Er is meer Benjamin aan de kust verderop geweest dan hier in de binnenlanden van Bloemendaal. Mss komt die nog?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:26 schreef fietsie het volgende:
Als ik uit mag gaan van de windsnelheids analyses van Windy dan is er buiten Z-H en N-H eigenlijk alleen wind aan de directe kust geweest ?
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:32 schreef Blues het volgende:
Ik vond nog een emoe.
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Haha ik twijfelde nog of ik hem nog ging editten naar 'psycholoog met een klinische afstudeerrichting' oidquote:
Ah, ja, die boodschap blijft dan gelukkig alsnog wel staanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh Rhino kan ook heel goed zijn, dan heb ik gewoon de verkeerd R onthouden. Lezen kan mijn soort dan weer duidelijk nietZiekenhuis quotte ongetwijfeld het rivm, bedoeld als motivatie om wel een griepprik te halen, ook als je al sloerig bent geweest, want het was dus nog geen influenza.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha ik twijfelde nog of ik hem nog ging editten naar 'psycholoog met een klinische afstudeerrichting' oidjij bent het in elk geval nog voor de helft
[..]
Ah, ja, die boodschap blijft dan gelukkig alsnog wel staan![]()
In mijn oude PhD ziekenhuis is een jaar een pilot gedaan met gratis stuk fruit of broodje kroket na halen griepprik. Was een groot succesgeen idee eigenlijk of ze het nog steeds doen. Bij mn huisarts krijg ik helaas geen kroket erna. Maar ik ben allang blij dat ik m kan halen, moet ik eerlijk zeggen.
@:fietsie wat @:Clubsoda zegt hier ook jaal geloof ik opzich wel dat het niet windkracht 10 niveau is.
Mijn collega's kunnen op de een of andere manier niet onthouden dat ik het niet ben, dus ik ben er nogal scherp opquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha ik twijfelde nog of ik hem nog ging editten naar 'psycholoog met een klinische afstudeerrichting' oidjij bent het in elk geval nog voor de helft
[..]
Ah, ja, die boodschap blijft dan gelukkig alsnog wel staan![]()
In mijn oude PhD ziekenhuis is een jaar een pilot gedaan met gratis stuk fruit of broodje kroket na halen griepprik. Was een groot succesgeen idee eigenlijk of ze het nog steeds doen. Bij mn huisarts krijg ik helaas geen kroket erna. Maar ik ben allang blij dat ik m kan halen, moet ik eerlijk zeggen.
@:fietsie wat @:Clubsoda zegt hier ook jaal geloof ik opzich wel dat het niet windkracht 10 niveau is.
Oh, ja, dat kan ik me voorstellen dan ja. Ik wist het wel natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[..]
Mijn collega's kunnen op de een of andere manier niet onthouden dat ik het niet ben, dus ik ben er nogal scherp op![]()
Jouw PhD was op mijn vorige werkplek (toch?) en volgens mij deden ze dat toen nog steeds. Bij mijn huidige krijg je een appel(maar we krijgen ook om de haverklap kroketten en paddenstoelensoep en smoothies
)
Wij konden kiezen tussen door ZilverenKruis gesponsorde Zonnebrand of Sanquin gesponsorde pleisters...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:58 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil ook een kroket voor een griepprik.
Of gewoon zomaar.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:59 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, ja, dat kan ik me voorstellen dan ja. Ik wist het wel natuurlijk
De andere kant dan waar jij zat. Maar gezien het succes aan mijn kant is het nadat we één werden vast ook aan jouw kant ingevoerd dan(ik was toen we officieel één werden er al weg).
Oh dat wist ik niet! Ik uitsluitend aan de niet-yuppenkant. Mijn copromotor deed werk op neo, maar viel (iig deels) onder jouw afdeling, en ik heb daar ook regelmatig bij onderzoeksbesprekingen gezeten. Misschien hebben we elkaar toen ook al wel eens gezienquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Ik zat trouwens aan allebei de kanten, maar officieel aan de yuppenkant.
Dit klinkt alsof jullie een iets intiemere relatie hebben dan ik altijd heb gedacht.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet! Ik uitsluitend aan de niet-yuppenkant. Mijn copromotor deed werk op neo, maar viel (iig deels) onder jouw afdeling, en ik heb daar ook regelmatig bij onderzoeksbesprekingen gezeten. Misschien hebben we elkaar toen ook al wel eens gezien(2015 tm begin 2019 zat ik er - ik zie ook dat ik dus er wel net nog was toen we één werden)
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof jullie een iets intiemere relatie hebben dan ik altijd heb gedacht.
Ik begon in januari 2019. Ik heb niet zo heel veel met het onderzoeksgedeelte van de afdeling gedaan maar heb aan die kant wel eens een presentatie gegevenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet! Ik uitsluitend aan de niet-yuppenkant. Mijn copromotor deed werk op neo, maar viel (iig deels) onder jouw afdeling, en ik heb daar ook regelmatig bij onderzoeksbesprekingen gezeten. Misschien hebben we elkaar toen ook al wel eens gezien(2015 tm begin 2019 zat ik er - ik zie ook dat ik dus er wel net nog was toen we één werden)
TVPquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof jullie een iets intiemere relatie hebben dan ik altijd heb gedacht.
Oeh beter.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Komende week weer temperaturen rond de twintig graden (wel mazzel voor @:gcjoel )
Gelukkig dat nog wel. Had even plaatje multiplex in de grondverf gezet, boven de 10°C kon dat verwerkt worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:08 schreef fietsie het volgende:
Hier mogen we blij zijn als het boven de 11 wordt.
Als je geen pasgeborene bent, is die kans vrij klein.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:17 schreef flipsen het volgende:
En nu weet ik nog steeds niet wat RS is en of ik daar niet dood aan ga... maar goed, mannengriep is natuurlijk minstens zo erg
Respiratoir Syncytieelquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:17 schreef flipsen het volgende:
En nu weet ik nog steeds niet wat RS is en of ik daar niet dood aan ga... maar goed, mannengriep is natuurlijk minstens zo erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maakt het mee...
Is inedereen in orde?? Holy shit...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:35 schreef Queller het volgende:
Code oranje: onze gieter is omgewaaid. Het komt wel heel dichtbij!
quote:Moeders heeft mij gisteren een hartverzakking bezorgd: "De dokter is geweest, ik weeg nog maar 45 kilo, voor de bult op mijn been moeten ze bloedprikken!" Kolere... net verhuisd, krijgen we dit...Oef, dat is wel echt schrikken natuurlijk, top van de dokter dat hij jullie nog even opbelde op het te verhelderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maakt het mee...
Enne, RS zal ik vast wel hebben, maar spierpijn alsof ik een marathon heb gelopen hoort meer bij influenza geloof ik. Ging ook heel snel gisteren. Eerst een paar keer niezen, naar kuchje en een stevige hoofdpijn. Vanochtend kwam daar de spierpijn bij. Maar goed, ik zal het wel weer overleven hoor
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Geen idee, ik zit achter de bank tot het voorbij is!quote:
Ja, en eigenlijk weet ik dat ik pas moet schrikken als er echt iets aan de hand is. Maar daar denkt mijn bloeddruk toch nog wat anders over. Maar goed; all is well en moeders zegt nog steeds dat ze 120 gaat worden.quote:Oef, dat is wel echt schrikken natuurlijk, top van de dokter dat hij jullie nog even opbelde op het te verhelderen
Mijn betere helft is al dik twee weken aan de beurt. Na een kuurtje AB is ze nu aan de prednison. Ik ben er niet zo bevattelijk voor. Niet omdat ik zo gezond leef; het is volgens mij genetisch. Ik doe soms een nachtgriepje; van niets naar snot all over in een uurtje, volgende morgen niets meer aan de hand.quote:Enne, RS zal ik vast wel hebben, maar spierpijn alsof ik een marathon heb gelopen hoort meer bij influenza geloof ik. Ging ook heel snel gisteren. Eerst een paar keer niezen, naar kuchje en een stevige hoofdpijn. Vanochtend kwam daar de spierpijn bij. Maar goed, ik zal het wel weer overleven hoor
Ik ben geen voetbalfan (ook hier de rare van de familie) maar zulke sferen af en toe meemaken is lollig.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een heerlijk verhaal ‘@:cat-astrophe En wat zal maatje genieten van PSV. Ben jij ook fan?
Dan was ze verdomd snel afgevallen ookquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:35 schreef Queller het volgende:
Moeders heeft mij gisteren een hartverzakking bezorgd: "De dokter is geweest, ik weeg nog maar 45 kilo, voor de bult op mijn been moeten ze bloedprikken!" Kolere... net verhuisd, krijgen we dit...
Weet je al dat er in Deventer ook gevoetbald wordt? Heel Europa weet het inmiddelsquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 06:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbalfan (ook hier de rare van de familie) maar zulke sferen af en toe meemaken is lollig.
Ja piekeren is alleen maar het opnieuw denken van al gedachte gedachten. Leidt tot niks. Ik las laatst dat je daar een kwartiertje per dag voor moet reserveren, dat je DAN al het piekeren moet doen, en dan ga je dat op termijn de rest van de dag minder doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:35 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik moet echt eens stoppen met dar gepieker snachts
Inderdaad makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja piekeren is alleen maar het opnieuw denken van al gedachte gedachten. Leidt tot niks. Ik las laatst dat je daar een kwartiertje per dag voor moet reserveren, dat je DAN al het piekeren moet doen, en dan ga je dat op termijn de rest van de dag minder doen.
Maar ja overdag heb je honderd afleiding en 's nachts kun je eigenlijk weinig anders dan piekeren als je niet slaapt
Die techniek werkt het beste als je in dat kwartier ook al je gepieker opschrijft en het kwartier helemaal volmaakt, ook als je na 5 minuten klaar bent. Doordat je móet piekeren, gaat de lol er een beetje af. En op andere momenten dan heel duidelijk herhaalt dat je nu niet mag piekeren maar dat er morgen weer tijd voor is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja piekeren is alleen maar het opnieuw denken van al gedachte gedachten. Leidt tot niks. Ik las laatst dat je daar een kwartiertje per dag voor moet reserveren, dat je DAN al het piekeren moet doen, en dan ga je dat op termijn de rest van de dag minder doen.
Maar ja overdag heb je honderd afleiding en 's nachts kun je eigenlijk weinig anders dan piekeren als je niet slaapt
Even vernieuwenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:36 schreef Sarabi het volgende:
Net een abonnement genomen maar de banners zijn nog even aanwezig, die moet ik zeker ergens handmatig nog uitzetten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |