abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219137671
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 16:18 schreef AgnesGru het volgende:
Wel een aardige column van Angela:

Dik applaus voor de verdediging van Marco B., ook ik trapte er zowaar in

[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-zowaar-in~aa8dde25/
Angela is niet objectief. Verre van zelfs.

Zeg maar gerust bevooroordeeld.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219137674
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die moeder is een waus, maar dat maakt niet dat Marco vogelvrij alles mag doen.
Je kan inderdaad beter de fiscus oplichten en dan voor vijf jaar moeten brommen dan deze blijvende vieze grauwe sluier
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_219137702
quote:

[..]
Als we iemand niet serieus moeten nemen in deze zaak en wat die er van vind is het wel Angela.
pi_219137716
Waar ik me overigens bijzonder aan stoor zijn mensen die vinden dat bij een veroordeling zijn muziek niet meer mag worden gedraaid. In dat geval moet je 50% van alle muziek per direct boycotten aangezien al die (omhooggevallen) artiesten vast wel iets op hun kerfstok hebben staan. Het bezoeken van een concert is een heel ander verhaal. Maar ja ook dat gebeurt gewoon.
  Spellchecker woensdag 29 oktober 2025 @ 16:29:21 #130
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219137740
quote:

[..]
Column niet gelezen. Wel veel reacties.

Tenenkrommend ... :X
pi_219137742
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 16:24 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als we iemand niet serieus moeten nemen in deze zaak en wat die er van vind is het wel Angela.
Kan me er altijd wel mee vermaken
Wil niet zeggen dat je het ermee eens bent
pi_219137754
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 16:29 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Kan me er altijd wel mee vermaken
Wil niet zeggen dat je het ermee eens bent
Iedereen zijn vermaak.

Maar eerst 2 podcasts vol lullen en er dan ‘s avonds achter moeten komen dat het verhaal misschien toch wat genuanceerder ligt. Zulke mensen hoeven van mij geen podium te hebben of te krijgen.
pi_219137774
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 16:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Iedereen zijn vermaak.

Maar eerst 2 podcasts vol lullen en er dan ‘s avonds achter moeten komen dat het verhaal misschien toch wat genuanceerder ligt. Zulke mensen hoeven van mij geen podium te hebben of te krijgen.
Zulke mensen krijgen dagelijks een podium en hebben juist een miljoenenpubliek

De meesten willen niet een zakelijke opsomming van de feiten horen maar iemand zien die ziedend hun gevoel vertolkt
  woensdag 29 oktober 2025 @ 16:37:17 #134
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219137783
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 16:18 schreef r_one het volgende:

[..]
Nou dat. Dat maakt haar verklaringen op zijn minst behoorlijk twijfelachtig, iets met korreltjes zout enzo.

En nee, dit is géén victim blaming (want als het wél klopt, is het geen excuus voor Marco).
Dit is precies de reden dat veel slachtoffers van misbruik geen aangifte doen, of lang twijfelen.
Ze zijn bang niet te worden geloofd, ook was het meisje verward omdat ze Marco wel graag zag en bang was dat de vriendschap dan voorbij zou gaan. Dat stond ook in haar verklaring.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 29 oktober 2025 @ 16:39:47 #135
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219137802
Ergens ook wel onbegrijpelijk dat je een prachtige vrouw als Leontine hebt en dan nog je trekken bij een ander gaat zoeken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219137815
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 16:39 schreef PzKpfw het volgende:
Ergens ook wel onbegrijpelijk dat je een prachtige vrouw als Leontine hebt en dan nog je trekken bij een ander gaat zoeken.
Ook Leontien is niet immuun voor de tand des tijds natuurlijk ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219137816
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 15:49 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Idereen moet thuis lekker doen waar hij zin in heeft maar in een context waarin er ook anderen zo binnen kunnen lopen is het op zijn minst opmerkelijk te noemen. en dan hebben we het hier over een gezin met een onvolwassen tiener. Je kunt je op zijn minst als ouder wel afvragen of dat normaal gedrag is en of zoiets binnen onze maatschappij geaccepteerd is.
Ik heb nergens gelezen dat vervolgens de deuren niet op slot waren en iedereen binnen kon lopen. Dat vind ik dan weer niet zo normaal.
pi_219137819
Ik vraag me af over welk tijdsbestek dit allemaal is gebeurd voor haar. Wat ze ervan heeft geweten en dat ze gewoon bij hem is gebleven. Heeft ze zo'n lage zelfwaarde dat ze niet eerder uit dit huwelijk is gestapt?
  woensdag 29 oktober 2025 @ 16:41:54 #139
438527 MissButterflyy
pi_219137820
En waren er niet meer dames of minderjarigen die zeiden te zijn betast door Borsato tijdens the Voice?
Maar die hebben uiteindelijk de aangifte ingetrokken of niet gedaan. Ik zoek het even op.

https://www.hln.be/showbi(...)-m-n-broek~a8825f33/
pi_219137821
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 16:39 schreef PzKpfw het volgende:
Als je alles al hebt of kan krijgen dan is het niet meer interessant en ga je andere wegen bewandelen

Dat zie je zo vaak terug in het gedrag van (bekende) mannen
pi_219137826
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 16:08 schreef r_one het volgende:

[..]
En daarvan ga je dan een fotoshoot maken en die naar (peet)familie of BN-ers sturen?
Ik niet. Maar goed, ik vind naaktloperij volstrekt anders dan alles wat we voorbij hebben zien komen dat wel seksueel van aard is. Als iemand naar een nudistencamping gaat en de vakantiefoto's laat zien... ja... Daar zou ik ook niet zoveel van vinden.
pi_219137842
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dit is precies de reden dat veel slachtoffers van misbruik geen aangifte doen, of lang twijfelen.
Ze zijn bang niet te worden geloofd, ook was het meisje verward omdat ze Marco wel graag zag en bang was dat de vriendschap dan voorbij zou gaan. Dat stond ook in haar verklaring.
Maar je hoeft toch niet iedereen die claimt slachtoffer te zijn van misbruik te geloven? Serieus nemen, dat wel. Maar ook al zijn valse aangiften zeldzaam, ze bestaan en we hebben nu eenmaal de onschuldpresumptie in Nederland.
pi_219137854
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker naakt behangen met je dochter. Leuk gezin wel waar Marco zich comfortabel voelde.
Behangetje cadeau doen met sinterklaas.
pi_219137858
quote:

[..]
Ze zijn bang niet te worden geloofd,
Dat weet ik. Maar dat kun je niet zomaar omdraaien en een aangeefster dan maar altijd en alles blindelings wél te geloven. Dat zet de deur wagenwijd open voor valse beschuldigingen, is dat dan wat we willen?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 16:48:16 #145
438527 MissButterflyy
pi_219137863
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 16:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar je hoeft toch niet iedereen die claimt slachtoffer te zijn van misbruik te geloven? Serieus nemen, dat wel. Maar ook al zijn valse aangiften zeldzaam, ze bestaan en we hebben nu eenmaal de onschuldpresumptie in Nederland.
We weten het gewoon niet hè.
Misschien dachten deze meiden, laat maar zitten, zoals dus veruit de meeste mensen doen die te maken hebben gehad met aanranding en misbruik.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 16:48:21 #146
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219137866
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 16:47 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Behangetje cadeau doen met sinterklaas.
Elk jaar een nieuw behangetje.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219137880
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 16:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik niet. Maar goed, ik vind naaktloperij volstrekt anders dan alles wat we voorbij hebben zien komen dat wel seksueel van aard is. Als iemand naar een nudistencamping gaat en de vakantiefoto's laat zien... ja... Daar zou ik ook niet zoveel van vinden.
Hier ging het wel even anders hè. Geen enkele moeite met naaktlopen in privesfeer, wel met deze vorm van exhibitionisme (want dat was het).
.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 16:50:30 #148
438527 MissButterflyy
pi_219137886
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 16:47 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat weet ik. Maar dat kun je niet zomaar omdraaien en een aangeefster dan maar altijd en alles blindelings wél te geloven. Dat zet de deur wagenwijd open voor valse beschuldigingen, is dat dan wat we willen?
Ik geloof de aangeefster helemaal niet blindelings, wat een aanname.
Iemand poste hier gisteren dat Marco Borsato verder smetteloos was en er nooit eerder een vrouw of meisje aangifte had gedaan, of het had overwogen. Dat hij nooit hiermee eerder in het nieuws was gekomen. Nou, dat blijkt dus niet te kloppen.
pi_219137889
quote:
[..]
Al die machofiguren zullen nooit gaan snappen dat juist zijzelf de oorzaak zijn van dit soort ellende
Je bent al slachtoffer van iets vreselijks, en gigantische schaamte, en dan wordt je wéér 'geslachtofferd'
pi_219137894
Een zanger die emotioneel en intellectueel onvolwassen is, vermaakt zich in disfunctioneel gezin. Het kind krijgt hiervan de rekening gepresenteerd.
Familie Knoops kan cashen.
Mag ik het zo even samenvatten?
And it's only the giving
That makes you
What you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')