Ga ik doen.. chef is nu eerst zn tanden aan het testenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oi!Vertel hier eens even wat meer over
Hoe ging dat precies in zijn werk en zo?
Is 'ie 30+? En vrijgezel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja is niks mis mee![]()
Hij's nog leuk ook
Ik weet het niet eens. Maar ik denk dat ie wat jong voor je is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:26 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Is 'ie 30+? En vrijgezel?
Asking for a friend, uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan weer terug naar de familie en ik de zaterdag naar een concerten de maandag weer terug naar Rotterdam vanuit Hull.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens. Maar ik denk dat ie wat jong voor je is.Ik vermoed het aan zn foto ook. Nou heb ik niet per se problemen met jonger, maar iemand die mn tienermoederkind had kunnen zijn gaat me wel net wat verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:35 schreef Vanyel het volgende:
Niet dat ik daar in dit specifieke geval kennis van heb![]()
![]()
Klinkt als een fijne dag en een leuke vakantie om naar uit te kijken @Memento-Mori!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik vermoed het aan zn foto ook. Nou heb ik niet per se problemen met jonger, maar iemand die mn tienermoederkind had kunnen zijn gaat me wel net wat ver
Nou ja, als ie 20 is dan had ik op mn bijna 16e van m kunnen bevallen in (almost) 16 and pregnantquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Had je er denk ik wel heel vroeg bij moeten zijn hoor. Hij is geen 18
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:07 schreef borisz het volgende:
Barrel! Gefeliciteerd
Erwin Olaf. Bindende bezoektip. Mooie tentoonstelling.
Hij is vast geen 20.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nou ja, als ie 20 is dan had ik op mn bijna 16e van m kunnen bevallen in (almost) 16 and pregnant
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:07 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Wij vanaaf naar Olaf in theater, schouwburg Hlem
Tenzij een kunstboom op zolder is het vreemd nu al een in huis te hebben ja. Pas als Sinterklaas weer uit het land is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Barreltje![]()
Wat een leuk nieuws!
Bijlezen is zo nu en dan best wel nuttig dusHet was alweer even geleden dat ik had gelezen en er is best veel gepraat in de cul slowchat. Leuke en minder leuke dingen, as usual natuurlijk. Ik begon met te lezen over de podcast Op zoek naar Marlotte. Dus vervolgens was ik daar helemaal in gedoken
(en ik wilde nog aan de conversatie hier toevoegen dat werkelijk waar èlk krantenbericht of artikel in een tijdschrift oid waar ik inside informatie over had domweg niet klopte. Eén voorpagina stukje in de Telegraaf was zelfs domweg fictie vergeleken met de werkelijke gang van zaken. Het is vast niet zo dat dit toevallig alleen bij dingen was waar ik meer van wist, dit is neem ik aan standaard. Pas op met voor zoete koek slikken van wat je leest.)
Medische kwaaltjes is hier ook een populair onderwerp en ik val geloof ik uit elkaar. Ik heb inmiddels een trigger duim links, een tenniselleboog rechts, een soms beklemde nervus radialis rechts (tintelingen vingers, handrug) (gaat weg als ik mijn hoofd naar links buig), pijn in mijn lies bij hardlopen, pijn linkerheup bij langdurige belasting. En dat zijn alleen nog maar de bewegingsapparaat problemen
Er is nog meer aan de binnenkant mis
Ik word geloof ik oud.
En is het normaal als je nu al een kerstboom hebt? Er liggen allemaal sparrennaalden in ons trappenhuis die ophouden bij de voordeur van onze buren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh daar ben ik ook geweestquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Het aquaduct is nog gekker[ afbeelding ]
Ben nog bezigquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:05 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Isabeauhoi
![]()
Wat een kwaaltjes! Irritant zeg. Hoe gaat het met je opleiding? Doe je die nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |