Er is meer Benjamin aan de kust verderop geweest dan hier in de binnenlanden van Bloemendaal. Mss komt die nog?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:26 schreef fietsie het volgende:
Als ik uit mag gaan van de windsnelheids analyses van Windy dan is er buiten Z-H en N-H eigenlijk alleen wind aan de directe kust geweest ?
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:32 schreef Blues het volgende:
Ik vond nog een emoe.
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Haha ik twijfelde nog of ik hem nog ging editten naar 'psycholoog met een klinische afstudeerrichting' oidquote:
Ah, ja, die boodschap blijft dan gelukkig alsnog wel staanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh Rhino kan ook heel goed zijn, dan heb ik gewoon de verkeerd R onthouden. Lezen kan mijn soort dan weer duidelijk nietZiekenhuis quotte ongetwijfeld het rivm, bedoeld als motivatie om wel een griepprik te halen, ook als je al sloerig bent geweest, want het was dus nog geen influenza.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha ik twijfelde nog of ik hem nog ging editten naar 'psycholoog met een klinische afstudeerrichting' oidjij bent het in elk geval nog voor de helft
[..]
Ah, ja, die boodschap blijft dan gelukkig alsnog wel staan![]()
In mijn oude PhD ziekenhuis is een jaar een pilot gedaan met gratis stuk fruit of broodje kroket na halen griepprik. Was een groot succesgeen idee eigenlijk of ze het nog steeds doen. Bij mn huisarts krijg ik helaas geen kroket erna. Maar ik ben allang blij dat ik m kan halen, moet ik eerlijk zeggen.
@:fietsie wat @:Clubsoda zegt hier ook jaal geloof ik opzich wel dat het niet windkracht 10 niveau is.
Mijn collega's kunnen op de een of andere manier niet onthouden dat ik het niet ben, dus ik ben er nogal scherp opquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha ik twijfelde nog of ik hem nog ging editten naar 'psycholoog met een klinische afstudeerrichting' oidjij bent het in elk geval nog voor de helft
[..]
Ah, ja, die boodschap blijft dan gelukkig alsnog wel staan![]()
In mijn oude PhD ziekenhuis is een jaar een pilot gedaan met gratis stuk fruit of broodje kroket na halen griepprik. Was een groot succesgeen idee eigenlijk of ze het nog steeds doen. Bij mn huisarts krijg ik helaas geen kroket erna. Maar ik ben allang blij dat ik m kan halen, moet ik eerlijk zeggen.
@:fietsie wat @:Clubsoda zegt hier ook jaal geloof ik opzich wel dat het niet windkracht 10 niveau is.
Oh, ja, dat kan ik me voorstellen dan ja. Ik wist het wel natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[..]
Mijn collega's kunnen op de een of andere manier niet onthouden dat ik het niet ben, dus ik ben er nogal scherp op![]()
Jouw PhD was op mijn vorige werkplek (toch?) en volgens mij deden ze dat toen nog steeds. Bij mijn huidige krijg je een appel(maar we krijgen ook om de haverklap kroketten en paddenstoelensoep en smoothies
)
Wij konden kiezen tussen door ZilverenKruis gesponsorde Zonnebrand of Sanquin gesponsorde pleisters...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:58 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil ook een kroket voor een griepprik.
Of gewoon zomaar.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:59 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, ja, dat kan ik me voorstellen dan ja. Ik wist het wel natuurlijk
De andere kant dan waar jij zat. Maar gezien het succes aan mijn kant is het nadat we één werden vast ook aan jouw kant ingevoerd dan(ik was toen we officieel één werden er al weg).
Oh dat wist ik niet! Ik uitsluitend aan de niet-yuppenkant. Mijn copromotor deed werk op neo, maar viel (iig deels) onder jouw afdeling, en ik heb daar ook regelmatig bij onderzoeksbesprekingen gezeten. Misschien hebben we elkaar toen ook al wel eens gezienquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Ik zat trouwens aan allebei de kanten, maar officieel aan de yuppenkant.
Dit klinkt alsof jullie een iets intiemere relatie hebben dan ik altijd heb gedacht.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet! Ik uitsluitend aan de niet-yuppenkant. Mijn copromotor deed werk op neo, maar viel (iig deels) onder jouw afdeling, en ik heb daar ook regelmatig bij onderzoeksbesprekingen gezeten. Misschien hebben we elkaar toen ook al wel eens gezien(2015 tm begin 2019 zat ik er - ik zie ook dat ik dus er wel net nog was toen we één werden)
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof jullie een iets intiemere relatie hebben dan ik altijd heb gedacht.
Ik begon in januari 2019. Ik heb niet zo heel veel met het onderzoeksgedeelte van de afdeling gedaan maar heb aan die kant wel eens een presentatie gegevenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet! Ik uitsluitend aan de niet-yuppenkant. Mijn copromotor deed werk op neo, maar viel (iig deels) onder jouw afdeling, en ik heb daar ook regelmatig bij onderzoeksbesprekingen gezeten. Misschien hebben we elkaar toen ook al wel eens gezien(2015 tm begin 2019 zat ik er - ik zie ook dat ik dus er wel net nog was toen we één werden)
TVPquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof jullie een iets intiemere relatie hebben dan ik altijd heb gedacht.
Oeh beter.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Komende week weer temperaturen rond de twintig graden (wel mazzel voor @:gcjoel )
Gelukkig dat nog wel. Had even plaatje multiplex in de grondverf gezet, boven de 10°C kon dat verwerkt worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:08 schreef fietsie het volgende:
Hier mogen we blij zijn als het boven de 11 wordt.
Als je geen pasgeborene bent, is die kans vrij klein.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:17 schreef flipsen het volgende:
En nu weet ik nog steeds niet wat RS is en of ik daar niet dood aan ga... maar goed, mannengriep is natuurlijk minstens zo erg
Respiratoir Syncytieelquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:17 schreef flipsen het volgende:
En nu weet ik nog steeds niet wat RS is en of ik daar niet dood aan ga... maar goed, mannengriep is natuurlijk minstens zo erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maakt het mee...
Is inedereen in orde?? Holy shit...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:35 schreef Queller het volgende:
Code oranje: onze gieter is omgewaaid. Het komt wel heel dichtbij!
quote:Moeders heeft mij gisteren een hartverzakking bezorgd: "De dokter is geweest, ik weeg nog maar 45 kilo, voor de bult op mijn been moeten ze bloedprikken!" Kolere... net verhuisd, krijgen we dit...Oef, dat is wel echt schrikken natuurlijk, top van de dokter dat hij jullie nog even opbelde op het te verhelderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maakt het mee...
Enne, RS zal ik vast wel hebben, maar spierpijn alsof ik een marathon heb gelopen hoort meer bij influenza geloof ik. Ging ook heel snel gisteren. Eerst een paar keer niezen, naar kuchje en een stevige hoofdpijn. Vanochtend kwam daar de spierpijn bij. Maar goed, ik zal het wel weer overleven hoor
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Geen idee, ik zit achter de bank tot het voorbij is!quote:
Ja, en eigenlijk weet ik dat ik pas moet schrikken als er echt iets aan de hand is. Maar daar denkt mijn bloeddruk toch nog wat anders over. Maar goed; all is well en moeders zegt nog steeds dat ze 120 gaat worden.quote:Oef, dat is wel echt schrikken natuurlijk, top van de dokter dat hij jullie nog even opbelde op het te verhelderen
Mijn betere helft is al dik twee weken aan de beurt. Na een kuurtje AB is ze nu aan de prednison. Ik ben er niet zo bevattelijk voor. Niet omdat ik zo gezond leef; het is volgens mij genetisch. Ik doe soms een nachtgriepje; van niets naar snot all over in een uurtje, volgende morgen niets meer aan de hand.quote:Enne, RS zal ik vast wel hebben, maar spierpijn alsof ik een marathon heb gelopen hoort meer bij influenza geloof ik. Ging ook heel snel gisteren. Eerst een paar keer niezen, naar kuchje en een stevige hoofdpijn. Vanochtend kwam daar de spierpijn bij. Maar goed, ik zal het wel weer overleven hoor
Ik ben geen voetbalfan (ook hier de rare van de familie) maar zulke sferen af en toe meemaken is lollig.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een heerlijk verhaal ‘@:cat-astrophe En wat zal maatje genieten van PSV. Ben jij ook fan?
Dan was ze verdomd snel afgevallen ookquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:35 schreef Queller het volgende:
Moeders heeft mij gisteren een hartverzakking bezorgd: "De dokter is geweest, ik weeg nog maar 45 kilo, voor de bult op mijn been moeten ze bloedprikken!" Kolere... net verhuisd, krijgen we dit...
Weet je al dat er in Deventer ook gevoetbald wordt? Heel Europa weet het inmiddelsquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 06:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbalfan (ook hier de rare van de familie) maar zulke sferen af en toe meemaken is lollig.
Ja piekeren is alleen maar het opnieuw denken van al gedachte gedachten. Leidt tot niks. Ik las laatst dat je daar een kwartiertje per dag voor moet reserveren, dat je DAN al het piekeren moet doen, en dan ga je dat op termijn de rest van de dag minder doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:35 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik moet echt eens stoppen met dar gepieker snachts
Inderdaad makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja piekeren is alleen maar het opnieuw denken van al gedachte gedachten. Leidt tot niks. Ik las laatst dat je daar een kwartiertje per dag voor moet reserveren, dat je DAN al het piekeren moet doen, en dan ga je dat op termijn de rest van de dag minder doen.
Maar ja overdag heb je honderd afleiding en 's nachts kun je eigenlijk weinig anders dan piekeren als je niet slaapt
Die techniek werkt het beste als je in dat kwartier ook al je gepieker opschrijft en het kwartier helemaal volmaakt, ook als je na 5 minuten klaar bent. Doordat je móet piekeren, gaat de lol er een beetje af. En op andere momenten dan heel duidelijk herhaalt dat je nu niet mag piekeren maar dat er morgen weer tijd voor is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja piekeren is alleen maar het opnieuw denken van al gedachte gedachten. Leidt tot niks. Ik las laatst dat je daar een kwartiertje per dag voor moet reserveren, dat je DAN al het piekeren moet doen, en dan ga je dat op termijn de rest van de dag minder doen.
Maar ja overdag heb je honderd afleiding en 's nachts kun je eigenlijk weinig anders dan piekeren als je niet slaapt
Even vernieuwenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:36 schreef Sarabi het volgende:
Net een abonnement genomen maar de banners zijn nog even aanwezig, die moet ik zeker ergens handmatig nog uitzetten....
Ahh dus ligt niet aan mij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee moet je handmatig uit zetten. Je KUNT namelijk gewoon kiezen om de banners te zien terwijl je een abo hebt. Krijgt Danny twee keer geld
Settings en dan Advertentiesquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh dus ligt niet aan mij.
Kan de optie ook nog niet vindenweet jij waar hij verstopt zit?
Ahh dan maar even desktopversie aanzetten. Thanksquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Settings en dan Advertenties
[ afbeelding ]
Hier ook. Het ging zo lekker en ik had er zo veel lol in.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:13 schreef Tuindier het volgende:
Muh, ik ben sinds mijn blessure het hele sportritme kwijt. Ben nu wel sponsor bij een budgetsportschool, maar drempel is enorm. Ik wil wel weer fitter worden, wat krachttraining doen om niet weer die blessure te krijgen en gewoon weer meer beweegplezier, maar ik krijg het nog niet gevonden.
Het zal jou niet helpen, maar dank voor de reminder!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:13 schreef Tuindier het volgende:
Muh, ik ben sinds mijn blessure het hele sportritme kwijt. Ben nu wel sponsor bij een budgetsportschool, maar drempel is enorm. Ik wil wel weer fitter worden, wat krachttraining doen om niet weer die blessure te krijgen en gewoon weer meer beweegplezier, maar ik krijg het nog niet gevonden.
Ja, dat. Ik was sterk aan het worden en voelde dat ook echt zo. Maar ben zo ver teruggevallen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier ook. Het ging zo lekker en ik had er zo veel lol in.
Ik ook. En als de dood om weer dingen te gaan overbelasten. Dat is nog steeds niet over en ik hoef maar iets kleins te doen en ik heb weer dagen last. Ik twijfel steeds wat nou de beste route voor me is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:39 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ja, dat. Ik was sterk aan het worden en voelde dat ook echt zo. Maar ben zo ver teruggevallen.
Precies dit. Ik ben echt bang dat die pijn weer terugkomt en ik maanden niks kan. En juist goed trainen zou daar bij helpen. De fysio had ook vertrouwen en zei dat ik echt weer kan en mag (en beter ook zou) trainen. De eerste PT die ik bij de sportschool trof vond dat dan allemaal wel weer eng en misschien toch anders beginnen, dus dat gaf me niet echt vertrouwen en dan vertrouw ik liever de fysio.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook. En als de dood om weer dingen te gaan overbelasten. Dat is nog steeds niet over en ik hoef maar iets kleins te doen en ik heb weer dagen last. Ik twijfel steeds wat nou de beste route voor me is.
Ja ik heb nu ook een krachttraining schema van de fysio en het is zo fijn!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:08 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Precies dit. Ik ben echt bang dat die pijn weer terugkomt en ik maanden niks kan. En juist goed trainen zou daar bij helpen. De fysio had ook vertrouwen en zei dat ik echt weer kan en mag (en beter ook zou) trainen. De eerste PT die ik bij de sportschool trof vond dat dan allemaal wel weer eng en misschien toch anders beginnen, dus dat gaf me niet echt vertrouwen en dan vertrouw ik liever de fysio.
Nu ik dat zeg, zijn uurtarief was amper hoger dan een PT en hem vertrouw ik, dus misschien kan hij wel wat betekenen qua concreet maken van de sportopdracht.
Ik herken dat wel hoor, en de enige goed bereikbare sportschool heeft een bevolking van mij enorm in de irritatiezoe trekkende 'zie mij eens vriendjes met de baas zijn' rondhangers.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:13 schreef Tuindier het volgende:
Ik betaal 50 per uur PT in een dorp horend bij het mijne. Niet zo ver voor jou als je het echt te duur gaat vinden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:29 schreef vlindertje89 het volgende:
¤75 per maand en dan meerdere keren per maand PT erbij? Jaloers![]()
Maargoed, grote stad, dat drijft de prijzen wel lekker op. En ik ben heel blij met mijn PT sportschool en mn PT, dus ik negeer dat het duur is.
Zo, dat scheelt nogal! Ik zal ook eens rondneuzen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik betaal 50 per uur PT in een dorp horend bij het mijne. Niet zo ver voor jou als je het echt te duur gaat vinden.
Dat is best wat goedkoper zeg, hoeveel komt erbij voor abonnement? Ik betaal nu ¤164 per 4 weken voor 2x PT en onbeperkt zelf sporten. ¤300 als je 4x per 4 weken wil. Zonder abonnement is een strippenkaart ¤775 voor 10x. Dus het abonnement zelf is verwaarloosbaar hier (ze hebben ook geen losse abonnementen, je kan er alleen sporten als je ook PT doet). Ik hou hem zeker in mn achterhoofd, thanks!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik betaal 50 per uur PT in een dorp horend bij het mijne. Niet zo ver voor jou als je het echt te duur gaat vinden.
Foto’s zijn allemaal AI.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:48 schreef fietsie het volgende:
Heeft iemand hier al eens kleding besteld bij https://zeitloseliebe.de ?
De foto's impliceren (machinaal) gebreide patronen, maar de tekst eronder is steeds "Design: druck .
Wat dan dus een bedrukt t-shirt zou impliceren...
De Duitse shopreviews zijn ook vernietigend. Jammer wel.
Dat is herkenbaar. Wel zonder PT. Sportschool met begeleiding geeft voldoende uitdaging en motivatie. Resultaat wat je zegt is hetzelfdequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:41 schreef Vanyel het volgende:
Wellicht ter motivatie
Na 100 jaar alles blessure en drama ben ik gaan fit20en. Daar genoeg blessurevrije kracht opgebouwd om de sportschool in te gaan en een keer per week PT (nu 4 mnd) motiveert me om elke week dat het ook maar enigszins lukt 3x te sporten, met ook schema's voor de wc dat ik zonder hem sport.
Bovendien doe ik nu dingen die ik zonder hem niet had geweten, oude dingen met betere vorm en tig x meer gewicht dan ik zelf had gedurfd, waardoor ik ook buiten de sportschool minder blessuregevoelig ben.
En ik ben sterker, verbrand meer omdat meer spieren, voel me fysiek lekkerder etc etc maar dat geldt vast voor meer vormen van sport.
site is geblacklist hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:48 schreef fietsie het volgende:
Heeft iemand hier al eens kleding besteld bij https://zeitloseliebe.de ?
De foto's impliceren (machinaal) gebreide patronen, maar de tekst eronder is steeds "Design: druck .
Wat dan dus een bedrukt t-shirt zou impliceren...
De Duitse shopreviews zijn ook vernietigend. Jammer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus hier ook weer ECHT 2 keer per week in de gym en ook echt 2 keer per week gaan zwemmen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SportCity, goedkope locatie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:51 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat is best wat goedkoper zeg, hoeveel komt erbij voor abonnement? Ik betaal nu ¤164 per 4 weken voor 2x PT en onbeperkt zelf sporten. ¤300 als je 4x per 4 weken wil. Zonder abonnement is een strippenkaart ¤775 voor 10x. Dus het abonnement zelf is verwaarloosbaar hier (ze hebben ook geen losse abonnementen, je kan er alleen sporten als je ook PT doet). Ik hou hem zeker in mn achterhoofd, thanks!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:57 schreef Barreltje het volgende:
Oi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel hier eens even wat meer over
Hoe ging dat precies in zijn werk en zo?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je bekend met die t-shirt bots?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:57 schreef fietsie het volgende:
Het lijkt er op dat ze echt doodleuk nylon shirts met opdruk van zo'n AI plaatje versturen.....
Hoe gaat het? Nog sloerig?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:23 schreef AnneX het volgende:
Verder deinen wij wij heen en weer op de uitverkochte boot!
ja nou ik heb dus nu ook een enorme reden om weer te gaan sporten ..
1. de perimenopause extra kilos
en 2.Ozempic yoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus hier ook weer ECHT 2 keer per week in de gym en ook echt 2 keer per week gaan zwemmen
Gefeliciteerd!I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
ja nou ik heb dus nu ook een enorme reden om weer te gaan sporten ..
1. de perimenopause extra kilos
en 2.Whoohoo het knipperen met je lange wimpers is gelukt ja? Gefeli, ook voor de sterke meneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus hier ook weer ECHT 2 keer per week in de gym en ook echt 2 keer per week gaan zwemmen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik denk dat ik jouw locatie gevonden heb - is je PT een jonge vent met donker haar en een J als eerste letter voornaam? Zo ja, lekker dingquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
SportCity, goedkope locatie.
~30 per maand. Zit in mijn bedrijfsfitness dus nog even met korting.
Ja is niks mis meequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:09 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw locatie gevonden heb - is je PT een jonge vent met donker haar en een J als eerste letter voornaam? Zo ja, lekker ding
Ga ik doen.. chef is nu eerst zn tanden aan het testenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oi!Vertel hier eens even wat meer over
Hoe ging dat precies in zijn werk en zo?
Is 'ie 30+? En vrijgezel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja is niks mis mee![]()
Hij's nog leuk ook
Ik weet het niet eens. Maar ik denk dat ie wat jong voor je is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:26 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Is 'ie 30+? En vrijgezel?
Asking for a friend, uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan weer terug naar de familie en ik de zaterdag naar een concerten de maandag weer terug naar Rotterdam vanuit Hull.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens. Maar ik denk dat ie wat jong voor je is.Ik vermoed het aan zn foto ook. Nou heb ik niet per se problemen met jonger, maar iemand die mn tienermoederkind had kunnen zijn gaat me wel net wat verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:35 schreef Vanyel het volgende:
Niet dat ik daar in dit specifieke geval kennis van heb![]()
![]()
Klinkt als een fijne dag en een leuke vakantie om naar uit te kijken @Memento-Mori!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik vermoed het aan zn foto ook. Nou heb ik niet per se problemen met jonger, maar iemand die mn tienermoederkind had kunnen zijn gaat me wel net wat ver
Nou ja, als ie 20 is dan had ik op mn bijna 16e van m kunnen bevallen in (almost) 16 and pregnantquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Had je er denk ik wel heel vroeg bij moeten zijn hoor. Hij is geen 18
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:07 schreef borisz het volgende:
Barrel! Gefeliciteerd
Erwin Olaf. Bindende bezoektip. Mooie tentoonstelling.
Hij is vast geen 20.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nou ja, als ie 20 is dan had ik op mn bijna 16e van m kunnen bevallen in (almost) 16 and pregnant
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:07 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Wij vanaaf naar Olaf in theater, schouwburg Hlem
Tenzij een kunstboom op zolder is het vreemd nu al een in huis te hebben ja. Pas als Sinterklaas weer uit het land is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Barreltje![]()
Wat een leuk nieuws!
Bijlezen is zo nu en dan best wel nuttig dusHet was alweer even geleden dat ik had gelezen en er is best veel gepraat in de cul slowchat. Leuke en minder leuke dingen, as usual natuurlijk. Ik begon met te lezen over de podcast Op zoek naar Marlotte. Dus vervolgens was ik daar helemaal in gedoken
(en ik wilde nog aan de conversatie hier toevoegen dat werkelijk waar èlk krantenbericht of artikel in een tijdschrift oid waar ik inside informatie over had domweg niet klopte. Eén voorpagina stukje in de Telegraaf was zelfs domweg fictie vergeleken met de werkelijke gang van zaken. Het is vast niet zo dat dit toevallig alleen bij dingen was waar ik meer van wist, dit is neem ik aan standaard. Pas op met voor zoete koek slikken van wat je leest.)
Medische kwaaltjes is hier ook een populair onderwerp en ik val geloof ik uit elkaar. Ik heb inmiddels een trigger duim links, een tenniselleboog rechts, een soms beklemde nervus radialis rechts (tintelingen vingers, handrug) (gaat weg als ik mijn hoofd naar links buig), pijn in mijn lies bij hardlopen, pijn linkerheup bij langdurige belasting. En dat zijn alleen nog maar de bewegingsapparaat problemen
Er is nog meer aan de binnenkant mis
Ik word geloof ik oud.
En is het normaal als je nu al een kerstboom hebt? Er liggen allemaal sparrennaalden in ons trappenhuis die ophouden bij de voordeur van onze buren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh daar ben ik ook geweestquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het aquaduct is nog gekker[ afbeelding ]
Ben nog bezigquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:05 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Isabeauhoi
![]()
Wat een kwaaltjes! Irritant zeg. Hoe gaat het met je opleiding? Doe je die nog?
Een vriendin opperde dat het misschien een erg late opruimactie wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:21 schreef derLudolf het volgende:
Tenzij een kunstboom op zolder is het vreemd nu al een in huis te hebben ja. Pas als Sinterklaas weer uit het land is.
Wat voor opleiding deed je ook alweer?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben nog bezig2e jaar bijna afgerond. Het is vooral heel erg leuk. En behulpzaam, want inmiddels gewoon al een hele tijd een gezond gewicht
We zwaaien!👋quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ga ook naar iets vanavond
Zó dichtbij
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en kitten nieuws, hij heeft 'n wondje in z'n nek van onderhuidse antibiotica, krabt en likt hij steeds open dus nu heeft ie 'n truitje van me gekregen van 'n dikke legginghopelijk heelt't snel en kan die weer uit
omg wat ontzettend schattig zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hadden vroeger thuis ook zo'n grijs-witte poes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
mja, ik heb toch stiekem liever een fitbitquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:34 schreef Tele6 het volgende:
Vanavond ga ik m'n nieuwe Garmin horloge in gebruik nemen. Zin in
Heb je een DM gestuurd.quote:
Oh er is wel een railing. Alleen aan de kant van het voetpad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook geweestkun je ook overheen lopen. En vanaf lazeren want een railing of zo
Mijn oprit lag ook helemaal onder het kerstgroen vanmorgen vanwege een opruimoptie; maar in de hal van een woning denk ik toch eerder aan een vroege boom....quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een vriendin opperde dat het misschien een erg late opruimactie was
Het is vooral heel lastig. Tenniselleboog kan wel een jaar duren, maar dát is echt al heel erg verbeterd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:41 schreef Kaatje1 het volgende:
He hoi @:isabeaudat zijn best wat kwaaltjes
![]()
Gaaf een vakantie in een narrowboat, was helemaal weg van die dingen tijdens mijn vakantie in de UK maar geloof niet dat je mij daar aan het roer moet hebben. En kitten ❤️
@ fietsie, roeren, eventueel staafmixeren
Ik heb nu ruim 4 jaar een garmin (en bijna 2 jaar ook een garmin fietscomputer) en ben wel gewend aan de hele interface. Dat was een van de redenen dat ik nu toch besloten had om maar weer een garmin te kopen ipv een van de andere merken. Ik ben zo gewend aan de 5 knoppen om het horloge te bedienenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
mja, ik heb toch stiekem liever een fitbitheb nu deze garmin bijna een jaar, maar ik vind de hele interface niet intuitief/logisch. Ik hoop dat die van jou beter is
![]()
Wat goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben nog bezig2e jaar bijna afgerond. Het is vooral heel erg leuk. En behulpzaam, want inmiddels gewoon al een hele tijd een gezond gewicht
Ik heb een venu 3s @Tele6 en die verbreekt meerdere keren per week de verbinding met de app. Moet ik alles opnieuw instellen en krijg ook weer een welkomsmail van Garminquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat goedop alles in je post
![]()
Ik heb ruim 3.5 jaar een Garmin venu 2s nu en ben er heel blij mee, alleen de batterij heeft kuren. Als 'ie onder de 40% komt, gaat ie random zomaar ineens uit. Kan zijn bij 37%, bij 28%, maar op enig moment is het ineens klaar. En als je hem dan weer aan probeert te zetten is batterij ineens compleet leeg. Gelukkig duurt het, afhankelijk van hoeveel sport activiteiten ik start en of dat met/zonder gps is, een dag of 5-6 voor het op dat punt komt, dus dat is nog best goed te overzien qua opladen.
Maar dat is ook echt raar! Heb je de klantenservice geprobeerd? Want dit lijkt me echt een defect.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een venu 3s @:Tele6 en die verbreekt meerdere keren per week de verbinding met de app. Moet ik alles opnieuw instellen en krijg ook weer een welkomsmail van GarminIk ben heel goed en snel geworden met de set up. Ik heb geen problemen met de batterij, maar ik laad het ding elke dag even op als ik ga douchen en zo. En ik doe geen ironman challenges waar je hem urenlang voor aan hebt
Daar ben ik te lui voor. Gedoequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:32 schreef Tele6 het volgende:
Maar dat is ook echt raar! Heb je de klantenservice geprobeerd? Want dit lijkt me echt een defect.
Oh dat is wel vet irritant zeg! Bij mij verbreekt ie heel soms ook verbinding, maar als ik dan bovenste knopje op het ding ingedrukt houden en dan op telefoontje met bluetooth symbool klik, dan gooit ie bluetooth uit, en dan weer aan zet, dan verbindt ie ineens wel weer. Wie weet werkt het bij jou ook, scheelt weer gedoe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een venu 3s @:Tele6 en die verbreekt meerdere keren per week de verbinding met de app. Moet ik alles opnieuw instellen en krijg ook weer een welkomsmail van GarminIk ben heel goed en snel geworden met de set up. Ik heb geen problemen met de batterij, maar ik laad het ding elke dag even op als ik ga douchen en zo. En ik doe geen ironman challenges waar je hem urenlang voor aan hebt
Dat werkt nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh dat is wel vet irritant zeg! Bij mij verbreekt ie heel soms ook verbinding, maar als ik dan bovenste knopje op het ding ingedrukt houden en dan op telefoontje met bluetooth symbool klik, dan gooit ie bluetooth uit, en dan weer aan zet, dan verbindt ie ineens wel weer. Wie weet werkt het bij jou ook, scheelt weer gedoe.
Heeft/had @Lucky_Strike ook geen triggerduim? Hopelijk hoor jij bij die 15% en evt desnoods een injectie maar geen operatie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is vooral heel lastig. Tenniselleboog kan wel een jaar duren, maar dát is echt al heel erg verbeterd.
Ik maak me meer zorgen over die trigger duim. Huisarts zei dat ik een handfysiotherapeut of spalk moest proberen. Fysiotherapeut die ik sprak zei dat het beiden geen meewaarde heeft. Blijkbaart herstelt 15% spontaan, als in geen injectie of chirurgie nodig
Jammer. En stom zeg, zeker een defect. Garmin klantenservice kun je gewoon mailen trouwensquote:
Is wel een forse afstand hoor. Zit bijna 250 km tussenquote:
Echt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
mja, ik heb toch stiekem liever een fitbitheb nu deze garmin bijna een jaar, maar ik vind de hele interface niet intuitief/logisch. Ik hoop dat die van jou beter is
![]()
5?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb nu ruim 4 jaar een garmin (en bijna 2 jaar ook een garmin fietscomputer) en ben wel gewend aan de hele interface. Dat was een van de redenen dat ik nu toch besloten had om maar weer een garmin te kopen ipv een van de andere merken. Ik ben zo gewend aan de 5 knoppen om het horloge te bedienen
Welk model garmin heb je?
Ik heb nu de Forerunner 165 gekocht.
Ik heb echt jarenlang gratis fitbits gehad omdat ze allemaal zo stom kapot gingen of werden terug geroepenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:46 schreef Vanyel het volgende:
Echt?
Mijn Fitbit ging voor de 365miljoenste keer kapot en toen heb ik uit gif een Garmin gekocht.
Kostte me wel een week of 2 om te wennen aan zó anders maar inmiddels ben ik helemaal blij. Enige irritante is dat de Garmin steeds denkt dat ik verrek van de stress als ik vergeet m te vertellen dat ik sport.
Los van dat![]()
voor nieuwe gadgets.
Die van mij 3quote:
Oh ik had ook eerst een tennisarm aan de ene kant en een golfarm aan de andere erachteraan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heeft/had @:lucky_strike ook geen triggerduim? Hopelijk hoor jij bij die 15% en evt desnoods een injectie maar geen operatie.
Tenniselleboog is inderdaad heel kut maar gaat over (hier nu voor de verandering een golfarm)
Oh, ik kreeg alleen maar oefeningen + zo'n bandje voor om je onderarm. Ik wil ook een drillboorbehandelingquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh ik had ook eerst een tennisarm aan de ene kant en een golfarm aan de andere erachteraan.
Net of ik allerlei sporten doe
Fysio zette trouwens een aantal weken een drilboor op die tennisarm en toen ging het stukken beter.
Edit: shockwave
Maarrrr de mijne zegt niet dat ik naar bed moet (dat heb ik uitgezet) en accepteert braaf dat ik dutjes doe overdag.quote:
Ik heb een Vivoactive 6. Dies best recent met zijn 2quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:56 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Bij elk nieuwer model er eentje bij?![]()
Ik heb er ook maar 2
Wel PIJN!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg alleen maar oefeningen + zo'n bandje voor om je onderarm. Ik wil ook een drillboorbehandeling
Bewegingsoefeningen? Of ook met gewicht om wat meer spierkracht te ontwikkelen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg alleen maar oefeningen + zo'n bandje voor om je onderarm. Ik wil ook een drillboorbehandeling
Ook met gewichtjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:02 schreef z80 het volgende:
Bewegingsoefeningen? Of ook met gewicht om wat meer spierkracht te ontwikkelen?
Ja de Forerunners hebben er 5, drie links en twee rechts. Want anders kan je 'm niet bedienen terwijl je in de regen aan het rennen bentquote:
Ik ren nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja de Forerunners hebben er 5, drie links en twee rechts. Want anders kan je 'm niet bedienen terwijl je in de regen aan het rennen bentde touchscreen is in principe nergens voor nodig.
De knoppen links heten "Light" "Up" en "Down". Rechts heb je "Start/Stop" en "Back". Als je ze lang indrukt krijg je weer andere dingen dan wanneer je kort indrukt.
Oh, ja die is idd heel recent nog. Hoe bevalt die? Ik vind de 3s best duur, dus als ik op gegeven moment nieuwe wil, wil ik ook alternatieven bekijken. En ik hoef dingen als een ecg functie ook helemaal niet, voor zelfbescherming (tegen overmatig bodychecken) zelfs beter van niet. Maar hartslag, Body Battery (die idd ook dutjes ziet als herstel), stappen, activiteiten wel fijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb een Vivoactive 6. Dies best recent met zijn 2
Ja, maar het had op het randje gekund; vorig jaar om deze tijd zakte ze onder de 50kg. Dat ging weer omhoog en toen ze die weg eenmaal had gevonden, hadden we andere dingen om ons druk over te maken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 07:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan was ze verdomd snel afgevallen ook
Samen met mij op bejaarden-gymquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook. En als de dood om weer dingen te gaan overbelasten. Dat is nog steeds niet over en ik hoef maar iets kleins te doen en ik heb weer dagen last. Ik twijfel steeds wat nou de beste route voor me is.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:35 schreef Vanyel het volgende:
Niet dat ik daar in dit specifieke geval kennis van heb
Ja goed. Top batterij, alles werkt, hoop wennen als je Fitbit gewend bent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:23 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, ja die is idd heel recent nog. Hoe bevalt die? Ik vind de 3s best duur, dus als ik op gegeven moment nieuwe wil, wil ik ook alternatieven bekijken. En ik hoef dingen als een ecg functie ook helemaal niet, voor zelfbescherming (tegen overmatig bodychecken) zelfs beter van niet. Maar hartslag, Body Battery (die idd ook dutjes ziet als herstel), stappen, activiteiten wel fijn.
Geschokt? Dat ik geen ongepaste relatie heb met mijn trainer van minimaal 20 jaar jonger?quote:
Nee dan is het nogal overkillquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ren niet
Een Forerunner leek me mij niet op het lijf geschreven.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat je de hele keuken overhoop haalt want de fijne overschaal is verdwenen. Dan maar een ander gepakt, oven open en ….
Dat je er überhaupt aan denktquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:45 schreef Vanyel het volgende:
Geschokt? Dat ik geen ongepaste relatie heb met mijn trainer van minimaal 20 jaar jonger?
Daar heb ik een Polar voor. Enige wat het ding doet is registratie van sportactiviteiten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee dan is het nogal overkill
Voor mij is het een prima horloge, geen tienduizend smartwatch opties maar wel alle sportactiviteiten die ik zou willen.
Ik leefde me in voor de vlinder!quote:
De opofferingsgezindheidquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, nee, deze blame neem ik op medie is niet voor @:Vanyel
Edit: ja, wat zij zegt dus
Dat het überhaupt in je opkomt!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:35 schreef Queller het volgende:
[..]
De opofferingsgezindheid
[..]Jullie doen gewoon een een-tweetje
Waarbij overigens wel gezegd moet worden dat sporten olv een lekker snackje het leven een stuk leuker maakt. Het sportende leven that is.
quote:
quote:Maar
Is ook wel leuk dat ie niet hoeft te vertellen welke spieren je moet gebruiken met een oefening. Alles bolt buitengewoon illustratief op als ie het voordoet.
Valt reuze mee.quote:
Ja gezelligquote:
Gelukkig, nu lekker genieten van vakantie (helm bij je?)quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Boodschappen als broodjes en beleg gehaald. De technische hub is in stelling gebracht voor alle phones, pads en MacBooks.
In een kroeg geborreld en elders gegeten.
Straks eens spelletje en morgen fietsen ophalen.
Tot zover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezierquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Boodschappen als broodjes en beleg gehaald. De technische hub is in stelling gebracht voor alle phones, pads en MacBooks.
In een kroeg geborreld en elders gegeten.
Straks eens spelletje en morgen fietsen ophalen.
Tot zover.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat je de hele keuken overhoop haalt want de fijne overschaal is verdwenen. Dan maar een ander gepakt, oven open en ….
Tien x aan gedacht. Zijn wij onderweg:quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gelukkig, nu lekker genieten van vakantie (helm bij je?)
Alweerquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tien x aan gedacht. Zijn wij onderweg:
PERSONAL training doe ik met mijn spierbundel. Die les is voor mij alleenquote:
Had jij het leuker dan ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:19 schreef Blues het volgende:
Dat was Kunst.Met veel beeldend toneel, Margriet vd Linden met een goeie voordracht over anders zijn en herkenning.
Lucas de Man is echt![]()
Wel mooie teksten en ENORME in your face foto's van EO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Had jij het leuker dan ik![]()
Tweeëneenhalf uur uitzitten
🙉🙉🙉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tien x aan gedacht. Zijn wij onderweg:
Van je familie moet je het hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:50 schreef Vanyel het volgende:
PERSONAL training doe ik met mijn spierbundel. Die les is voor mij alleen![]()
Boek je eigen als je spieren wil gluren
quote:
Dit was meer de sfeerquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Deze sfeer had ik dus verwacht
Ik heb jou duidelijk het verhaal van Hans nooit verteld!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:31 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Was jij geen ongeïnteresseerde gold star?
Mooi wel ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:30 schreef Vanyel het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze sfeer had ik dus verwacht
Dit is je kans!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb jou duidelijk het verhaal van Hans nooit verteld!
You should be so lucky!quote:
Dat had ik hier ook, alleen stond de schaal niet in de oven, maar op de bar. Met fruit. Want we hadden geen fruitmand dus ik vond die schaal wel een goed alternatief. Maar ik vond hem dus niet terug toen ik hem nodig had, mijn vrouw wees me erop toen ik aangaf dat ik niet mijn favoriete overnschaal had gebruikt, want die was "kwijt".quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogguh. En heb je in inmiddels een bedrijfsnaam? En dan stickers met het logo? Daar zijn internet wegen voor. Een Nederlandse bekende, die geëmigreerd is naar Italië, kreeg een verzoek uit Amerika voor een logo ontwerp.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 06:56 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Ik las iets leuks voor BarrelEn ik zag Isa met veel lijf-dingetjes, waaronder tintelvingers. Die zijn bij mij ook weer terug, af en toe. Van de fysio moet ik dan "zenuwflossen", dat helpt wel. Heup doet ook nog steeds superkut. Deels van de bijrijderstoel denk ik en deels van nieuwe zolen. Maar het zit vast
Verder is het vroeg. Moet om 15:00 werken. Diner uitserveren. Tot die tijd even rommelen in huis, onder anderen stoeien met bedrijfslogo want daar heb ik eigenlijk nooit werk van gemaakt en ik moet stickers want ik heb spullen.
In Belgie waren er 2 gaan lopen na de stormquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:11 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Dit is een relatief ontspannen harige emoe
[ afbeelding ]
Ik herken er geen lichaamsdelen inquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:11 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
wégverhuizen…😇quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:36 schreef Tele6 het volgende:
En goedemorgen.
Ik was om half 8 op om Parkrun tr gaan lopen met een vriendin. Had ik nog nooit gedaan, leek me wel leuk om een keer te doen voor ik weg verhuis.
Inmiddels ook boodschappen gehaald en zo met een kop koffie op de bank. Eigenlijk wel handig, zo op tijd opstaan. Lekker productieve start van de dag
Vanaf hoeveel vierkante meter grond mag je wel bladblazende meneer zijn?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Beetje uitgeslapen, voor zover Elin het toeliet. Nu een beetje rommelen en veel koffie. Straks de boodschappen opruimen en portioneren voor de vriezer en een maaltijdsoep maken en natuurlijk wat huishoudelijke dingen.
Nou zijn de badkamermonteurs op een andere etage niet aan het werk dus daarvan geen herrie, is er een bladblazende meneer bezig
Ze zijn bezig op een voormalig schoolplein dus best wel groot om dat met een bezem te doen. Ik vind het alleen wat nutteloos gezien de hoeveelheid blad dat nog aan de bomen zitquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel vierkante meter grond mag je wel bladblazende meneer zijn?
Heb er nog geen, maar overweeg er wel sterk de aanschaf van eentje
Ingewikkelde emoe ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:11 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:22 schreef Tuindier het volgende:
'morgen.
Hier is de ochtend voor productief gereserveerd en daarna doe ik niks meer. Zo dus het weekmenu maken en met picnic delen, was aanzetten, een beetje thuisyoga doen en de keuken weer aan kant. Daarna lezen/LEGO/naaipatroon knippen/tuinen als het weer het toe laat.
Er zit hier in de tuin een bonte specht (ben er nog niet uit welke maat), en die zat net in het boeibord van het dak te tikken. Ik weet dat die een keer vervangen moeten gaan worden, maar deze hulp is niet perse nodig.
Wanneer verhuis je weg?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:36 schreef Tele6 het volgende:
En goedemorgen.
Ik was om half 8 op om Parkrun tr gaan lopen met een vriendin. Had ik nog nooit gedaan, leek me wel leuk om een keer te doen voor ik weg verhuis.
Inmiddels ook boodschappen gehaald en zo met een kop koffie op de bank. Eigenlijk wel handig, zo op tijd opstaan. Lekker productieve start van de dag
Dankje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 11:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar geef zo’n ding als cadeautje aan jezelf vandaaggefeliciteerd
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 11:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dankje.
Ik heb een beetje een dure smaak wat dat betreft
https://www.stihl.de/de/p(...)500-1086#br-500-1086
Op dit moment zou ik alleen even de paden schoon blazen overigens, want inderdaad vrij nutteloos als je rondom zeven dikke eiken hebt staan.
Heb zojuist de kookplaat in het aanrecht gezet. Wou dat op een avond even doen maar paste niet. Dacht dat ie eerst op soort plastic pennetjes (die ik niet nodig ben) bleef hangen maar was dus op een balkje van het kastje zelf, dus daar eventjes een stuk uitgehakt
vakkundig een deel van verwijderd.
Toen even getest. Ik heb geen ¤2000 geroosterd. Opzich netjes gedaan zoals in het boekje aangegeven (muv "laat het door een elektricien aansluiten") en vijf keer gecontroleerd dus kon niet fout gaan. Maar toch even spannend(pun intended)
Omdat die van Stihl en dat is gewoon goed spul. Ook qua gebruik, geen trillingen en zo. En dat model, het een van de goedkopere modellen op je rug, stuk fijner dan zo'n ding die je met een hand optiltquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Waarom per se die bladblazer dan? En ik zou nog even wachten tot bijna alle blad van de bomen is (al kan je bij eiken dan wachten tot je een ons weegt).
Vooral geen slagroom gebruiken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef fietsie het volgende:
Tiramisu aan het maken; heeft er iemand nog do's of don'ts ?
Nee levensvreugde haal ik er niet uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vooral geen slagroom gebruiken.
Verder het niet proberen vegan, glutenvrij en suikervrij te maken.
Don´t. You´re welcomequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef fietsie het volgende:
Stihlquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat die van Stihl en dat is gewoon goed spul. Ook qua gebruik, geen trillingen en zo. En dat model, het een van de goedkopere modellen op je rug, stuk fijner dan zo'n ding die je met een hand optilt
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Don´t. You´re welcome
Geen fan hier, doe mij maar mouse de choclate![]()
Ik heb bij m'n bosmaaier nog nooit hoeven pielen met een draadje (en ja, de draadkop zeker wel gebruikt, een van de eerste Autocuts volgens de dealer).quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Stihl
Hier ook alle grote tuingereedschappen bij voorkeur van Stihl. 1x investeren, jarenlang gebruiksplezier.
Vandezomer nog kantenmaaier gekocht; hiervoor had ik een Bosch. Stond ik iedere 10 minuten te pielen met het draadje. Met die Stihl alleen pielen met het draadje als het echt op is.
Ik wil geen donkere, alleen blanke.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Don´t. You´re welcome
Geen fan hier, doe mij maar mouse de choclate![]()
Nee, coolquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb bij m'n bosmaaier nog nooit hoeven pielen met een draadje (en ja, de draadkop zeker wel gebruikt, een van de eerste Autocuts volgens de dealer).
Heb je deze ook?
[ afbeelding ]
Hoe oud is je achterneefje??quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee, cool
Ik heb mn achterneefje deze gegeven voor zn verjaardag:
[ afbeelding ]
6quote:
Voor die tijd nog netjes trouwen enzo ?quote:
Ik heb geen flauw idee maar je kunt altijd even bellen met de klantenservicequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:44 schreef Blues het volgende:
Als je met je telefoon, waar de QR code staat van je kortingskaartje in de NS app, in zou checken, betaal je dan niet 'dubbel' ? Want als ik naar werk reis, zonder kortingskaartje, betaal ik met mijn telefoon/pas via wallet.
Morgen reis ik van Bdaal naar U Centraal, Bdaal heeft geen poortjes, maar U centraal wel....... dus op de terugweg op U Centraal check ik in met QR code (want ook kortingskaartje in de NS app)
Samen een nieuw huis of trek je bij B in?quote:
Nee johquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor die tijd nog netjes trouwen enzo ?
Danku, jij ook. Had wel meegekregen dat daar iets concreter over was gesproken maar nog niet dat de kogel door de kerk was.quote:
Wallet werkt toch alleen als je wallet ook daadwerkelijk open hebt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:44 schreef Blues het volgende:
Als je met je telefoon, waar de QR code staat van je kortingskaartje in de NS app, in zou checken, betaal je dan niet 'dubbel' ? Want als ik naar werk reis, zonder kortingskaartje, betaal ik met mijn telefoon/pas via wallet.
Morgen reis ik van Bdaal naar U Centraal, Bdaal heeft geen poortjes, maar U centraal wel....... dus op de terugweg op U Centraal check ik in met QR code (want ook kortingskaartje in de NS app)
Wat ja leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee joh
Als we wat zouden gaan kopen dan zou er wel wat vastgelegd moeten worden, maar we gaan samen in zijn huurappartement wonen.
Wat leuk, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee joh
Als we wat zouden gaan kopen dan zou er wel wat vastgelegd moeten worden, maar we gaan samen in zijn huurappartement wonen.
Als ik mijn telefoon ontgrendel kan ik al betalen en inchecken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:52 schreef Clubsoda het volgende:
Wallet werkt toch alleen als je wallet ook daadwerkelijk open hebt?
Ik hoef in de bus niet te ontgrendelen volgens mij. Weet niet hoe dat met de trein is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Als ik mijn telefoon ontgrendel kan ik al betalen en inchecken.
Ik moet m ook ontgrendelen om de ns app te openen en de QR scanner te scannen bij de uitgang.
Mss ga ik ze wel boomerwise uitprinten
Ook geen last van dat het allemaal zo knetterend hard en schel was dat het onverstaanbaar werd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
en kon de Lange Jan versie prima hebben
Ik vond het volume prima, alles goed verstaanbaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook geen last van dat het allemaal zo knetterend hard en schel was dat het onverstaanbaar werd?
Het revuegevoel door het soort muziek?
Eerste kan nog deels aan mij liggen (al vond Mrs V het ook te hard), maar dat hele gerevue vond ik echt totaal niet passen bij het onderwerp.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
6
Ik ging vanaf die leeftijd met zijn opa (mijn oom) mee bomenzagen bij familie op zaterdag en zondag.
Nu kan ie zelf met opa mee met zijn eigen zaag
Misschien ook door waar wij zaten. Eennalaatste rij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vond het volume prima, alles goed verstaanbaar.
En de zwaarte kwam er voor mij goed door, ook met revue.
Jammer dat het voor jullie anders was.
Jong geleerd, oud gedaan.quote:
Ah ja. Wij zaten inne midden. Naast de techniek. Dat zijn meestal de beste plekken qua geluid.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien ook door waar wij zaten. Eennalaatste rij.
Geluid is ook niet altijd overal even aangenaam.
Ja dat heb je niet echt te kiezen als je <2weken vooraf besluit te gaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ah ja. Wij zaten inne midden. Naast de techniek. Dat zijn meestal de beste plekken qua geluid.
Als je van plan bent meerdere porties naar binnen te schuiven, dan niet meer achter het stuur kruipen. Ik heb het één keer gedaan, onbewust. Reed naar huis en vond mezelf niet heel scherp. Bedacht me de volgende dag dat ik wel eens een beetje teut kon zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef fietsie het volgende:
Mosterd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik maakte een mosterd maaltijdsoep. Alles erin, gestaafmixerd, geproefd, mis iets (jullie snappen het vast wel)
Die kan ook prima erin na de maaltijdquote:
Ah *grin*quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Als je van plan bent meerdere porties naar binnen te schuiven, dan niet meer achter het stuur kruipen. Ik heb het één keer gedaan, onbewust. Reed naar huis en vond mezelf niet heel scherp. Bedacht me de volgende dag dat ik wel eens een beetje teut kon zijn geweest.
Ziet er goed uit. Huisgemaakt?quote:
Nou ja zelf gesneden en in de AF gemikt jaquote:
Ik doe dit al bijna elke dag hiernaastquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:21 schreef fietsie het volgende:
Conclusies:
- Foto's posten van je maaltijd zet mensen aan dit ook te doen.
- Laurier, wat lekker was voor het draadjesvlees, was voor de ragu wat sterk aanwezig
- Pasta op deze manier koken maakt dat het ook verzadigd is met smaak
- Het is best lastig de pasta zo al-dente te krijgen.
Dexerylquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:35 schreef z80 het volgende:
Ik dacht dat de hooikoorts tijd wel voorbij zou zijn. Gestopt met antihistamine. Na een paar dagen loopneus en niesen vandaag ook jeukende ogen. Toch weer aan de antihistamine, en een minute of 20 een stuk minder last.
En ik heb een "probleem"
Mijn huid is kurk droog. Jeukt, barst en schilfert als een gek.
Iemand een middel dat helpt tegen droge huid?
SPOILER: moederupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar de DM wandelen en een crème kopen met zo veel mogelijk ureum erin en liefst parfumvrij. Ze hebben geloof ik meerdere opties.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:35 schreef z80 het volgende:
Ik dacht dat de hooikoorts tijd wel voorbij zou zijn. Gestopt met antihistamine. Na een paar dagen loopneus en niesen vandaag ook jeukende ogen. Toch weer aan de antihistamine, en een minute of 20 een stuk minder last.
En ik heb een "probleem"
Mijn huid is kurk droog. Jeukt, barst en schilfert als een gek.
Iemand een middel dat helpt tegen droge huid?
Dan zou je al zoveel moeten weten, zodat je drie borrelglazen ammereto binnen krijgt, volgens mij ben je eerder beroerd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Als je van plan bent meerdere porties naar binnen te schuiven, dan niet meer achter het stuur kruipen. Ik heb het één keer gedaan, onbewust. Reed naar huis en vond mezelf niet heel scherp. Bedacht me de volgende dag dat ik wel eens een beetje teut kon zijn geweest.
Nou, bij 15% moet je echt wel stoppen hoor. Er is ook 25%, maar dat is voor eeltpoten en dat wil je niet op je gewone vel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |