quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat je de hele keuken overhoop haalt want de fijne overschaal is verdwenen. Dan maar een ander gepakt, oven open en ….
Dat je er überhaupt aan denktquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:45 schreef Vanyel het volgende:
Geschokt? Dat ik geen ongepaste relatie heb met mijn trainer van minimaal 20 jaar jonger?
Daar heb ik een Polar voor. Enige wat het ding doet is registratie van sportactiviteiten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee dan is het nogal overkill
Voor mij is het een prima horloge, geen tienduizend smartwatch opties maar wel alle sportactiviteiten die ik zou willen.
Ik leefde me in voor de vlinder!quote:
De opofferingsgezindheidquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, nee, deze blame neem ik op medie is niet voor @:Vanyel
Edit: ja, wat zij zegt dus
Dat het überhaupt in je opkomt!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:35 schreef Queller het volgende:
[..]
De opofferingsgezindheid
[..]Jullie doen gewoon een een-tweetje
Waarbij overigens wel gezegd moet worden dat sporten olv een lekker snackje het leven een stuk leuker maakt. Het sportende leven that is.
quote:
quote:Maar
Is ook wel leuk dat ie niet hoeft te vertellen welke spieren je moet gebruiken met een oefening. Alles bolt buitengewoon illustratief op als ie het voordoet.
Valt reuze mee.quote:
Ja gezelligquote:
Gelukkig, nu lekker genieten van vakantie (helm bij je?)quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Boodschappen als broodjes en beleg gehaald. De technische hub is in stelling gebracht voor alle phones, pads en MacBooks.
In een kroeg geborreld en elders gegeten.
Straks eens spelletje en morgen fietsen ophalen.
Tot zover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezierquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Boodschappen als broodjes en beleg gehaald. De technische hub is in stelling gebracht voor alle phones, pads en MacBooks.
In een kroeg geborreld en elders gegeten.
Straks eens spelletje en morgen fietsen ophalen.
Tot zover.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat je de hele keuken overhoop haalt want de fijne overschaal is verdwenen. Dan maar een ander gepakt, oven open en ….
Tien x aan gedacht. Zijn wij onderweg:quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gelukkig, nu lekker genieten van vakantie (helm bij je?)
Alweerquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tien x aan gedacht. Zijn wij onderweg:
PERSONAL training doe ik met mijn spierbundel. Die les is voor mij alleenquote:
Had jij het leuker dan ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:19 schreef Blues het volgende:
Dat was Kunst.Met veel beeldend toneel, Margriet vd Linden met een goeie voordracht over anders zijn en herkenning.
Lucas de Man is echt![]()
Wel mooie teksten en ENORME in your face foto's van EO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Had jij het leuker dan ik![]()
Tweeëneenhalf uur uitzitten
🙉🙉🙉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tien x aan gedacht. Zijn wij onderweg:
Van je familie moet je het hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:50 schreef Vanyel het volgende:
PERSONAL training doe ik met mijn spierbundel. Die les is voor mij alleen![]()
Boek je eigen als je spieren wil gluren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |