Toen 'het' gebeurde zeg je. Ik begreep uit het verhaal van Asmara dat er meerdere keren zijn geweest dat zij bij Marco op schoot zat. Wat ik niet weet is hoe vaak ze dan door Marco grensoverschrijdend betast zou zijn, maar ik kan me dus niet voorstellen dat jij bij al die interventies tussen Marco en Asmara aanwezig was.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:26 schreef eborn het volgende:
Arm op been/bij kruis gehoord, maar ik zat daar tegenover toen het gebeurde, dus ik kan me dat volledig voorstellen. Arm op bil vaak genoeg gehoord. Maar zoals gezegd: als er 1.300 mensen op de foto met hem gaan, dan weet ik sowieso dat een deel van de fans zelf ook naar een kont grijpen.
Snap ik maar het ging me erom dat je zei voorbeelden te hebben gezien. Dat 'zien' blijkt dus slechts verhalen van anderen te zijn, niet Marco 'in action'.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:31 schreef eborn het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik ook geen rechter. Ik maak een eigen mening op basis van mensen die (heel) dichtbij mij staan. Wat de rest daar mee doet, mag hij of zij zelf weten.
Dat ging niet over de aanklaagster, ik heb het over iemand anders.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:32 schreef Tengano het volgende:
Toen 'het' gebeurde zeg je. Ik begreep uit het verhaal van Asmara dat er meerdere keren zijn geweest dat zij bij Marco op schoot zat. Wat ik niet weet is hoe vaak ze dan door Marco grensoverschrijdend betast zou zijn, maar ik kan me dus niet voorstellen dat jij bij al die interenties tussen Marco en Asmara aanwezig was.
Ehm ... ik kan je nu niet meer volgen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:38 schreef eborn het volgende:
Ik heb zeer zeker niet al die interacties gezien. Soms wel
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Marco met zijn handen onder haar kleding of tussen haar benen zat ten tijde dat hij door wellicht meer dan 100 fans omgeven was.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:38 schreef eborn het volgende:
Dat ging niet over de aanklaagster, ik heb het over iemand anders.
Ik heb zeer zeker niet al die interacties gezien. Soms wel, op verjaardagen of andere feestjes waar we allemaal aanwezig waren. Daar is mij toen niets opgevallen, maar ik zat ook niet de hele avond bij ze op schoot. Als getuige heb je aan mij dus erg weinig.
Ja, jij had het over op schoot zitten. Dat heb ik gezien. Net als dat veel meer mensen uit die vriendengroep dat deden. Maar ik heb niet gezien dat hij met zijn handen in haar kruis zat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Ehm ... ik kan je nu niet meer volgen.![]()
Niet allemaal (nee, logisch) maar sommige wel?
Nee hoor, ik nietquote:
Daar lijkt me dan ook he-le-maal niks mis mee. Mooi zelfs!quote:Op een gemiddelde kinderverjaardag gebeurde dat niet. Je moet je voorstellen dat die gezinnen heel hecht waren he. Ze kwamen bij elkaar over de vloer met verjaardagen. Je hebt het niet over een standaard zakelijke relatie waarbij je een werkgever en werknemer hebt.
Dat was gewoon een volwassen vrouw. Dat schaar ik niet meer onder de term ''jonge meid''quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:48 schreef woxxel2 het volgende:
Hij is toch wel met meer jonge meiden naar bed geweest? Maan toch ook of was dat niet waar?
Met Leontien is hij naar bed geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:48 schreef woxxel2 het volgende:
Hij is toch wel met meer jonge meiden naar bed geweest? Maan toch ook of was dat niet waar?
Net 18 is al behoorlijk rijp iddquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat was gewoon een volwassen vrouw. Dat schaar ik niet meer onder de term ''jonge meid''
Ja klopt. 18 is volwassen. Ik bedoel meer "erg veel jonger dan hij"quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat was gewoon een volwassen vrouw. Dat schaar ik niet meer onder de term ''jonge meid''
Oh, ik dacht dat ie tegen haar naakte lichaam in bed had gelegen. Al strelend enzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Met Leontien is hij naar bed geweest.
Met Nathalie is hij naar bed geweest.
Met Asmara is hij niet naar bed geweest.
Dat beeld is ondertussen ontstaan, rara hoe.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie tegen haar naakte lichaam in bed had gelegen. Al strelend enzo.
Hij is er niet vies van de boel te belazeren in ieder geval.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Met Leontien is hij naar bed geweest.
Met Nathalie is hij naar bed geweest.
Met Asmara is hij niet naar bed geweest.
Er is nergens gezegd of bewezen dat hij met minderjarige naar bed is geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:48 schreef woxxel2 het volgende:
Dat is wel besproken in de rechtszaak gisteren en niet door hem ontkent volgens mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat beeld is ondertussen ontstaan, rara hoe.
Gaat lekker zo. Nog even en iemand stelt dat ze verkracht is.
Voor mijn part neukt hij zich drie slagen in de rondte, daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:53 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Hij is er niet vies van de boel te belazeren in ieder geval.
Ik ben ook wel eens in vergelijkbare situaties geweest die ik ook interessant en heel erg spannend vond. Maar mijn succes en inkomsten waren toen niet zo afhankelijk van het imago wat ik hoog moest houden zoals Marco dat eigenlijk had moeten doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:53 schreef Zoddie het volgende:
Ik denk dat het vrij duidelijk is dat Marco het allemaal wel spannend en interessant vond, en dat is al een aardige stap.
Of hij echt flink over de grens is gegaan is dan nog de vraag.
Dat hij Asmada verkracht heeft?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is wel besproken in de rechtszaak gisteren en niet door hem ontkent volgens mij.
Dat beeld komt uit de rechtszaak:quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat beeld is ondertussen ontstaan, rara hoe.
Gaat lekker zo. Nog even en iemand stelt dat ze verkracht is.
https://x.com/SaskiaBelle(...)yRr0fgvVeUETMSQ&s=19quote:Het meisje vertelde ook van een ander voorval. Ze lag huilend in bed, naakt. #Borsato kroop naast haar en zei dat hij dat wel de hele dag kon volhouden. Hij streelde haar borsten en billen, zei het meisje.
Lijkt me sterk, daar gaat geen enkel nieuwsbericht over, alleen over iets aanraken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat hij Asmada verkracht heeft?![]()
Serieus?![]()
![]()
En dat heeft Marco niet ontkend?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |