Er is meer Benjamin aan de kust verderop geweest dan hier in de binnenlanden van Bloemendaal. Mss komt die nog?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:26 schreef fietsie het volgende:
Als ik uit mag gaan van de windsnelheids analyses van Windy dan is er buiten Z-H en N-H eigenlijk alleen wind aan de directe kust geweest ?
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:32 schreef Blues het volgende:
Ik vond nog een emoe.
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Haha ik twijfelde nog of ik hem nog ging editten naar 'psycholoog met een klinische afstudeerrichting' oidquote:
Ah, ja, die boodschap blijft dan gelukkig alsnog wel staanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh Rhino kan ook heel goed zijn, dan heb ik gewoon de verkeerd R onthouden. Lezen kan mijn soort dan weer duidelijk nietZiekenhuis quotte ongetwijfeld het rivm, bedoeld als motivatie om wel een griepprik te halen, ook als je al sloerig bent geweest, want het was dus nog geen influenza.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha ik twijfelde nog of ik hem nog ging editten naar 'psycholoog met een klinische afstudeerrichting' oidjij bent het in elk geval nog voor de helft
[..]
Ah, ja, die boodschap blijft dan gelukkig alsnog wel staan![]()
In mijn oude PhD ziekenhuis is een jaar een pilot gedaan met gratis stuk fruit of broodje kroket na halen griepprik. Was een groot succesgeen idee eigenlijk of ze het nog steeds doen. Bij mn huisarts krijg ik helaas geen kroket erna. Maar ik ben allang blij dat ik m kan halen, moet ik eerlijk zeggen.
@:fietsie wat @:Clubsoda zegt hier ook jaal geloof ik opzich wel dat het niet windkracht 10 niveau is.
Mijn collega's kunnen op de een of andere manier niet onthouden dat ik het niet ben, dus ik ben er nogal scherp opquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha ik twijfelde nog of ik hem nog ging editten naar 'psycholoog met een klinische afstudeerrichting' oidjij bent het in elk geval nog voor de helft
[..]
Ah, ja, die boodschap blijft dan gelukkig alsnog wel staan![]()
In mijn oude PhD ziekenhuis is een jaar een pilot gedaan met gratis stuk fruit of broodje kroket na halen griepprik. Was een groot succesgeen idee eigenlijk of ze het nog steeds doen. Bij mn huisarts krijg ik helaas geen kroket erna. Maar ik ben allang blij dat ik m kan halen, moet ik eerlijk zeggen.
@:fietsie wat @:Clubsoda zegt hier ook jaal geloof ik opzich wel dat het niet windkracht 10 niveau is.
Oh, ja, dat kan ik me voorstellen dan ja. Ik wist het wel natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[..]
Mijn collega's kunnen op de een of andere manier niet onthouden dat ik het niet ben, dus ik ben er nogal scherp op![]()
Jouw PhD was op mijn vorige werkplek (toch?) en volgens mij deden ze dat toen nog steeds. Bij mijn huidige krijg je een appel(maar we krijgen ook om de haverklap kroketten en paddenstoelensoep en smoothies
)
Wij konden kiezen tussen door ZilverenKruis gesponsorde Zonnebrand of Sanquin gesponsorde pleisters...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:58 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil ook een kroket voor een griepprik.
Of gewoon zomaar.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:59 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, ja, dat kan ik me voorstellen dan ja. Ik wist het wel natuurlijk
De andere kant dan waar jij zat. Maar gezien het succes aan mijn kant is het nadat we één werden vast ook aan jouw kant ingevoerd dan(ik was toen we officieel één werden er al weg).
Oh dat wist ik niet! Ik uitsluitend aan de niet-yuppenkant. Mijn copromotor deed werk op neo, maar viel (iig deels) onder jouw afdeling, en ik heb daar ook regelmatig bij onderzoeksbesprekingen gezeten. Misschien hebben we elkaar toen ook al wel eens gezienquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Ik zat trouwens aan allebei de kanten, maar officieel aan de yuppenkant.
Dit klinkt alsof jullie een iets intiemere relatie hebben dan ik altijd heb gedacht.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet! Ik uitsluitend aan de niet-yuppenkant. Mijn copromotor deed werk op neo, maar viel (iig deels) onder jouw afdeling, en ik heb daar ook regelmatig bij onderzoeksbesprekingen gezeten. Misschien hebben we elkaar toen ook al wel eens gezien(2015 tm begin 2019 zat ik er - ik zie ook dat ik dus er wel net nog was toen we één werden)
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof jullie een iets intiemere relatie hebben dan ik altijd heb gedacht.
Ik begon in januari 2019. Ik heb niet zo heel veel met het onderzoeksgedeelte van de afdeling gedaan maar heb aan die kant wel eens een presentatie gegevenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet! Ik uitsluitend aan de niet-yuppenkant. Mijn copromotor deed werk op neo, maar viel (iig deels) onder jouw afdeling, en ik heb daar ook regelmatig bij onderzoeksbesprekingen gezeten. Misschien hebben we elkaar toen ook al wel eens gezien(2015 tm begin 2019 zat ik er - ik zie ook dat ik dus er wel net nog was toen we één werden)
TVPquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof jullie een iets intiemere relatie hebben dan ik altijd heb gedacht.
Oeh beter.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Komende week weer temperaturen rond de twintig graden (wel mazzel voor @:gcjoel )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |