Of O whoa ho ho. Ik denk diequote:
Die van Take That is wel heel leuk.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:06 schreef NailQueen het volgende:
Q heeft de foute 1500. Zometeen komt Shine voorbij
Ja, de Top 2000-reeks hier is ongezelligquote:Op maandag 23 juni 2025 14:11 schreef Guanabana het volgende:
Jammer dat er geen topic van is. Lijkt me gezelliger dan die 'kijk mij eens smaak hebben'-top 2000.
Sowieso jammer dat er mensen zonder muzieksmaak mogen stemmen.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:11 schreef Guanabana het volgende:
Jammer dat er geen topic van is. Lijkt me gezelliger dan die 'kijk mij eens smaak hebben'-top 2000.
Ik denk dat je daar gelijk in hebtquote:Op maandag 23 juni 2025 14:11 schreef Guanabana het volgende:
Ja, ik zat al te wachten tot iedereen hier zijn stemlijstje ging delen maar kennelijk pronken mensen liever met hun kwalitatief superieure muzieksmaak dan met hun guilty pleasures.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:11 schreef Guanabana het volgende:
Elk Nederlandstalig product komt wel in de foute uur. Van Boudewijn de Groot tot Rolf Sanchezquote:Op maandag 23 juni 2025 14:10 schreef Guanabana het volgende:
Die hele foute top 1500 is wel heel de tijd je afvragen 'waarom is dit fout?'.
Germany no pointsquote:Op maandag 23 juni 2025 15:34 schreef NailQueen het volgende:
En nu allemaal. Ik vlieg met jou naar de regenboog..
[ afbeelding ]
Ik kijk even snel in de lijst en zie gelijk ABBA al meerdere keren voor bij komenquote:Op maandag 23 juni 2025 14:10 schreef Guanabana het volgende:
Die hele foute top 1500 is wel heel de tijd je afvragen 'waarom is dit fout?'.
The Beatles stonden er ook in. Ja dan houdt het toch op met 'foute lijst'quote:Op maandag 23 juni 2025 16:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kijk even snel in de lijst en zie gelijk ABBA al meerdere keren voor bij komen
Lubach was je al voorquote:Op maandag 23 juni 2025 16:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kijk even snel in de lijst en zie gelijk ABBA al meerdere keren voor bij komen
Naaanaaana NANANANAAAAA!quote:Op maandag 23 juni 2025 16:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
The Beatles stonden er ook in. Ja dan houdt het toch op met 'foute lijst'
Eigenlijk hoort muziek dat in de top 2000 staat niet in een foute lijst. Ja daar valt bij enkele nummers wel over te discussiëren, maar dingen als ABBA, Queen, The Beatles is gewoon algemene popmuziek dat valt toch niet te vergelijken met de Vengaboys of de Macarena ofzoquote:Op maandag 23 juni 2025 16:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
The Beatles stonden er ook in. Ja dan houdt het toch op met 'foute lijst'
Je kan ook vragen of ze jou bellenquote:Op maandag 23 juni 2025 16:59 schreef BillDauterive het volgende:
Ik sta al ruim 40 minuten in de wacht bij KPN, omdat ze me een factuur sturen voor iets waarvan ik ruim een maand eerder de bevestiging voor kreeg dat ik het opgezegd had.
Ik dacht dat ze de verbinding na 30 minuten wel zouden verbreken.
Iets als Gabbertje of Engelbewaarder is wel te begrijpen. Maar geef mij één goede reden waarom een artiest als Lady Gaga ook in deze lijst staat. Normaal staat ze ook op de Q rotatie.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort muziek dat in de top 2000 staat niet in een foute lijst. Ja daar valt bij enkele nummers wel over te discussiëren, maar dingen als ABBA, Queen, The Beatles is gewoon algemene popmuziek dat valt toch niet te vergelijken met de Vengaboys of de Macarena ofzo
Ja luister meer kunnen we er niet van maken. Het was een religieuze rebellie niet alleen tegen de koning maar ook tegen God zélf!quote:Op maandag 23 juni 2025 15:04 schreef H_T het volgende:
@:Strani de audiotour van het paleis op de Dam heeft het over de 80-jarige opstand tegen de Spanjaarden in plaats van een oorlog. Wat is dat voor Iberische kletspraat?
Net Interactive met Forever young. HOEZO FOUT. Jeugdsentiment!quote:Op maandag 23 juni 2025 17:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Iets als Gabbertje of Engelbewaarder is wel te begrijpen. Maar geef mij één goede reden waarom een artiest als Lady Gaga ook in deze lijst staat. Normaal staat ze ook op de Q rotatie.
Ik weet dat je jezelf hoog hebt zitten, maar om jezelf nou god te noemenquote:Op maandag 23 juni 2025 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja luister meer kunnen we er niet van maken. Het was een religieuze rebellie niet alleen tegen de koning maar ook tegen God zélf!
Oké. Dat zet de deur natuurlijk wel flink open voor een eventuele toekomstige deelname!quote:Op maandag 23 juni 2025 17:47 schreef Arizona het volgende:
Robbie Williams was trouwens ook geweldig, ook jeugdsentiment. Ik ben 20 jaar geleden ook naar zijn concert in de Arena geweest dus
.
Hij was goed bij stem en hij zette een lekkere show neer. En zelfs het geluid in de Arena was verre van slecht
.
Davina was het voorprogramma en toen was het wel echt een galmbak. Ze kan echt wel goed zingen, ze heeft ook zeker een goede "stage presence" maar ik blijf geen fan van haar geluid. Maarrr ik heb mijn mening dus wel in zoverre bijgesteld, dat ik nu denk dat ze wel een goede inzending voor het ESF zou kunnen zijn.
Ik was er toen nog niet hč. Of je moet bedoelen dat die hele rebellie-onzin nu nog steeds aan de gang is!? We hebben al een tijdje niet echt gekekenquote:Op maandag 23 juni 2025 18:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet dat je jezelf hoog hebt zitten, maar om jezelf nou god te noemen
precies, mijn mening hierover wordt uiteraard zeer gewaardeerd door de selectiecommissie!quote:Op maandag 23 juni 2025 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Dat zet de deur natuurlijk wel flink open voor een eventuele toekomstige deelname!
quote:Op maandag 23 juni 2025 19:15 schreef BillDauterive het volgende:
nos.nl heeft een artikel over Merel van Dongen. Ik copy-paste een plaatje. @:Luctor.et.emergo, wat heb jij hier mee te maken?
[ afbeelding ]
Uiteraard ontken je eerst.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik moest eerst opzoeken wie Merel van Dongen is.
Maar ik weet van niks.
Ik zag dat Shanice van der Sanden haar reactie eindigde met #BillDauterive dus er lijkt wel wat aan de handquote:Op maandag 23 juni 2025 19:15 schreef BillDauterive het volgende:
nos.nl heeft een artikel over Merel van Dongen. Ik copy-paste een plaatje. @:Luctor.et.emergo, wat heb jij hier mee te maken?
[ afbeelding ]
Gelukkig waait die deur vanzelf wel weer dichtquote:Op maandag 23 juni 2025 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Dat zet de deur natuurlijk wel flink open voor een eventuele toekomstige deelname!
Zolang Jonker er nog zit, gaat de KNVB niks bekend maken over de opvolging.quote:
Is goed Arjan.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang Jonker er nog zit, gaat de KNVB niks bekend maken over de opvolging.
Het waait hier vandaag wel flink jaquote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig waait die deur vanzelf wel weer dicht
Daarom is het ook een kwestie van tijd voordat die deur weer dicht zit.quote:
Dit is wel even schrikken zeg!quote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag dat Shanice van der Sanden haar reactie eindigde met #BillDauterive dus er lijkt wel wat aan de hand
Het is wachten waarmee Jill Baijings en Regina van Eijk hun berichten afsluitenquote:Op maandag 23 juni 2025 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is wel even schrikken zeg!Moeten we dit in de gaten blijven houden?
Mooi op tijd, bedankt! Was een kort nachtje gisterenquote:
Ik weet niet of Robbie Williams naar het ESF zou willen.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:47 schreef Arizona het volgende:
Robbie Williams was trouwens ook geweldig, ook jeugdsentiment. Ik ben 20 jaar geleden ook naar zijn concert in de Arena geweest dus
.
Hij was goed bij stem en hij zette een lekkere show neer. En zelfs het geluid in de Arena was verre van slecht
.
Davina was het voorprogramma en toen was het wel echt een galmbak. Ze kan echt wel goed zingen, ze heeft ook zeker een goede "stage presence" maar ik blijf geen fan van haar geluid. Maarrr ik heb mijn mening dus wel in zoverre bijgesteld, dat ik nu denk dat ze wel een goede inzending voor het ESF zou kunnen zijn.
Lange dag.quote:
Voor de UK zou het een aanwinst zijn. Sinds Sam Ryder eindelijk weer iemand die wel zuiver kan zingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of Robbie Williams naar het ESF zou willen.
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor de UK zou het een aanwinst zijn. Sinds Sam Ryder eindelijk weer iemand die wel zuiver kan zingen.
Die hoort zichzelf graag praten, volgens mij.quote:
quote:"De waarheid" is geschreven door producer John Ewbank en is, in tegenstelling tot de meeste nummers van Borsato tot dan toe, geen cover van een Italiaans nummer.
Ah joh, manieren zat om Italianen te beledigen. Lekker een pizza hawaii naar binnen persen en dat wegspoelen met een cappuccino bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoopte even dat we deze ochtend lekker de Italianen gaan beledigen maar helaas het is een origineel.
[..]
Gelukkig is daar altijd nog Andre Hazes die de Spanjaarden beledigdquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah joh, manieren zat om Italianen te beledigen. Lekker een pizza hawaii naar binnen persen en dat wegspoelen met een cappuccino bijvoorbeeld
quote:Wat is dan liefde is geschreven door André Hazes, Franco Bracardi, Gianni Boncompagni en José Manuel Pater en geproduceerd door Tim Griek. Het is een Nederlandse bewerking van het nummer Gracias van de Spaanse zanger Raphael Martos Sánchez.
Spaans nummer, gezongen door een Nederlander en geschreven door Iralianen. Erger wordt het nietquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gelukkig is daar altijd nog Andre Hazes die de Spanjaarden beledigd
[..]
Ik zie vier sterren achter je naam staanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:00 schreef Momo het volgende:
Hier vliegen constant politie helikopters over.
Als we @Momo straks zien met een "Busted" tag over haar UI, dan weten we wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie vier sterren achter je naam staanHoog wanted-niveau! Dan heb je nog mazzel dat het leger nog niet achter je aan zit
Ze is nu ook toevallig gestopt als Mod. Hmmm..quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie vier sterren achter je naam staanHoog wanted-niveau! Dan heb je nog mazzel dat het leger nog niet achter je aan zit
ik hou het in de gatenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze is nu ook toevallig gestopt als Mod. Hmmm..
Hier kwam ik dit jaar pas achter dankzij Sanremoquote:Dat komt door jou is een single uit 2009 van de Nederlandse zanger Guus Meeuwis. Het is het zevende nummer van het album NW8. Het nummer is een Nederlandse bewerking van het Italiaanse A Te van Jovanotti.
Het is Kris Kross Amsterdam. Wat had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:29 schreef Fred_B het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kan dit? Of is de vraag stellen hem beantwoorden…
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:18 schreef Guanabana het volgende:
hola supermercado de la bancos por aquí
Wat een sfeer ineensquote:
Ed Sheeran kan ook wel zuiver zingen toch ? Maar hij roept dit al een paar jaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor de UK zou het een aanwinst zijn. Sinds Sam Ryder eindelijk weer iemand die wel zuiver kan zingen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ed Sheeran kan ook wel zuiver zingen toch ? Maar hij roept dit al een paar jaar.
United Kingdom: Ed Sheeran reveals he would like to represent his country at Eurovision!
Het is ook de enige manier dat de UK nog kan winnen door Ed Sheeran te sturen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ed Sheeran kan ook wel zuiver zingen toch ? Maar hij roept dit al een paar jaar.
United Kingdom: Ed Sheeran reveals he would like to represent his country at Eurovision!
Nee dit kan nietquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:29 schreef Fred_B het volgende:
ABBA was voor de tijd aan en hadden het slim aangepakt door een dikke copyright claim op hun muziek te zetten. Anders waren de DJ's van nu daar ook mee aan de haal gegaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:29 schreef Fred_B het volgende:
Er zijn 10 (!) mensen nodig geweest om dit in elkaar te zetten ?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:29 schreef Fred_B het volgende:
quote:Componist(en)
Jordy Huisman ˇ Sander Huisman ˇ Yuki Kempees ˇ Denzel Chain ˇ Antonie Lowenthal ˇ Renske te Buck ˇ Tabitha Foen-a-Foe ˇ Brahim Fouradi ˇ Carlos Vrolijk ˇ André Hazes Jr. ˇ Alex Alberts ˇ Sjoukje Smit ˇ Frans Smit ˇ Robert Verwey
https://www.top40.nl/kris(...)-uit-amsterdam-43528
Maar Sjoukje moet ook aan haar pensioen denken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
ABBA was voor hun tijd aan en hadden het slim aangepakt door een dikke copyright claim op hun muziek te zetten. Anders waren de DJ's van nu daar ook mee aan de haal gegaan.
Ja, en dan negeer je nog de mensen die het nummer eigenlijk hebben geschrevenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er zijn 10 (!) mensen nodig geweest om dit in elkaar te zetten ?
[..]
Wat dacht je van David Guetta? Een aantal jaar geleden had hij nog originele nummers die best oke waren. Nu gaat hij met de hype mee en verdient hij er lekker aan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, en dan negeer je nog de mensen die het nummer eigenlijk hebben geschreven
Het is toch belachelijk, al die Kris Kross-nummers zijn covers maar mensen zetten er trots hun naam bij als songwriter.
David Guetta maakt z'n eigen muziek ook niet. Alles is ghost produced. En inderdaad, de laatste tijd is het helemaal erg, met allemaal gejatte deuntjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat dacht je van David Guetta? Een aantal jaar geleden had hij nog originele nummers die best oke waren. Nu gaat hij met de hype mee en verdient hij er lekker aan.
Dat was expres.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, en dan negeer je nog de mensen die het nummer eigenlijk hebben geschreven
Het is toch belachelijk, al die Kris Kross-nummers zijn covers maar mensen zetten er trots hun naam bij als songwriter.
En volgens mij is Dave von Raven de tekstschrijver van The Kik. Hij doet alleen wat 10 andere mensen samen doen. En beter.quote:Rotterdam ˇ The Kik ˇ Alex Alberts ˇ Frans Smit ˇ Sjoukje Smit ˇ Robert Verwey
Ik vind eerlijk gezegd het schrijven van een leuke tekst op een sterke melodie die al bestaat nooit zo’n grote kunst.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat was expres.
[..]
En volgens mij is Dave von Raven de tekstschrijver van The Kik. Hij doet alleen wat 10 andere mensen samen doen. En beter.
Daar heb je zeker gelijk in. Maar Kriss Kross maakt van allebei een puinhoop.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd het schrijven van een leuke tekst op een sterke melodie die al bestaat nooit zo’n grote kunst.
In elk geval in verhouding tot het bedenken van die melodie.
Maar ze kunnen ook niet alles controleren.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
ABBA was voor de tijd aan en hadden het slim aangepakt door een dikke copyright claim op hun muziek te zetten. Anders waren de DJ's van nu daar ook mee aan de haal gegaan.
Weten Björn en Benny hiervan?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:17 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar ze kunnen ook niet alles controleren.
Westlife, Five, Backstreet boys, East 17 en een klein beetje BND, maar die waren niet heel bekendquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:10 schreef NailQueen het volgende:
Ah mijn favoriete Backstreet boys liedje. Ik hou van 90's boybands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |