SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
En even voor de duidelijkheid:
Geniet iedereen!De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:
Luctor was iets te snel met zijn conclusie.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:47 schreef sportfreak het volgende:
Voortaan maar elke wedstrijd met 10 man beginnen, dat werkt kennelijk een stuk beter
Doelpunt voor ons Lucquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tegen Portugal dat ligt ons niet.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Doelpunt voor ons Luc [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:49 schreef Yesse het volgende:
Ik kreeg net te horen dat als ik ouder ben dat ik dan ook een piemel krijg
Ja, dit was een uitspraak van mijn 2,5 jarige peuter niet door een volwassene![]()
quote:In 2005 organiseert Nederland voor het eerst een jeugd WK. Het wordt een groot voetbalfeest. De stadions zitten vol en de fans zien een Argentijns wonderkind in wording. Lionel Messi, net 18, wordt wereldkampioen en is de beste speler van het WK. Een terugblik op dit zomerse toernooi waar de sterren van nu nog heel benaderbaar zijn. De grootste talenten uit 24 landen zijn te zien op de Nederlandse velden. Nederland heeft ook een ster. Quincy Owusu Abeyie is dé speler van het Oranje van Foppe de Haan. Hoe het Messi is vergaan, is algemeen bekend maar wie kent Quincy nog?
Dat is die gast die naar Arsenal ging toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:58 schreef usagi414 het volgende:
Hoeveel van deze spelers zien we over 10,15,20 jaar nog terug ?
Messi in de maak
Morgen in Andere Tijden Sport.
[..]
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is die gast die naar Arsenal ging toch?
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is die gast die naar Arsenal ging toch?
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Kwestie van tijd! Ik kan ook niet van jullie verwachten dat jullie al bij de eerste editie om 3 uur 's nachts klaar zitten
quote:Het nieuwe WK voor voetbalclubs leeft wel degelijk, alleen niet in Europa
Deel dit artikel
Het nieuw en ruimer opgezette WK voetbal voor clubteams dat nu bezig is aan de groepsfase, heeft in Europa een imagoprobleem. De fans lopen niet warm voor het toernooi in de Verenigde Staten dat voor Europeanen op veel ongunstige tijdstippen wordt gespeeld en spelers lieten al maanden weten te balen dat de FIFA de speelkalender nóg voller heeft gemaakt.
Maar waar in Europa het WK als veredeld demonstratietoernooi en miljoenenspeeltje van de FIFA wordt gezien, wordt het evenement buiten Europa op de voet gevolgd. Fans en spelers leven hartstochtelijk toe naar wedstrijden die velen van hen niet gauw meer zullen meemaken.
Tunesiërs en Marokkanen op Times Square
De Noord-Afrikaanse deelnemers aan het WK voor clubs - Al-Ahly, Espérance Tunis en Wydad Casablanca - kunnen in de Verenigde Staten rekenen op de steun van een flinke schare fanatieke fans. Dagelijks duiken berichten op van supportersgroepen die feestend door het land trekken.
Zo verzamelden zich dinsdag volgens Amerikaanse berichten liefst 10.000 meegereisde Tunesische supporters op Times Square in New York, voordat ze Espérance in Philadelphia toejuichten tijdens de wedstrijd tegen Flamengo (2-0 nederlaag).
Op datzelfde beroemde plein in Manhattan meldden zich een dag later duizenden fans van Wydad Casablanca uit Marokko met trommels en gezang. Dat gebeurde ook 'thuis' in Marokko, waar de cafés vol zaten met voetballiefhebbers.
https://nos.nl/artikel/25(...)lleen-niet-in-europa
De meiden onder 19 moesten ook tegen Portugal.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij kijkt nog eens terug in een parallel universum?
Nee, natuurlijk niet.quote:
Collega heeft alle tekenen van een whiplash, dus dat is sowieso al slecht nieuws.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ow fuck Roger, wat kut zeg. Ja, dat zal je slaap niet goed doen :/
Hoe is je collega er aan toe en wat is de schade bij jou? "vrij redelijk" klinkt beter, maar kan nog wel wat kanten op.
Ja, dat lijkt me zo eng, ook al weet je dat het irreëel is en dat het al 1000en keren goed gegaan is. Geef het tijd en dan komt het vertrouwen wel terug. (maar ja, daar heb je nu niets aan)quote:Op zondag 22 juni 2025 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vooral mentaal zit ik nog niet lekker, laatst met iemand anders meegereden en ik zit echt te zweten elke keer dat wij ergens voor moesten stoppen en er iemand achter ons reed.
Ik nu. Benieuwd of er veel van slapen komt, want het is behoorlijk warmquote:
De teringquote:Op zondag 22 juni 2025 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Al zal ik wel zo gaan liggen, al even niet aanwezig geweest ook.
Vorige week een auto-ongeluk gehad, ik was de klassieke middelste auto in een kop-staart (of staart-kop eigenlijk).
Iemand reed achterop me en klapte mij op mijn voorganger. Resultaat, auto in de kreukels, meerijdende collega mogelijk langdurig in de kreukels, zelf ben ik er nog vrij redelijk uit gekomen.
Maar ik slaap vrij slecht en mn gedachten zijn niet altijd even duidelijk de laatste tijd.
Je zegt dat het vorige week was, dus het is nog vroeg en wie weet wordt het beter, maar zie therapie vooral niet als een teken van zwakte of iets dergelijks. Het heeft bij mijn vriendin in elk geval een einde gemaakt aan het badend in het zweet en doodsbang wakker worden midden in de nacht, en ook grotendeels aan het nauwelijks meer in de auto durven zitten.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vooral mentaal zit ik nog niet lekker, laatst met iemand anders meegereden en ik zit echt te zweten elke keer dat wij ergens voor moesten stoppen en er iemand achter ons reed.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit alles en logisch dat je hierdoor helemaal van slag bent.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oef sterktequote:Op zondag 22 juni 2025 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vorige week een auto-ongeluk gehad, ik was de klassieke middelste auto in een kop-staart (of staart-kop eigenlijk).
Iemand reed achterop me en klapte mij op mijn voorganger. Resultaat, auto in de kreukels, meerijdende collega mogelijk langdurig in de kreukels, zelf ben ik er nog vrij redelijk uit gekomen.
Maar ik slaap vrij slecht en mn gedachten zijn niet altijd even duidelijk de laatste tijd.
quote:Op zondag 22 juni 2025 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Sterkte Roger!quote:Op zondag 22 juni 2025 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:55 schreef Meke het volgende:
O nee Roger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En verder is alles al gezegd denk ik
Jullie zijn lieve kinders vergeleken met meeste subforums.quote:
We hebben dus alleen H_T en Cyan als mod. Met jouw als vliegende keep.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jullie zijn lieve kinders vergeleken met meeste subforums.
Als het nodig is kan Meke ook nog wel ingrijpenquote:Op zondag 22 juni 2025 12:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hebben dus alleen H_T en Cyan als mod. Met jouw als vliegende keep.
Volgens mij zijn er heel lang twee mods geweest. Kwalitiatief is het vertrek van Momo natuurlijk een aderlatingquote:Op zondag 22 juni 2025 12:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het nodig is kan Meke ook nog wel ingrijpen
Maar goed ook. Want meestal ben jij wel te porren voor een relletje.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het nodig is kan Meke ook nog wel ingrijpen
Dus je vindt dat de kwaliteit er serieus onder lijdt als we op H_T en Cyan zijn aangewezen?quote:Op zondag 22 juni 2025 12:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Kwalitiatief is het vertrek van Momo natuurlijk een aderlating
Ik heb hier ook zo mijn vragen bij.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus je vindt dat de kwaliteit er serieus onder lijdt als we op H_T en Cyan zijn aangewezen?
Retorische vraag, lijkt me?quote:Op zondag 22 juni 2025 12:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus je vindt dat de kwaliteit er serieus onder lijdt als we op H_T en Cyan zijn aangewezen?
Qua echt ingrijpen valt het allemaal wel mee, maar Momo was altijd supersnel met het updaten van de TT's en OP's na een nationale finalequote:Op zondag 22 juni 2025 12:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er heel lang twee mods geweest. Kwalitiatief is het vertrek van Momo natuurlijk een aderlatingMaar denk dat het kwantitief qua werk nog wel meevalt? En tijdens ESF is er meestal heel veel hulp
Oh ja, die is er natuurlijk ook nog!quote:Op zondag 22 juni 2025 12:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik weet nog wel iemand die kan bijspringen als het nodig is.
[ afbeelding ]
Dat zie ik toch echt... andersquote:Op zondag 22 juni 2025 12:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar goed ook. Want meestal ben jij wel te porren voor een relletje.
Maar wie blijft er nu tot half 4 op voor Sanremo?quote:Op zondag 22 juni 2025 13:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Qua echt ingrijpen valt het allemaal wel mee, maar Momo was altijd supersnel met het updaten van de TT's en OP's na een nationale finaleDus dat gaat komend seizoen misschien wat langer duren
Ik niet! En als me dat toch lukt hebt ik waarschijnlijk aardig wat allora op aan het eind en kan ik beter tijdelijk van die knoppen afblijvenquote:Op zondag 22 juni 2025 13:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar wie blijft er nu tot half 4 op voor Sanremo?
Momo is als user (hopelijk!!quote:Op zondag 22 juni 2025 13:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar wie blijft er nu tot half 4 op voor Sanremo?
Begin van het einde van het ESF forumquote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zou er een verband zijnquote:Op zondag 22 juni 2025 15:27 schreef Arizona het volgende:
Het is hier zo drukkend, niet normaal.
En dan ook nog geen @:momo meer als mod![]()
Wat een dag!
Sterktequote:Op zondag 22 juni 2025 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ahh heftig Rogquote:Op zondag 22 juni 2025 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna vijf jaar lang mod geweest.quote:
murp in MED / 3 nieuwe mods op ESF !!!!!quote:Momo; Deze pinguinliefhebster is voor menige FOK!ker uit WLR en ESF een bekend gezicht. Deelt graag een rechtse directe uit aan Twitterwappies. Heeft aan ons toegezegd dat niet te zullen doen hier. Hier zal ze voornamelijk met links slaan.
Het is een tijd van komen en gaanquote:Op zondag 22 juni 2025 17:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bijna vijf jaar lang mod geweest.
Bedankt @:Momo
[..]
murp in MED / 3 nieuwe mods op ESF !!!!!
Leuk om eens bij Robbie langs te gaan. Het hoeft ook niet altijd van één kant te komen.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:27 schreef Arizona het volgende:
Het is hier zo drukkend, niet normaal.
En dan ook nog geen @:momo meer als mod![]()
Wat een dag!
Ook nog leuke dingen gelukkig, ik ga nu op weg naar Robbie Williams
Ja, vrijwilligers zijn overal steeds schaarser aan het worden. Dus niets dan respect voor de mensen die er hier zin in hebben.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh wel jammer! Respect voor al je inzet voor dit forumDat zal een flink gemis worden.
Daar zit ik wel al een beetje naar te kijken idd.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zegt dat het vorige week was, dus het is nog vroeg en wie weet wordt het beter, maar zie therapie vooral niet als een teken van zwakte of iets dergelijks. Het heeft bij mijn vriendin in elk geval een einde gemaakt aan het badend in het zweet en doodsbang wakker worden midden in de nacht, en ook grotendeels aan het nauwelijks meer in de auto durven zitten.
Och, voor de autodeur van jouw buur is jouw ding het ergste wat er in tijden is gebeurd. Alles is relatief en zo.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:14 schreef Yesse het volgende:
Jeeetje Roger
Ik kwam hier om te klagen over mijn klein leed (mijn autodeur waaide net open en pikte daarmee net de autodeur van een buur mee) maar jouw verhaal zet dat wel weer in een realistischer daglicht..
Hopelijk gaat het snel (mentaal en fysiek) beter met je!
Ik ben nu een maand verder en ik ben allang blij dat ik niet meteen begin te janken op de plek waar ik aangereden ben. Ik hoef alleen nog maar te slikken. Maar in de auto ben ik volledig obsessief op zoek naar een bepaald type auto. Ik ben erg blij met slachtofferhulp!quote:Op zondag 22 juni 2025 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Met een vriend bespreek ik onze jaarlijkse citytrip. Hij stelt Spanje voor en denkt aan Valencia. Dus ik ben enthousiast: "Ja, leuk! Ik ken nog iemand in Spanje. Hij heeft in zijn jeugd in Ermelo gewoond en woont nu al jarenlang in de buurt van Valencia. Hij wil ons vast wel een tour door de stad geven. Top gast, ik ken hem van internet". Hij vraagt waar ik hem van ken en ik houd net iets te lang mijn mond, waarna hij reageert met. "ah ja, ik weet het al. Ja. Laten we naar een andere locatie kijken"
Met een vriend bespreek ik onze jaarlijkse citytrip. Hij stelt Spanje voor en denkt aan Valencia. Dus ik ben enthousiast: "Ja, leuk! Ik ken nog iemand in Spanje. Hij heeft in zijn jeugd in Ermelo gewoond en woont nu al jarenlang in de buurt van Valencia. Hij wil ons vast wel een tour door de stad geven. Top gast, ik ken hem van internet". Hij vraagt waar ik hem van ken en ik houd net iets te lang mijn mond, waarna hij reageert met. "ah ja, ik weet het al. Ja. Laten we naar een andere locatie kijken"
Echter had dit niks ermee te maken dat het om FOK! en het ESF ging. Maar dat die daardoor wist om welke kennis in Spanje het ging. Waardoor die wist dat het levensgevaarlijk zou zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Of O whoa ho ho. Ik denk diequote:
Die van Take That is wel heel leuk.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:06 schreef NailQueen het volgende:
Q heeft de foute 1500. Zometeen komt Shine voorbij
Ja, de Top 2000-reeks hier is ongezelligquote:Op maandag 23 juni 2025 14:11 schreef Guanabana het volgende:
Jammer dat er geen topic van is. Lijkt me gezelliger dan die 'kijk mij eens smaak hebben'-top 2000.
Sowieso jammer dat er mensen zonder muzieksmaak mogen stemmen.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:11 schreef Guanabana het volgende:
Jammer dat er geen topic van is. Lijkt me gezelliger dan die 'kijk mij eens smaak hebben'-top 2000.
Ik denk dat je daar gelijk in hebtquote:Op maandag 23 juni 2025 14:11 schreef Guanabana het volgende:
Ja, ik zat al te wachten tot iedereen hier zijn stemlijstje ging delen maar kennelijk pronken mensen liever met hun kwalitatief superieure muzieksmaak dan met hun guilty pleasures.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:11 schreef Guanabana het volgende:
Elk Nederlandstalig product komt wel in de foute uur. Van Boudewijn de Groot tot Rolf Sanchezquote:Op maandag 23 juni 2025 14:10 schreef Guanabana het volgende:
Die hele foute top 1500 is wel heel de tijd je afvragen 'waarom is dit fout?'.
Germany no pointsquote:Op maandag 23 juni 2025 15:34 schreef NailQueen het volgende:
En nu allemaal. Ik vlieg met jou naar de regenboog..
[ afbeelding ]
Ik kijk even snel in de lijst en zie gelijk ABBA al meerdere keren voor bij komenquote:Op maandag 23 juni 2025 14:10 schreef Guanabana het volgende:
Die hele foute top 1500 is wel heel de tijd je afvragen 'waarom is dit fout?'.
The Beatles stonden er ook in. Ja dan houdt het toch op met 'foute lijst'quote:Op maandag 23 juni 2025 16:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kijk even snel in de lijst en zie gelijk ABBA al meerdere keren voor bij komen
Lubach was je al voorquote:Op maandag 23 juni 2025 16:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kijk even snel in de lijst en zie gelijk ABBA al meerdere keren voor bij komen
Naaanaaana NANANANAAAAA!quote:Op maandag 23 juni 2025 16:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
The Beatles stonden er ook in. Ja dan houdt het toch op met 'foute lijst'
Eigenlijk hoort muziek dat in de top 2000 staat niet in een foute lijst. Ja daar valt bij enkele nummers wel over te discussiëren, maar dingen als ABBA, Queen, The Beatles is gewoon algemene popmuziek dat valt toch niet te vergelijken met de Vengaboys of de Macarena ofzoquote:Op maandag 23 juni 2025 16:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
The Beatles stonden er ook in. Ja dan houdt het toch op met 'foute lijst'
Je kan ook vragen of ze jou bellenquote:Op maandag 23 juni 2025 16:59 schreef BillDauterive het volgende:
Ik sta al ruim 40 minuten in de wacht bij KPN, omdat ze me een factuur sturen voor iets waarvan ik ruim een maand eerder de bevestiging voor kreeg dat ik het opgezegd had.
Ik dacht dat ze de verbinding na 30 minuten wel zouden verbreken.
Iets als Gabbertje of Engelbewaarder is wel te begrijpen. Maar geef mij één goede reden waarom een artiest als Lady Gaga ook in deze lijst staat. Normaal staat ze ook op de Q rotatie.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort muziek dat in de top 2000 staat niet in een foute lijst. Ja daar valt bij enkele nummers wel over te discussiëren, maar dingen als ABBA, Queen, The Beatles is gewoon algemene popmuziek dat valt toch niet te vergelijken met de Vengaboys of de Macarena ofzo
Ja luister meer kunnen we er niet van maken. Het was een religieuze rebellie niet alleen tegen de koning maar ook tegen God zélf!quote:Op maandag 23 juni 2025 15:04 schreef H_T het volgende:
@:Strani de audiotour van het paleis op de Dam heeft het over de 80-jarige opstand tegen de Spanjaarden in plaats van een oorlog. Wat is dat voor Iberische kletspraat?
Net Interactive met Forever young. HOEZO FOUT. Jeugdsentiment!quote:Op maandag 23 juni 2025 17:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Iets als Gabbertje of Engelbewaarder is wel te begrijpen. Maar geef mij één goede reden waarom een artiest als Lady Gaga ook in deze lijst staat. Normaal staat ze ook op de Q rotatie.
Ik weet dat je jezelf hoog hebt zitten, maar om jezelf nou god te noemenquote:Op maandag 23 juni 2025 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja luister meer kunnen we er niet van maken. Het was een religieuze rebellie niet alleen tegen de koning maar ook tegen God zélf!
Oké. Dat zet de deur natuurlijk wel flink open voor een eventuele toekomstige deelname!quote:Op maandag 23 juni 2025 17:47 schreef Arizona het volgende:
Robbie Williams was trouwens ook geweldig, ook jeugdsentiment. Ik ben 20 jaar geleden ook naar zijn concert in de Arena geweest dus
.
Hij was goed bij stem en hij zette een lekkere show neer. En zelfs het geluid in de Arena was verre van slecht
.
Davina was het voorprogramma en toen was het wel echt een galmbak. Ze kan echt wel goed zingen, ze heeft ook zeker een goede "stage presence" maar ik blijf geen fan van haar geluid. Maarrr ik heb mijn mening dus wel in zoverre bijgesteld, dat ik nu denk dat ze wel een goede inzending voor het ESF zou kunnen zijn.
Ik was er toen nog niet hè. Of je moet bedoelen dat die hele rebellie-onzin nu nog steeds aan de gang is!? We hebben al een tijdje niet echt gekekenquote:Op maandag 23 juni 2025 18:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet dat je jezelf hoog hebt zitten, maar om jezelf nou god te noemen
precies, mijn mening hierover wordt uiteraard zeer gewaardeerd door de selectiecommissie!quote:Op maandag 23 juni 2025 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Dat zet de deur natuurlijk wel flink open voor een eventuele toekomstige deelname!
quote:Op maandag 23 juni 2025 19:15 schreef BillDauterive het volgende:
nos.nl heeft een artikel over Merel van Dongen. Ik copy-paste een plaatje. @:Luctor.et.emergo, wat heb jij hier mee te maken?
[ afbeelding ]
Uiteraard ontken je eerst.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik moest eerst opzoeken wie Merel van Dongen is.
Maar ik weet van niks.
Ik zag dat Shanice van der Sanden haar reactie eindigde met #BillDauterive dus er lijkt wel wat aan de handquote:Op maandag 23 juni 2025 19:15 schreef BillDauterive het volgende:
nos.nl heeft een artikel over Merel van Dongen. Ik copy-paste een plaatje. @:Luctor.et.emergo, wat heb jij hier mee te maken?
[ afbeelding ]
Gelukkig waait die deur vanzelf wel weer dichtquote:Op maandag 23 juni 2025 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Dat zet de deur natuurlijk wel flink open voor een eventuele toekomstige deelname!
Zolang Jonker er nog zit, gaat de KNVB niks bekend maken over de opvolging.quote:
Is goed Arjan.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang Jonker er nog zit, gaat de KNVB niks bekend maken over de opvolging.
Het waait hier vandaag wel flink jaquote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig waait die deur vanzelf wel weer dicht
Daarom is het ook een kwestie van tijd voordat die deur weer dicht zit.quote:
Dit is wel even schrikken zeg!quote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag dat Shanice van der Sanden haar reactie eindigde met #BillDauterive dus er lijkt wel wat aan de hand
Het is wachten waarmee Jill Baijings en Regina van Eijk hun berichten afsluitenquote:Op maandag 23 juni 2025 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is wel even schrikken zeg!Moeten we dit in de gaten blijven houden?
Mooi op tijd, bedankt! Was een kort nachtje gisterenquote:
Ik weet niet of Robbie Williams naar het ESF zou willen.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:47 schreef Arizona het volgende:
Robbie Williams was trouwens ook geweldig, ook jeugdsentiment. Ik ben 20 jaar geleden ook naar zijn concert in de Arena geweest dus
.
Hij was goed bij stem en hij zette een lekkere show neer. En zelfs het geluid in de Arena was verre van slecht
.
Davina was het voorprogramma en toen was het wel echt een galmbak. Ze kan echt wel goed zingen, ze heeft ook zeker een goede "stage presence" maar ik blijf geen fan van haar geluid. Maarrr ik heb mijn mening dus wel in zoverre bijgesteld, dat ik nu denk dat ze wel een goede inzending voor het ESF zou kunnen zijn.
Lange dag.quote:
Voor de UK zou het een aanwinst zijn. Sinds Sam Ryder eindelijk weer iemand die wel zuiver kan zingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of Robbie Williams naar het ESF zou willen.
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor de UK zou het een aanwinst zijn. Sinds Sam Ryder eindelijk weer iemand die wel zuiver kan zingen.
Die hoort zichzelf graag praten, volgens mij.quote:
quote:"De waarheid" is geschreven door producer John Ewbank en is, in tegenstelling tot de meeste nummers van Borsato tot dan toe, geen cover van een Italiaans nummer.
Ah joh, manieren zat om Italianen te beledigen. Lekker een pizza hawaii naar binnen persen en dat wegspoelen met een cappuccino bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoopte even dat we deze ochtend lekker de Italianen gaan beledigen maar helaas het is een origineel.
[..]
Gelukkig is daar altijd nog Andre Hazes die de Spanjaarden beledigdquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah joh, manieren zat om Italianen te beledigen. Lekker een pizza hawaii naar binnen persen en dat wegspoelen met een cappuccino bijvoorbeeld
quote:Wat is dan liefde is geschreven door André Hazes, Franco Bracardi, Gianni Boncompagni en José Manuel Pater en geproduceerd door Tim Griek. Het is een Nederlandse bewerking van het nummer Gracias van de Spaanse zanger Raphael Martos Sánchez.
Spaans nummer, gezongen door een Nederlander en geschreven door Iralianen. Erger wordt het nietquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gelukkig is daar altijd nog Andre Hazes die de Spanjaarden beledigd
[..]
Ik zie vier sterren achter je naam staanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:00 schreef Momo het volgende:
Hier vliegen constant politie helikopters over.
Als we @Momo straks zien met een "Busted" tag over haar UI, dan weten we wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie vier sterren achter je naam staanHoog wanted-niveau! Dan heb je nog mazzel dat het leger nog niet achter je aan zit
Ze is nu ook toevallig gestopt als Mod. Hmmm..quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie vier sterren achter je naam staanHoog wanted-niveau! Dan heb je nog mazzel dat het leger nog niet achter je aan zit
ik hou het in de gatenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze is nu ook toevallig gestopt als Mod. Hmmm..
Hier kwam ik dit jaar pas achter dankzij Sanremoquote:Dat komt door jou is een single uit 2009 van de Nederlandse zanger Guus Meeuwis. Het is het zevende nummer van het album NW8. Het nummer is een Nederlandse bewerking van het Italiaanse A Te van Jovanotti.
Het is Kris Kross Amsterdam. Wat had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:29 schreef Fred_B het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kan dit? Of is de vraag stellen hem beantwoorden…
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:18 schreef Guanabana het volgende:
hola supermercado de la bancos por aquí
Wat een sfeer ineensquote:
Ed Sheeran kan ook wel zuiver zingen toch ? Maar hij roept dit al een paar jaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor de UK zou het een aanwinst zijn. Sinds Sam Ryder eindelijk weer iemand die wel zuiver kan zingen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ed Sheeran kan ook wel zuiver zingen toch ? Maar hij roept dit al een paar jaar.
United Kingdom: Ed Sheeran reveals he would like to represent his country at Eurovision!
Het is ook de enige manier dat de UK nog kan winnen door Ed Sheeran te sturen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ed Sheeran kan ook wel zuiver zingen toch ? Maar hij roept dit al een paar jaar.
United Kingdom: Ed Sheeran reveals he would like to represent his country at Eurovision!
Nee dit kan nietquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:29 schreef Fred_B het volgende:
ABBA was voor de tijd aan en hadden het slim aangepakt door een dikke copyright claim op hun muziek te zetten. Anders waren de DJ's van nu daar ook mee aan de haal gegaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:29 schreef Fred_B het volgende:
Er zijn 10 (!) mensen nodig geweest om dit in elkaar te zetten ?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:29 schreef Fred_B het volgende:
quote:Componist(en)
Jordy Huisman · Sander Huisman · Yuki Kempees · Denzel Chain · Antonie Lowenthal · Renske te Buck · Tabitha Foen-a-Foe · Brahim Fouradi · Carlos Vrolijk · André Hazes Jr. · Alex Alberts · Sjoukje Smit · Frans Smit · Robert Verwey
https://www.top40.nl/kris(...)-uit-amsterdam-43528
Maar Sjoukje moet ook aan haar pensioen denken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
ABBA was voor hun tijd aan en hadden het slim aangepakt door een dikke copyright claim op hun muziek te zetten. Anders waren de DJ's van nu daar ook mee aan de haal gegaan.
Ja, en dan negeer je nog de mensen die het nummer eigenlijk hebben geschrevenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er zijn 10 (!) mensen nodig geweest om dit in elkaar te zetten ?
[..]
Wat dacht je van David Guetta? Een aantal jaar geleden had hij nog originele nummers die best oke waren. Nu gaat hij met de hype mee en verdient hij er lekker aan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, en dan negeer je nog de mensen die het nummer eigenlijk hebben geschreven
Het is toch belachelijk, al die Kris Kross-nummers zijn covers maar mensen zetten er trots hun naam bij als songwriter.
David Guetta maakt z'n eigen muziek ook niet. Alles is ghost produced. En inderdaad, de laatste tijd is het helemaal erg, met allemaal gejatte deuntjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat dacht je van David Guetta? Een aantal jaar geleden had hij nog originele nummers die best oke waren. Nu gaat hij met de hype mee en verdient hij er lekker aan.
Dat was expres.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, en dan negeer je nog de mensen die het nummer eigenlijk hebben geschreven
Het is toch belachelijk, al die Kris Kross-nummers zijn covers maar mensen zetten er trots hun naam bij als songwriter.
En volgens mij is Dave von Raven de tekstschrijver van The Kik. Hij doet alleen wat 10 andere mensen samen doen. En beter.quote:Rotterdam · The Kik · Alex Alberts · Frans Smit · Sjoukje Smit · Robert Verwey
Ik vind eerlijk gezegd het schrijven van een leuke tekst op een sterke melodie die al bestaat nooit zo’n grote kunst.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat was expres.
[..]
En volgens mij is Dave von Raven de tekstschrijver van The Kik. Hij doet alleen wat 10 andere mensen samen doen. En beter.
Daar heb je zeker gelijk in. Maar Kriss Kross maakt van allebei een puinhoop.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd het schrijven van een leuke tekst op een sterke melodie die al bestaat nooit zo’n grote kunst.
In elk geval in verhouding tot het bedenken van die melodie.
Maar ze kunnen ook niet alles controleren.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
ABBA was voor de tijd aan en hadden het slim aangepakt door een dikke copyright claim op hun muziek te zetten. Anders waren de DJ's van nu daar ook mee aan de haal gegaan.
Weten Björn en Benny hiervan?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar ze kunnen ook niet alles controleren.
Westlife, Five, Backstreet boys, East 17 en een klein beetje BND, maar die waren niet heel bekendquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:10 schreef NailQueen het volgende:
Ah mijn favoriete Backstreet boys liedje. Ik hou van 90's boybands
New Kids On The Block vind ik ook geweldigquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Westlife, Five, Backstreet boys, East 17 en een klein beetje BND, maar die waren niet heel bekend
Ik heb de afgelopen dagen bijna alleen maar Westlife op gehadquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Westlife, Five, Backstreet boys, East 17 en een klein beetje BND, maar die waren niet heel bekend
Wat vervelend. Ik heb elke keer als ik opsta dat ik zo'n licht/duizelig gevoel in mijn hoofd krijg, heb ik eigenlijk altijd met warm weer. Misschien lage bloeddruk ofzo?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:53 schreef Arizona het volgende:
Ik ben iedere keer duizelig![]()
Gisteren ook al. En ik weet niet waardoor.
Elke keer als er tijdens de de foute top 1500 Westlife voorbij komt moet ik aan jou denkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen bijna alleen maar Westlife op gehadKan ik me heerlijk bij focussen
Heb ik ook altijd in de zomer. Ik maak me er niet echt zorgen over maar moest mezelf in het verleden soms even stabiel houden tegen de muur.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat vervelend. Ik heb elke keer als ik opsta dat ik zo'n licht/duizelig gevoel in mijn hoofd krijg, heb ik eigenlijk altijd met warm weer. Misschien lage bloeddruk ofzo?
Nee met Burger Kingquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:29 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera! Vier je zoiets met taart of met een drankje?
Wel lekker dat het afgehandeld is. Volgens mij was het nog best een gedoe toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:27 schreef Strani het volgende:
Nou, vandaag getekend voor de scheiding bij de notaris. Dat ging allemaal erg voorspoedig. Voelt verder niet echt gek of zo. Ik blijf goede vrienden met m'n ex en het is gewoon lekker dat dit eindelijk geregeld is.
Of met tinder?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:29 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera! Vier je zoiets met taart of met een drankje?
Dat viel uiteindelijk wel mee. Het is meer dat ik dácht dat het een gedoe zou worden. Maar het proces was eigenlijk heel snel en simpel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel lekker dat het afgehandeld is. Volgens mij was het nog best een gedoe toch?
Hoe lang zijn jullie inmiddels al uit elkaar als ik het vragen mag?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar wel netjes de hand geschud natuurlijk.
Iets van 3.5 jaar al. Alleen was het zo dat we dachten dat we moesten scheiden waar we getrouwd waren, Colombia. En ik ben daar al jaren niet meer geweest. Maar toen kwam ik er dus achter dat het gewoon in Spanje kon omdat ons huwelijk hier ook geregistreerd is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie inmiddels al uit elkaar als ik het vragen mag?
Ik word er ook horendol van. Ik woon wél in Den Haag. Zal blij zijn als dit circus voorbij is..quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Zoveel helicopters boven mn huis... Of wijk. En dan wonen we nog niet eens in Den Haag.
Nu het later is blijf je nog steeds goed horen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik word er ook horendol van. Ik woon wél in Den Haag. Zal blij zijn als dit circus voorbij is..
Wij wonen dicht bij Rotterdam Airport, dus ze zullen daar wel telkens heengaan ofzo. Maar echt veel idd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik word er ook horendol van. Ik woon wél in Den Haag. Zal blij zijn als dit circus voorbij is..
Helaas wel. En ik snap wel dat het om veiligheidsredenen nodig is. Maar dat maakt het niet minder vervelendquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Nu het later is blijf je nog steeds goed horen inderdaad.
Ja, heel veel. En dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:37 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wij wonen dicht bij Rotterdam Airport, dus ze zullen daar wel telkens heengaan ofzo. Maar echt veel idd.
Trump op Huis ten Bosch wel ja.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:05 schreef BillDauterive het volgende:
Aw! Het is slechts 1 nachtje, toch?
Vlucht naar Amersfoortquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trump op Huis ten Bosch wel ja.
Die heli's zijn er overdag en 's-avonds echter al een paar dagen.
Mijn hoofd blijkt dat nogal vervelend te vinden
Beetje te laat nu (heb geen auto)quote:
Morgen dan maarquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje te laat nu (heb geen auto)
Gaat ook al niet: donderdagochtend moet ik vroeg in Rotterdam zijnquote:
Billy haalt je zo op en brengt je donderdag vroeg naar Rotterdam. Da's allemaal geen probleem.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat ook al niet: donderdagochtend moet ik vroeg in Rotterdam zijn
Wat lief van Billy!quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Billy haalt je zo op en brengt je donderdag vroeg naar Rotterdam. Da's allemaal geen probleem.
Billy ligt over 15 minuten in bed.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Billy haalt je zo op en brengt je donderdag vroeg naar Rotterdam. Da's allemaal geen probleem.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Billy ligt over 15 minuten in bed.
15 minuten? Dat red je dan toch helemaal niet? Dat wordt wel wat later hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Billy ligt over 15 minuten in bed.
Truste!quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:22 schreef BillDauterive het volgende:
Yo. Fijne nacht allemaalEn sterkte met de helicoptergeluiden als je daar last van hebt
F35's een week lang 's avonds vliegen is ook niet leuk als je wilt slapen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bedenk me net wat: misschien blijven die heli's de hele nacht vliegen omdat Trump op Paleis Huis ten Bosch logeert vannacht![]()
Dat wordt dan weinig slapen vrees ik 😢
Was hij maar gewoon naar Noordwijk gegaan zoals het plan was...
JAAAAAAAquote:
Je hebt nog geen eettafel?quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:16 schreef GeorgeM het volgende:
In het kader van klein leed: wij hebben in december een eettafel bij Rivièra Maison besteld (ook aanbetaald) en nu lees ik gisteren dat ze failliet zijn
Dat duurt een half jaar?quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:16 schreef GeorgeM het volgende:
In het kader van klein leed: wij hebben in december een eettafel bij Rivièra Maison besteld (ook aanbetaald) en nu lees ik gisteren dat ze failliet zijn
Neequote:
Damm, dat is echt weggegooid geld.quote:
Er mogen wel meer gekleurde auto's op de weg.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:49 schreef egeltje1985 het volgende:
Mn man gaat vandaag z'n nieuwe leaseauto ophalen trouwens. Vroemvroem. Of meer zoefzoef, want elektrisch. Een Skoda Elroq, voor mensen die dat iets boeit. Een lichtgroene, voor de andere mensen.
Leukquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:49 schreef egeltje1985 het volgende:
. Een lichtgroene, voor de andere mensen.
Ja. Ik heb nu het gevoel dat onze tafel helemaal niet gemaakt is (hij moet voor ons op maat gemaakt worden), maar wel cashen.quote:
Hoeveel heb je aanbetaald?quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:01 schreef GeorgeM het volgende:
Ja. Ik heb nu het gevoel dat onze tafel helemaal niet gemaakt is (hij moet voor ons op maat gemaakt worden), maar wel cashen.
Ik lees nu dat het al langer slecht gaat.
Ik las het vanmorgen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:16 schreef GeorgeM het volgende:
¤ 755.-quote:
Had je een hoop andere leuke dingen voor kunnen doen.quote:
Kan je bij een andere woonwinkel nog een nieuwe eettafel uitzoeken?quote:
Owja die bovenste. Mag je zelf beoordelen of je dat mooi vindt of juist niet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk
Hopelijk wel mooi lichtgroen en niet lelijk lichtgroen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auquote:
Ja grote kans... Als 'ie wel al gemaakt is heb je misschien nog kans 'm te ontvangen vanuit het faillissement. Maar die nabetaling zal waarschijnlijk weg zijn, m'n collega's van de blauwe enveloppen staan vooraan...quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nu het gevoel dat onze tafel helemaal niet gemaakt is (hij moet voor ons op maat gemaakt worden), maar wel cashen.
Ik lees nu dat het al langer slecht gaat.
Ja ik vind die veeel mooierquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Owja die bovenste. Mag je zelf beoordelen of je dat mooi vindt of juist niet.
Dat laatste is ook wel handig. En als je erin zit, zie je de buitenkant toch niet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind die veeel mooier![]()
Die onderste zou je wel sneller vinden op parkeerplaatsen
Hij zou in mei geleverd worden en later is dat verschoven naar juni.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja grote kans... Als 'ie wel al gemaakt is heb je misschien nog kans 'm te ontvangen vanuit het faillissement. Maar die nabetaling zal waarschijnlijk weg zijn, m'n collega's van de blauwe enveloppen staan vooraan...
quote:
Oeh, wie weet staat ie dan wel ergens in een loods. 🤞quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij zou in mei geleverd worden en later is dat verschoven naar juni.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Printer aangesloten![]()
Ik kan zelfs via smartphone en tablet printen. Alleen moet ik dat nog instellen.
Ja, heel mooi. Maar ik ken de liedjes alleen in het Nederlands.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Beauty and the Beast![]()
1 van mijn favoriete disneyfilms
Ik las, ik kan zelfs een tablet printenquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Printer aangesloten![]()
Ik kan zelfs via smartphone en tablet printen. Alleen moet ik dat nog instellen.
Dat zou handig zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik las, ik kan zelfs een tablet printen
U riep?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat vervelend. Ik heb elke keer als ik opsta dat ik zo'n licht/duizelig gevoel in mijn hoofd krijg, heb ik eigenlijk altijd met warm weer. Misschien lage bloeddruk ofzo?
Het is hier ook vooral draaiduizeligheid, dus als ik zelf beweeg dat ik duizelingen heb. Heb er vandaag ook nog last van. Ik heb geen lage bloeddruk maar een heel gemiddeldequote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd in de zomer. Ik maak me er niet echt zorgen over maar moest mezelf in het verleden soms even stabiel houden tegen de muur.
Dat doet pijnquote:
Mijn conditie is nu minder door alle lichamelijke en mentale perikelen dat ik ook last van heb.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Het is hier ook vooral draaiduizeligheid, dus als ik zelf beweeg dat ik duizelingen heb. Heb er vandaag ook nog last van. Ik heb geen lage bloeddruk maar een heel gemiddelde. Op zich herken ik dit niet, dat ik dit vaak / altijd heb met warm weer. Maar het zou zomaar kunnen dat nu ik ouder word, ik dit soort kwaaltjes krijg
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |