Klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al die machofiguren zullen nooit gaan snappen dat juist zijzelf de oorzaak zijn van dit soort ellende
Je bent al slachtoffer van iets vreselijks, en gigantische schaamte, en dan wordt je wéér 'geslachtofferd'
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:51 schreef OllieA het volgende:
Een zanger die emotioneel en intellectueel onvolwassen is, vermaakt zich in disfunctioneel gezin. Het kind krijgt hiervan de rekening gepresenteerd.
Familie Knoops kan cashen.
Mag ik het zo even samenvatten?
Maar je pleitte er impliciet wel voor. Tenminste, zo heb ik je "dat is nou precies ..." opvatte: een lans breken voor de -vermeende- slachtoffers en diens verklaringen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik geloof de aangeefster helemaal niet blindelings, wat een aanname.
Dat was ik nietquote:Iemand poste hier gisteren dat Marco Borsato verder smetteloos was en er nooit eerder een vrouw of meisje aangifte had gedaan, of het had overwogen. Dat hij nooit hiermee eerder in het nieuws was gekomen. Nou, dat blijkt dus niet te kloppen.
Er staat een filmpje in de vorige thread waarbij ie heel kriegelig aan een kind zit te friemelenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:41 schreef MissButterflyy het volgende:
En waren er niet meer dames of minderjarigen die zeiden te zijn betast door Borsato tijdens the Voice?
Maar die hebben uiteindelijk de aangifte ingetrokken of niet gedaan. Ik zoek het even op.
https://www.hln.be/showbi(...)-m-n-broek~a8825f33/
Beelden van die kinder BBQ's van hem waren ook wel wat ongemakkelijk, al die kinderen strelen over de armen etc. Maar volgens mij zijn die beelden offline omdat het gaat om 6-14 jarigen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:41 schreef MissButterflyy het volgende:
En waren er niet meer dames of minderjarigen die zeiden te zijn betast door Borsato tijdens the Voice?
Maar die hebben uiteindelijk de aangifte ingetrokken of niet gedaan. Ik zoek het even op.
https://www.hln.be/showbi(...)-m-n-broek~a8825f33/
En deze dan? "Ongemakkelijk"?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Beelden van die kinder BBQ's van hem waren ook wel wat ongemakkelijk, al die kinderen strelen over de armen etc. Maar volgens mij zijn die beelden offline omdat het gaat om 6-14 jarigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Misschien ben ik even met de andere zaken in de war en werd er alleen een foto gestuurd. Maar een foto sturen naar een man (BN-er en een behoorlijk stuk ouder) is toch echt wel vreemd en ik kan daar toch moeilijk de seksuele bedoeling van los zien.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat vervolgens de deuren niet op slot waren en iedereen binnen kon lopen. Dat vind ik dan weer niet zo normaal.
Dat zag je dan ook heel goed terug bij die viespeuk van een Ali B met dat hele circus eromheenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt.
Het aantal valse aangiften is ook nihil tov de aangiftes die dus om bovenstaand reden blijven liggen.
Mensen vinden het terecht, alle ellende erom heen niet waard. Je moet het opnemen tegen een bekende Nederlander die de beste advocaten in kan schakelen. Een kansloze missie.
Marco werd gelokt doordat moeder zei dat dochter dreigde met zelfmoord. (Polsen doorsnijden) voor dat gedoe met dat naakt in bed liggen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik geloof de aangeefster helemaal niet blindelings, wat een aanname.
Iemand poste hier gisteren dat Marco Borsato verder smetteloos was en er nooit eerder een vrouw of meisje aangifte had gedaan, of het had overwogen. Dat hij nooit hiermee eerder in het nieuws was gekomen. Nou, dat blijkt dus niet te kloppen.
Arme Marco, het overkwam hem echt allemaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Marco werd gelokt doordat moeder zei dat dochter dreigde met zelfmoord. (Polsen doorsnijden) voor dat gedoe met dat naakt in bed liggen.
Das geen kattepis hé, twee jaar na de zelfmoord van haar man en de afscheidsbrief van de zoon.
Das extreem ziekelijk gedrag.
Het idee dat vreemdgaan zou betekenen dat je niet meer aangetrokken bent tot je partner is gewoon onjuist. Zeker mannen geven vaak aan dat ze ondanks dat ze vreemd zijn gegaan nog steeds aangetrokken zijn tot/houden van hun partner.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je alles al hebt of kan krijgen dan is het niet meer interessant en ga je andere wegen bewandelen
Dat zie je zo vaak terug in het gedrag van (bekende) mannen
Je doet niets tegen het geweld, maar ieder mensenleven teltquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Arme Marco, het overkwam hem echt allemaal.
Hij is natuurlijk het echte slachtoffer.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik claim allesbehalve te weten wat hier precies gespeeld heeft. Alleen vind ik het normaal om niet direct een van de partijen te geloven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We weten het gewoon niet hè.
Misschien dachten deze meiden, laat maar zitten, zoals dus veruit de meeste mensen doen die te maken hebben gehad met aanranding en misbruik.
Ik heb dat niet in detail meegekregen. Alleen dat er kennelijk gekozen werd om naakt te behangen. Nogmaals, ook niet mijn ding, ik zou dat door een professional laten doen, maar goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Hier ging het wel even anders hè. Geen enkele moeite met naaktlopen in privesfeer, wel met deze vorm van exhibitionisme (want dat was het).
Tja, ze komt er in ieder geval op terug. Of het handig is om eerst twee podcasts vol te lullen, dat is dan weer een andere discussie.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Iedereen zijn vermaak.
Maar eerst 2 podcasts vol lullen en er dan ‘s avonds achter moeten komen dat het verhaal misschien toch wat genuanceerder ligt. Zulke mensen hoeven van mij geen podium te hebben of te krijgen.
Ik wacht eerst af wat de versie van de advocaten van Marco is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb dat niet in detail meegekregen. Alleen dat er kennelijk gekozen werd om naakt te behangen. Nogmaals, ook niet mijn ding, ik zou dat door een professional laten doen, maar goed.
En dat te fotograferen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb dat niet in detail meegekregen. Alleen dat er kennelijk gekozen werd om naakt te behangen. Nogmaals, ook niet mijn ding,
Serieus? Je laat een beroepsfotograaf een fotoshoot maken je blote behangwerkzaamheden en dan is het wél oke om aan jan en alleman te sturen?quote:ik zou dat door een professional laten doen, maar goed.
Wat heeft dat nou met macho zijn te maken? We hebben het hier over een basisbeginsel van onze rechtsstaat, te weten dat iedereen onschuldig geacht wordt te zijn totdat de schuld voor de bevoegde rechter is bewezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al die machofiguren zullen nooit gaan snappen dat juist zijzelf de oorzaak zijn van dit soort ellende
Je bent al slachtoffer van iets vreselijks, en gigantische schaamte, en dan wordt je wéér 'geslachtofferd'
Dat gaat me dus weer een hele dag kostenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:13 schreef tesssssssss het volgende:
Ik wacht eerst af wat de versie van de advocaten van Marco is.
https://www.vandaaginside(...)-tegen-marco-borsato
"De advocaat stelt donderdag in het pleidooi "aan te geven dat wat ons betreft de uitleg die vandaag is gegeven niet de juiste weergave van de feiten is."
Je zou ook even wat serieuzer kunnen blijven ipv honend dit wegschuiven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze hebben vier uur nodig.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat gaat me dus weer een hele dag kosten
Hoop wel dat de servers het morgen goed doen. 503
Normaal is het niet. Maar het is ook niet strafbaar. Net als de vakantiefoto's van de nudistencamping. Zelfs als daarop minderjarigen naakt te zien zijn. Tenzij natuurlijk in rare poses oid.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:03 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Misschien ben ik even met de andere zaken in de war en werd er alleen een foto gestuurd. Maar een foto sturen naar een man (BN-er en een behoorlijk stuk ouder) is toch echt wel vreemd en ik kan daar toch moeilijk de seksuele bedoeling van los zien.
Terecht. Sowieso blijft het voor ons speculeren, want we kennen niet het hele dossier.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wacht eerst af wat de versie van de advocaten van Marco is.
https://www.vandaaginside(...)-tegen-marco-borsato
"De advocaat stelt donderdag in het pleidooi "aan te geven dat wat ons betreft de uitleg die vandaag is gegeven niet de juiste weergave van de feiten is."
iets hoeft niet persé strafbaar te zijn om abnormaal te zijn. Maar het denk ik wel van (groot) belang in het proces. Staat verder even los van hoe Marco daar mee om had kunnen of moeten gaan met het schept wel een beeld van de situatie.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Normaal is het niet. Maar het is ook niet strafbaar. Net als de vakantiefoto's van de nudistencamping. Zelfs als daarop minderjarigen naakt te zien zijn. Tenzij natuurlijk in rare poses oid.
De rechtszaak gaat niet over het gedrag van de moeder en de dochter.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Je zou ook even wat serieuzer kunnen blijven ipv honend dit wegschuiven.
Het behangen uiteraard!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:16 schreef r_one het volgende:
[..]
En dat te fotograferen.
En dat dan op te sturen.
[..]
Serieus? Je laat een beroepsfotograaf een fotoshoot maken je blote behangwerkzaamheden en dan is het wél oke om aan jan en alleman te sturen?
In die zin is het inderdaad wel iets wat meespeelt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:22 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
iets hoeft niet persé strafbaar te zijn om abnormaal te zijn. Maar het denk ik wel van (groot) belang in het proces. Staat verder even los van hoe Marco daar mee om had kunnen of moeten gaan met het schept wel een beeld van de situatie.
Natuurlijk wordt dat ook meegewogen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De rechtszaak gaat niet over het gedrag van de moeder en de dochter.
En dat het privé van de BN-ers op straat ligt omdat ze elke scheet posten, hoeft niet te betekenen dat jij dat wil van jouw gegevens ...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt.
Het aantal valse aangiften is ook nihil tov de aangiftes die dus om bovenstaand reden blijven liggen.
Mensen vinden het terecht, alle ellende erom heen niet waard. Je moet het opnemen tegen een bekende Nederlander die de beste advocaten in kan schakelen. Een kansloze missie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |