De beschreven handelingen van pedo Marco stammen allemaal uit de periode dat het slachtoffer nog geen 16 was. Ook de appjes, ook de strelingen, ook het vermeend vingeren. Bij 16 en ouder moet je namelijk dwang kunnen bewijzen en dan wordt het vrij kansloos.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar ging mijn vraag niet over, uit welk jaar komen die appjes?
Van die vrouw krijg ik altijd rillingen. Erg benieuwd waar Karen Carry mee gaat komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht wel vuurwerk van de Koopsjes, er zaten al genoeg ingrediënten in het verhaal van het OM en zij hebben ongetwijfeld nog meer details.
Het jubileumnummer nog welquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef quirina het volgende:
https://socialnieuws.nl/2(...)fster-marco-borsato/
Nathalie stond in een rukblaadje.
Dan ben je diep gezonken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:55 schreef quirina het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
We gaan roddelpraat kijken.
Geniet ervan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:55 schreef quirina het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
We gaan roddelpraat kijken.
Nee, daar zit geen relevantie bij. Vreemdgaan is als je het zo bekijkt vrij normaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:54 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zeker relevant want op dat moment was die losse seksuele moraal van moeders geen probleem. Sterker nog, hij heeft er ook nog eens flink misbruik van gemaakt.
Moet zij weten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef quirina het volgende:
De Chick...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:40 schreef quirina het volgende:
Dan lees je ofwel heel snel, ofwel heb je een laag eelt op je dop van heb ik me jou daar…quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:33 schreef Toine51 het volgende:
[..]
De Chick...
Wat een nostalgie...
Die las ik altijd in in 1 ruk uit...
Hoeveel heeft ze hiervoor gekregen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:09 schreef the-eye het volgende:
[url]Ex-schoondochter Marco Borsato spreekt zich uit over aangeefster en moeder: 'Ze zijn gestoord"
Reactie van Victoria Hensen
Na afloop van de zitting besloot Victoria Hensen haar stilzwijgen te doorbreken. In een video op TikTok vertelt ze dat ze zich genoodzaakt voelde om zich uit te spreken over de aangeefster en haar moeder. "Ik heb me nog nooit uitgesproken over de situatie, maar nu ben ik er klaar mee", schreef Hensen bij de video.
"Ik ga één ding zeggen en kijk maar wat je ermee doet. Eén ding", aldus Victoria op TikTok. "Ik heb vier jaar lang een relatie gehad met Luca. Dat betekent dat ik vier jaar lang over de vloer kwam bij Marco en Leontine thuis. Dat betekent ook dat ik bij elke Voice was, bij elke barbecue, bij elke vakantie."
'Die moeder en dat meisje zijn gestoord'
Hensen beweert dat ze de aangeefster en haar moeder goed kent. "Ik woonde daar zowat, ik was er elke week. En dat betekent ook dat ik het meisje in kwestie, die de aanklaag heeft gedaan, ook heel vaak heb gezien. En die moeder en dat meisje zijn gestoord."
Ze vervolgt: "Ik neem die woorden ook niet terug. Want ik ken ze. En ze zijn tot alles in staat. Dus kijk maar wat je gelooft van de hele zaak. Maar zij zijn de grootste manipulators die ik ooit in mijn leven heb ontmoet. I said it. Sorry."[/url]
Aan een 15 jarige zitten is wat anders dan vreemdgaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, daar zit geen relevantie bij. Vreemdgaan is als je het zo bekijkt vrij normaal.
Iets niet melden aan jeugdzorg is wat ander dan je lul achterna lopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Aan een 15 jarige zitten is wat anders dan vreemdgaan.
Als ie die lul echt zo integer was had ie dit gemeld bij bijvoorbeeld jeugdzorg; ipv dat meisje nog verder de vernieling in te helpen.
Geen greintje medelijden met dit soort lui.
Maar Marco is wel vreemdgegaan met de moeder wat ik uit het verhaal begrijp. Zijn huwelijk was in zwaar weer (maar nog wel getrouwd dus) en toen dook hij met haar de lakens in.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Aan een 15 jarige zitten is wat anders dan vreemdgaan.
Als ie die lul echt zo integer was had ie dit gemeld bij bijvoorbeeld jeugdzorg; ipv dat meisje nog verder de vernieling in te helpen.
Geen greintje medelijden met dit soort lui.
En daar ga je dan jaren mee om.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:09 schreef the-eye het volgende:
Ex-schoondochter Marco Borsato spreekt zich uit over aangeefster en moeder: 'Ze zijn gestoord"
Reactie van Victoria Hensen
Na afloop van de zitting besloot Victoria Hensen haar stilzwijgen te doorbreken. In een video op TikTok vertelt ze dat ze zich genoodzaakt voelde om zich uit te spreken over de aangeefster en haar moeder. "Ik heb me nog nooit uitgesproken over de situatie, maar nu ben ik er klaar mee", schreef Hensen bij de video.
"Ik ga één ding zeggen en kijk maar wat je ermee doet. Eén ding", aldus Victoria op TikTok. "Ik heb vier jaar lang een relatie gehad met Luca. Dat betekent dat ik vier jaar lang over de vloer kwam bij Marco en Leontine thuis. Dat betekent ook dat ik bij elke Voice was, bij elke barbecue, bij elke vakantie."
'Die moeder en dat meisje zijn gestoord'
Hensen beweert dat ze de aangeefster en haar moeder goed kent. "Ik woonde daar zowat, ik was er elke week. En dat betekent ook dat ik het meisje in kwestie, die de aanklaag heeft gedaan, ook heel vaak heb gezien. En die moeder en dat meisje zijn gestoord."
Ze vervolgt: "Ik neem die woorden ook niet terug. Want ik ken ze. En ze zijn tot alles in staat. Dus kijk maar wat je gelooft van de hele zaak. Maar zij zijn de grootste manipulators die ik ooit in mijn leven heb ontmoet. I said it. Sorry."
En dochter keek toe en zei dat Marco dezelfde techniek had als d'r vader?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar Marco is wel vreemdgegaan met de moeder wat ik uit het verhaal begrijp. Zijn huwelijk was in zwaar weer (maar nog wel getrouwd dus) en toen dook hij met haar de lakens in.
Wat dus betekent dat ie helemaal niet zo'n probleem had met die losbandigheid van dat gezin.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar Marco is wel vreemdgegaan met de moeder wat ik uit het verhaal begrijp. Zijn huwelijk was in zwaar weer (maar nog wel getrouwd dus) en toen dook hij met haar de lakens in.
Nope. Van mij mag ie (nog meer) hangen. Vooral na zijn optreden van gisteren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:31 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wat dus betekent dat ie helemaal niet zo'n probleem had met die losbandigheid van dat gezin.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:31 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wat dus betekent dat ie helemaal niet zo'n probleem had met die losbandigheid van dat gezin.
Het maakt zijn verhaal alleen maar verdachter. "Ja maar dat gezin is compleet seksueel gestoord, phoe phoe wat was dat erg" maar ipv een jong meisje te beschermen maakt ie misbruik van de situatie door moeders aan te douwen. Nog even de (op zijn minst) aanranding van dochter buiten beschouwing gelaten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Iets niet melden aan jeugdzorg is wat ander dan je lul achterna lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |