Ik heb geen flauw idee maar je kunt altijd even bellen met de klantenservicequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:44 schreef Blues het volgende:
Als je met je telefoon, waar de QR code staat van je kortingskaartje in de NS app, in zou checken, betaal je dan niet 'dubbel' ? Want als ik naar werk reis, zonder kortingskaartje, betaal ik met mijn telefoon/pas via wallet.
Morgen reis ik van Bdaal naar U Centraal, Bdaal heeft geen poortjes, maar U centraal wel....... dus op de terugweg op U Centraal check ik in met QR code (want ook kortingskaartje in de NS app)
Samen een nieuw huis of trek je bij B in?quote:
Nee johquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor die tijd nog netjes trouwen enzo ?
Danku, jij ook. Had wel meegekregen dat daar iets concreter over was gesproken maar nog niet dat de kogel door de kerk was.quote:
Wallet werkt toch alleen als je wallet ook daadwerkelijk open hebt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:44 schreef Blues het volgende:
Als je met je telefoon, waar de QR code staat van je kortingskaartje in de NS app, in zou checken, betaal je dan niet 'dubbel' ? Want als ik naar werk reis, zonder kortingskaartje, betaal ik met mijn telefoon/pas via wallet.
Morgen reis ik van Bdaal naar U Centraal, Bdaal heeft geen poortjes, maar U centraal wel....... dus op de terugweg op U Centraal check ik in met QR code (want ook kortingskaartje in de NS app)
Wat ja leukquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee joh
Als we wat zouden gaan kopen dan zou er wel wat vastgelegd moeten worden, maar we gaan samen in zijn huurappartement wonen.
Wat leuk, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee joh
Als we wat zouden gaan kopen dan zou er wel wat vastgelegd moeten worden, maar we gaan samen in zijn huurappartement wonen.
Als ik mijn telefoon ontgrendel kan ik al betalen en inchecken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:52 schreef Clubsoda het volgende:
Wallet werkt toch alleen als je wallet ook daadwerkelijk open hebt?
Ik hoef in de bus niet te ontgrendelen volgens mij. Weet niet hoe dat met de trein is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Als ik mijn telefoon ontgrendel kan ik al betalen en inchecken.
Ik moet m ook ontgrendelen om de ns app te openen en de QR scanner te scannen bij de uitgang.
Mss ga ik ze wel boomerwise uitprinten
Ook geen last van dat het allemaal zo knetterend hard en schel was dat het onverstaanbaar werd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
en kon de Lange Jan versie prima hebben
Ik vond het volume prima, alles goed verstaanbaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook geen last van dat het allemaal zo knetterend hard en schel was dat het onverstaanbaar werd?
Het revuegevoel door het soort muziek?
Eerste kan nog deels aan mij liggen (al vond Mrs V het ook te hard), maar dat hele gerevue vond ik echt totaal niet passen bij het onderwerp.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
6
Ik ging vanaf die leeftijd met zijn opa (mijn oom) mee bomenzagen bij familie op zaterdag en zondag.
Nu kan ie zelf met opa mee met zijn eigen zaag
Misschien ook door waar wij zaten. Eennalaatste rij.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vond het volume prima, alles goed verstaanbaar.
En de zwaarte kwam er voor mij goed door, ook met revue.
Jammer dat het voor jullie anders was.
Jong geleerd, oud gedaan.quote:
Ah ja. Wij zaten inne midden. Naast de techniek. Dat zijn meestal de beste plekken qua geluid.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien ook door waar wij zaten. Eennalaatste rij.
Geluid is ook niet altijd overal even aangenaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |