abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219095782
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:21 schreef derLudolf het volgende:

Tenzij een kunstboom op zolder is het vreemd nu al een in huis te hebben ja. Pas als Sinterklaas weer uit het land is.
Een vriendin opperde dat het misschien een erg late opruimactie was _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_219095783
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ben nog bezig *O* 2e jaar bijna afgerond. Het is vooral heel erg leuk. En behulpzaam, want inmiddels gewoon al een hele tijd een gezond gewicht :')
Wat voor opleiding deed je ook alweer? :@
pi_219095788
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o
Ik ga ook naar iets vanavond
Zó dichtbij :+
We zwaaien!👋
pi_219095790
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en kitten nieuws, hij heeft 'n wondje in z'n nek van onderhuidse antibiotica, krabt en likt hij steeds open dus nu heeft ie 'n truitje van me gekregen van 'n dikke legging :') hopelijk heelt't snel en kan die weer uit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg wat ontzettend schattig zo O+
Wij hadden vroeger thuis ook zo'n grijs-witte poes O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_219095800
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:34 schreef Tele6 het volgende:
Vanavond ga ik m'n nieuwe Garmin horloge in gebruik nemen. Zin in O+
mja, ik heb toch stiekem liever een fitbit :@ heb nu deze garmin bijna een jaar, maar ik vind de hele interface niet intuitief/logisch. Ik hoop dat die van jou beter is *O*
pi_219095809
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:36 schreef Tele6 het volgende:

Wat voor opleiding deed je ook alweer? :@
Heb je een DM gestuurd.
pi_219095818
He hoi @Isabeau *O* dat zijn best wat kwaaltjes -O-

Gaaf een vakantie in een narrowboat, was helemaal weg van die dingen tijdens mijn vakantie in de UK maar geloof niet dat je mij daar aan het roer moet hebben. En kitten ❤️

@ fietsie, roeren, eventueel staafmixeren
We have far more in common than that which devides us..
pi_219095821
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Heb je een DM gestuurd.
Ik ben ook wel benieuwd :+
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 17:42:09 #134
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219095823
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh daar ben ik ook geweest :D kun je ook overheen lopen. En vanaf lazeren want een railing of zo :N
Oh er is wel een railing. Alleen aan de kant van het voetpad.

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 17:42:12 #135
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219095824
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Een vriendin opperde dat het misschien een erg late opruimactie was _O-
Mijn oprit lag ook helemaal onder het kerstgroen vanmorgen vanwege een opruimoptie; maar in de hal van een woning denk ik toch eerder aan een vroege boom....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219095829
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:41 schreef Kaatje1 het volgende:
He hoi @:isabeau *O* dat zijn best wat kwaaltjes -O-

Gaaf een vakantie in een narrowboat, was helemaal weg van die dingen tijdens mijn vakantie in de UK maar geloof niet dat je mij daar aan het roer moet hebben. En kitten ❤️

@ fietsie, roeren, eventueel staafmixeren
Het is vooral heel lastig. Tenniselleboog kan wel een jaar duren, maar dát is echt al heel erg verbeterd.
Ik maak me meer zorgen over die trigger duim. Huisarts zei dat ik een handfysiotherapeut of spalk moest proberen. Fysiotherapeut die ik sprak zei dat het beiden geen meewaarde heeft. Blijkbaart herstelt 15% spontaan, als in geen injectie of chirurgie nodig :')
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 18:00:40 #137
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_219095932
Mag ik even kwijt dat bloemkoolrijst KUTSPUL is? :?

Okee ik weet ook niet wat ik anders verwacht had. Maar dit hoeft niet meer gekocht te worden.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 24 oktober 2025 @ 18:03:32 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219095952
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:41 schreef Kaatje1 het volgende:
roeren, eventueel staafmixeren
Dacht even dat dit om de crush van vlindertje ging :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219095957
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
mja, ik heb toch stiekem liever een fitbit :@ heb nu deze garmin bijna een jaar, maar ik vind de hele interface niet intuitief/logisch. Ik hoop dat die van jou beter is *O*
Ik heb nu ruim 4 jaar een garmin (en bijna 2 jaar ook een garmin fietscomputer) en ben wel gewend aan de hele interface. Dat was een van de redenen dat ik nu toch besloten had om maar weer een garmin te kopen ipv een van de andere merken. Ik ben zo gewend aan de 5 knoppen om het horloge te bedienen _O-

Welk model garmin heb je?

Ik heb nu de Forerunner 165 gekocht.
pi_219096014
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ben nog bezig *O* 2e jaar bijna afgerond. Het is vooral heel erg leuk. En behulpzaam, want inmiddels gewoon al een hele tijd een gezond gewicht :')
Wat goed *O* op alles in je post *O*

Ik heb ruim 3.5 jaar een Garmin venu 2s nu en ben er heel blij mee, alleen de batterij heeft kuren. Als 'ie onder de 40% komt, gaat ie random zomaar ineens uit. Kan zijn bij 37%, bij 28%, maar op enig moment is het ineens klaar. En als je hem dan weer aan probeert te zetten is batterij ineens compleet leeg. Gelukkig duurt het, afhankelijk van hoeveel sport activiteiten ik start en of dat met/zonder gps is, een dag of 5-6 voor het op dat punt komt, dus dat is nog best goed te overzien qua opladen.
pi_219096079
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:

Wat goed *O* op alles in je post *O*

Ik heb ruim 3.5 jaar een Garmin venu 2s nu en ben er heel blij mee, alleen de batterij heeft kuren. Als 'ie onder de 40% komt, gaat ie random zomaar ineens uit. Kan zijn bij 37%, bij 28%, maar op enig moment is het ineens klaar. En als je hem dan weer aan probeert te zetten is batterij ineens compleet leeg. Gelukkig duurt het, afhankelijk van hoeveel sport activiteiten ik start en of dat met/zonder gps is, een dag of 5-6 voor het op dat punt komt, dus dat is nog best goed te overzien qua opladen.
Ik heb een venu 3s @Tele6 en die verbreekt meerdere keren per week de verbinding met de app. Moet ik alles opnieuw instellen en krijg ook weer een welkomsmail van Garmin :') Ik ben heel goed en snel geworden met de set up. Ik heb geen problemen met de batterij, maar ik laad het ding elke dag even op als ik ga douchen en zo. En ik doe geen ironman challenges waar je hem urenlang voor aan hebt :D
pi_219096098
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb een venu 3s @:Tele6 en die verbreekt meerdere keren per week de verbinding met de app. Moet ik alles opnieuw instellen en krijg ook weer een welkomsmail van Garmin :') Ik ben heel goed en snel geworden met de set up. Ik heb geen problemen met de batterij, maar ik laad het ding elke dag even op als ik ga douchen en zo. En ik doe geen ironman challenges waar je hem urenlang voor aan hebt :D
Maar dat is ook echt raar! Heb je de klantenservice geprobeerd? Want dit lijkt me echt een defect.
pi_219096118
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:32 schreef Tele6 het volgende:

Maar dat is ook echt raar! Heb je de klantenservice geprobeerd? Want dit lijkt me echt een defect.
Daar ben ik te lui voor. Gedoe :@
pi_219096119
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb een venu 3s @:Tele6 en die verbreekt meerdere keren per week de verbinding met de app. Moet ik alles opnieuw instellen en krijg ook weer een welkomsmail van Garmin :') Ik ben heel goed en snel geworden met de set up. Ik heb geen problemen met de batterij, maar ik laad het ding elke dag even op als ik ga douchen en zo. En ik doe geen ironman challenges waar je hem urenlang voor aan hebt :D
Oh dat is wel vet irritant zeg! Bij mij verbreekt ie heel soms ook verbinding, maar als ik dan bovenste knopje op het ding ingedrukt houden en dan op telefoontje met bluetooth symbool klik, dan gooit ie bluetooth uit, en dan weer aan zet, dan verbindt ie ineens wel weer. Wie weet werkt het bij jou ook, scheelt weer gedoe.

Oh ja ik laad tussendoor niet op, dat scheelt. Maargoed opzich is 5-6 dagen op de batterij kunnen doen na 3.5 jaar nog best acceptabel, t is vooral jammer dat het eerder dus 9-10 was en de batterij tot 40% gewoon op 'normale' snelheid leeg lijkt te lopen. Of de software klopt niet meer goed met de daadwerkelijke batterijstatus, dat kan natuurlijk ook nog.
pi_219096124
En ik ben inmiddels binnen 5 minuten klaar met de set up :+
pi_219096131
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:36 schreef vlindertje89 het volgende:

Oh dat is wel vet irritant zeg! Bij mij verbreekt ie heel soms ook verbinding, maar als ik dan bovenste knopje op het ding ingedrukt houden en dan op telefoontje met bluetooth symbool klik, dan gooit ie bluetooth uit, en dan weer aan zet, dan verbindt ie ineens wel weer. Wie weet werkt het bij jou ook, scheelt weer gedoe.

Dat werkt niet :{
pi_219096147
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het is vooral heel lastig. Tenniselleboog kan wel een jaar duren, maar dát is echt al heel erg verbeterd.
Ik maak me meer zorgen over die trigger duim. Huisarts zei dat ik een handfysiotherapeut of spalk moest proberen. Fysiotherapeut die ik sprak zei dat het beiden geen meewaarde heeft. Blijkbaart herstelt 15% spontaan, als in geen injectie of chirurgie nodig :')
Heeft/had @Lucky_Strike ook geen triggerduim? Hopelijk hoor jij bij die 15% en evt desnoods een injectie maar geen operatie.
Tenniselleboog is inderdaad heel kut maar gaat over (hier nu voor de verandering een golfarm)
We have far more in common than that which devides us..
pi_219096163
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat werkt niet :{
Jammer. En stom zeg, zeker een defect. Garmin klantenservice kun je gewoon mailen trouwens ;) maar snap ook wel dat je daar geen zin in hebt. Ze reageren wel snel is mijn ervaring. Toevallig recent gekeken of ze nog iets voor me wilden betekenen met de batterij, maar te lang uit garantie al om echt goede deal te krijgen - ¤50 korting op een nieuwe venu 3s, dan laad ik wel nog een tijdje elke 5-6 dagen op :D
pi_219096167
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:37 schreef Blues het volgende:

[..]
We zwaaien!👋
Is wel een forse afstand hoor. Zit bijna 250 km tussen :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219096180
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 17:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Echt?
Mijn Fitbit ging voor de 365miljoenste keer kapot en toen heb ik uit gif een Garmin gekocht.
Kostte me wel een week of 2 om te wennen aan zó anders maar inmiddels ben ik helemaal blij. Enige irritante is dat de Garmin steeds denkt dat ik verrek van de stress als ik vergeet m te vertellen dat ik sport.

Los van dat O+ O+ voor nieuwe gadgets.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')