Dit is geen goed tekenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Het Openbaar Ministerie heeft toch nog iets langer nodig voor het voorbereiden van hun reactie op het pleidooi. De zaak zal daarom om 15.30 uur weer verdergaan.
We wachten nog ff..
Volgens Belleman van zichzelf. De postte alsof hij daarna naar een psycholoog was gegaan om te kijken of hij geen pedoneigingen had.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja hallo, wáár walgt-ie van? Van die droom of van het feit dat die moeder dat verhaal met die droom uit d'r dikke duim heeft gezogen?
Een artiest die zijn emoties onder controle kan houden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:32 schreef Tengano het volgende:
Wat is er mooier dan een artiest die midden in zijn liedje breekt![]()
Als dat zo is, brengt Belleman ook ruis op de zender.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Volgens Belleman van zichzelf. De postte alsof hij daarna naar een psycholoog was gegaan
Dat zijn zeker weten niet de woorden van Belleman.quote:om te kijken of hij geen pedoneigingen had.
De zanger zegt dat hij zeker wilde weten dat hij geen persoonlijkheidsstoornis of een seksuele afwijking had. "Ik heb me laten onderzoeken door een forensisch psycholoog en die concludeerde gelukkig dat dat niet aan de orde was."quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Als dat zo is, brengt Belleman ook ruis op de zender.
[..]
Dat zijn zeker weten niet de woorden van Belleman.
Je verklaring is dus bewezen niet-consistent
I rest my case.
Tja zij was 15 dus Marco had geen pedo pas nodigquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Volgens Belleman van zichzelf. De postte alsof hij daarna naar een psycholoog was gegaan om te kijken of hij geen pedoneigingen had.
De zanger zegt dat hij zeker wilde weten dat hij geen persoonlijkheidsstoornis of een seksuele afwijking had. "Ik heb me laten onderzoeken door een forensisch psycholoog en die concludeerde gelukkig dat dat niet aan de orde was."
Je zei net nog dat Belleman het woord 'pedo-neigingen' in de mond nam. Dat klopt dus niet edelachtbare.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
De zanger zegt dat hij zeker wilde weten dat hij geen persoonlijkheidsstoornis of een seksuele afwijking had. "Ik heb me laten onderzoeken door een forensisch psycholoog en die concludeerde gelukkig dat dat niet aan de orde was."
Seksuele afwijking was de term
Welke afwijking denk jij dat hij bang voor was, met een 15-jarige?
In de volksmond nemen ze het daar niet zo nauw mee lijkt me. 50 jarige met een 15 jarige noem je dan gewoon een pedo.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:41 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Tja zij was 15 dus Marco had geen pedo pas nodig
Pedo is voor pre puberteit namelijk.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:18 schreef onlogisch het volgende:
@:Zipportal @:Caland @:Rambodirk we zijn weer live
Prima, was te lui om te zoeken, toen alsnog gedaanquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Je zei net nog dat Belleman het woord 'pedo-neigingen' in de mond nam. Dat klopt dus niet edelachtbare.
Belleman nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:44 schreef matthijst het volgende:
[..]
In de volksmond nemen ze het daar niet zo nauw mee lijkt me. 50 jarige met een 15 jarige noem je dan gewoon een pedo.
https://www.rtl.nl/boulev(...)n-seksuele-afwijkingquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Volgens Belleman van zichzelf. De postte alsof hij daarna naar een psycholoog was gegaan om te kijken of hij geen pedoneigingen had.
Iedereen die vindt dat dat moet kunnen heeft vermoedelijk zelf ook die neigingen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:44 schreef matthijst het volgende:
[..]
In de volksmond nemen ze het daar niet zo nauw mee lijkt me. 50 jarige met een 15 jarige noem je dan gewoon een pedo.
Gedaan heur, dat is een ander verhaal dan hoe belleman het tweette.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)n-seksuele-afwijking
Lezen!
Maar het staat nu wel als beschuldiging in een Fok! appje hequote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:44 schreef matthijst het volgende:
[..]
Prima, was te lui om te zoeken, toen alsnog gedaan
Ook de detailriddertjes die zeggen dat pedo nvt is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen die vindt dat dat moet kunnen heeft vermoedelijk zelf ook die neigingen.
Er bestaat ook nog zoiets als een narcisistic victim syndrome. Dat is behoorlijk complex en maakt ook dat je aan jezelf gaat twijfelen en gaat denken dat het allemaal jouw schuld is. De narcist gebruikt in dat geval (onder andere) het wapen 'victim blaming' tesamen met zijn wapen 'smear campaign' zoals hier het geval is en meer van zulks.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:39 schreef Gretzl het volgende:
https://x.com/_Susan_Jansen_/status/1983892860899295276
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Bevriende politieman, (mogelijk) gefingeerd bewijsmateriaal, (een contra-expertise van) een dagboek, vooralsnog enkel indirect 'bewijs', ontlastend, huisvriend, de Knoopjes...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er is al voldoende aangereikt om aan te geven dat er sprake van sturing was vanuit de kant van moeder en dat het dagboek, wat denk ik wel het belangrijkste bewijsstuk is mogelijk gefingeerd bewijsmateriaal is.
Daarom eindigde Knoop ook met
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |