Ja luister meer kunnen we er niet van maken. Het was een religieuze rebellie niet alleen tegen de koning maar ook tegen God zélf!quote:Op maandag 23 juni 2025 15:04 schreef H_T het volgende:
@:Strani de audiotour van het paleis op de Dam heeft het over de 80-jarige opstand tegen de Spanjaarden in plaats van een oorlog. Wat is dat voor Iberische kletspraat?
Net Interactive met Forever young. HOEZO FOUT. Jeugdsentiment!quote:Op maandag 23 juni 2025 17:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Iets als Gabbertje of Engelbewaarder is wel te begrijpen. Maar geef mij één goede reden waarom een artiest als Lady Gaga ook in deze lijst staat. Normaal staat ze ook op de Q rotatie.
Ik weet dat je jezelf hoog hebt zitten, maar om jezelf nou god te noemenquote:Op maandag 23 juni 2025 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja luister meer kunnen we er niet van maken. Het was een religieuze rebellie niet alleen tegen de koning maar ook tegen God zélf!
Oké. Dat zet de deur natuurlijk wel flink open voor een eventuele toekomstige deelname!quote:Op maandag 23 juni 2025 17:47 schreef Arizona het volgende:
Robbie Williams was trouwens ook geweldig, ook jeugdsentiment. Ik ben 20 jaar geleden ook naar zijn concert in de Arena geweest dus
.
Hij was goed bij stem en hij zette een lekkere show neer. En zelfs het geluid in de Arena was verre van slecht
.
Davina was het voorprogramma en toen was het wel echt een galmbak. Ze kan echt wel goed zingen, ze heeft ook zeker een goede "stage presence" maar ik blijf geen fan van haar geluid. Maarrr ik heb mijn mening dus wel in zoverre bijgesteld, dat ik nu denk dat ze wel een goede inzending voor het ESF zou kunnen zijn.
Ik was er toen nog niet hè. Of je moet bedoelen dat die hele rebellie-onzin nu nog steeds aan de gang is!? We hebben al een tijdje niet echt gekekenquote:Op maandag 23 juni 2025 18:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet dat je jezelf hoog hebt zitten, maar om jezelf nou god te noemen
precies, mijn mening hierover wordt uiteraard zeer gewaardeerd door de selectiecommissie!quote:Op maandag 23 juni 2025 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Dat zet de deur natuurlijk wel flink open voor een eventuele toekomstige deelname!
quote:Op maandag 23 juni 2025 19:15 schreef BillDauterive het volgende:
nos.nl heeft een artikel over Merel van Dongen. Ik copy-paste een plaatje. @:Luctor.et.emergo, wat heb jij hier mee te maken?
[ afbeelding ]
Uiteraard ontken je eerst.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik moest eerst opzoeken wie Merel van Dongen is.
Maar ik weet van niks.
Ik zag dat Shanice van der Sanden haar reactie eindigde met #BillDauterive dus er lijkt wel wat aan de handquote:Op maandag 23 juni 2025 19:15 schreef BillDauterive het volgende:
nos.nl heeft een artikel over Merel van Dongen. Ik copy-paste een plaatje. @:Luctor.et.emergo, wat heb jij hier mee te maken?
[ afbeelding ]
Gelukkig waait die deur vanzelf wel weer dichtquote:Op maandag 23 juni 2025 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Dat zet de deur natuurlijk wel flink open voor een eventuele toekomstige deelname!
Zolang Jonker er nog zit, gaat de KNVB niks bekend maken over de opvolging.quote:
Is goed Arjan.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang Jonker er nog zit, gaat de KNVB niks bekend maken over de opvolging.
Het waait hier vandaag wel flink jaquote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig waait die deur vanzelf wel weer dicht
Daarom is het ook een kwestie van tijd voordat die deur weer dicht zit.quote:
Dit is wel even schrikken zeg!quote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag dat Shanice van der Sanden haar reactie eindigde met #BillDauterive dus er lijkt wel wat aan de hand
Het is wachten waarmee Jill Baijings en Regina van Eijk hun berichten afsluitenquote:Op maandag 23 juni 2025 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is wel even schrikken zeg!Moeten we dit in de gaten blijven houden?
Mooi op tijd, bedankt! Was een kort nachtje gisterenquote:
Ik weet niet of Robbie Williams naar het ESF zou willen.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:47 schreef Arizona het volgende:
Robbie Williams was trouwens ook geweldig, ook jeugdsentiment. Ik ben 20 jaar geleden ook naar zijn concert in de Arena geweest dus
.
Hij was goed bij stem en hij zette een lekkere show neer. En zelfs het geluid in de Arena was verre van slecht
.
Davina was het voorprogramma en toen was het wel echt een galmbak. Ze kan echt wel goed zingen, ze heeft ook zeker een goede "stage presence" maar ik blijf geen fan van haar geluid. Maarrr ik heb mijn mening dus wel in zoverre bijgesteld, dat ik nu denk dat ze wel een goede inzending voor het ESF zou kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |