abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:24:34 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_219095287
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oi! :o Vertel hier eens even wat meer over :P Hoe ging dat precies in zijn werk en zo? :D
Ga ik doen.. chef is nu eerst zn tanden aan het testen O+ :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_219095304
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 15:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja is niks mis mee :D
Hij's nog leuk ook
Is 'ie 30+? En vrijgezel?
Asking for a friend, uiteraard :P
pi_219095322
Barreltje *O* *O* Wat een leuk nieuws!

Bijlezen is zo nu en dan best wel nuttig dus :7 Het was alweer even geleden dat ik had gelezen en er is best veel gepraat in de cul slowchat. Leuke en minder leuke dingen, as usual natuurlijk. Ik begon met te lezen over de podcast Op zoek naar Marlotte. Dus vervolgens was ik daar helemaal in gedoken :') (en ik wilde nog aan de conversatie hier toevoegen dat werkelijk waar èlk krantenbericht of artikel in een tijdschrift oid waar ik inside informatie over had domweg niet klopte. Eén voorpagina stukje in de Telegraaf was zelfs domweg fictie vergeleken met de werkelijke gang van zaken. Het is vast niet zo dat dit toevallig alleen bij dingen was waar ik meer van wist, dit is neem ik aan standaard. Pas op met voor zoete koek slikken van wat je leest.)

Medische kwaaltjes is hier ook een populair onderwerp en ik val geloof ik uit elkaar. Ik heb inmiddels een trigger duim links, een tenniselleboog rechts, een soms beklemde nervus radialis rechts (tintelingen vingers, handrug) (gaat weg als ik mijn hoofd naar links buig :') ), pijn in mijn lies bij hardlopen, pijn linkerheup bij langdurige belasting. En dat zijn alleen nog maar de bewegingsapparaat problemen :D Er is nog meer aan de binnenkant mis *O* Ik word geloof ik oud.

En is het normaal als je nu al een kerstboom hebt? Er liggen allemaal sparrennaalden in ons trappenhuis die ophouden bij de voordeur van onze buren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_219095331
Ik zie dat mijn icoontje nog immer in kerststijl is. Scheelt veranderen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_219095357
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 16:26 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Is 'ie 30+? En vrijgezel?
Asking for a friend, uiteraard :P
Ik weet het niet eens. Maar ik denk dat ie wat jong voor je is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219095364
Niet dat ik daar in dit specifieke geval kennis van heb :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:47:40 #107
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219095492
Ik heb draadjesvlees geslowcooked in tomatensaus , met gedroogde knoflookflakes erin.

Nu wil ik er pastasaus mee maken (na het verwijderen van het vlees).

Zouden jullie het zeven om de knoflook eruit te vissen, of het gewoon even grondig roeren met wat verse tomaat erbij?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219095560
Gefeliciteerd Barrel *O*

Hier vandaag weer netjes 30 min op m'n moovv gewandeld vanochtend, daarna weer eens in de infraroodsauna en afgesloten met een heerlijke douche want wat is de nieuwe douche fijn. Goed begin van de dag, moet ik vaker doen :Y

En onze vakantie geboekt naar Engeland en Wales eind mei begin juni. Met de ferry Rotterdam - Hull, eigen auto mee. Op kort familiebezoek 1 nachtje en dan door naar Wales voor een weekje narrowboating
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weer terug naar de familie en ik de zaterdag naar een concert :7 en de maandag weer terug naar Rotterdam vanuit Hull.
pi_219095594
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 16:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik weet het niet eens. Maar ik denk dat ie wat jong voor je is.

SPOILER
Ik vermoed het aan zn foto ook. Nou heb ik niet per se problemen met jonger, maar iemand die mn tienermoederkind had kunnen zijn gaat me wel net wat ver ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 16:35 schreef Vanyel het volgende:
Niet dat ik daar in dit specifieke geval kennis van heb :D
:D _O-

Klinkt als een fijne dag en een leuke vakantie om naar uit te kijken @Memento-Mori!
pi_219095607
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:01 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik vermoed het aan zn foto ook. Nou heb ik niet per se problemen met jonger, maar iemand die mn tienermoederkind had kunnen zijn gaat me wel net wat ver ;)
:D
Had je er denk ik wel heel vroeg bij moeten zijn hoor. Hij is geen 18 :D
pi_219095608
Wát een gek bootje
pi_219095616
@Isabeau *O* hoi O+
Wat een kwaaltjes! Irritant zeg. Hoe gaat het met je opleiding? Doe je die nog?
pi_219095623
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:D
Had je er denk ik wel heel vroeg bij moeten zijn hoor. Hij is geen 18 :D
Nou ja, als ie 20 is dan had ik op mn bijna 16e van m kunnen bevallen in (almost) 16 and pregnant :P
pi_219095625
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 15:07 schreef borisz het volgende:
Barrel! Gefeliciteerd O+

Erwin Olaf _O_. Bindende bezoektip. Mooie tentoonstelling.

O+
Wij vanaaf naar Olaf in theater, schouwburg Hlem *O*
pi_219095641
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:03 schreef Vanyel het volgende:
Wát een gek bootje
Het aquaduct is nog gekker :D
pi_219095676
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:06 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Nou ja, als ie 20 is dan had ik op mn bijna 16e van m kunnen bevallen in (almost) 16 and pregnant :P
Hij is vast geen 20.
Ik zal t hem maandag vragen *)
pi_219095681
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:07 schreef Blues het volgende:

[..]
O+
Wij vanaaf naar Olaf in theater, schouwburg Hlem *O*
:o
Ik ga ook naar iets vanavond
Zó dichtbij :+
pi_219095685
Wij zijn geland.
Onderweg werd gewaarschuwd: “ we komen nu in een zeegang. En raden aan op uw plaatsen te gaan zitten.”
Niemand doet dat. Natuurlijk.
Toen was ik wel een beetje wee.
Vgl. stijgen en dalen vliegtuig.

Hé Isa meldt. w/
En ik ook dat ik na die ene keer een paar weken terug de flow van sportschool weer kwijt was.
Na dit weekendje weer eens opstarten!
  Moderator vrijdag 24 oktober 2025 @ 17:21:00 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219095688
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Barreltje *O* *O* Wat een leuk nieuws!

Bijlezen is zo nu en dan best wel nuttig dus :7 Het was alweer even geleden dat ik had gelezen en er is best veel gepraat in de cul slowchat. Leuke en minder leuke dingen, as usual natuurlijk. Ik begon met te lezen over de podcast Op zoek naar Marlotte. Dus vervolgens was ik daar helemaal in gedoken :') (en ik wilde nog aan de conversatie hier toevoegen dat werkelijk waar èlk krantenbericht of artikel in een tijdschrift oid waar ik inside informatie over had domweg niet klopte. Eén voorpagina stukje in de Telegraaf was zelfs domweg fictie vergeleken met de werkelijke gang van zaken. Het is vast niet zo dat dit toevallig alleen bij dingen was waar ik meer van wist, dit is neem ik aan standaard. Pas op met voor zoete koek slikken van wat je leest.)

Medische kwaaltjes is hier ook een populair onderwerp en ik val geloof ik uit elkaar. Ik heb inmiddels een trigger duim links, een tenniselleboog rechts, een soms beklemde nervus radialis rechts (tintelingen vingers, handrug) (gaat weg als ik mijn hoofd naar links buig :') ), pijn in mijn lies bij hardlopen, pijn linkerheup bij langdurige belasting. En dat zijn alleen nog maar de bewegingsapparaat problemen :D Er is nog meer aan de binnenkant mis *O* Ik word geloof ik oud.

En is het normaal als je nu al een kerstboom hebt? Er liggen allemaal sparrennaalden in ons trappenhuis die ophouden bij de voordeur van onze buren.
Tenzij een kunstboom op zolder is het vreemd nu al een in huis te hebben ja. Pas als Sinterklaas weer uit het land is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219095718
Oh en kitten nieuws, hij heeft 'n wondje in z'n nek van onderhuidse antibiotica, krabt en likt hij steeds open dus nu heeft ie 'n truitje van me gekregen van 'n dikke legging :') hopelijk heelt't snel en kan die weer uit

SPOILER
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 17:28:21 #121
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219095727
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
Het aquaduct is nog gekker :D[ afbeelding ]
Oh daar ben ik ook geweest :D kun je ook overheen lopen. En vanaf lazeren want een railing of zo :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219095731
Het is wel echt heel schattig zo @Memento-Mori O+
pi_219095752
Kitten in trui O+

@Isabeau fijn dat je langskomt O+
Balen van alle kwalen!
pi_219095770
Vanavond ga ik m'n nieuwe Garmin horloge in gebruik nemen. Zin in O+
pi_219095777
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:05 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Isabeau *O* hoi O+
Wat een kwaaltjes! Irritant zeg. Hoe gaat het met je opleiding? Doe je die nog?
Ben nog bezig *O* 2e jaar bijna afgerond. Het is vooral heel erg leuk. En behulpzaam, want inmiddels gewoon al een hele tijd een gezond gewicht :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')