Dit was meer de sfeerquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Deze sfeer had ik dus verwacht
Ik heb jou duidelijk het verhaal van Hans nooit verteld!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:31 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Was jij geen ongeïnteresseerde gold star?
Mooi wel ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:30 schreef Vanyel het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze sfeer had ik dus verwacht
Dit is je kans!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb jou duidelijk het verhaal van Hans nooit verteld!
You should be so lucky!quote:
Dat had ik hier ook, alleen stond de schaal niet in de oven, maar op de bar. Met fruit. Want we hadden geen fruitmand dus ik vond die schaal wel een goed alternatief. Maar ik vond hem dus niet terug toen ik hem nodig had, mijn vrouw wees me erop toen ik aangaf dat ik niet mijn favoriete overnschaal had gebruikt, want die was "kwijt".quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat je de hele keuken overhoop haalt want de fijne overschaal is verdwenen. Dan maar een ander gepakt, oven open en ….
Mogguh. En heb je in inmiddels een bedrijfsnaam? En dan stickers met het logo? Daar zijn internet wegen voor. Een Nederlandse bekende, die geëmigreerd is naar Italië, kreeg een verzoek uit Amerika voor een logo ontwerp.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 06:56 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Ik las iets leuks voor BarrelEn ik zag Isa met veel lijf-dingetjes, waaronder tintelvingers. Die zijn bij mij ook weer terug, af en toe. Van de fysio moet ik dan "zenuwflossen", dat helpt wel. Heup doet ook nog steeds superkut. Deels van de bijrijderstoel denk ik en deels van nieuwe zolen. Maar het zit vast
Verder is het vroeg. Moet om 15:00 werken. Diner uitserveren. Tot die tijd even rommelen in huis, onder anderen stoeien met bedrijfslogo want daar heb ik eigenlijk nooit werk van gemaakt en ik moet stickers want ik heb spullen.
In Belgie waren er 2 gaan lopen na de stormquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:11 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Dit is een relatief ontspannen harige emoe
[ afbeelding ]
Ik herken er geen lichaamsdelen inquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:11 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
wégverhuizen…😇quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:36 schreef Tele6 het volgende:
En goedemorgen.
Ik was om half 8 op om Parkrun tr gaan lopen met een vriendin. Had ik nog nooit gedaan, leek me wel leuk om een keer te doen voor ik weg verhuis.
Inmiddels ook boodschappen gehaald en zo met een kop koffie op de bank. Eigenlijk wel handig, zo op tijd opstaan. Lekker productieve start van de dag
Vanaf hoeveel vierkante meter grond mag je wel bladblazende meneer zijn?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Beetje uitgeslapen, voor zover Elin het toeliet. Nu een beetje rommelen en veel koffie. Straks de boodschappen opruimen en portioneren voor de vriezer en een maaltijdsoep maken en natuurlijk wat huishoudelijke dingen.
Nou zijn de badkamermonteurs op een andere etage niet aan het werk dus daarvan geen herrie, is er een bladblazende meneer bezig
Ze zijn bezig op een voormalig schoolplein dus best wel groot om dat met een bezem te doen. Ik vind het alleen wat nutteloos gezien de hoeveelheid blad dat nog aan de bomen zitquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel vierkante meter grond mag je wel bladblazende meneer zijn?
Heb er nog geen, maar overweeg er wel sterk de aanschaf van eentje
Ingewikkelde emoe ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:11 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:22 schreef Tuindier het volgende:
'morgen.
Hier is de ochtend voor productief gereserveerd en daarna doe ik niks meer. Zo dus het weekmenu maken en met picnic delen, was aanzetten, een beetje thuisyoga doen en de keuken weer aan kant. Daarna lezen/LEGO/naaipatroon knippen/tuinen als het weer het toe laat.
Er zit hier in de tuin een bonte specht (ben er nog niet uit welke maat), en die zat net in het boeibord van het dak te tikken. Ik weet dat die een keer vervangen moeten gaan worden, maar deze hulp is niet perse nodig.
Wanneer verhuis je weg?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:36 schreef Tele6 het volgende:
En goedemorgen.
Ik was om half 8 op om Parkrun tr gaan lopen met een vriendin. Had ik nog nooit gedaan, leek me wel leuk om een keer te doen voor ik weg verhuis.
Inmiddels ook boodschappen gehaald en zo met een kop koffie op de bank. Eigenlijk wel handig, zo op tijd opstaan. Lekker productieve start van de dag
Dankje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 11:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar geef zo’n ding als cadeautje aan jezelf vandaaggefeliciteerd
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 11:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dankje.
Ik heb een beetje een dure smaak wat dat betreft
https://www.stihl.de/de/p(...)500-1086#br-500-1086
Op dit moment zou ik alleen even de paden schoon blazen overigens, want inderdaad vrij nutteloos als je rondom zeven dikke eiken hebt staan.
Heb zojuist de kookplaat in het aanrecht gezet. Wou dat op een avond even doen maar paste niet. Dacht dat ie eerst op soort plastic pennetjes (die ik niet nodig ben) bleef hangen maar was dus op een balkje van het kastje zelf, dus daar eventjes een stuk uitgehakt
vakkundig een deel van verwijderd.
Toen even getest. Ik heb geen ¤2000 geroosterd. Opzich netjes gedaan zoals in het boekje aangegeven (muv "laat het door een elektricien aansluiten") en vijf keer gecontroleerd dus kon niet fout gaan. Maar toch even spannend(pun intended)
Omdat die van Stihl en dat is gewoon goed spul. Ook qua gebruik, geen trillingen en zo. En dat model, het een van de goedkopere modellen op je rug, stuk fijner dan zo'n ding die je met een hand optiltquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Waarom per se die bladblazer dan? En ik zou nog even wachten tot bijna alle blad van de bomen is (al kan je bij eiken dan wachten tot je een ons weegt).
Vooral geen slagroom gebruiken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef fietsie het volgende:
Tiramisu aan het maken; heeft er iemand nog do's of don'ts ?
Nee levensvreugde haal ik er niet uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vooral geen slagroom gebruiken.
Verder het niet proberen vegan, glutenvrij en suikervrij te maken.
Don´t. You´re welcomequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef fietsie het volgende:
Stihlquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat die van Stihl en dat is gewoon goed spul. Ook qua gebruik, geen trillingen en zo. En dat model, het een van de goedkopere modellen op je rug, stuk fijner dan zo'n ding die je met een hand optilt
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Don´t. You´re welcome
Geen fan hier, doe mij maar mouse de choclate![]()
Ik heb bij m'n bosmaaier nog nooit hoeven pielen met een draadje (en ja, de draadkop zeker wel gebruikt, een van de eerste Autocuts volgens de dealer).quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Stihl
Hier ook alle grote tuingereedschappen bij voorkeur van Stihl. 1x investeren, jarenlang gebruiksplezier.
Vandezomer nog kantenmaaier gekocht; hiervoor had ik een Bosch. Stond ik iedere 10 minuten te pielen met het draadje. Met die Stihl alleen pielen met het draadje als het echt op is.
Ik wil geen donkere, alleen blanke.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Don´t. You´re welcome
Geen fan hier, doe mij maar mouse de choclate![]()
Nee, coolquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb bij m'n bosmaaier nog nooit hoeven pielen met een draadje (en ja, de draadkop zeker wel gebruikt, een van de eerste Autocuts volgens de dealer).
Heb je deze ook?
[ afbeelding ]
Hoe oud is je achterneefje??quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee, cool
Ik heb mn achterneefje deze gegeven voor zn verjaardag:
[ afbeelding ]
6quote:
Voor die tijd nog netjes trouwen enzo ?quote:
Ik heb geen flauw idee maar je kunt altijd even bellen met de klantenservicequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:44 schreef Blues het volgende:
Als je met je telefoon, waar de QR code staat van je kortingskaartje in de NS app, in zou checken, betaal je dan niet 'dubbel' ? Want als ik naar werk reis, zonder kortingskaartje, betaal ik met mijn telefoon/pas via wallet.
Morgen reis ik van Bdaal naar U Centraal, Bdaal heeft geen poortjes, maar U centraal wel....... dus op de terugweg op U Centraal check ik in met QR code (want ook kortingskaartje in de NS app)
Samen een nieuw huis of trek je bij B in?quote:
Nee johquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor die tijd nog netjes trouwen enzo ?
Danku, jij ook. Had wel meegekregen dat daar iets concreter over was gesproken maar nog niet dat de kogel door de kerk was.quote:
Wallet werkt toch alleen als je wallet ook daadwerkelijk open hebt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:44 schreef Blues het volgende:
Als je met je telefoon, waar de QR code staat van je kortingskaartje in de NS app, in zou checken, betaal je dan niet 'dubbel' ? Want als ik naar werk reis, zonder kortingskaartje, betaal ik met mijn telefoon/pas via wallet.
Morgen reis ik van Bdaal naar U Centraal, Bdaal heeft geen poortjes, maar U centraal wel....... dus op de terugweg op U Centraal check ik in met QR code (want ook kortingskaartje in de NS app)
Wat ja leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee joh
Als we wat zouden gaan kopen dan zou er wel wat vastgelegd moeten worden, maar we gaan samen in zijn huurappartement wonen.
Wat leuk, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee joh
Als we wat zouden gaan kopen dan zou er wel wat vastgelegd moeten worden, maar we gaan samen in zijn huurappartement wonen.
Als ik mijn telefoon ontgrendel kan ik al betalen en inchecken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:52 schreef Clubsoda het volgende:
Wallet werkt toch alleen als je wallet ook daadwerkelijk open hebt?
Ik hoef in de bus niet te ontgrendelen volgens mij. Weet niet hoe dat met de trein is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Als ik mijn telefoon ontgrendel kan ik al betalen en inchecken.
Ik moet m ook ontgrendelen om de ns app te openen en de QR scanner te scannen bij de uitgang.
Mss ga ik ze wel boomerwise uitprinten
Ook geen last van dat het allemaal zo knetterend hard en schel was dat het onverstaanbaar werd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
en kon de Lange Jan versie prima hebben
Ik vond het volume prima, alles goed verstaanbaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook geen last van dat het allemaal zo knetterend hard en schel was dat het onverstaanbaar werd?
Het revuegevoel door het soort muziek?
Eerste kan nog deels aan mij liggen (al vond Mrs V het ook te hard), maar dat hele gerevue vond ik echt totaal niet passen bij het onderwerp.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
6
Ik ging vanaf die leeftijd met zijn opa (mijn oom) mee bomenzagen bij familie op zaterdag en zondag.
Nu kan ie zelf met opa mee met zijn eigen zaag
Misschien ook door waar wij zaten. Eennalaatste rij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vond het volume prima, alles goed verstaanbaar.
En de zwaarte kwam er voor mij goed door, ook met revue.
Jammer dat het voor jullie anders was.
Jong geleerd, oud gedaan.quote:
Ah ja. Wij zaten inne midden. Naast de techniek. Dat zijn meestal de beste plekken qua geluid.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien ook door waar wij zaten. Eennalaatste rij.
Geluid is ook niet altijd overal even aangenaam.
Ja dat heb je niet echt te kiezen als je <2weken vooraf besluit te gaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ah ja. Wij zaten inne midden. Naast de techniek. Dat zijn meestal de beste plekken qua geluid.
Als je van plan bent meerdere porties naar binnen te schuiven, dan niet meer achter het stuur kruipen. Ik heb het één keer gedaan, onbewust. Reed naar huis en vond mezelf niet heel scherp. Bedacht me de volgende dag dat ik wel eens een beetje teut kon zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef fietsie het volgende:
Mosterd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik maakte een mosterd maaltijdsoep. Alles erin, gestaafmixerd, geproefd, mis iets (jullie snappen het vast wel)
Die kan ook prima erin na de maaltijdquote:
Ah *grin*quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Als je van plan bent meerdere porties naar binnen te schuiven, dan niet meer achter het stuur kruipen. Ik heb het één keer gedaan, onbewust. Reed naar huis en vond mezelf niet heel scherp. Bedacht me de volgende dag dat ik wel eens een beetje teut kon zijn geweest.
Ziet er goed uit. Huisgemaakt?quote:
Nou ja zelf gesneden en in de AF gemikt jaquote:
Ik doe dit al bijna elke dag hiernaastquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:21 schreef fietsie het volgende:
Conclusies:
- Foto's posten van je maaltijd zet mensen aan dit ook te doen.
- Laurier, wat lekker was voor het draadjesvlees, was voor de ragu wat sterk aanwezig
- Pasta op deze manier koken maakt dat het ook verzadigd is met smaak
- Het is best lastig de pasta zo al-dente te krijgen.
Dexerylquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:35 schreef z80 het volgende:
Ik dacht dat de hooikoorts tijd wel voorbij zou zijn. Gestopt met antihistamine. Na een paar dagen loopneus en niesen vandaag ook jeukende ogen. Toch weer aan de antihistamine, en een minute of 20 een stuk minder last.
En ik heb een "probleem"
Mijn huid is kurk droog. Jeukt, barst en schilfert als een gek.
Iemand een middel dat helpt tegen droge huid?
SPOILER: moederupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar de DM wandelen en een crème kopen met zo veel mogelijk ureum erin en liefst parfumvrij. Ze hebben geloof ik meerdere opties.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:35 schreef z80 het volgende:
Ik dacht dat de hooikoorts tijd wel voorbij zou zijn. Gestopt met antihistamine. Na een paar dagen loopneus en niesen vandaag ook jeukende ogen. Toch weer aan de antihistamine, en een minute of 20 een stuk minder last.
En ik heb een "probleem"
Mijn huid is kurk droog. Jeukt, barst en schilfert als een gek.
Iemand een middel dat helpt tegen droge huid?
Dan zou je al zoveel moeten weten, zodat je drie borrelglazen ammereto binnen krijgt, volgens mij ben je eerder beroerd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Als je van plan bent meerdere porties naar binnen te schuiven, dan niet meer achter het stuur kruipen. Ik heb het één keer gedaan, onbewust. Reed naar huis en vond mezelf niet heel scherp. Bedacht me de volgende dag dat ik wel eens een beetje teut kon zijn geweest.
Nou, bij 15% moet je echt wel stoppen hoor. Er is ook 25%, maar dat is voor eeltpoten en dat wil je niet op je gewone vel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |