Dan nogmaals, verwacht ik bewijzen van alles wat Marco zegt over ze. Hij heeft nu getuigen, familieleden, die het voor hem opnemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt dat ook meegewogen.
In een zedenzaak is dat toch een factor die belangrijk mee weegt, misschien wel een van de belangrijkste factoren naast het handelen van de dader zelf.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De rechtszaak gaat niet over het gedrag van de moeder en de dochter.
Ik heb het over het extreme manipulatieve gedrag, waar Leontine en mogelijk meerdere mensen getuige van waren. Die specifieke avond.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Arme Marco, het overkwam hem echt allemaal.
Natuurlijk wordt hij net als het slachtoffer niet zomaar op zijn woord geloofd. Maar dat is vers twee. Het is aan de Rechtbank om daar verder iets van te vinden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan nogmaals, verwacht ik bewijzen van alles wat Marco zegt over ze. Hij heeft nu getuigen, familieleden, die het voor hem opnemen.
Maar waar zijn al die foto’s en appjes dan waarin HIJ werd verleid?
Dat gaan de rechters echt wel laten meewegen.
Maar toch waren ze al 20 jaar beste vrienden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb het over het extreme manipulatieve gedrag, waar Leontine en mogelijk meerdere mensen getuige van waren. Die specifieke avond.
Maar daar hoor ik je niet over.
Marco hoeft dat allemaal niet te doen, er komt morgen een kant en klare tijdslijn, met getuigen, bankrekeningoverzichten en een bak bewijs dat Nathalie al jaren bezig is om Marco te chanteren/kapot te maken. Al ver voor Nathalie per ongeluk haar ogen in het dagboek van haar dochter stopte.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan nogmaals, verwacht ik bewijzen van alles wat Marco zegt over ze. Hij heeft nu getuigen, familieleden, die het voor hem opnemen.
Maar waar zijn al die foto’s en appjes dan waarin HIJ werd verleid?
Dat gaan de rechters echt wel laten meewegen.
Bron?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Marco hoeft dat allemaal niet te doen, er komt morgen een kant en klare tijdslijn, met getuigen, bankrekeningoverzichten en een bak bewijs dat Nathalie al jaren bezig is om Marco te chanteren/kapot te maken. Al ver voor Nathalie per ongeluk haar ogen in het dagboek van haar dochter stopte.
Nee hoor, die zegt de waarheid. Dat die twee een relatie hadden tussen 2005 en 2015. En dat ze daarna zo boos werd dat ze deze val heeft opgezet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar toch waren ze al 20 jaar beste vrienden.
Arme Marco, hij kon er dus niks aan doen.
Dat beeld schetst Marco en zijn getuigen wel.
Lastig. Het dagboek speelt een rol in dezen. Daarvan staat in ieder geval vast dat niet bewezen kan worden dat het later is gefabriceerd. Dat maakt niet meteen wat erin staat waar, maar ik denk dat het heel goed mogelijk is dat de Rechtbank er wel voor kiest om het aan te nemen als waarheidsgetrouw.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Denk dat het gewoon een zijn woord VS haar woord blijft. Gaat verder niks uitkomen.
Geen bewijs, dus er zal voor hem echt geen 5 maanden gevangenisstraf aankomen.
Ze hadden dit beter met een schikking af kunnen doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Denk dat het gewoon een zijn woord VS haar woord blijft. Gaat verder niks uitkomen.
Geen bewijs, dus er zal voor hem echt geen 5 maanden gevangenisstraf aankomen.
Klopt. Deels (zij zijn niet de aangeklaagde nee).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De rechtszaak gaat niet over het gedrag van de moeder en de dochter.
Wanneer?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze hadden dit beter met een schikking af kunnen doen.
Een schikking met het OM?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ze hadden dit beter met een schikking af kunnen doen.
Dus dit klopt niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wanneer?
Toen Marco haar ging ontslaan en dat gesprek ineens een andere wending kreeg?
Of vorige maand?
Volgens mij was dit helemaal NIET aan de ordequote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:49 schreef The-BFG het volgende:
Meneertje moet maar eens snel uit de slachtofferrol stappen. Nu ineens klagen over dat oversekste gezin, maar daarvoor er wel gebruik van maken.. Hij hangt hem er toch zelf bij moeders in? Toen was het allemaal geen probleem?
Dit is toch ontzettend strafbaar? Onder de noemer kinderprostitutie, of uitbuiting of welke noemer er dan ook maar aan mag worden gegeven..quote:"Mij wordt van alles verweten, maar het zijn moeder en dochter die als ik wegga de borsten laten zien voor het raam voor de hele vriendengroep", zegt Borsato. Binnen het gezin vindt men dat grappig, beweert hij. Hij haalt weer verschillende voorbeelden aan waarin het vermeende slachtoffer door haar moeder zou zijn aangemoedigd om bijvoorbeeld haar borsten te laten zien.
Klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus dit klopt niet?
https://www.facebook.com/(...)n-/2454735741228548/
Moeder was inmiddels volwassen en vond het kennelijk prima, dus ik zie de relevantie daar niet echt van.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:49 schreef The-BFG het volgende:
Meneertje moet maar eens snel uit de slachtofferrol stappen. Nu ineens klagen over dat oversekste gezin, maar daarvoor er wel gebruik van maken.. Hij hangt hem er toch zelf bij moeders in? Toen was het allemaal geen probleem?
Volgens mij heeft ie dat zelfs toegegeven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij was dit helemaal NIET aan de orde
Mediatie tussen beide partijen. Er is geen hard bewijs dus dit is enkel het verspillen van tijd van rechters.quote:
Mag ik dan een linkje?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:52 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat zelfs toegegeven.
Bron?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt.
Ze had een functioneringsgesprek en Marco wilde met haar stoppen vanwege die gekkigheid op de fanclubdag. Daar vroeg ze aan fans wie er met Marco naar bed wilde.
Tijdens dat gesprek begon ze ineens over dat dagboek.
Da gesprek wat die moeder heeft opgenomen is toch hard bewijs?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mediatie tussen beide partijen. Er is geen hard bewijs dus dit is enkel het verspillen van tijd van rechters.
Zeker relevant want op dat moment was die losse seksuele moraal van moeders geen probleem. Sterker nog, hij heeft er ook nog eens flink misbruik van gemaakt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Moeder was inmiddels volwassen en vond het kennelijk prima, dus ik zie de relevantie daar niet echt van.
Ik heb dat in de rechtszaak niet gehoord en ook nergens gelezen. En jij stuurt ook geen link.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:54 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Zeker relevant want op dat moment was die losse seksuele moraal van moeders geen probleem. Sterker nog, hij heeft er ook nog eens flink misbruik van gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |