Ja dat heb je niet echt te kiezen als je <2weken vooraf besluit te gaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ah ja. Wij zaten inne midden. Naast de techniek. Dat zijn meestal de beste plekken qua geluid.
Als je van plan bent meerdere porties naar binnen te schuiven, dan niet meer achter het stuur kruipen. Ik heb het één keer gedaan, onbewust. Reed naar huis en vond mezelf niet heel scherp. Bedacht me de volgende dag dat ik wel eens een beetje teut kon zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef fietsie het volgende:
Tiramisu aan het maken; heeft er iemand nog do's of don'ts ?
Mosterd?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik maakte een mosterd maaltijdsoep. Alles erin, gestaafmixerd, geproefd, mis iets (jullie snappen het vast wel)
Die kan ook prima erin na de maaltijdquote:
Ah *grin*quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Als je van plan bent meerdere porties naar binnen te schuiven, dan niet meer achter het stuur kruipen. Ik heb het één keer gedaan, onbewust. Reed naar huis en vond mezelf niet heel scherp. Bedacht me de volgende dag dat ik wel eens een beetje teut kon zijn geweest.
Ziet er goed uit. Huisgemaakt?quote:
Nou ja zelf gesneden en in de AF gemikt jaquote:
Ik doe dit al bijna elke dag hiernaastquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:21 schreef fietsie het volgende:
Conclusies:
- Foto's posten van je maaltijd zet mensen aan dit ook te doen.
- Laurier, wat lekker was voor het draadjesvlees, was voor de ragu wat sterk aanwezig
- Pasta op deze manier koken maakt dat het ook verzadigd is met smaak
- Het is best lastig de pasta zo al-dente te krijgen.
Dexerylquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:35 schreef z80 het volgende:
Ik dacht dat de hooikoorts tijd wel voorbij zou zijn. Gestopt met antihistamine. Na een paar dagen loopneus en niesen vandaag ook jeukende ogen. Toch weer aan de antihistamine, en een minute of 20 een stuk minder last.
En ik heb een "probleem"
Mijn huid is kurk droog. Jeukt, barst en schilfert als een gek.
Iemand een middel dat helpt tegen droge huid?
SPOILER: moederupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar de DM wandelen en een crème kopen met zo veel mogelijk ureum erin en liefst parfumvrij. Ze hebben geloof ik meerdere opties.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:35 schreef z80 het volgende:
Ik dacht dat de hooikoorts tijd wel voorbij zou zijn. Gestopt met antihistamine. Na een paar dagen loopneus en niesen vandaag ook jeukende ogen. Toch weer aan de antihistamine, en een minute of 20 een stuk minder last.
En ik heb een "probleem"
Mijn huid is kurk droog. Jeukt, barst en schilfert als een gek.
Iemand een middel dat helpt tegen droge huid?
Dan zou je al zoveel moeten weten, zodat je drie borrelglazen ammereto binnen krijgt, volgens mij ben je eerder beroerd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Als je van plan bent meerdere porties naar binnen te schuiven, dan niet meer achter het stuur kruipen. Ik heb het één keer gedaan, onbewust. Reed naar huis en vond mezelf niet heel scherp. Bedacht me de volgende dag dat ik wel eens een beetje teut kon zijn geweest.
Nou, bij 15% moet je echt wel stoppen hoor. Er is ook 25%, maar dat is voor eeltpoten en dat wil je niet op je gewone vel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |