Een vriendin opperde dat het misschien een erg late opruimactie wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:21 schreef derLudolf het volgende:
Tenzij een kunstboom op zolder is het vreemd nu al een in huis te hebben ja. Pas als Sinterklaas weer uit het land is.
Wat voor opleiding deed je ook alweer?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben nog bezig2e jaar bijna afgerond. Het is vooral heel erg leuk. En behulpzaam, want inmiddels gewoon al een hele tijd een gezond gewicht
We zwaaien!👋quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ga ook naar iets vanavond
Zó dichtbij
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en kitten nieuws, hij heeft 'n wondje in z'n nek van onderhuidse antibiotica, krabt en likt hij steeds open dus nu heeft ie 'n truitje van me gekregen van 'n dikke legginghopelijk heelt't snel en kan die weer uit
omg wat ontzettend schattig zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hadden vroeger thuis ook zo'n grijs-witte poes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
mja, ik heb toch stiekem liever een fitbitquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:34 schreef Tele6 het volgende:
Vanavond ga ik m'n nieuwe Garmin horloge in gebruik nemen. Zin in
Heb je een DM gestuurd.quote:
Oh er is wel een railing. Alleen aan de kant van het voetpad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook geweestkun je ook overheen lopen. En vanaf lazeren want een railing of zo
Mijn oprit lag ook helemaal onder het kerstgroen vanmorgen vanwege een opruimoptie; maar in de hal van een woning denk ik toch eerder aan een vroege boom....quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een vriendin opperde dat het misschien een erg late opruimactie was
Het is vooral heel lastig. Tenniselleboog kan wel een jaar duren, maar dát is echt al heel erg verbeterd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:41 schreef Kaatje1 het volgende:
He hoi @:isabeaudat zijn best wat kwaaltjes
![]()
Gaaf een vakantie in een narrowboat, was helemaal weg van die dingen tijdens mijn vakantie in de UK maar geloof niet dat je mij daar aan het roer moet hebben. En kitten ❤️
@ fietsie, roeren, eventueel staafmixeren
Ik heb nu ruim 4 jaar een garmin (en bijna 2 jaar ook een garmin fietscomputer) en ben wel gewend aan de hele interface. Dat was een van de redenen dat ik nu toch besloten had om maar weer een garmin te kopen ipv een van de andere merken. Ik ben zo gewend aan de 5 knoppen om het horloge te bedienenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
mja, ik heb toch stiekem liever een fitbitheb nu deze garmin bijna een jaar, maar ik vind de hele interface niet intuitief/logisch. Ik hoop dat die van jou beter is
![]()
Wat goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben nog bezig2e jaar bijna afgerond. Het is vooral heel erg leuk. En behulpzaam, want inmiddels gewoon al een hele tijd een gezond gewicht
Ik heb een venu 3s @Tele6 en die verbreekt meerdere keren per week de verbinding met de app. Moet ik alles opnieuw instellen en krijg ook weer een welkomsmail van Garminquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat goedop alles in je post
![]()
Ik heb ruim 3.5 jaar een Garmin venu 2s nu en ben er heel blij mee, alleen de batterij heeft kuren. Als 'ie onder de 40% komt, gaat ie random zomaar ineens uit. Kan zijn bij 37%, bij 28%, maar op enig moment is het ineens klaar. En als je hem dan weer aan probeert te zetten is batterij ineens compleet leeg. Gelukkig duurt het, afhankelijk van hoeveel sport activiteiten ik start en of dat met/zonder gps is, een dag of 5-6 voor het op dat punt komt, dus dat is nog best goed te overzien qua opladen.
Maar dat is ook echt raar! Heb je de klantenservice geprobeerd? Want dit lijkt me echt een defect.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een venu 3s @:Tele6 en die verbreekt meerdere keren per week de verbinding met de app. Moet ik alles opnieuw instellen en krijg ook weer een welkomsmail van GarminIk ben heel goed en snel geworden met de set up. Ik heb geen problemen met de batterij, maar ik laad het ding elke dag even op als ik ga douchen en zo. En ik doe geen ironman challenges waar je hem urenlang voor aan hebt
Daar ben ik te lui voor. Gedoequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:32 schreef Tele6 het volgende:
Maar dat is ook echt raar! Heb je de klantenservice geprobeerd? Want dit lijkt me echt een defect.
Oh dat is wel vet irritant zeg! Bij mij verbreekt ie heel soms ook verbinding, maar als ik dan bovenste knopje op het ding ingedrukt houden en dan op telefoontje met bluetooth symbool klik, dan gooit ie bluetooth uit, en dan weer aan zet, dan verbindt ie ineens wel weer. Wie weet werkt het bij jou ook, scheelt weer gedoe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een venu 3s @:Tele6 en die verbreekt meerdere keren per week de verbinding met de app. Moet ik alles opnieuw instellen en krijg ook weer een welkomsmail van GarminIk ben heel goed en snel geworden met de set up. Ik heb geen problemen met de batterij, maar ik laad het ding elke dag even op als ik ga douchen en zo. En ik doe geen ironman challenges waar je hem urenlang voor aan hebt
Dat werkt nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh dat is wel vet irritant zeg! Bij mij verbreekt ie heel soms ook verbinding, maar als ik dan bovenste knopje op het ding ingedrukt houden en dan op telefoontje met bluetooth symbool klik, dan gooit ie bluetooth uit, en dan weer aan zet, dan verbindt ie ineens wel weer. Wie weet werkt het bij jou ook, scheelt weer gedoe.
Heeft/had @Lucky_Strike ook geen triggerduim? Hopelijk hoor jij bij die 15% en evt desnoods een injectie maar geen operatie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is vooral heel lastig. Tenniselleboog kan wel een jaar duren, maar dát is echt al heel erg verbeterd.
Ik maak me meer zorgen over die trigger duim. Huisarts zei dat ik een handfysiotherapeut of spalk moest proberen. Fysiotherapeut die ik sprak zei dat het beiden geen meewaarde heeft. Blijkbaart herstelt 15% spontaan, als in geen injectie of chirurgie nodig
Jammer. En stom zeg, zeker een defect. Garmin klantenservice kun je gewoon mailen trouwensquote:
Is wel een forse afstand hoor. Zit bijna 250 km tussenquote:
Echt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
mja, ik heb toch stiekem liever een fitbitheb nu deze garmin bijna een jaar, maar ik vind de hele interface niet intuitief/logisch. Ik hoop dat die van jou beter is
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |