Mogguh. En heb je in inmiddels een bedrijfsnaam? En dan stickers met het logo? Daar zijn internet wegen voor. Een Nederlandse bekende, die geëmigreerd is naar Italië, kreeg een verzoek uit Amerika voor een logo ontwerp.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 06:56 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Ik las iets leuks voor BarrelEn ik zag Isa met veel lijf-dingetjes, waaronder tintelvingers. Die zijn bij mij ook weer terug, af en toe. Van de fysio moet ik dan "zenuwflossen", dat helpt wel. Heup doet ook nog steeds superkut. Deels van de bijrijderstoel denk ik en deels van nieuwe zolen. Maar het zit vast
Verder is het vroeg. Moet om 15:00 werken. Diner uitserveren. Tot die tijd even rommelen in huis, onder anderen stoeien met bedrijfslogo want daar heb ik eigenlijk nooit werk van gemaakt en ik moet stickers want ik heb spullen.
In Belgie waren er 2 gaan lopen na de stormquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:11 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Dit is een relatief ontspannen harige emoe
[ afbeelding ]
Ik herken er geen lichaamsdelen inquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:11 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
wégverhuizen…😇quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:36 schreef Tele6 het volgende:
En goedemorgen.
Ik was om half 8 op om Parkrun tr gaan lopen met een vriendin. Had ik nog nooit gedaan, leek me wel leuk om een keer te doen voor ik weg verhuis.
Inmiddels ook boodschappen gehaald en zo met een kop koffie op de bank. Eigenlijk wel handig, zo op tijd opstaan. Lekker productieve start van de dag
Vanaf hoeveel vierkante meter grond mag je wel bladblazende meneer zijn?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Beetje uitgeslapen, voor zover Elin het toeliet. Nu een beetje rommelen en veel koffie. Straks de boodschappen opruimen en portioneren voor de vriezer en een maaltijdsoep maken en natuurlijk wat huishoudelijke dingen.
Nou zijn de badkamermonteurs op een andere etage niet aan het werk dus daarvan geen herrie, is er een bladblazende meneer bezig
Ze zijn bezig op een voormalig schoolplein dus best wel groot om dat met een bezem te doen. Ik vind het alleen wat nutteloos gezien de hoeveelheid blad dat nog aan de bomen zitquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel vierkante meter grond mag je wel bladblazende meneer zijn?
Heb er nog geen, maar overweeg er wel sterk de aanschaf van eentje
Ingewikkelde emoe ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:11 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:22 schreef Tuindier het volgende:
'morgen.
Hier is de ochtend voor productief gereserveerd en daarna doe ik niks meer. Zo dus het weekmenu maken en met picnic delen, was aanzetten, een beetje thuisyoga doen en de keuken weer aan kant. Daarna lezen/LEGO/naaipatroon knippen/tuinen als het weer het toe laat.
Er zit hier in de tuin een bonte specht (ben er nog niet uit welke maat), en die zat net in het boeibord van het dak te tikken. Ik weet dat die een keer vervangen moeten gaan worden, maar deze hulp is niet perse nodig.
Wanneer verhuis je weg?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:36 schreef Tele6 het volgende:
En goedemorgen.
Ik was om half 8 op om Parkrun tr gaan lopen met een vriendin. Had ik nog nooit gedaan, leek me wel leuk om een keer te doen voor ik weg verhuis.
Inmiddels ook boodschappen gehaald en zo met een kop koffie op de bank. Eigenlijk wel handig, zo op tijd opstaan. Lekker productieve start van de dag
Dankje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 11:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar geef zo’n ding als cadeautje aan jezelf vandaaggefeliciteerd
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 11:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dankje.
Ik heb een beetje een dure smaak wat dat betreft
https://www.stihl.de/de/p(...)500-1086#br-500-1086
Op dit moment zou ik alleen even de paden schoon blazen overigens, want inderdaad vrij nutteloos als je rondom zeven dikke eiken hebt staan.
Heb zojuist de kookplaat in het aanrecht gezet. Wou dat op een avond even doen maar paste niet. Dacht dat ie eerst op soort plastic pennetjes (die ik niet nodig ben) bleef hangen maar was dus op een balkje van het kastje zelf, dus daar eventjes een stuk uitgehakt
vakkundig een deel van verwijderd.
Toen even getest. Ik heb geen ¤2000 geroosterd. Opzich netjes gedaan zoals in het boekje aangegeven (muv "laat het door een elektricien aansluiten") en vijf keer gecontroleerd dus kon niet fout gaan. Maar toch even spannend(pun intended)
Omdat die van Stihl en dat is gewoon goed spul. Ook qua gebruik, geen trillingen en zo. En dat model, het een van de goedkopere modellen op je rug, stuk fijner dan zo'n ding die je met een hand optiltquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Waarom per se die bladblazer dan? En ik zou nog even wachten tot bijna alle blad van de bomen is (al kan je bij eiken dan wachten tot je een ons weegt).
Vooral geen slagroom gebruiken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef fietsie het volgende:
Tiramisu aan het maken; heeft er iemand nog do's of don'ts ?
Nee levensvreugde haal ik er niet uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vooral geen slagroom gebruiken.
Verder het niet proberen vegan, glutenvrij en suikervrij te maken.
Don´t. You´re welcomequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef fietsie het volgende:
Tiramisu aan het maken; heeft er iemand nog do's of don'ts ?
Stihlquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat die van Stihl en dat is gewoon goed spul. Ook qua gebruik, geen trillingen en zo. En dat model, het een van de goedkopere modellen op je rug, stuk fijner dan zo'n ding die je met een hand optilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |