Angela is niet objectief. Verre van zelfs.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:18 schreef AgnesGru het volgende:
Wel een aardige column van Angela:
Dik applaus voor de verdediging van Marco B., ook ik trapte er zowaar in
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-zowaar-in~aa8dde25/
Je kan inderdaad beter de fiscus oplichten en dan voor vijf jaar moeten brommen dan deze blijvende vieze grauwe sluierquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die moeder is een waus, maar dat maakt niet dat Marco vogelvrij alles mag doen.
Als we iemand niet serieus moeten nemen in deze zaak en wat die er van vind is het wel Angela.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Column niet gelezen. Wel veel reacties.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kan me er altijd wel mee vermakenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als we iemand niet serieus moeten nemen in deze zaak en wat die er van vind is het wel Angela.
Iedereen zijn vermaak.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan me er altijd wel mee vermaken
Wil niet zeggen dat je het ermee eens bent
Zulke mensen krijgen dagelijks een podium en hebben juist een miljoenenpubliekquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Iedereen zijn vermaak.
Maar eerst 2 podcasts vol lullen en er dan ‘s avonds achter moeten komen dat het verhaal misschien toch wat genuanceerder ligt. Zulke mensen hoeven van mij geen podium te hebben of te krijgen.
Dit is precies de reden dat veel slachtoffers van misbruik geen aangifte doen, of lang twijfelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou dat. Dat maakt haar verklaringen op zijn minst behoorlijk twijfelachtig, iets met korreltjes zout enzo.
En nee, dit is géén victim blaming (want als het wél klopt, is het geen excuus voor Marco).
Ook Leontien is niet immuun voor de tand des tijds natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:39 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens ook wel onbegrijpelijk dat je een prachtige vrouw als Leontine hebt en dan nog je trekken bij een ander gaat zoeken.
Ik heb nergens gelezen dat vervolgens de deuren niet op slot waren en iedereen binnen kon lopen. Dat vind ik dan weer niet zo normaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Idereen moet thuis lekker doen waar hij zin in heeft maar in een context waarin er ook anderen zo binnen kunnen lopen is het op zijn minst opmerkelijk te noemen. en dan hebben we het hier over een gezin met een onvolwassen tiener. Je kunt je op zijn minst als ouder wel afvragen of dat normaal gedrag is en of zoiets binnen onze maatschappij geaccepteerd is.
Als je alles al hebt of kan krijgen dan is het niet meer interessant en ga je andere wegen bewandelenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:39 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens ook wel onbegrijpelijk dat je een prachtige vrouw als Leontine hebt en dan nog je trekken bij een ander gaat zoeken.
Ik niet. Maar goed, ik vind naaktloperij volstrekt anders dan alles wat we voorbij hebben zien komen dat wel seksueel van aard is. Als iemand naar een nudistencamping gaat en de vakantiefoto's laat zien... ja... Daar zou ik ook niet zoveel van vinden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:08 schreef r_one het volgende:
[..]
En daarvan ga je dan een fotoshoot maken en die naar (peet)familie of BN-ers sturen?
Maar je hoeft toch niet iedereen die claimt slachtoffer te zijn van misbruik te geloven? Serieus nemen, dat wel. Maar ook al zijn valse aangiften zeldzaam, ze bestaan en we hebben nu eenmaal de onschuldpresumptie in Nederland.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is precies de reden dat veel slachtoffers van misbruik geen aangifte doen, of lang twijfelen.
Ze zijn bang niet te worden geloofd, ook was het meisje verward omdat ze Marco wel graag zag en bang was dat de vriendschap dan voorbij zou gaan. Dat stond ook in haar verklaring.
Behangetje cadeau doen met sinterklaas.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker naakt behangen met je dochter. Leuk gezin wel waar Marco zich comfortabel voelde.
Dat weet ik. Maar dat kun je niet zomaar omdraaien en een aangeefster dan maar altijd en alles blindelings wél te geloven. Dat zet de deur wagenwijd open voor valse beschuldigingen, is dat dan wat we willen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is precies de reden dat veel slachtoffers van misbruik geen aangifte doen, of lang twijfelen.
Ze zijn bang niet te worden geloofd,
We weten het gewoon niet hè.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet iedereen die claimt slachtoffer te zijn van misbruik te geloven? Serieus nemen, dat wel. Maar ook al zijn valse aangiften zeldzaam, ze bestaan en we hebben nu eenmaal de onschuldpresumptie in Nederland.
Elk jaar een nieuw behangetje.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Behangetje cadeau doen met sinterklaas.
Hier ging het wel even anders hè. Geen enkele moeite met naaktlopen in privesfeer, wel met deze vorm van exhibitionisme (want dat was het).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik niet. Maar goed, ik vind naaktloperij volstrekt anders dan alles wat we voorbij hebben zien komen dat wel seksueel van aard is. Als iemand naar een nudistencamping gaat en de vakantiefoto's laat zien... ja... Daar zou ik ook niet zoveel van vinden.
Ik geloof de aangeefster helemaal niet blindelings, wat een aanname.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat kun je niet zomaar omdraaien en een aangeefster dan maar altijd en alles blindelings wél te geloven. Dat zet de deur wagenwijd open voor valse beschuldigingen, is dat dan wat we willen?
Al die machofiguren zullen nooit gaan snappen dat juist zijzelf de oorzaak zijn van dit soort ellendequote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze zijn bang niet te worden geloofd, ook was het meisje verward omdat ze Marco wel graag zag en bang was dat de vriendschap dan voorbij zou gaan. Dat stond ook in haar verklaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |