abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219136465
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zou ik wel doen als ik hem was, me verdedigen met bewijs. Want hij beweert nogal wat over de dochter en moeder.
Denk je niet dat de rechters dat ook serieuzer nemen?
Als ze twijfelen aan Marco's beweringen, dan moeten ze de zaak aanhouden en de verdediging die kans geven in een tussenvonnis.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 13:09:54 #27
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219136479
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 12:31 schreef maily het volgende:

[..]
Naar wie is Lewis vernoemd? :@
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Spellchecker woensdag 29 oktober 2025 @ 13:11:24 #28
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219136487
quote:
80s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:09 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Da's Loes O+
pi_219136496
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zou ik wel doen als ik hem was, me verdedigen met bewijs. Want hij beweert nogal wat over de dochter en moeder.
Denk je niet dat de rechters dat ook serieuzer nemen?
Ik heb ooit een vriendin gehad wat in zo'n gezin zat. Christus schaamde me rot. Zat je net te wippen komt ma de schone was brengen en roept dan dat we gewoon door kunnen gaan of dat ze met haar blote toeten door een volle huiskamer ging.

Dus ik kan me voorstellen dat daar bepaalde dingen genormaliseerd werden en buiten de seksuele context kwamen te vallen.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 13:13:28 #30
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219136499
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:07 schreef r_one het volgende:

[..]
Als ze twijfelen aan Marco's beweringen, dan moeten ze de zaak aanhouden en de verdediging die kans geven in een tussenvonnis.
https://twitter.com/saski(...)84521187299601?s=46
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219136509
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219136515
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 12:53 schreef r_one het volgende:

[..]
Categorie smeerlapperij of categorie ontucht?
In al die gevallen ging het om volwassen mensen.
pi_219136521
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:15 schreef eborn het volgende:

[..]
In al die gevallen ging het om volwassen mensen.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Die voorbeelden, ging het om strafbare zedendelicten (het strelen of aanraken van de intieme delen van een minderjarige b.v.) of slechts om moreel verwerpelijke smeerlapperij (het sturen van compromitterende appjes b.v.)?
.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 13:17:21 #34
438527 MissButterflyy
pi_219136528
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:14 schreef r_one het volgende:

[..]
Je punt? :?
Nou, je lijkt zelf best te geloven dat het waar is wat hij over het gezin zegt, voor de rechtbank doet het er niet toe.
Zoals Saskia Belleman zegt: we weten het niet.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 13:18:10 #35
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219136534
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 12:56 schreef eborn het volgende:
Dat zeg ik niet. Ik verklaar alleen waarom mensen nu zeggen: ja, maar waarom zijn er geen anderen die hetzelfde verhaal hebben.

Ik denk dat hij inderdaad in de gedachte leefde dat dit normaal was.

Terwijl dat zeker niet zo is. En dat wordt nu duidelijk in deze zaak.
Precies. Jij denkt dat Marco dacht dat die mores normaal was. En dat is juist iets wat wij, iig ik, niet geloven. En het is ook geenszins aannemelijk als je al die verhalen hoort die nu naar buiten komen. Dan komt ieder weldenkend mens tot de conclusie dat die situatie gewoon zwaar abnormaal was en dat je daar beter niet in kunt meegaan en participeren.

Maar jij disqualificeert jezelf, vind ik, als jij dus zegt dat Marco dacht dat dat normaal was. In feite neem je het dan ook voor Marco op. Dat hij slachtoffer was met zijn goede bedoelingen en is meegegaan in de zwaar scheef gegroeide verhoudingen nadat hij ook al die moeder jaren lang doorgehaald had.

En ook al zat je er dus met je neus bovenop, dat maakt nog niet dat ik jouw blik op die situatie dus wil geloven, benevens het feit dat je daarnaast ook nog onderdeel bent van de fanclub van Marco Borsato, wat jou in mijn ogen wat minder onafhankelijk in deze zaak maakt.
pi_219136536
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:15 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Maar uiteindelijk weet toch enkel de persoon in kwestie wat het is/was? Een hand bijna op iemand zijn kruis leggen kan onder beide gevallen geschaard worden. Een hand op iemand haar bil tijdens een fotosessie ook.
pi_219136540
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:02 schreef eborn het volgende:

[..]
Toen was ik nog wat slanker, meestal krijg je als man pas op hogere leeftijd borsten ;)
Nee, dat waren vooral organisatorische zaken rondom de websites, ledenadministratie, fanclubdagen en boekhouding. Binnen het fanclubteam gebeurde dit soort zaken ook niet.

Niet alle overleggen vonden overigens thuis plaats, helemaal niet in de latere jaren. Toen werd er ook veel op kantoor vergaderd.
Maar je punt is dus dat jij Nathalie in die 16 jaar niet hebt kunnen betrappen op enige vorm van seksueel overschrijdend gedrag binnen de fanclub of signalen die erop wezen dat ze uit was op een avontuurtje met Marco (voor haarzelf of haar dochter)?
  woensdag 29 oktober 2025 @ 13:19:35 #38
438527 MissButterflyy
pi_219136546
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:18 schreef Tengano het volgende:

[..]
Precies. Jij denkt dat Marco dacht dat die mores normaal was. En dat is juist iets wat wij, iig ik, niet geloven. En het is ook geenszins aannemelijk als je al die verhalen hoort die nu naar buiten komen. Dan komt ieder weldenken mens tot de conclusie dat die situatie gewoon zwaar abnormaal was en dat je daar beter niet in kunt meegaan en participeren.

Maar jij disqualificeert jezelf, vind ik, als jij dus zegt dat Marco dacht dat dat normaal was. In feite neem je het dan ook voor Marco op. Dat hij slachtoffer was met zijn goede bedoelingen en is meegegaan in de zwaar scheef gegroeide verhoudingen nadat hij ook al die moeder jaren lang doorgehaald had.

En ook al zat je er dus met je neus bovenop, dat maakt nog niet dat ik jouw blik op die situatie dus wil geloven, benevens het feit dat je daarnaast ook nog onderdeel ben van de fanclub van Marco Borsato, wat jou in mijn ogen wat minder onafhankelijk in deze zaak maakt.
Huh? Wat komen hier nou weer voor aannames voorbij over deze user?
pi_219136555
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nou, je lijkt zelf best te geloven dat het waar is wat hij over het gezin zegt, voor de rechtbank doet het er niet toe.
Zoals Saskia Belleman zegt: we weten het niet.
Dat valt nog te bezien.
Belleman is journaliste, geen rechter.

Maar we hadden het over aanleveren van bewijs á decharge :{w
.
pi_219136563
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:18 schreef eborn het volgende:
Een hand bijna op iemand zijn kruis leggen kan onder beide gevallen geschaard worden. Een hand op iemand haar bil tijdens een fotosessie ook.
Heb je dat gezien of gehoord?
.
pi_219136570
quote:

[..]
Precies. Jij denkt dat Marco dacht dat die mores normaal was. En dat is juist iets wat wij, iig ik, niet geloven. En het is ook geenszins aannemelijk als je al die verhalen hoort die nu naar buiten komen. Dan komt ieder weldenkend mens tot de conclusie dat die situatie gewoon zwaar abnormaal was en dat je daar beter niet in kunt meegaan en participeren.
In het vorige deel ook al gezegd.
Er zit een tijdspad in en die kennen wij als buitenstaander niet. Achteraf kun je terugkijken en reflecteren tot het punt dat het beter was om eruit te stappen maar IN dat tijdspad zou dat MOGELIJK wat troebel kunnen zijn, om wat voor reden dan ook. Die reden wil ik zelf vooral bij Marco laten want het toont aan waar HIJ dacht dat hij eruit had moeten stappen en met welke reden hij dat niet heeft gedaan.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 13:23:10 #42
438527 MissButterflyy
pi_219136579
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:20 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat valt nog te bezien.
Belleman is journaliste, geen rechter.
Een heel ervaren journaliste die al heel veel rechtszaken heeft meegemaakt.
Die weet wel hoe het werkt hoor. Ze blijft altijd genuanceerd en betrap haar zelden op een fout, en als ze eens verkeerd zit corrigeert ze zichzelf ook.
pi_219136581
quote:

[..]
En ook al zat je er dus met je neus bovenop, dat maakt nog niet dat ik jouw blik op die situatie dus wil geloven, benevens het feit dat je daarnaast ook nog onderdeel bent van de fanclub van Marco Borsato, wat jou in mijn ogen wat minder onafhankelijk in deze zaak maakt.
Tja, je mag geloven wat je wilt. Er is een reden dat ik in 2019 besloten heb om te stoppen. Ik zat overigens primair bij de fanclub vanwege Nathalie, die mij in 2009 bij een opname in De Plantage benaderd heeft om lid te worden van het team.

Het feit dat iemand iets normaal is gaan vinden wil niet zeggen dat het niet klopt hè. Ik omschrijf enkel de situatie.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 13:25:15 #44
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219136594
Wat ik trouwens opvallend vond aan de slachtofferverklaring was dat het meisje The Voice-meiden noemde als trigger om aangifte te doen. Maar die hebben allemaal hun verklaring ingetrokken toch?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219136595
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Een heel ervaren journaliste die al heel veel rechtszaken heeft meegemaakt.
Die weet wel hoe het werkt hoor. Ze blijft altijd genuanceerd en betrap haar zelden op een fout, en als ze eens verkeerd zit corrigeert ze zichzelf ook.
Ze is beslist kundig ja maar met "we weten het niet" neemt ze geen stelling.

Daarnaast, ninja-edit:
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:20 schreef r_one het volgende:

[..]
Maar we hadden het over aanleveren van bewijs á decharge :{w
.
  woensdag 29 oktober 2025 @ 13:25:31 #46
438527 MissButterflyy
pi_219136597
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:23 schreef eborn het volgende:

[..]
Tja, je mag geloven wat je wilt. Er is een reden dat ik in 2019 besloten heb om te stoppen. Ik zat overigens primair bij de fanclub vanwege Nathalie, die mij in 2009 bij een opname in De Plantage benaderd heeft om lid te worden van het team.

Het feit dat iemand iets normaal is gaan vinden wil niet zeggen dat het niet klopt hè. Ik omschrijf enkel de situatie.
Moet wel raar zijn als je hier leest dat iedereen en zijn moeder er een mening over heeft terwijl jij deze mensen echt kent.
pi_219136605
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:21 schreef r_one het volgende:

[..]
Heb je dat gezien of gehoord?
Arm op been/bij kruis gehoord, maar ik zat daar tegenover toen het gebeurde, dus ik kan me dat volledig voorstellen. Arm op bil vaak genoeg gehoord. Maar zoals gezegd: als er 1.300 mensen op de foto met hem gaan, dan weet ik sowieso dat een deel van de fans zelf ook naar een kont grijpen.
pi_219136627
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:26 schreef eborn het volgende:

[..]
Arm op been/bij kruis gehoord, maar ik zat daar tegenover toen het gebeurde, dus ik kan me dat volledig voorstellen. Arm op bil vaak genoeg gehoord. Maar zoals gezegd: als er 1.300 mensen op de foto met hem gaan, dan weet ik sowieso dat een deel van de fans zelf ook naar een kont grijpen.
Dus niet zelf geconstateerd.
Dan blijft het dus slechts suggestief.
.
pi_219136637
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Moet wel raar zijn als je hier leest dat iedereen en zijn moeder er een mening over heeft terwijl jij deze mensen echt kent.
Klopt, nadat het dagboek in 2019 ter sprake kwam, is het natuurlijk een aantal jaar iets rustiger geweest. En nu komt alles weer terug. Ik hoop vooral dat na deze sessie het voor alle partijen gewoon klaar is, want het neemt al zo lang een belangrijke plek in ieder zijn of haar leven in.
pi_219136650
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 13:29 schreef r_one het volgende:

[..]
Dus niet zelf geconstateerd.
Dan blijft het dus slechts suggestief.
Uiteindelijk ben ik ook geen rechter. Ik maak een eigen mening op basis van mensen die (heel) dichtbij mij staan. Wat de rest daar mee doet, mag hij of zij zelf weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')