Ik denk dat ze onpartijdig (lees: niet vooringenomen) een oordeel zullen vellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat ze wel of niet partijdig zijn?
Ja en met z'n vingers onder haar slipje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens de OvJ is het Borsato die op het bed gaat zitten bij een naakt minderjarig meisje. Die haar adviseert zichzelf te vingeren. Die blijft terugkomen als hij voortdurend wordt geconfronteerd met blote borsten.
Telegraaf
Nu zit die weer op het bed, dinsdag lag die nog onder de dekens
Maar toen het plaatsvond nog niet. Dus daar kunnen ze niks mee lijkt me.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Sexting met minderjarigen is sinds kort strafbaar, dat klopt.
Heeft ie die gepakt?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap wel waarom Marco de Knoopsjes heeft gepakt
Kak, nog een zaakquote:
Vertel het die OvJ effequote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar toen het plaatsvond nog niet. Dus daar kunnen ze niks mee lijkt me.
En nog meer nieuwe (belastende) informatiequote:Marco Borsato zegt dat hij bij toeval op de zakelijke computer van de moeder honderden foto's en screenshots vond. Hij noemt die "verschrikkelijk". Moeder en dochter die elkaar filmen onder de douche.
De uitsmijter van de week!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
En nog meer nieuwe (belastende) informatie
De waarheidquote:Hij verzamelde 3 ordners vol van dat materiaal, zegt Borsato. "Aan uw rechtbank is maar een klein, heel klein stukje verteld van de waarheid." Zijn stem trilt, hij is boos, verontwaardigd.
Je kan er wel een beeld mee schetsen, dat soort appjes hoeft niemand normaal te vinden en past wel bij het uiteindelijk te ver gaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar toen het plaatsvond nog niet. Dus daar kunnen ze niks mee lijkt me.
Bij toeval ... net zo toevallig als het oog van moeders dat op het dagboek van haar dochter viel?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
En nog meer nieuwe (belastende) informatie
Scroll even naar boven.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:30 schreef ootjekatootje het volgende:
Wie filmt haar dochter nu onder de douche?
Met allemaal verschillende uitvoeringen van "Dochters"?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:32 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat Marco hierna wel 6 albums achter elkaar kan opnemen
Album 1 Behangenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:33 schreef Zorro het volgende:
Met allemaal verschillende uitvoeringen van "Dochters"?
Ach kom, het OM heeft gewoon weer eens een heel smerig spelletje gespeeld door veel ontlastend materiaal en verklaringen weg te laten uit het strafdossier.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:33 schreef Document1 het volgende:
Ja maar hunnie is wat ze op de kleuterschool ook proberen.
En wij op Fok! dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Respect voor Michiel Vos en Saskia Belleman,![]()
Dat ging ff een partijtje snel.
Die gaan donderssnel inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Respect voor Michiel Vos en Saskia Belleman,![]()
Dat ging ff een partijtje snel.
Gewoon bullshit. Italianen praten harder en meer en hebben hechtere familiebanden maar handtastelijker en meer knuffelig zie ik ze echt niet doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:35 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
"Iedereen heeft zijn eigen cultuur en dit hoort zeker bij de Italiaanse cultuur", aldus de ex van Luca Borsato.
Oké maar.. hij komt toch gewoon uit Alkmaar?
Hij heeft het volbracht. Glansrijk!quote:De emoties liepen even heel hoog op bij Marco Borsato tijdens zijn laatste woord. Hij leunt nu achterover in zijn stoel.
Moeten zijn schrijvers flink aan het werk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:32 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat Marco hierna wel 6 albums achter elkaar kan opnemen
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:44 schreef OllieA het volgende:
Claimen die Borsato's nu dat ze belast zijn met Italiaanse genen waardoor ze wat handtastelijker zijn dan gangbaar is?
#TeamMarco. Maar niet pas "na vandaag", dat stond ik al. Pal.quote:
Ah kijk aan. De expert die weet waar hij wel of niet voor kan worden opgepakt met minderjarigen is er ook..quote:
Over het betasten van lichaamsdelen bij een kind dat niet van hem is verklaarde Marco eerder nog ik ben een man, waarschijnlijk handtastelijker dan andere mannen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:44 schreef OllieA het volgende:
Claimen die Borsato's nu dat ze belast zijn met Italiaanse genen waardoor ze wat handtastelijker zijn dan gangbaar is?
Waarom moet je kiezen?quote:
Ach ik ken ook wel mensen die gewoon wat handtastelijker zijn dan anderen, die meteen knuffelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:44 schreef OllieA het volgende:
Dat iemand erg snel een conclusie trekt lijkt me volstrekt irrelevant. Waar het om gaat is of de conclusie juist is,niet de snelheid waarmee tot een conclusie wordt gekomen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
In de analyse van Van Koppen van het gesprek tussen de moeder en Borsato concludeert de deskundige volgens het OM 'wel heel erg snel'. Hij trekt ook geen eenduidige conclusie, want de ene keer stelt hij dat Borsato niet begreep wat de beschuldiging van de moeder was en de andere keer dat de zanger dat wel begreep.
Van Koppen stelt in zijn rapport dat de aangeefster in haar dagboek schreef over 'onaangename aanrakingen'. Maar dat klopt helemaal niet. Ze schreef concreet over de handelingen. Schreef ook 'smeerlap' op.
Volgens mij gaat het nu pas, na vandaag, juist wél ergens over.quote:
Oh, het zal ongetwijfeld vrijspraak worden hoor. En dat is ook prima.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nu pas, na vandaag, juist wél ergens over.
Wat Van koppen bedoelt is dat de conclusie, als je die te snel trekt, niet ontegenzeggelijk juist kán zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat iemand erg snel een conclusie trekt lijkt me volstrekt irrelevant. Waar het om gaat is of de conclusie juist is,niet de snelheid waarmee tot een conclusie wordt gekomen.
Ik ken mensen die hun bezoek uitzwaaien met hun blote tieten tegen de ramen,quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:49 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ach ik ken ook wel mensen die gewoon wat handtastelijker zijn dan anderen, die meteen knuffelen.
Bedoelen ze echt niet raar maar die zijn gewoon zo.
Zijn geen Italianen trouwens.
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Denk het niet, het zal geen vrijspraak worden maar ook geen gevangenisstraf.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:54 schreef Gretzl het volgende:
Gaat dit bij de uiteindelijke rechterlijke uitspraak ook leiden tot een woede-explosie van iemand die het niet gedaan heeft, maar wel naar de gevangenis moet?
[ afbeelding ]
[..]
Helaas ken ik die dan weer nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ken mensen die hun bezoek uitzwaaien met hun blote tieten tegen de ramen,
Gelukkig hebben we het liveverslag van meneer de Vos nog.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:54 schreef Gretzl het volgende:
Gaat dit bij de uiteindelijke rechterlijke uitspraak ook leiden tot een woede-explosie van iemand die het niet gedaan heeft, maar wel naar de gevangenis moet?
[ afbeelding ]
[..]
Marco kan beter z'n kop houden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:52 schreef Gretzl het volgende:
Marco Borsato de Louwes van 2025? Een goedzak die er allicht in is geluisd door een rancuneuze familie. Mogelijk heeft hij hen enkel vriendschappelijk en financieel ondersteunt al die jaren. Barstte de bom bij Nathalie toen hij haar wilde ontslaan. Er is nog steeds geen enkel daadwerkelijk bewijs voor strafbare feiten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:54 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat jij beter je kop kan houden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
Marco kan beter z'n kop houden.
Nu geeft ie toe dat hij naar 13 jarige naaktfoto's heeft zitten kijken
Dat stond toch op die zakelijke pc, die Nathalie moest teruggeven toen ze stopte met werken?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nu geeft ie toe dat hij toen ze 13 was al freaky shit zag
Of zoals terecht werd aangegeven:quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nu geeft ie toe dat hij toen ze 13 was al freaky shit zag
"ik verzamel het maar even in ordners" uhuh![]()
Dit wordt vrijspraak.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het niet, het zal geen vrijspraak worden maar ook geen gevangenisstraf.
Heel normaal heh: materiaal van een minderjarige verzamelen 3 ordners. 7 jaar lang. Zullen wel aan elkaar plakken nu.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter je kop kan houden.
Ja, 100%.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Dit wordt vrijspraak.
Deal with it.
Van Koppen zegt dat niet. Het OM zegt dat Van Koppen "wel erg snel een conclusie trekt".quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat Van koppen bedoelt is dat de conclusie, als je die te snel trekt, niet ontegenzeggelijk juist kán zijn.
Waar staat dat hij die 7 jaar lang verzameld had? Heb je een bron of een dikke duim?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heel normaal heh: materiaal van een minderjarige verzamelen 3 ordners. 7 jaar lang. Zullen wel aan elkaar plakken nu.
Geile appjes sturen.
En dan nu zeggen: ieuw, wat een rare familie
Drie ordners vol van seksueel gedrag van o.a. een dertienjarige maar op geen enkel moment eraan gedacht om naar de politie te gaan of het contact af te kappen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heel normaal heh: materiaal van een minderjarige verzamelen 3 ordners. 7 jaar lang. Zullen wel aan elkaar plakken nu.
Geile appjes sturen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Geile appjes sturen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter je kop kan houden.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Bijzonder ook dat hij op het laatste moment met allemaal foto’s en filmpjes van moeder en dochter komt, ik neem aan van de tijd dat hij nog met ze omging. Pleit niet echt voor hem dat hij dus geen zorgmelding deed over wat hij te zien kreeg van ze. Naaktbeelden dus.
Weer dus het feit dat Marco het allemaal leuk en best vond. Totdat het tegen hem ging werken.
Het OM zegt wel meer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Van Koppen zegt dat niet. Het OM zegt dat Van Koppen "wel erg snel een conclusie trekt".
Ja, nou en?
Van 13 tot hoe lang ging hij met haar om?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar staat dat hij die 7 jaar lang verzameld had? Heb je een bron of een dikke duim?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:02 schreef matthijst het volgende:
Hij verzamelde 3 ordners van dat materiaal.
Zo schokkend, maar hij ging er niet mee naar de politie, hij bewaarde het op een veilige plek
Die man heeft jou volgens mij echt persoonlijk iets aangedaan of niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Geile appjes sturen.
Dit ja, het wordt wel degelijk een veroordeling, geen celstraf denk ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Of zoals terecht werd aangegeven:
OvJ: 'Het is deze verdachte die er bij was toen de aangeefster lingerie showde, toen ze in een slip rondliep, toen ze haar borsten liet zien. Het is deze verdachte die heeft gezegd dat ze maar moest gaan vingeren als ze niet kon slapen'
Dit is dom van hem. Misschien toch geen vrijspraak.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Drie ordners vol van seksueel gedrag van o.a. een dertienjarige maar op geen enkel moment eraan gedacht om naar de politie te gaan of het contact af te kappen.
Ach, Marco.
Ja ga er nog effe serieus op in ookquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar staat dat hij die 7 jaar lang verzameld had? Heb je een bron of een dikke duim?
Die stonden toch op de zakelijke pc van Nathalie? Die ze logischerwijs pas inleverde na ontslag?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Van 13 tot hoe lang ging je met haar om?
Ik weet niet hoeveel naaktfoto's jij per dag/maand/jaar maakt, maar 3 ordners zul je niet in een weekje verzameld hebben.
Was de tweets van Saskia Belleman aan het lezen. Is hier ook al gedeeld.quote:
Gelijk heb je, ik ga koken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja ga er nog effe serieus op in ook
Neu, maar zoveel excuus volk hier die het wel normaal vinden dat ie ranzige tekstjes appt en omdat mama gek is zal hij wel niks gedaan hebben..quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Die man heeft jou volgens mij echt persoonlijk iets aangedaan of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |