Dan nog is er niks feitelijk onjuist aan die bewering van de OvJ. Het is namelijk een reactie op een verweer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Welja wat een geklungel, sorry. Alsof Borsato moet bewijzen dat iets niet is gebeurd.![]()
Het OM moet bewijzen dat iets wel is gebeurd. En de verdediging mag dan dat bewijs onderuit halen. En daarmee is het niet-bewezen.
Zo werk het. En niet anders.
Volgens mij heeft die OvJ nog nóóit het Wetboek van Strafrecht van binnen gezienquote:Volgens de OvJ is het Borsato die op het bed gaat zitten bij een naakt minderjarig meisje. Die haar adviseert zichzelf te vingeren. Die blijft terugkomen als hij voortdurend wordt geconfronteerd met blote borsten.
Het is ook dan ook de enige dooddoener die ze kan zeggen. Anders blijft het wel erg stil in de rechtszaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan nog is er niks feitelijk onjuist aan die bewering van de OvJ. Het is namelijk een reactie op een verweer.
Zit die op onlyfans? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:06 schreef GGMM het volgende:
Die moeder is duidelijk ook niet helemaal goed
Arme dochter
Vast niet nee.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die OvJ nog nóóit het Wetboek van Strafrecht van binnen gezien![]()
Wat een amateurisme
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat is tegenwoordig strafbaar, benadrukt de officier van justitie.
Bedoeld ze een leugendetector ofzo?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:03 schreef Gretzl het volgende:
Ik voorspel een nieuw succes voor de Knoopjes![]()
[ afbeelding ]
Maar welke kant zal het opvallen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:10 schreef Benny het volgende:
Dinsdag dacht ik echt: Dat gezin is knettergek en Marco is klaar
Maar deze verdediging is wel kneitersterk
Nee, gewoon NEE!quote:
Ze weet TO-TAAL niet waar ze het over heeft, roeptoetert maar wat. Echt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:07 schreef ootjekatootje het volgende:
"Dit heeft hij op eigen initiatief naar een minderjarig slachtoffer gestuurd." Dat is tegenwoordig strafbaar, benadrukt de officier van justitie.
Ik krijg juist het gevoel dat ze hem hoe dan ook willen vervolgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:11 schreef vosss het volgende:
Marco gaat vrijuit lijkt me. Niet alles tot in detail gevolgd, maar denk dat ie wel vrijuit gaat hoor
Ik denk eerlijk gezegd niet sterk genoeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:10 schreef Benny het volgende:
Dinsdag dacht ik echt: Dat gezin is knettergek en Marco is klaar
Maar deze verdediging is wel kneitersterk
Ze kunnen nog wraken toch ivm dat eentje reageerde op die verslaggever op Twitter wat eigenlijk niet magquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg juist het gevoel dat ze hem hoe dan ook willen vervolgen.
Vrijspraakquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:11 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Maar welke kant zal het opvallen?
Jammer dat er geen livestream is. Die verslaggevers kunnen het amper bijhouden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:10 schreef r_one het volgende:
[..]![]()
Ik kom niet meer bij. Wat een freakshow.
Het openbaar ministerie wil hem inderdaad vervolgen. En is dat nu ook aan het doen. Vandaar ook die eis van 5 maanden cel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Sexting met minderjarigen is sinds kort strafbaar, dat klopt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, gewoon NEE!
[..]
Ze weet TO-TAAL niet waar ze het over heeft, roeptoetert maar wat. Echt.
Vervolgen is al gebeurd. Ik denk dat je een ander woord bedoelt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik voorzie een pollquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet sterk genoeg.
Ik denk dat ook mee zal spelen dat hij zn straf wel heeft gehad dankzij alle mediapubliciteit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet sterk genoeg.
Dit was het OM, niet de rechter.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze kunnen nog wraken toch ivm dat eentje reageerde op die verslaggever op Twitter wat eigenlijk niet mag
Dan is het de vraag hoe partijdig de rechter(s) zijn in deze zaakquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Sexting met minderjarigen is sinds kort strafbaar, dat klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Wat bedoel je met 'dat'?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:14 schreef DrDentz het volgende:
Is dat met terugwerkende kracht strafbaar?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Dit
is
geen
sexting!Er wordt context gegeven over de handelingen van Marco Borsato. Daarin worden de seksueel getinte appjes naar een kind ook genoemd. Het klopt dat dat sinds kort strafbaar is maar het lijkt me een zijdelingse opmerking, hij staat er niet voor terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles klopt gewoon wat wordt gezegdVBL SC influencer
Left, right, behind
Ik verwacht niet dat Marco word vrijgesproken hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Vrijspraak
Enige wat nog nadelig uit kan vallen is het feit dat mevrouw de rechter een sterke mening heeft over MeToo-mannen
Eerlijk gezegd twijfel ik daar niet aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dan is het de vraag hoe partijdig de rechter(s) zijn in deze zaak
Die rol van John van den Heuvel is inderdaad vrij kwalijk ja... in zijn hijgerigheid om een scoopquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:10 schreef ootjekatootje het volgende:
De advocaat heeft het nogmaals over de rol van John van den Heuvel op de aangifte van de vrouw. Of je het nu coaching noemt of niet, het heeft invloed gehad, is zijn conclusie.
Ik zie die lul nog trots zitten aan de desk, dat die het meisje begeleiding gaf. Liep toen synchroon met alle Voice en boos slachtoffers. Hij ging het slachtoffer helpen. Ik zoek het straks ff op.
Ja sorry maar iedereen begrijpt wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Vervolgen is al gebeurd. Ik denk dat je een ander woord bedoelt.
quote:Knoops: "De rapporten van Van Koppen komen het OM niet goed uit. Daarom proberen de officieren er nu pas op terug te komen."
Bedoel je dan dat ze wel of niet partijdig zijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd twijfel ik daar niet aan.
Denk dat hij niet twijfelt of ze partijdig zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat ze wel of niet partijdig zijn?
Het wordt gebracht als steunbewijs. Van ontucht!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het klopt dat dat sinds kort strafbaar is maar het lijkt me een zijdelingse opmerking, hij staat er niet voor terecht
Dan is het antwoord op je vraag 'nee'.quote:
4 decemberquote:
Dat is volgens mij niet gezegdquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens de OvJ is het Borsato die op het bed gaat zitten bij een naakt minderjarig meisje. Die haar adviseert zichzelf te vingeren. Die blijft terugkomen als hij voortdurend wordt geconfronteerd met blote borsten.
Telegraaf
Nu zit die weer op het bed, dinsdag lag die nog onder de dekens
Ja, nogal logisch.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Het wordt gebracht als steunbewijs. Van ontucht!
Hallooooo zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |