abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:26:33 #99
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_219094823
Gefeliciteerd Barrel :)
pi_219094900
Van harte barrel!
La derecha oprime, la izquierda libera
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:24:34 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_219095287
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oi! :o Vertel hier eens even wat meer over :P Hoe ging dat precies in zijn werk en zo? :D
Ga ik doen.. chef is nu eerst zn tanden aan het testen O+ :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_219095304
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 15:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja is niks mis mee :D
Hij's nog leuk ook
Is 'ie 30+? En vrijgezel?
Asking for a friend, uiteraard :P
pi_219095322
Barreltje *O* *O* Wat een leuk nieuws!

Bijlezen is zo nu en dan best wel nuttig dus :7 Het was alweer even geleden dat ik had gelezen en er is best veel gepraat in de cul slowchat. Leuke en minder leuke dingen, as usual natuurlijk. Ik begon met te lezen over de podcast Op zoek naar Marlotte. Dus vervolgens was ik daar helemaal in gedoken :') (en ik wilde nog aan de conversatie hier toevoegen dat werkelijk waar èlk krantenbericht of artikel in een tijdschrift oid waar ik inside informatie over had domweg niet klopte. Eén voorpagina stukje in de Telegraaf was zelfs domweg fictie vergeleken met de werkelijke gang van zaken. Het is vast niet zo dat dit toevallig alleen bij dingen was waar ik meer van wist, dit is neem ik aan standaard. Pas op met voor zoete koek slikken van wat je leest.)

Medische kwaaltjes is hier ook een populair onderwerp en ik val geloof ik uit elkaar. Ik heb inmiddels een trigger duim links, een tenniselleboog rechts, een soms beklemde nervus radialis rechts (tintelingen vingers, handrug) (gaat weg als ik mijn hoofd naar links buig :') ), pijn in mijn lies bij hardlopen, pijn linkerheup bij langdurige belasting. En dat zijn alleen nog maar de bewegingsapparaat problemen :D Er is nog meer aan de binnenkant mis *O* Ik word geloof ik oud.

En is het normaal als je nu al een kerstboom hebt? Er liggen allemaal sparrennaalden in ons trappenhuis die ophouden bij de voordeur van onze buren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_219095331
Ik zie dat mijn icoontje nog immer in kerststijl is. Scheelt veranderen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_219095357
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 16:26 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Is 'ie 30+? En vrijgezel?
Asking for a friend, uiteraard :P
Ik weet het niet eens. Maar ik denk dat ie wat jong voor je is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219095364
Niet dat ik daar in dit specifieke geval kennis van heb :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:47:40 #107
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219095492
Ik heb draadjesvlees geslowcooked in tomatensaus , met gedroogde knoflookflakes erin.

Nu wil ik er pastasaus mee maken (na het verwijderen van het vlees).

Zouden jullie het zeven om de knoflook eruit te vissen, of het gewoon even grondig roeren met wat verse tomaat erbij?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219095560
Gefeliciteerd Barrel *O*

Hier vandaag weer netjes 30 min op m'n moovv gewandeld vanochtend, daarna weer eens in de infraroodsauna en afgesloten met een heerlijke douche want wat is de nieuwe douche fijn. Goed begin van de dag, moet ik vaker doen :Y

En onze vakantie geboekt naar Engeland en Wales eind mei begin juni. Met de ferry Rotterdam - Hull, eigen auto mee. Op kort familiebezoek 1 nachtje en dan door naar Wales voor een weekje narrowboating
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weer terug naar de familie en ik de zaterdag naar een concert :7 en de maandag weer terug naar Rotterdam vanuit Hull.
pi_219095594
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 16:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik weet het niet eens. Maar ik denk dat ie wat jong voor je is.

SPOILER
Ik vermoed het aan zn foto ook. Nou heb ik niet per se problemen met jonger, maar iemand die mn tienermoederkind had kunnen zijn gaat me wel net wat ver ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 16:35 schreef Vanyel het volgende:
:D _O-

Klinkt als een fijne dag en een leuke vakantie om naar uit te kijken @Memento-Mori!
pi_219095607
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:01 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik vermoed het aan zn foto ook. Nou heb ik niet per se problemen met jonger, maar iemand die mn tienermoederkind had kunnen zijn gaat me wel net wat ver ;)
:D
Had je er denk ik wel heel vroeg bij moeten zijn hoor. Hij is geen 18 :D
pi_219095608
Wát een gek bootje
pi_219095616
@Isabeau *O* hoi O+
Wat een kwaaltjes! Irritant zeg. Hoe gaat het met je opleiding? Doe je die nog?
pi_219095623
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Had je er denk ik wel heel vroeg bij moeten zijn hoor. Hij is geen 18 :D
Nou ja, als ie 20 is dan had ik op mn bijna 16e van m kunnen bevallen in (almost) 16 and pregnant :P
pi_219095625
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 15:07 schreef borisz het volgende:
Barrel! Gefeliciteerd O+

Erwin Olaf _O_. Bindende bezoektip. Mooie tentoonstelling.

O+
Wij vanaaf naar Olaf in theater, schouwburg Hlem *O*
pi_219095641
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:03 schreef Vanyel het volgende:
Wát een gek bootje
Het aquaduct is nog gekker :D
pi_219095676
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:06 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Nou ja, als ie 20 is dan had ik op mn bijna 16e van m kunnen bevallen in (almost) 16 and pregnant :P
Hij is vast geen 20.
Ik zal t hem maandag vragen *)
pi_219095681
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:07 schreef Blues het volgende:

[..]
O+
Wij vanaaf naar Olaf in theater, schouwburg Hlem *O*
:o
Ik ga ook naar iets vanavond
Zó dichtbij :+
pi_219095685
Wij zijn geland.
Onderweg werd gewaarschuwd: “ we komen nu in een zeegang. En raden aan op uw plaatsen te gaan zitten.”
Niemand doet dat. Natuurlijk.
Toen was ik wel een beetje wee.
Vgl. stijgen en dalen vliegtuig.

Hé Isa meldt. w/
En ik ook dat ik na die ene keer een paar weken terug de flow van sportschool weer kwijt was.
Na dit weekendje weer eens opstarten!
  Moderator vrijdag 24 oktober 2025 @ 17:21:00 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219095688
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Barreltje *O* *O* Wat een leuk nieuws!

Bijlezen is zo nu en dan best wel nuttig dus :7 Het was alweer even geleden dat ik had gelezen en er is best veel gepraat in de cul slowchat. Leuke en minder leuke dingen, as usual natuurlijk. Ik begon met te lezen over de podcast Op zoek naar Marlotte. Dus vervolgens was ik daar helemaal in gedoken :') (en ik wilde nog aan de conversatie hier toevoegen dat werkelijk waar èlk krantenbericht of artikel in een tijdschrift oid waar ik inside informatie over had domweg niet klopte. Eén voorpagina stukje in de Telegraaf was zelfs domweg fictie vergeleken met de werkelijke gang van zaken. Het is vast niet zo dat dit toevallig alleen bij dingen was waar ik meer van wist, dit is neem ik aan standaard. Pas op met voor zoete koek slikken van wat je leest.)

Medische kwaaltjes is hier ook een populair onderwerp en ik val geloof ik uit elkaar. Ik heb inmiddels een trigger duim links, een tenniselleboog rechts, een soms beklemde nervus radialis rechts (tintelingen vingers, handrug) (gaat weg als ik mijn hoofd naar links buig :') ), pijn in mijn lies bij hardlopen, pijn linkerheup bij langdurige belasting. En dat zijn alleen nog maar de bewegingsapparaat problemen :D Er is nog meer aan de binnenkant mis *O* Ik word geloof ik oud.

En is het normaal als je nu al een kerstboom hebt? Er liggen allemaal sparrennaalden in ons trappenhuis die ophouden bij de voordeur van onze buren.
Tenzij een kunstboom op zolder is het vreemd nu al een in huis te hebben ja. Pas als Sinterklaas weer uit het land is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219095718
Oh en kitten nieuws, hij heeft 'n wondje in z'n nek van onderhuidse antibiotica, krabt en likt hij steeds open dus nu heeft ie 'n truitje van me gekregen van 'n dikke legging :') hopelijk heelt't snel en kan die weer uit

SPOILER
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 17:28:21 #121
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219095727
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
Het aquaduct is nog gekker :D[ afbeelding ]
Oh daar ben ik ook geweest :D kun je ook overheen lopen. En vanaf lazeren want een railing of zo :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219095731
Het is wel echt heel schattig zo @Memento-Mori O+
pi_219095752
Kitten in trui O+

@Isabeau fijn dat je langskomt O+
Balen van alle kwalen!
pi_219095770
Vanavond ga ik m'n nieuwe Garmin horloge in gebruik nemen. Zin in O+
pi_219095777
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:05 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Isabeau *O* hoi O+
Wat een kwaaltjes! Irritant zeg. Hoe gaat het met je opleiding? Doe je die nog?
Ben nog bezig *O* 2e jaar bijna afgerond. Het is vooral heel erg leuk. En behulpzaam, want inmiddels gewoon al een hele tijd een gezond gewicht :')
pi_219095782
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:21 schreef derLudolf het volgende:

Tenzij een kunstboom op zolder is het vreemd nu al een in huis te hebben ja. Pas als Sinterklaas weer uit het land is.
Een vriendin opperde dat het misschien een erg late opruimactie was _O-
pi_219095783
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ben nog bezig *O* 2e jaar bijna afgerond. Het is vooral heel erg leuk. En behulpzaam, want inmiddels gewoon al een hele tijd een gezond gewicht :')
Wat voor opleiding deed je ook alweer? :@
pi_219095788
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ga ook naar iets vanavond
Zó dichtbij :+
We zwaaien!👋
pi_219095790
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en kitten nieuws, hij heeft 'n wondje in z'n nek van onderhuidse antibiotica, krabt en likt hij steeds open dus nu heeft ie 'n truitje van me gekregen van 'n dikke legging :') hopelijk heelt't snel en kan die weer uit

SPOILER
omg wat ontzettend schattig zo O+
Wij hadden vroeger thuis ook zo'n grijs-witte poes O+
pi_219095800
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:34 schreef Tele6 het volgende:
Vanavond ga ik m'n nieuwe Garmin horloge in gebruik nemen. Zin in O+
mja, ik heb toch stiekem liever een fitbit :@ heb nu deze garmin bijna een jaar, maar ik vind de hele interface niet intuitief/logisch. Ik hoop dat die van jou beter is *O*
pi_219095809
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:36 schreef Tele6 het volgende:

Wat voor opleiding deed je ook alweer? :@
Heb je een DM gestuurd.
pi_219095818
He hoi @Isabeau *O* dat zijn best wat kwaaltjes -O-

Gaaf een vakantie in een narrowboat, was helemaal weg van die dingen tijdens mijn vakantie in de UK maar geloof niet dat je mij daar aan het roer moet hebben. En kitten ❤️

@ fietsie, roeren, eventueel staafmixeren
We have far more in common than that which devides us..
pi_219095821
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Heb je een DM gestuurd.
Ik ben ook wel benieuwd :+
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 17:42:09 #134
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219095823
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh daar ben ik ook geweest :D kun je ook overheen lopen. En vanaf lazeren want een railing of zo :N
Oh er is wel een railing. Alleen aan de kant van het voetpad.

vrijdag 24 oktober 2025 @ 17:42:12 #135
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219095824
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Een vriendin opperde dat het misschien een erg late opruimactie was _O-
Mijn oprit lag ook helemaal onder het kerstgroen vanmorgen vanwege een opruimoptie; maar in de hal van een woning denk ik toch eerder aan een vroege boom....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219095829
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:41 schreef Kaatje1 het volgende:
He hoi @:isabeau *O* dat zijn best wat kwaaltjes -O-

Gaaf een vakantie in een narrowboat, was helemaal weg van die dingen tijdens mijn vakantie in de UK maar geloof niet dat je mij daar aan het roer moet hebben. En kitten ❤️

@ fietsie, roeren, eventueel staafmixeren
Het is vooral heel lastig. Tenniselleboog kan wel een jaar duren, maar dát is echt al heel erg verbeterd.
Ik maak me meer zorgen over die trigger duim. Huisarts zei dat ik een handfysiotherapeut of spalk moest proberen. Fysiotherapeut die ik sprak zei dat het beiden geen meewaarde heeft. Blijkbaart herstelt 15% spontaan, als in geen injectie of chirurgie nodig :')
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 18:00:40 #137
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219095932
Mag ik even kwijt dat bloemkoolrijst KUTSPUL is? :?

Okee ik weet ook niet wat ik anders verwacht had. Maar dit hoeft niet meer gekocht te worden.
  Moderator vrijdag 24 oktober 2025 @ 18:03:32 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219095952
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:41 schreef Kaatje1 het volgende:
roeren, eventueel staafmixeren
Dacht even dat dit om de crush van vlindertje ging :+
pi_219095957
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
mja, ik heb toch stiekem liever een fitbit :@ heb nu deze garmin bijna een jaar, maar ik vind de hele interface niet intuitief/logisch. Ik hoop dat die van jou beter is *O*
Ik heb nu ruim 4 jaar een garmin (en bijna 2 jaar ook een garmin fietscomputer) en ben wel gewend aan de hele interface. Dat was een van de redenen dat ik nu toch besloten had om maar weer een garmin te kopen ipv een van de andere merken. Ik ben zo gewend aan de 5 knoppen om het horloge te bedienen _O-

Welk model garmin heb je?

Ik heb nu de Forerunner 165 gekocht.
pi_219096014
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat goed *O* op alles in je post *O*

Ik heb ruim 3.5 jaar een Garmin venu 2s nu en ben er heel blij mee, alleen de batterij heeft kuren. Als 'ie onder de 40% komt, gaat ie random zomaar ineens uit. Kan zijn bij 37%, bij 28%, maar op enig moment is het ineens klaar. En als je hem dan weer aan probeert te zetten is batterij ineens compleet leeg. Gelukkig duurt het, afhankelijk van hoeveel sport activiteiten ik start en of dat met/zonder gps is, een dag of 5-6 voor het op dat punt komt, dus dat is nog best goed te overzien qua opladen.
pi_219096079
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:

Wat goed *O* op alles in je post *O*

Ik heb ruim 3.5 jaar een Garmin venu 2s nu en ben er heel blij mee, alleen de batterij heeft kuren. Als 'ie onder de 40% komt, gaat ie random zomaar ineens uit. Kan zijn bij 37%, bij 28%, maar op enig moment is het ineens klaar. En als je hem dan weer aan probeert te zetten is batterij ineens compleet leeg. Gelukkig duurt het, afhankelijk van hoeveel sport activiteiten ik start en of dat met/zonder gps is, een dag of 5-6 voor het op dat punt komt, dus dat is nog best goed te overzien qua opladen.
Ik heb een venu 3s @Tele6 en die verbreekt meerdere keren per week de verbinding met de app. Moet ik alles opnieuw instellen en krijg ook weer een welkomsmail van Garmin :') Ik ben heel goed en snel geworden met de set up. Ik heb geen problemen met de batterij, maar ik laad het ding elke dag even op als ik ga douchen en zo. En ik doe geen ironman challenges waar je hem urenlang voor aan hebt :D
pi_219096098
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb een venu 3s @:Tele6 en die verbreekt meerdere keren per week de verbinding met de app. Moet ik alles opnieuw instellen en krijg ook weer een welkomsmail van Garmin :') Ik ben heel goed en snel geworden met de set up. Ik heb geen problemen met de batterij, maar ik laad het ding elke dag even op als ik ga douchen en zo. En ik doe geen ironman challenges waar je hem urenlang voor aan hebt :D
Maar dat is ook echt raar! Heb je de klantenservice geprobeerd? Want dit lijkt me echt een defect.
pi_219096118
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:32 schreef Tele6 het volgende:

Maar dat is ook echt raar! Heb je de klantenservice geprobeerd? Want dit lijkt me echt een defect.
Daar ben ik te lui voor. Gedoe :@
pi_219096119
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb een venu 3s @:Tele6 en die verbreekt meerdere keren per week de verbinding met de app. Moet ik alles opnieuw instellen en krijg ook weer een welkomsmail van Garmin :') Ik ben heel goed en snel geworden met de set up. Ik heb geen problemen met de batterij, maar ik laad het ding elke dag even op als ik ga douchen en zo. En ik doe geen ironman challenges waar je hem urenlang voor aan hebt :D
Oh dat is wel vet irritant zeg! Bij mij verbreekt ie heel soms ook verbinding, maar als ik dan bovenste knopje op het ding ingedrukt houden en dan op telefoontje met bluetooth symbool klik, dan gooit ie bluetooth uit, en dan weer aan zet, dan verbindt ie ineens wel weer. Wie weet werkt het bij jou ook, scheelt weer gedoe.

Oh ja ik laad tussendoor niet op, dat scheelt. Maargoed opzich is 5-6 dagen op de batterij kunnen doen na 3.5 jaar nog best acceptabel, t is vooral jammer dat het eerder dus 9-10 was en de batterij tot 40% gewoon op 'normale' snelheid leeg lijkt te lopen. Of de software klopt niet meer goed met de daadwerkelijke batterijstatus, dat kan natuurlijk ook nog.
pi_219096124
En ik ben inmiddels binnen 5 minuten klaar met de set up :+
pi_219096131
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:36 schreef vlindertje89 het volgende:

Oh dat is wel vet irritant zeg! Bij mij verbreekt ie heel soms ook verbinding, maar als ik dan bovenste knopje op het ding ingedrukt houden en dan op telefoontje met bluetooth symbool klik, dan gooit ie bluetooth uit, en dan weer aan zet, dan verbindt ie ineens wel weer. Wie weet werkt het bij jou ook, scheelt weer gedoe.

Dat werkt niet :{
pi_219096147
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het is vooral heel lastig. Tenniselleboog kan wel een jaar duren, maar dát is echt al heel erg verbeterd.
Ik maak me meer zorgen over die trigger duim. Huisarts zei dat ik een handfysiotherapeut of spalk moest proberen. Fysiotherapeut die ik sprak zei dat het beiden geen meewaarde heeft. Blijkbaart herstelt 15% spontaan, als in geen injectie of chirurgie nodig :')
Heeft/had @Lucky_Strike ook geen triggerduim? Hopelijk hoor jij bij die 15% en evt desnoods een injectie maar geen operatie.
Tenniselleboog is inderdaad heel kut maar gaat over (hier nu voor de verandering een golfarm)
pi_219096163
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat werkt niet :{
Jammer. En stom zeg, zeker een defect. Garmin klantenservice kun je gewoon mailen trouwens ;) maar snap ook wel dat je daar geen zin in hebt. Ze reageren wel snel is mijn ervaring. Toevallig recent gekeken of ze nog iets voor me wilden betekenen met de batterij, maar te lang uit garantie al om echt goede deal te krijgen - ¤50 korting op een nieuwe venu 3s, dan laad ik wel nog een tijdje elke 5-6 dagen op :D
pi_219096167
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:37 schreef Blues het volgende:

[..]
We zwaaien!👋
Is wel een forse afstand hoor. Zit bijna 250 km tussen :D
pi_219096180
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Echt?
Mijn Fitbit ging voor de 365miljoenste keer kapot en toen heb ik uit gif een Garmin gekocht.
Kostte me wel een week of 2 om te wennen aan zó anders maar inmiddels ben ik helemaal blij. Enige irritante is dat de Garmin steeds denkt dat ik verrek van de stress als ik vergeet m te vertellen dat ik sport.

Los van dat O+ O+ voor nieuwe gadgets.
  Moderator vrijdag 24 oktober 2025 @ 18:47:27 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219096184
Oh wat betreft gekke verbindingen en zo. Gisteren per toeval uitgevonden dat de navigatie kuren in de auto van m'n pa en ma mogelijk wordt veroorzaakt door de telefoon van m'n pa / het koppelen hier mee.

Dan deed de navigatie het enige tijd (paar dagen tot twee weken) niet/dacht de auto dat je compleet ergens anders was. Ook Google Maps via telefoon op het scherm van de auto wou dan ook niet. Paar keer mee terug geweest bij de BMW dealer, die hadden ook geen idee. Zijn er (onder garantie) wel enige tijd mee bezig geweest. Ik was gisteren even met m'n ma weg en toen deed de navigatie ineens normaal, toen kreeg ie een eureka moment en keek online de telefoon een rol kon spelen. Blijkbaar wel dus.

Je zou ook maar bij een dealer werken en enkel maar met dit soort geneuzel en updates bezig zijn. Het boeit me echt 0,0. Met een sleutel kan ik starten, eventueel kan ik navigatie gebruiken. Onafhankelijk van apps, koppelingen en updates. Stiekem vind ik een oranje/rood verlichte klok ook wel wat hebben ipv metertjes met allerlei kleuren die op een scherm worden geprojecteerd.
pi_219096199
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:04 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb nu ruim 4 jaar een garmin (en bijna 2 jaar ook een garmin fietscomputer) en ben wel gewend aan de hele interface. Dat was een van de redenen dat ik nu toch besloten had om maar weer een garmin te kopen ipv een van de andere merken. Ik ben zo gewend aan de 5 knoppen om het horloge te bedienen _O-

Welk model garmin heb je?

Ik heb nu de Forerunner 165 gekocht.
5?
Mijn Garmin heeft er maar 2 :'(
pi_219096203
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:46 schreef Vanyel het volgende:

Echt?
Mijn Fitbit ging voor de 365miljoenste keer kapot en toen heb ik uit gif een Garmin gekocht.
Kostte me wel een week of 2 om te wennen aan zó anders maar inmiddels ben ik helemaal blij. Enige irritante is dat de Garmin steeds denkt dat ik verrek van de stress als ik vergeet m te vertellen dat ik sport.

Los van dat O+ O+ voor nieuwe gadgets.
Ik heb echt jarenlang gratis fitbits gehad omdat ze allemaal zo stom kapot gingen of werden terug geroepen :') Kreeg van mijn laatste fitbit het hele aankoopbedrag terug omdat die mijn pols had verbrand (!) en daarvan heb ik dus die garmin uiteindelijk gekocht. Dus ja, fitbit gaat snel stuk. Maar qua interface en mogelijkheden vond ik fitbit absoluut fijner.

Mijn Garmin vindt ook steeds dat ik gestresst ben en geeft me om 4 uur 's nachts berichtjes dat ik heus nu naar bed moet. Het ding snapt ook niet dat overdag slapen een ding is (ook al heb je de slaaptijden netjes aangepast in de app).
pi_219096206
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:50 schreef Vanyel het volgende:

5?
Die van mij 3 *O*
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 18:53:25 #155
63722 z80
I fink you freaky
pi_219096213
Gefeliciteerd Barrel.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_219096217
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Heeft/had @:lucky_strike ook geen triggerduim? Hopelijk hoor jij bij die 15% en evt desnoods een injectie maar geen operatie.
Tenniselleboog is inderdaad heel kut maar gaat over (hier nu voor de verandering een golfarm)
Oh ik had ook eerst een tennisarm aan de ene kant en een golfarm aan de andere erachteraan.

Net of ik allerlei sporten doe O+

Fysio zette trouwens een aantal weken een drilboor op die tennisarm en toen ging het stukken beter.

Edit: shockwave
pi_219096228
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Die van mij 3 *O*
Bij elk nieuwer model er eentje bij? :D
Ik heb er ook maar 2
pi_219096232
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Oh ik had ook eerst een tennisarm aan de ene kant en een golfarm aan de andere erachteraan.

Net of ik allerlei sporten doe O+

Fysio zette trouwens een aantal weken een drilboor op die tennisarm en toen ging het stukken beter.

Edit: shockwave
Oh, ik kreeg alleen maar oefeningen + zo'n bandje voor om je onderarm. Ik wil ook een drillboorbehandeling :o
pi_219096238
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Die van mij 3 *O*
Maarrrr de mijne zegt niet dat ik naar bed moet (dat heb ik uitgezet) en accepteert braaf dat ik dutjes doe overdag.
Ik vind vooral de batterij zo'n verademing na de Fitbit die elke dag/ om de dag moest. Deze haalt makkelijk 8 dagen.
pi_219096246
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:56 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Bij elk nieuwer model er eentje bij? :D
Ik heb er ook maar 2
Ik heb een Vivoactive 6. Dies best recent met zijn 2
pi_219096250
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh, ik kreeg alleen maar oefeningen + zo'n bandje voor om je onderarm. Ik wil ook een drillboorbehandeling :o
Wel PIJN!

Maar ook heel snel beter, terwijl ik er al een jaar mee liep omdat ik dacht dat het iets anders was :@
pi_219096253
Kwartet!
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 19:02:34 #163
63722 z80
I fink you freaky
pi_219096259
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Bewegingsoefeningen? Of ook met gewicht om wat meer spierkracht te ontwikkelen?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_219096262
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 19:02 schreef z80 het volgende:

Bewegingsoefeningen? Of ook met gewicht om wat meer spierkracht te ontwikkelen?
Ook met gewichtjes
pi_219096317
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
5?
Ja de Forerunners hebben er 5, drie links en twee rechts. Want anders kan je 'm niet bedienen terwijl je in de regen aan het rennen bent ;) de touchscreen is in principe nergens voor nodig.

De knoppen links heten "Light" "Up" en "Down". Rechts heb je "Start/Stop" en "Back". Als je ze lang indrukt krijg je weer andere dingen dan wanneer je kort indrukt.
pi_219096342
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 19:12 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja de Forerunners hebben er 5, drie links en twee rechts. Want anders kan je 'm niet bedienen terwijl je in de regen aan het rennen bent ;) de touchscreen is in principe nergens voor nodig.

De knoppen links heten "Light" "Up" en "Down". Rechts heb je "Start/Stop" en "Back". Als je ze lang indrukt krijg je weer andere dingen dan wanneer je kort indrukt.
Ik ren niet
Een Forerunner leek me mij niet op het lijf geschreven.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 19:17:58 #167
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_219096349
Sinds de zomer heb ik een Garmin Fenix 8, ook met 5 knoppen.
Ik heb 'm voornamelijk aangeschaft vanwege de duikcomputer die er in zit en ook omdat mijn Samsung Watch kuren begon te vertonen.
Ik moet nog steeds erg wennen aan de Garmin, die meer functies heeft dan de Samsung, maar veel minder gebruikersvriendelijk is. Te veel knopjes en opties…
pi_219096380
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 19:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb een Vivoactive 6. Dies best recent met zijn 2
Oh, ja die is idd heel recent nog. Hoe bevalt die? Ik vind de 3s best duur, dus als ik op gegeven moment nieuwe wil, wil ik ook alternatieven bekijken. En ik hoef dingen als een ecg functie ook helemaal niet, voor zelfbescherming (tegen overmatig bodychecken) zelfs beter van niet. Maar hartslag, Body Battery (die idd ook dutjes ziet als herstel), stappen, activiteiten wel fijn.
pi_219096386
Dat je de hele keuken overhoop haalt want de fijne overschaal is verdwenen. Dan maar een ander gepakt, oven open en …. o|O
pi_219096424
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 07:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dan was ze verdomd snel afgevallen ook :D
Ja, maar het had op het randje gekund; vorig jaar om deze tijd zakte ze onder de 50kg. Dat ging weer omhoog en toen ze die weg eenmaal had gevonden, hadden we andere dingen om ons druk over te maken.

Hoe dan ook: 54kg is meer dan prima. Keurige bloedwaarden is ook meer dan prima op die leeftijd. Ze piept en kraakt, maar dat zit vooral in haar bewegingsapparaat. Nou ja, en ze heeft een stevig herseninfarct gehad. Los daarvan mankeert ze helemaal niets. Ik blijf dat bijzonder vinden en sus mezelf met het idee dat in alles op haar lijk, dus dat dat goede berichten zijn :P
pi_219096438
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ook. En als de dood om weer dingen te gaan overbelasten. Dat is nog steeds niet over en ik hoef maar iets kleins te doen en ik heb weer dagen last. Ik twijfel steeds wat nou de beste route voor me is.
Samen met mij op bejaarden-gym O+
pi_219096474
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 16:35 schreef Vanyel het volgende:
pi_219096548
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 19:23 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oh, ja die is idd heel recent nog. Hoe bevalt die? Ik vind de 3s best duur, dus als ik op gegeven moment nieuwe wil, wil ik ook alternatieven bekijken. En ik hoef dingen als een ecg functie ook helemaal niet, voor zelfbescherming (tegen overmatig bodychecken) zelfs beter van niet. Maar hartslag, Body Battery (die idd ook dutjes ziet als herstel), stappen, activiteiten wel fijn.
Ja goed. Top batterij, alles werkt, hoop wennen als je Fitbit gewend bent.
pi_219096613
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 19:35 schreef Queller het volgende:

[..]
Geschokt? Dat ik geen ongepaste relatie heb met mijn trainer van minimaal 20 jaar jonger?
pi_219096812
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 19:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ren niet
Een Forerunner leek me mij niet op het lijf geschreven.
Nee dan is het nogal overkill :D

Voor mij is het een prima horloge, geen tienduizend smartwatch opties maar wel alle sportactiviteiten die ik zou willen.
pi_219096878
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat je de hele keuken overhoop haalt want de fijne overschaal is verdwenen. Dan maar een ander gepakt, oven open en …. o|O
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219096939
Ik wil eigenlijk ook iets anders dan fitbit, want steeds kapot, maar wil ook klein en ben bang dat ik aan iets anders niet kan wennen.
pi_219097056
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 19:45 schreef Vanyel het volgende:
Geschokt? Dat ik geen ongepaste relatie heb met mijn trainer van minimaal 20 jaar jonger?
Dat je er überhaupt aan denkt :{w
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:38:07 #179
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_219097255
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee dan is het nogal overkill :D

Voor mij is het een prima horloge, geen tienduizend smartwatch opties maar wel alle sportactiviteiten die ik zou willen.
Daar heb ik een Polar voor. Enige wat het ding doet is registratie van sportactiviteiten.
pi_219097855
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:25 schreef Queller het volgende:

[..]
Ik leefde me in voor de vlinder!
pi_219097873
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:25 schreef Queller het volgende:

[..]
Ja, nee, deze blame neem ik op me :D die is niet voor @Vanyel
Edit: ja, wat zij zegt dus
pi_219097909
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik leefde me in voor de vlinder!
De opofferingsgezindheid O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, nee, deze blame neem ik op me :D die is niet voor @:Vanyel
Edit: ja, wat zij zegt dus
:'( Jullie doen gewoon een een-tweetje :{w

Waarbij overigens wel gezegd moet worden dat sporten olv een lekker snackje het leven een stuk leuker maakt. Het sportende leven that is.
pi_219097944
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:35 schreef Queller het volgende:

[..]
De opofferingsgezindheid O+
[..]
:'( Jullie doen gewoon een een-tweetje :{w

Waarbij overigens wel gezegd moet worden dat sporten olv een lekker snackje het leven een stuk leuker maakt. Het sportende leven that is.
Dat het überhaupt in je opkomt! :o

Maar
Is ook wel leuk dat ie niet hoeft te vertellen welke spieren je moet gebruiken met een oefening. Alles bolt buitengewoon illustratief op als ie het voordoet.
pi_219098006
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:38 schreef Vanyel het volgende:
Dat het überhaupt in je opkomt! :o
*G*

quote:
Maar
Is ook wel leuk dat ie niet hoeft te vertellen welke spieren je moet gebruiken met een oefening. Alles bolt buitengewoon illustratief op als ie het voordoet.
_O-

Hoe laat is die les? O-)
pi_219098068
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 14:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe gaat het? Nog sloerig?
Valt reuze mee.
Boodschappen als broodjes en beleg gehaald. De technische hub is in stelling gebracht voor alle phones, pads en MacBooks.
In een kroeg geborreld en elders gegeten.
Straks eens spelletje en morgen fietsen ophalen.
Tot zover.
pi_219098123
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 19:32 schreef Queller het volgende:

[..]
Samen met mij op bejaarden-gym O+
Ja gezellig :Y

@Kaatje1, ik heb geen triggerduim. Er was wel verdenking van triggervingers maar dat bleek niet te kloppen.

Ik heb wel een Voltron-duim. Voltron is de heftigste achtbaan in Europapark en die gaat een aantal keer flink in de remmen. Als je op dat moment hard knijpt van spanning én je hebt overbelaste handen en polsen, is dat niet de beste combinatie.
Spoilers!
pi_219098267
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:49 schreef AnneX het volgende:

[..]
Valt reuze mee.
Boodschappen als broodjes en beleg gehaald. De technische hub is in stelling gebracht voor alle phones, pads en MacBooks.
Tot zover.
Gelukkig, nu lekker genieten van vakantie (helm bij je?)
pi_219098316
Dat was Kunst.Met veel beeldend toneel, Margriet vd Linden met een goeie voordracht over anders zijn en herkenning.
Lucas de Man is echt O+
Wel mooie teksten en ENORME in your face foto's van EO.
_O_

SPOILER
pi_219098334
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:49 schreef AnneX het volgende:

[..]
Valt reuze mee.
Tot zover.
Veel plezier *O*
pi_219098336
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
pi_219098343
@Isabeau :W O+ en meh voor al die klachten :*
pi_219098346
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gelukkig, nu lekker genieten van vakantie (helm bij je?)
Tien x aan gedacht. Zijn wij onderweg: o|O
pi_219098378
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 22:25 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tien x aan gedacht. Zijn wij onderweg: o|O
Alweer _O-
Spoilers!
pi_219098393
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Alweer _O-
Ja. Stom hé? Moi.
pi_219098559
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:44 schreef Queller het volgende:

[..]
*G*
[..]
_O-

Hoe laat is die les? O-)
PERSONAL training doe ik met mijn spierbundel. Die les is voor mij alleen }:|
Boek je eigen als je spieren wil gluren
pi_219098599
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 22:29 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja. Stom hé? Moi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')