Wij met z'n allen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:36 schreef Saboo het volgende:
[..]
Tja,
Interessant. Maar wie bepaalt wat een te grote inbreuk is en wat niet (vooral als mensen er psychische schade aan overhouden.)
Omdat verkrachting (onder alle omstandigheden) erger wordt bevonden dan de persoonlijke levenssfeer (en daaar de inbreuk op). Door ons.quote:En waarom is verkrachting binnen het huwelijk bijvoorbeeld geen inbreuk op de persoonlijke levenssfeer.
Dick Maas kon een kleine 20 jaar in de toekomst kijken?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 01:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Op wie denk je dat Gooise vrouwen geschreven is?
Marco was een geboren Flodder, kijk naar zijn ma.Hij won een wedstrijd en werd beroemd, denk jij dat Leontine hem moest zonder geld? Nee. Had Leontine zonder hem in het Gooi gewoond? Nee.
Regels in het Gooi:
Jij gaat zingen en ik ga klappen. Ik hou de kids en de hut, en post in social media hoe goed we het hebben.
Die hele serie is geschreven op mensen zoals Leontine en Marco.
Dit is echt Goois gezeik. Had Marco ¤20000 extra betaald per jaar aan Nathalie dan was er geen gezeik geweest.
Zo simpel is het.
Haar kinderen zijn 19 en 21 dus helaas, te oudquote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Bij deze wil ik een Angela Schijf fanclub oprichten
@:angelaschijf maar dan wel met alle handelingen die Marco ook uitvoerde bij het hoofd van de fanclub
Slide maar in mijn DM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
https://panorama.nl/artik(...)der-ze-zijn-gestoordquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:28 schreef TheVulture het volgende:
De voormalige schoondochter van Borsato kwam op mijn TikTok voorbij en die geeft aan dat die moeder en dochter allebei totaal manipulatieve gekkies zijn omdat ze er 4 jaar lang bij was. Dat was ook wel het beeld wat ik aan gisteren over heb gehouden.
Ja, hetzelfde met die Hazesclan, wat een tokkies zijn dat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dick Maas kon een kleinee 20 jaar in de toekomst kijken?![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Haar kinderen zijn 19 en 21 dus helaas, te oud![]()
Bovendien: leer het verschil tussen 'voor' en 'door'
Nee het gaat alleen om Angela en ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:#mores
• Vader kijkt toe terwijl dochter aan het masturberen is en geeft daarbij feedback.
• Moeder neemt neukgeluiden op van dochter en deelt die met een buitenstaander.
• Moeder spoort dochter aan om 'vrij' te zijn in haar seksualteit. Naakt door het huis te lopen, seks te hebben wat zeg maar gewoon is en niet zo heel erg intiem hoeft te zijn.
• Volgens mij gaf moeder ook nog seksspeeltjes aan dochter, maar dat weet ik niet zeker.
• Moeder stuurt Marco min of meer op haar naakte dochter af.
• Moeder spoort haar dochter en vriendinnen aan om hun borsten te ontbloten en zo voor Marco voor het raam te gaan staan.
• Moeder stuurt dochter samen met Marco op pad om lingerie te kopen.
• Moeder vraagt vrouwen uit wie er (nog meer) seks willen hebben met Marco Borsato
Ik probeer al even om hier een tijdslijn aan te kunnen hangen. Is dit allemaal in een tijdsbestek van drie maanden geweest of drie jaren? Echt geen idee.quote:
Ik heb geen idee, maar dit is de 'mores' waarop Marco zich beroept en waar hij zijn gedrag mee probeert te vergoeilijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik probeer al even om hier een tijdslijn aan te kunnen hangen. Is dit allemaal in een tijdsbestek van drie maanden geweest of drie jaren? Echt geen idee.
Weer eens wat anders dan Lul de behanger zijn.....quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker naakt behangen met je dochter.
Of je lul in de behanger steken…quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan Lul de behanger zijn.....
Maar dat vind ik niet zo schokkend (uitgaande van dat niet iedere voorbijganger er zicht op heeft).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker naakt behangen met je dochter. Leuk gezin wel waar Marco zich comfortabel voelde.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar dat vind ik niet zo schokkend (uitgaande van dat niet iedere voorbijganger er zicht op heeft).
Hier in huis is naakt rondlopen ook doodnormaal binnen de gezinssamenstelling. En met behangen kan ik mij nog voorstellen dat het lekker makkelijk is met die kliederzooi (van horen zeggen: ik heb dat soort werkzaamheden altijd uitbesteed).
Naakt heeft weinig met seks te maken.
Ja hoor, af en toe.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan was je lid in een bijzondere periode, heb je nog contact met Nathalie?
Idereen moet thuis lekker doen waar hij zin in heeft maar in een context waarin er ook anderen zo binnen kunnen lopen is het op zijn minst opmerkelijk te noemen. en dan hebben we het hier over een gezin met een onvolwassen tiener. Je kunt je op zijn minst als ouder wel afvragen of dat normaal gedrag is en of zoiets binnen onze maatschappij geaccepteerd is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar dat vind ik niet zo schokkend (uitgaande van dat niet iedere voorbijganger er zicht op heeft).
Hier in huis is naakt rondlopen ook doodnormaal binnen de gezinssamenstelling. En met behangen kan ik mij nog voorstellen dat het lekker makkelijk is met die kliederzooi (van horen zeggen: ik heb dat soort werkzaamheden altijd uitbesteed).
En daarvan ga je dan een fotoshoot maken en die naar (peet)familie of BN-ers sturen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit moet wel fake zijnquote:
Ik gok op twee weekjes schoffelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat denk jij ervan? Gaat Marco vrijgesproken worden?
Nou dat. Dat maakt haar verklaringen op zijn minst behoorlijk twijfelachtig, iets met korreltjes zout enzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:13 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat zogenaamde misbruik vond plaats in de laatste vier maanden voor het meisje zestien werd, volgens haar dagboek. Dus niet toen zij jonger was.
Bron: podcast Evert Santegoeds van dinsdag.
Het strookt totaal niet met haar gedrag later richting Marco, fotoshoot en lingerie kopen. Meegaan naar BBQ’s en concerten. Op zijn schoot gaan zitten.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-zowaar-in~aa8dde25/quote:Dat naakt behangen, hè. Dat zorgde gisteren voor mist in haar hoofd, schrijft Angela de Jong. En dat was natuurlijk net de bedoeling van de verdediging van Borsato.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |