Met allemaal verschillende uitvoeringen van "Dochters"?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:32 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat Marco hierna wel 6 albums achter elkaar kan opnemen
Album 1 Behangenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:33 schreef Zorro het volgende:
Met allemaal verschillende uitvoeringen van "Dochters"?
Ach kom, het OM heeft gewoon weer eens een heel smerig spelletje gespeeld door veel ontlastend materiaal en verklaringen weg te laten uit het strafdossier.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:33 schreef Document1 het volgende:
Ja maar hunnie is wat ze op de kleuterschool ook proberen.
En wij op Fok! dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Respect voor Michiel Vos en Saskia Belleman,![]()
Dat ging ff een partijtje snel.
Die gaan donderssnel inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Respect voor Michiel Vos en Saskia Belleman,![]()
Dat ging ff een partijtje snel.
Gewoon bullshit. Italianen praten harder en meer en hebben hechtere familiebanden maar handtastelijker en meer knuffelig zie ik ze echt niet doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:35 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
"Iedereen heeft zijn eigen cultuur en dit hoort zeker bij de Italiaanse cultuur", aldus de ex van Luca Borsato.
Oké maar.. hij komt toch gewoon uit Alkmaar?
Hij heeft het volbracht. Glansrijk!quote:De emoties liepen even heel hoog op bij Marco Borsato tijdens zijn laatste woord. Hij leunt nu achterover in zijn stoel.
Moeten zijn schrijvers flink aan het werk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:32 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat Marco hierna wel 6 albums achter elkaar kan opnemen
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:44 schreef OllieA het volgende:
Claimen die Borsato's nu dat ze belast zijn met Italiaanse genen waardoor ze wat handtastelijker zijn dan gangbaar is?
#TeamMarco. Maar niet pas "na vandaag", dat stond ik al. Pal.quote:
Ah kijk aan. De expert die weet waar hij wel of niet voor kan worden opgepakt met minderjarigen is er ook..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |