abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219092921
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee moet je handmatig uit zetten. Je KUNT namelijk gewoon kiezen om de banners te zien terwijl je een abo hebt. Krijgt Danny twee keer geld :)
Ahh dus ligt niet aan mij.
Kan de optie ook nog niet vinden :+ weet jij waar hij verstopt zit?
pi_219092945
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 09:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ahh dus ligt niet aan mij.
Kan de optie ook nog niet vinden :+ weet jij waar hij verstopt zit?
Settings en dan Advertenties

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219092984
quote:
84s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Settings en dan Advertenties

[ afbeelding ]
Ahh dan maar even desktopversie aanzetten. Thanks *O*
pi_219093098
Muh, ik ben sinds mijn blessure het hele sportritme kwijt. Ben nu wel sponsor bij een budgetsportschool, maar drempel is enorm. Ik wil wel weer fitter worden, wat krachttraining doen om niet weer die blessure te krijgen en gewoon weer meer beweegplezier, maar ik krijg het nog niet gevonden.
pi_219093103
Nou wat een herfstig weer. Ter opvrolijking maar even een emoe op een zonnig dag in de vorige week. Met paddestoelen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219093120
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 10:13 schreef Tuindier het volgende:
Muh, ik ben sinds mijn blessure het hele sportritme kwijt. Ben nu wel sponsor bij een budgetsportschool, maar drempel is enorm. Ik wil wel weer fitter worden, wat krachttraining doen om niet weer die blessure te krijgen en gewoon weer meer beweegplezier, maar ik krijg het nog niet gevonden.
Hier ook. Het ging zo lekker en ik had er zo veel lol in.
Spoilers!
pi_219093134
quote:
Het zal jou niet helpen, maar dank voor de reminder!
Ik moest nog een nieuw abonnement afsluiten per 1 november. Mijn huidige abo is duur (75 p/mnd geloof ik) en heeft dan wat personal training erbij; ik stap over op zo'n goedkoop abonnement waarmee ik 'credits' heb die ik bij verschillende sportscholen (en zwembaden) kan opsouperen. O.a. bij de sportschool waar ik nu ook loop, maar dan dus zonder PT.

In de winter ben ik minstens anderhalve maand niet in NL, dat vind ik echt te dol om dan wel zo'n duur sportschoolabonnement te laten doorlopen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219093161
¤75 per maand en dan meerdere keren per maand PT erbij? Jaloers :D
Maargoed, grote stad, dat drijft de prijzen wel lekker op. En ik ben heel blij met mijn PT sportschool en mn PT, dus ik negeer dat het duur is.

Ik heb babygeknuffeld met baby van de buren O+ en buurmeisje verhaaltjes voorgelezen terwijl zij zat te ontbijten. En nu weer aan het werk, toch minder leuk helaas. Maar ja, moet toch wel echt gebeuren.
pi_219093205
Ik overweeg nu wel PT maar volgens mij is dat 75 euro per uur en dat vind ik wel echt veel geld. Misschien toch een optie om momentum te krijgen en daarna op lagere frequentie maar met passend schema door te gaan.
pi_219093216
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hier ook. Het ging zo lekker en ik had er zo veel lol in.
Ja, dat. Ik was sterk aan het worden en voelde dat ook echt zo. Maar ben zo ver teruggevallen.
pi_219093321
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 10:39 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ja, dat. Ik was sterk aan het worden en voelde dat ook echt zo. Maar ben zo ver teruggevallen.
Ik ook. En als de dood om weer dingen te gaan overbelasten. Dat is nog steeds niet over en ik hoef maar iets kleins te doen en ik heb weer dagen last. Ik twijfel steeds wat nou de beste route voor me is.
Spoilers!
pi_219093401
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ook. En als de dood om weer dingen te gaan overbelasten. Dat is nog steeds niet over en ik hoef maar iets kleins te doen en ik heb weer dagen last. Ik twijfel steeds wat nou de beste route voor me is.
Precies dit. Ik ben echt bang dat die pijn weer terugkomt en ik maanden niks kan. En juist goed trainen zou daar bij helpen. De fysio had ook vertrouwen en zei dat ik echt weer kan en mag (en beter ook zou) trainen. De eerste PT die ik bij de sportschool trof vond dat dan allemaal wel weer eng en misschien toch anders beginnen, dus dat gaf me niet echt vertrouwen en dan vertrouw ik liever de fysio.

Nu ik dat zeg, zijn uurtarief was amper hoger dan een PT en hem vertrouw ik, dus misschien kan hij wel wat betekenen qua concreet maken van de sportopdracht.
pi_219093461
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 11:08 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Precies dit. Ik ben echt bang dat die pijn weer terugkomt en ik maanden niks kan. En juist goed trainen zou daar bij helpen. De fysio had ook vertrouwen en zei dat ik echt weer kan en mag (en beter ook zou) trainen. De eerste PT die ik bij de sportschool trof vond dat dan allemaal wel weer eng en misschien toch anders beginnen, dus dat gaf me niet echt vertrouwen en dan vertrouw ik liever de fysio.

Nu ik dat zeg, zijn uurtarief was amper hoger dan een PT en hem vertrouw ik, dus misschien kan hij wel wat betekenen qua concreet maken van de sportopdracht.
Ja ik heb nu ook een krachttraining schema van de fysio en het is zo fijn!

Eerdere schema's liep ik altijd een week krom van de spierpijn en dan wilde ik daarna niet meer, maar dit schema is een stuk realistischer en past beter bij mijn doelen en bij de zwakke plekken die ik eruit zou willen trainen.
pi_219093513
Ik zou bij blessures inderdaad ook als eerst kijken of je bij de fysio onder begeleiding kunt sporten @Tuindier! Al is het alleen in het begin, en dat je daarna inderdaad afbouwt, of dat je bv om de week met hem en dan de andere week zelf gaat tussendoor.

Ik begon met PT een maand nadat ik voor het eerst weer fulltime was gaan werken na mn hersenschudding, en ik had vaak overbelastingsblessures, ook daarvoor al, dus ik wilde ook ergens starten waar ze verstand hadden van dat soort dingen. Zo ben ik bij deze PT sportschool gekomen, zij hebben ook fysio's en een deel van hun PTs hebben ook een fysio achtergrond of relevante bijscholingen gevolgd. Dat maakt ook dat ik het geld er voor over heb, ik train nu al drie jaar met dezelfde PT en hij kent me nu heel goed. Dus hij kan nu ook goed aan me zien wanneer ik niet durf/wil zeggen dat het eigenlijk te zwaar is, maar ook juist wanneer ik eigenlijk wel iets meer kan maar dat nog niet helemaal durf zelf. Dus weet precies wanneer hij me wat moet pushen, en wanneer hij me juist tegen mezelf moet beschermen. Dat is zo fijn! Daarom heb ik het geld er ook voor over. Ik ben sinds ik daar train ook veel minder vaak geblesseerd geweest dan de jaren ervoor.

Ik zit voor fysio zelf dan wel weer ergens anders :D daar zat ik al en ben ik tevreden mee. Daar hebben ze tegenwoordig ook PT, maar dat is stuk verder weg en iets duurder (leek goedkoper, maar hun credits zijn maar voor een half uur ipv een uur). Daar moet ik met auto heen of bijna half uur fietsen, deze is nog geen tien minuten fietsen. En ze hebben bij mn PT sportschool tegenwoordig nieuwe abonnementen, maar omdat ik er daarvoor al was zit ik nu op de voorwaarden van een 4-weken abonnement (kan elke 4 weken omhoog of omlaag in aantal credits dat ik wil), tegen de prijzen van een 52-weken abonnement. En als ik wegga verlies ik dat voordeel, en ik gebruik dat wel af en toe (in winter/zomerstop wissel ik soms even naar wat meer credits abonnement).
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:24:35 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219093832
quote:
Ik herken dat wel hoor, en de enige goed bereikbare sportschool heeft een bevolking van mij enorm in de irritatiezoe trekkende 'zie mij eens vriendjes met de baas zijn' rondhangers.
Die zich gedragen als co-eigenaren,
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219093899
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 10:29 schreef vlindertje89 het volgende:
¤75 per maand en dan meerdere keren per maand PT erbij? Jaloers :D
Maargoed, grote stad, dat drijft de prijzen wel lekker op. En ik ben heel blij met mijn PT sportschool en mn PT, dus ik negeer dat het duur is.
Ik betaal 50 per uur PT in een dorp horend bij het mijne. Niet zo ver voor jou als je het echt te duur gaat vinden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219093922
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 12:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik betaal 50 per uur PT in een dorp horend bij het mijne. Niet zo ver voor jou als je het echt te duur gaat vinden.
Zo, dat scheelt nogal! Ik zal ook eens rondneuzen.
pi_219093929
Wellicht ter motivatie
Na 100 jaar alles blessure en drama ben ik gaan fit20en. Daar genoeg blessurevrije kracht opgebouwd om de sportschool in te gaan en een keer per week PT (nu 4 mnd) motiveert me om elke week dat het ook maar enigszins lukt 3x te sporten, met ook schema's voor de wc dat ik zonder hem sport.
Bovendien doe ik nu dingen die ik zonder hem niet had geweten, oude dingen met betere vorm en tig x meer gewicht dan ik zelf had gedurfd, waardoor ik ook buiten de sportschool minder blessuregevoelig ben.
En ik ben sterker, verbrand meer omdat meer spieren, voel me fysiek lekkerder etc etc maar dat geldt vast voor meer vormen van sport.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219093938
Oh daar komt wel ook het sportschoolabo bij, dat zou niet hoeven als ik alleen met hem trainde maar voor de 2x zonder willen zij toch wel een abo zien.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:48:30 #70
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219093961
Heeft iemand hier al eens kleding besteld bij https://zeitloseliebe.de ?

De foto's impliceren (machinaal) gebreide patronen, maar de tekst eronder is steeds "Design: druck .
Wat dan dus een bedrukt t-shirt zou impliceren...

De Duitse shopreviews zijn ook vernietigend. Jammer wel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219093976
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 12:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat is best wat goedkoper zeg, hoeveel komt erbij voor abonnement? Ik betaal nu ¤164 per 4 weken voor 2x PT en onbeperkt zelf sporten. ¤300 als je 4x per 4 weken wil. Zonder abonnement is een strippenkaart ¤775 voor 10x. Dus het abonnement zelf is verwaarloosbaar hier (ze hebben ook geen losse abonnementen, je kan er alleen sporten als je ook PT doet). Ik hou hem zeker in mn achterhoofd, thanks!

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 24-10-2025 12:58:37 ]
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:52:51 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219093983
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 12:48 schreef fietsie het volgende:

De foto's impliceren (machinaal) gebreide patronen, maar de tekst eronder is steeds "Design: druck .

Foto’s zijn allemaal AI.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:52:58 #73
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_219093984
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 12:41 schreef Vanyel het volgende:
Wellicht ter motivatie
Na 100 jaar alles blessure en drama ben ik gaan fit20en. Daar genoeg blessurevrije kracht opgebouwd om de sportschool in te gaan en een keer per week PT (nu 4 mnd) motiveert me om elke week dat het ook maar enigszins lukt 3x te sporten, met ook schema's voor de wc dat ik zonder hem sport.
Bovendien doe ik nu dingen die ik zonder hem niet had geweten, oude dingen met betere vorm en tig x meer gewicht dan ik zelf had gedurfd, waardoor ik ook buiten de sportschool minder blessuregevoelig ben.
En ik ben sterker, verbrand meer omdat meer spieren, voel me fysiek lekkerder etc etc maar dat geldt vast voor meer vormen van sport.
Dat is herkenbaar. Wel zonder PT. Sportschool met begeleiding geeft voldoende uitdaging en motivatie. Resultaat wat je zegt is hetzelfde :). Voor mijn gevoel nooit zo fit geweest.

PT kost hier 70 euro per uur. Los van het abonnement (60 euro per maand).
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:55:58 #74
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_219093991
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 12:48 schreef fietsie het volgende:

site is geblacklist hier :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:57:40 #75
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219094001
Het lijkt er op dat ze echt doodleuk nylon shirts met opdruk van zo'n AI plaatje versturen.....
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 12:57:57 #76
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_219094002
ja nou ik heb dus nu ook een enorme reden om weer te gaan sporten ..
1. de perimenopause extra kilos
en 2.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus hier ook weer ECHT 2 keer per week in de gym en ook echt 2 keer per week gaan zwemmen O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_219094005
Barrel!! O+ wat een goede (tweede) reden *O*
pi_219094009
@Barreltje O+
Feliciteer de chef maar van me :Y
pi_219094054
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 12:51 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dat is best wat goedkoper zeg, hoeveel komt erbij voor abonnement? Ik betaal nu ¤164 per 4 weken voor 2x PT en onbeperkt zelf sporten. ¤300 als je 4x per 4 weken wil. Zonder abonnement is een strippenkaart ¤775 voor 10x. Dus het abonnement zelf is verwaarloosbaar hier (ze hebben ook geen losse abonnementen, je kan er alleen sporten als je ook PT doet). Ik hou hem zeker in mn achterhoofd, thanks!
SportCity, goedkope locatie.
~30 per maand. Zit in mijn bedrijfsfitness dus nog even met korting.
pi_219094107
Het abonnement dat ik bij mijn sportschool nu nog heb geeft per 3 maanden 6 uur PT, in te zetten in blokken van 30minuten. Voor dus ¤75 /mnd, waarvoor ik dan ook onbeperkt 'vrij' mag komen sporten.

Ik gebruik de PT alleen voor het laten maken van een trainschema en een tijdje later even meekijken hoe het gaat. Ik ben niet iemand die goed reageert op een trainer die opdrachten geeft of aanmoedigt ofzo.
pi_219094121
Gefeliciteerd @Barreltje wat een heerlijk nieuws
We have far more in common than that which devides us..
pi_219094214
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 12:57 schreef Barreltje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oi! :o Vertel hier eens even wat meer over :P Hoe ging dat precies in zijn werk en zo? :D
pi_219094268
quote:

SPOILER
SPOILER
pi_219094318
Barrel *O*
Spoilers!
pi_219094444
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 12:57 schreef fietsie het volgende:
Het lijkt er op dat ze echt doodleuk nylon shirts met opdruk van zo'n AI plaatje versturen.....
Ben je bekend met die t-shirt bots?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_219094462
Barrel *O* groots
pi_219094473
Verder deinen wij wij heen en weer op de uitverkochte boot!
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 14:25:10 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219094479
Gefeliciteerd! @Barreltje
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator vrijdag 24 oktober 2025 @ 14:28:08 #89
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219094498
Gefeliciteerd @Barreltje *O*
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219094503
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 14:23 schreef AnneX het volgende:
Verder deinen wij wij heen en weer op de uitverkochte boot!
Hoe gaat het? Nog sloerig?
We have far more in common than that which devides us..
pi_219094608
quote:
en 2.
SPOILER
dus hier ook weer ECHT 2 keer per week in de gym en ook echt 2 keer per week gaan zwemmen O+
Ozempic yo *O*

Gefeliciteerd!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219094621
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 14:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe gaat het? Nog sloerig?
Sloepig eerder :+
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 14:50:48 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219094624
Zo, aanhanger vol boom gelost bij de gemeentelijke bomenhoop
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 14:57:34 #95
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219094652
quote:
en 2.
SPOILER
Whoohoo het knipperen met je lange wimpers is gelukt ja? Gefeli, ook voor de sterke meneer :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:07:04 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219094695
Barrel! Gefeliciteerd O+

Erwin Olaf _O_. Bindende bezoektip. Mooie tentoonstelling.
Tussen de buien door nog een Podwalk gedaan. Door de Pijp met de 19e eeuw met Van Eegten en Sarphati.

PT zou wel eens goed zijn of Fysio. Alleen al iemand die me op de houding let. Bijvoorbeeld Bodypump is waar ik vanuit me zelf bij bepaalde oefeningen mn rug teveel gebruik. En natuurlijk iemand die rekening houdt met mn spierziekte.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219094710
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 13:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
SportCity, goedkope locatie.
~30 per maand. Zit in mijn bedrijfsfitness dus nog even met korting.
Ik denk dat ik jouw locatie gevonden heb - is je PT een jonge vent met donker haar en een J als eerste letter voornaam? Zo ja, lekker ding :o
pi_219094786
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 15:09 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik denk dat ik jouw locatie gevonden heb - is je PT een jonge vent met donker haar en een J als eerste letter voornaam? Zo ja, lekker ding :o
Ja is niks mis mee :D
Hij's nog leuk ook
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:26:33 #99
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_219094823
Gefeliciteerd Barrel :)
pi_219094900
Van harte barrel!
La derecha oprime, la izquierda libera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: