Over het betasten van lichaamsdelen bij een kind dat niet van hem is verklaarde Marco eerder nog ik ben een man, waarschijnlijk handtastelijker dan andere mannen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:44 schreef OllieA het volgende:
Claimen die Borsato's nu dat ze belast zijn met Italiaanse genen waardoor ze wat handtastelijker zijn dan gangbaar is?
Waarom moet je kiezen?quote:
Ach ik ken ook wel mensen die gewoon wat handtastelijker zijn dan anderen, die meteen knuffelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:44 schreef OllieA het volgende:
Claimen die Borsato's nu dat ze belast zijn met Italiaanse genen waardoor ze wat handtastelijker zijn dan gangbaar is?
Dat iemand erg snel een conclusie trekt lijkt me volstrekt irrelevant. Waar het om gaat is of de conclusie juist is,niet de snelheid waarmee tot een conclusie wordt gekomen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
In de analyse van Van Koppen van het gesprek tussen de moeder en Borsato concludeert de deskundige volgens het OM 'wel heel erg snel'. Hij trekt ook geen eenduidige conclusie, want de ene keer stelt hij dat Borsato niet begreep wat de beschuldiging van de moeder was en de andere keer dat de zanger dat wel begreep.
Van Koppen stelt in zijn rapport dat de aangeefster in haar dagboek schreef over 'onaangename aanrakingen'. Maar dat klopt helemaal niet. Ze schreef concreet over de handelingen. Schreef ook 'smeerlap' op.
Volgens mij gaat het nu pas, na vandaag, juist wél ergens over.quote:
Oh, het zal ongetwijfeld vrijspraak worden hoor. En dat is ook prima.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nu pas, na vandaag, juist wél ergens over.
Wat Van koppen bedoelt is dat de conclusie, als je die te snel trekt, niet ontegenzeggelijk juist kán zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat iemand erg snel een conclusie trekt lijkt me volstrekt irrelevant. Waar het om gaat is of de conclusie juist is,niet de snelheid waarmee tot een conclusie wordt gekomen.
Ik ken mensen die hun bezoek uitzwaaien met hun blote tieten tegen de ramen,quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:49 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ach ik ken ook wel mensen die gewoon wat handtastelijker zijn dan anderen, die meteen knuffelen.
Bedoelen ze echt niet raar maar die zijn gewoon zo.
Zijn geen Italianen trouwens.
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Denk het niet, het zal geen vrijspraak worden maar ook geen gevangenisstraf.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:54 schreef Gretzl het volgende:
Gaat dit bij de uiteindelijke rechterlijke uitspraak ook leiden tot een woede-explosie van iemand die het niet gedaan heeft, maar wel naar de gevangenis moet?
[ afbeelding ]
[..]
Helaas ken ik die dan weer nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ken mensen die hun bezoek uitzwaaien met hun blote tieten tegen de ramen,
Gelukkig hebben we het liveverslag van meneer de Vos nog.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:54 schreef Gretzl het volgende:
Gaat dit bij de uiteindelijke rechterlijke uitspraak ook leiden tot een woede-explosie van iemand die het niet gedaan heeft, maar wel naar de gevangenis moet?
[ afbeelding ]
[..]
Marco kan beter z'n kop houden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:52 schreef Gretzl het volgende:
Marco Borsato de Louwes van 2025? Een goedzak die er allicht in is geluisd door een rancuneuze familie. Mogelijk heeft hij hen enkel vriendschappelijk en financieel ondersteunt al die jaren. Barstte de bom bij Nathalie toen hij haar wilde ontslaan. Er is nog steeds geen enkel daadwerkelijk bewijs voor strafbare feiten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:54 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat jij beter je kop kan houden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
Marco kan beter z'n kop houden.
Nu geeft ie toe dat hij naar 13 jarige naaktfoto's heeft zitten kijken
Dat stond toch op die zakelijke pc, die Nathalie moest teruggeven toen ze stopte met werken?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nu geeft ie toe dat hij toen ze 13 was al freaky shit zag
Of zoals terecht werd aangegeven:quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nu geeft ie toe dat hij toen ze 13 was al freaky shit zag
"ik verzamel het maar even in ordners" uhuh![]()
Dit wordt vrijspraak.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het niet, het zal geen vrijspraak worden maar ook geen gevangenisstraf.
Heel normaal heh: materiaal van een minderjarige verzamelen 3 ordners. 7 jaar lang. Zullen wel aan elkaar plakken nu.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter je kop kan houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |