Is dat ook echt bewezen dat hij dat gedaan heeft in die context?
Oh jah, omdat die advcocaten morgen nog e.e.a wilden weerleggen.quote:
Succes met expliciete appjes aan een kind weerleggen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:18 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oh jah, omdat die adcocaten morgen nog e.e.a wilden weerleggen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens aan een kind gestuurd dat een neukpartij het beste werkt tegen verdriet?
Nee. Rare frame van @Caland. Het ging om masturberen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Is dat ook echt bewezen dat hij dat gedaan heeft in die context?
Jaja. Schepje zout erbij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja joh, die wilde ook zelfmoord plegen. Tenminste dat zei Nathalie tegen Marco.
Ja, ik kan me gewoon niet voorstellen dat Marco Borsato zo dom is om zoiets zwart op wit te typen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Succes met expliciete appjes aan een kind weerleggen.
Ja, door dit soort ongein blijven een hoop zaken op de plank liggen. Het OM dient zich te schamen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Ehm ... dit is een strafrechtzaak he,![]()
Daarin zijn moeder en dochter helemaal geen partij, er valt dus niks te schikken of te mediëren
Aanklager staat stil bij de teksten. Over een mooie jonge, vrouw 'met alles erop en eraan'. Bloed- en bloedmooi. Hij geeft advies als zij niet kan slapen. Een goede vrijpartij of zelfbevrediging. Een lekker wijf.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:19 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
[..]
Nee. Rare frame van @:Caland. Het ging om masturberen.
Kon dat kind allang, volgens d’r vader had ze dezelfde techniek als d’r moeder…quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:19 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
[..]
Nee. Rare frame van @:Caland. Het ging om masturberen.
Jij gelooft juice kanalen en doet alsof dat de waarheid is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, dat zegt het OM. Daarom eisen ze vijf maanden.
Wat moet ik daarmee? Ik denk er het mijne van.
Ken jij de context?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Aanklager staat stil bij de teksten. Over een mooie jonge, vrouw 'met alles erop en eraan'. Bloed- en bloedmooi. Hij geeft advies als zij niet kan slapen. Een goede vrijpartij of zelfbevrediging. Een lekker wijf.
Lul in een behangrol steken en de kamer binnen lopen. SURPRISE.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Behangetje cadeau doen met sinterklaas.
Geeft vooral iets over dat gezin aan. Maar dat staat wel even los van hoe Marco er in stond qua “mores” en wat zijn intenties waren met die appjes.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kon dat kind allang, volgens d’r vader had ze dezelfde techniek als d’r moeder…
Bron: acht uur journaal gisterenavond.
Dit is beregeilquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lul in een behangrol steken en de kamer binnen lopen. SURPRISE.
Met welke context is dit normaalquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ken jij de context?
Neemt niet weg dat het al even smerig kan zijn maar zonder context is het vanaf de zijlijn ook wel makkelijk roepen.
Dat zijn flinke jopenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef quirina het volgende:
https://socialnieuws.nl/2(...)fster-marco-borsato/
Nathalie stond in een rukblaadje.
Moet zij wetenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef quirina het volgende:
De context is dat hij dit soort berichten stuurt naar een meisje van 15quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ken jij de context?
Neemt niet weg dat het al even smerig kan zijn maar zonder context is het vanaf de zijlijn ook wel makkelijk roepen.
Hehe, niet zo vals hé.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij gelooft juice kanalen en doet alsof dat de waarheid is.
Volgens mij was zij toen al ouder, heb jij een bron gevonden van de data van die appjes?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De context is dat hij dit soort berichten stuurt naar een meisje van 15
Meer hoef je dan eigenlijk niet meer te weten.
Op het moment dat de aanklager appjes opleest kan je er wel vanuit gaan dat die verstuurd en geverifieerd zijn. Of je moet in o.a. een platte aarde gelovenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij was zij toen al ouder, heb jij een bron gevonden van de data van die appjes?
Ik kon daar niets over vinden.
Laten we wel wezen; ik vind daar verder ook wel wat van. Maar gelukkig kijken rechters wel verder dan dat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De context is dat hij dit soort berichten stuurt naar een meisje van 15
Meer hoef je dan eigenlijk niet meer te weten.
Ik heb zo’n idee dat Nathalie het liefst de hele dag wil sexen. Dit is geil.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:51 schreef ootjekatootje het volgende:
https://socialnieuws.nl/2(...)borsato-zaak-tiktok/
Kijk vooral naar haar lichaamstaal.
Die reacties van die mensenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus dit klopt niet?
https://www.facebook.com/(...)n-/2454735741228548/
Oh, toch welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Laten we wel wezen; ik vind daar verder ook wel wat van.
Daar ging mijn vraag niet over, uit welk jaar komen die appjes?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het moment dat de aanklager appjes opleest kan je er wel vanuit gaan dat die verstuurd en geverifieerd zijn. Of je moet in o.a. een platte aarde geloven
De beschreven handelingen van pedo Marco stammen allemaal uit de periode dat het slachtoffer nog geen 16 was. Ook de appjes, ook de strelingen, ook het vermeend vingeren. Bij 16 en ouder moet je namelijk dwang kunnen bewijzen en dan wordt het vrij kansloos.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar ging mijn vraag niet over, uit welk jaar komen die appjes?
Van die vrouw krijg ik altijd rillingen. Erg benieuwd waar Karen Carry mee gaat komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht wel vuurwerk van de Koopsjes, er zaten al genoeg ingrediënten in het verhaal van het OM en zij hebben ongetwijfeld nog meer details.
Het jubileumnummer nog welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef quirina het volgende:
Dan ben je diep gezonken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:55 schreef quirina het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
We gaan roddelpraat kijken.
Geniet ervan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:55 schreef quirina het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
We gaan roddelpraat kijken.
Nee, daar zit geen relevantie bij. Vreemdgaan is als je het zo bekijkt vrij normaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:54 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zeker relevant want op dat moment was die losse seksuele moraal van moeders geen probleem. Sterker nog, hij heeft er ook nog eens flink misbruik van gemaakt.
Moet zij weten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef quirina het volgende:
De Chick...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef quirina het volgende:
Dan lees je ofwel heel snel, ofwel heb je een laag eelt op je dop van heb ik me jou daar…quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:33 schreef Toine51 het volgende:
[..]
De Chick...
Wat een nostalgie...
Die las ik altijd in in 1 ruk uit...
Hoeveel heeft ze hiervoor gekregen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:09 schreef the-eye het volgende:
[url]Ex-schoondochter Marco Borsato spreekt zich uit over aangeefster en moeder: 'Ze zijn gestoord"
Reactie van Victoria Hensen
Na afloop van de zitting besloot Victoria Hensen haar stilzwijgen te doorbreken. In een video op TikTok vertelt ze dat ze zich genoodzaakt voelde om zich uit te spreken over de aangeefster en haar moeder. "Ik heb me nog nooit uitgesproken over de situatie, maar nu ben ik er klaar mee", schreef Hensen bij de video.
"Ik ga één ding zeggen en kijk maar wat je ermee doet. Eén ding", aldus Victoria op TikTok. "Ik heb vier jaar lang een relatie gehad met Luca. Dat betekent dat ik vier jaar lang over de vloer kwam bij Marco en Leontine thuis. Dat betekent ook dat ik bij elke Voice was, bij elke barbecue, bij elke vakantie."
'Die moeder en dat meisje zijn gestoord'
Hensen beweert dat ze de aangeefster en haar moeder goed kent. "Ik woonde daar zowat, ik was er elke week. En dat betekent ook dat ik het meisje in kwestie, die de aanklaag heeft gedaan, ook heel vaak heb gezien. En die moeder en dat meisje zijn gestoord."
Ze vervolgt: "Ik neem die woorden ook niet terug. Want ik ken ze. En ze zijn tot alles in staat. Dus kijk maar wat je gelooft van de hele zaak. Maar zij zijn de grootste manipulators die ik ooit in mijn leven heb ontmoet. I said it. Sorry."[/url]
Aan een 15 jarige zitten is wat anders dan vreemdgaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, daar zit geen relevantie bij. Vreemdgaan is als je het zo bekijkt vrij normaal.
Iets niet melden aan jeugdzorg is wat ander dan je lul achterna lopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Aan een 15 jarige zitten is wat anders dan vreemdgaan.
Als ie die lul echt zo integer was had ie dit gemeld bij bijvoorbeeld jeugdzorg; ipv dat meisje nog verder de vernieling in te helpen.
Geen greintje medelijden met dit soort lui.
Maar Marco is wel vreemdgegaan met de moeder wat ik uit het verhaal begrijp. Zijn huwelijk was in zwaar weer (maar nog wel getrouwd dus) en toen dook hij met haar de lakens in.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Aan een 15 jarige zitten is wat anders dan vreemdgaan.
Als ie die lul echt zo integer was had ie dit gemeld bij bijvoorbeeld jeugdzorg; ipv dat meisje nog verder de vernieling in te helpen.
Geen greintje medelijden met dit soort lui.
En daar ga je dan jaren mee om.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:09 schreef the-eye het volgende:
Ex-schoondochter Marco Borsato spreekt zich uit over aangeefster en moeder: 'Ze zijn gestoord"
Reactie van Victoria Hensen
Na afloop van de zitting besloot Victoria Hensen haar stilzwijgen te doorbreken. In een video op TikTok vertelt ze dat ze zich genoodzaakt voelde om zich uit te spreken over de aangeefster en haar moeder. "Ik heb me nog nooit uitgesproken over de situatie, maar nu ben ik er klaar mee", schreef Hensen bij de video.
"Ik ga één ding zeggen en kijk maar wat je ermee doet. Eén ding", aldus Victoria op TikTok. "Ik heb vier jaar lang een relatie gehad met Luca. Dat betekent dat ik vier jaar lang over de vloer kwam bij Marco en Leontine thuis. Dat betekent ook dat ik bij elke Voice was, bij elke barbecue, bij elke vakantie."
'Die moeder en dat meisje zijn gestoord'
Hensen beweert dat ze de aangeefster en haar moeder goed kent. "Ik woonde daar zowat, ik was er elke week. En dat betekent ook dat ik het meisje in kwestie, die de aanklaag heeft gedaan, ook heel vaak heb gezien. En die moeder en dat meisje zijn gestoord."
Ze vervolgt: "Ik neem die woorden ook niet terug. Want ik ken ze. En ze zijn tot alles in staat. Dus kijk maar wat je gelooft van de hele zaak. Maar zij zijn de grootste manipulators die ik ooit in mijn leven heb ontmoet. I said it. Sorry."
En dochter keek toe en zei dat Marco dezelfde techniek had als d'r vader?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar Marco is wel vreemdgegaan met de moeder wat ik uit het verhaal begrijp. Zijn huwelijk was in zwaar weer (maar nog wel getrouwd dus) en toen dook hij met haar de lakens in.
Wat dus betekent dat ie helemaal niet zo'n probleem had met die losbandigheid van dat gezin.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar Marco is wel vreemdgegaan met de moeder wat ik uit het verhaal begrijp. Zijn huwelijk was in zwaar weer (maar nog wel getrouwd dus) en toen dook hij met haar de lakens in.
Nope. Van mij mag ie (nog meer) hangen. Vooral na zijn optreden van gisteren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:31 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wat dus betekent dat ie helemaal niet zo'n probleem had met die losbandigheid van dat gezin.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:31 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wat dus betekent dat ie helemaal niet zo'n probleem had met die losbandigheid van dat gezin.
Het maakt zijn verhaal alleen maar verdachter. "Ja maar dat gezin is compleet seksueel gestoord, phoe phoe wat was dat erg" maar ipv een jong meisje te beschermen maakt ie misbruik van de situatie door moeders aan te douwen. Nog even de (op zijn minst) aanranding van dochter buiten beschouwing gelaten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Iets niet melden aan jeugdzorg is wat ander dan je lul achterna lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |