Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 11:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dankje.
Ik heb een beetje een dure smaak wat dat betreft
https://www.stihl.de/de/p(...)500-1086#br-500-1086
Op dit moment zou ik alleen even de paden schoon blazen overigens, want inderdaad vrij nutteloos als je rondom zeven dikke eiken hebt staan.
Heb zojuist de kookplaat in het aanrecht gezet. Wou dat op een avond even doen maar paste niet. Dacht dat ie eerst op soort plastic pennetjes (die ik niet nodig ben) bleef hangen maar was dus op een balkje van het kastje zelf, dus daar eventjes een stuk uitgehakt
vakkundig een deel van verwijderd.
Toen even getest. Ik heb geen ¤2000 geroosterd. Opzich netjes gedaan zoals in het boekje aangegeven (muv "laat het door een elektricien aansluiten") en vijf keer gecontroleerd dus kon niet fout gaan. Maar toch even spannend(pun intended)
Omdat die van Stihl en dat is gewoon goed spul. Ook qua gebruik, geen trillingen en zo. En dat model, het een van de goedkopere modellen op je rug, stuk fijner dan zo'n ding die je met een hand optiltquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Waarom per se die bladblazer dan? En ik zou nog even wachten tot bijna alle blad van de bomen is (al kan je bij eiken dan wachten tot je een ons weegt).
Vooral geen slagroom gebruiken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef fietsie het volgende:
Tiramisu aan het maken; heeft er iemand nog do's of don'ts ?
Nee levensvreugde haal ik er niet uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vooral geen slagroom gebruiken.
Verder het niet proberen vegan, glutenvrij en suikervrij te maken.
Don´t. You´re welcomequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef fietsie het volgende:
Tiramisu aan het maken; heeft er iemand nog do's of don'ts ?
Stihlquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat die van Stihl en dat is gewoon goed spul. Ook qua gebruik, geen trillingen en zo. En dat model, het een van de goedkopere modellen op je rug, stuk fijner dan zo'n ding die je met een hand optilt
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Don´t. You´re welcome
Geen fan hier, doe mij maar mouse de choclate![]()
Ik heb bij m'n bosmaaier nog nooit hoeven pielen met een draadje (en ja, de draadkop zeker wel gebruikt, een van de eerste Autocuts volgens de dealer).quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Stihl
Hier ook alle grote tuingereedschappen bij voorkeur van Stihl. 1x investeren, jarenlang gebruiksplezier.
Vandezomer nog kantenmaaier gekocht; hiervoor had ik een Bosch. Stond ik iedere 10 minuten te pielen met het draadje. Met die Stihl alleen pielen met het draadje als het echt op is.
Ik wil geen donkere, alleen blanke.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Don´t. You´re welcome
Geen fan hier, doe mij maar mouse de choclate![]()
Nee, coolquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb bij m'n bosmaaier nog nooit hoeven pielen met een draadje (en ja, de draadkop zeker wel gebruikt, een van de eerste Autocuts volgens de dealer).
Heb je deze ook?
[ afbeelding ]
Hoe oud is je achterneefje??quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee, cool
Ik heb mn achterneefje deze gegeven voor zn verjaardag:
[ afbeelding ]
6quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |