5?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb nu ruim 4 jaar een garmin (en bijna 2 jaar ook een garmin fietscomputer) en ben wel gewend aan de hele interface. Dat was een van de redenen dat ik nu toch besloten had om maar weer een garmin te kopen ipv een van de andere merken. Ik ben zo gewend aan de 5 knoppen om het horloge te bedienen
Welk model garmin heb je?
Ik heb nu de Forerunner 165 gekocht.
Ik heb echt jarenlang gratis fitbits gehad omdat ze allemaal zo stom kapot gingen of werden terug geroepenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:46 schreef Vanyel het volgende:
Echt?
Mijn Fitbit ging voor de 365miljoenste keer kapot en toen heb ik uit gif een Garmin gekocht.
Kostte me wel een week of 2 om te wennen aan zó anders maar inmiddels ben ik helemaal blij. Enige irritante is dat de Garmin steeds denkt dat ik verrek van de stress als ik vergeet m te vertellen dat ik sport.
Los van dat![]()
voor nieuwe gadgets.
Die van mij 3quote:
Oh ik had ook eerst een tennisarm aan de ene kant en een golfarm aan de andere erachteraan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heeft/had @:lucky_strike ook geen triggerduim? Hopelijk hoor jij bij die 15% en evt desnoods een injectie maar geen operatie.
Tenniselleboog is inderdaad heel kut maar gaat over (hier nu voor de verandering een golfarm)
Oh, ik kreeg alleen maar oefeningen + zo'n bandje voor om je onderarm. Ik wil ook een drillboorbehandelingquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh ik had ook eerst een tennisarm aan de ene kant en een golfarm aan de andere erachteraan.
Net of ik allerlei sporten doe
Fysio zette trouwens een aantal weken een drilboor op die tennisarm en toen ging het stukken beter.
Edit: shockwave
Maarrrr de mijne zegt niet dat ik naar bed moet (dat heb ik uitgezet) en accepteert braaf dat ik dutjes doe overdag.quote:
Ik heb een Vivoactive 6. Dies best recent met zijn 2quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:56 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Bij elk nieuwer model er eentje bij?![]()
Ik heb er ook maar 2
Wel PIJN!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg alleen maar oefeningen + zo'n bandje voor om je onderarm. Ik wil ook een drillboorbehandeling
Bewegingsoefeningen? Of ook met gewicht om wat meer spierkracht te ontwikkelen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg alleen maar oefeningen + zo'n bandje voor om je onderarm. Ik wil ook een drillboorbehandeling
Ook met gewichtjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:02 schreef z80 het volgende:
Bewegingsoefeningen? Of ook met gewicht om wat meer spierkracht te ontwikkelen?
Ja de Forerunners hebben er 5, drie links en twee rechts. Want anders kan je 'm niet bedienen terwijl je in de regen aan het rennen bentquote:
Ik ren nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja de Forerunners hebben er 5, drie links en twee rechts. Want anders kan je 'm niet bedienen terwijl je in de regen aan het rennen bentde touchscreen is in principe nergens voor nodig.
De knoppen links heten "Light" "Up" en "Down". Rechts heb je "Start/Stop" en "Back". Als je ze lang indrukt krijg je weer andere dingen dan wanneer je kort indrukt.
Oh, ja die is idd heel recent nog. Hoe bevalt die? Ik vind de 3s best duur, dus als ik op gegeven moment nieuwe wil, wil ik ook alternatieven bekijken. En ik hoef dingen als een ecg functie ook helemaal niet, voor zelfbescherming (tegen overmatig bodychecken) zelfs beter van niet. Maar hartslag, Body Battery (die idd ook dutjes ziet als herstel), stappen, activiteiten wel fijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb een Vivoactive 6. Dies best recent met zijn 2
Ja, maar het had op het randje gekund; vorig jaar om deze tijd zakte ze onder de 50kg. Dat ging weer omhoog en toen ze die weg eenmaal had gevonden, hadden we andere dingen om ons druk over te maken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 07:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan was ze verdomd snel afgevallen ook
Samen met mij op bejaarden-gymquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook. En als de dood om weer dingen te gaan overbelasten. Dat is nog steeds niet over en ik hoef maar iets kleins te doen en ik heb weer dagen last. Ik twijfel steeds wat nou de beste route voor me is.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:35 schreef Vanyel het volgende:
Niet dat ik daar in dit specifieke geval kennis van heb
Ja goed. Top batterij, alles werkt, hoop wennen als je Fitbit gewend bent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:23 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, ja die is idd heel recent nog. Hoe bevalt die? Ik vind de 3s best duur, dus als ik op gegeven moment nieuwe wil, wil ik ook alternatieven bekijken. En ik hoef dingen als een ecg functie ook helemaal niet, voor zelfbescherming (tegen overmatig bodychecken) zelfs beter van niet. Maar hartslag, Body Battery (die idd ook dutjes ziet als herstel), stappen, activiteiten wel fijn.
Geschokt? Dat ik geen ongepaste relatie heb met mijn trainer van minimaal 20 jaar jonger?quote:
Nee dan is het nogal overkillquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ren niet
Een Forerunner leek me mij niet op het lijf geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |