quote:Op zondag 22 juni 2025 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Met een vriend bespreek ik onze jaarlijkse citytrip. Hij stelt Spanje voor en denkt aan Valencia. Dus ik ben enthousiast: "Ja, leuk! Ik ken nog iemand in Spanje. Hij heeft in zijn jeugd in Ermelo gewoond en woont nu al jarenlang in de buurt van Valencia. Hij wil ons vast wel een tour door de stad geven. Top gast, ik ken hem van internet". Hij vraagt waar ik hem van ken en ik houd net iets te lang mijn mond, waarna hij reageert met. "ah ja, ik weet het al. Ja. Laten we naar een andere locatie kijken"
Of O whoa ho ho. Ik denk diequote:
Die van Take That is wel heel leuk.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:06 schreef NailQueen het volgende:
Q heeft de foute 1500. Zometeen komt Shine voorbij
Ja, de Top 2000-reeks hier is ongezelligquote:Op maandag 23 juni 2025 14:11 schreef Guanabana het volgende:
Jammer dat er geen topic van is. Lijkt me gezelliger dan die 'kijk mij eens smaak hebben'-top 2000.
Sowieso jammer dat er mensen zonder muzieksmaak mogen stemmen.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:11 schreef Guanabana het volgende:
Jammer dat er geen topic van is. Lijkt me gezelliger dan die 'kijk mij eens smaak hebben'-top 2000.
Ik denk dat je daar gelijk in hebtquote:Op maandag 23 juni 2025 14:11 schreef Guanabana het volgende:
Ja, ik zat al te wachten tot iedereen hier zijn stemlijstje ging delen maar kennelijk pronken mensen liever met hun kwalitatief superieure muzieksmaak dan met hun guilty pleasures.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:11 schreef Guanabana het volgende:
Elk Nederlandstalig product komt wel in de foute uur. Van Boudewijn de Groot tot Rolf Sanchezquote:Op maandag 23 juni 2025 14:10 schreef Guanabana het volgende:
Die hele foute top 1500 is wel heel de tijd je afvragen 'waarom is dit fout?'.
Germany no pointsquote:Op maandag 23 juni 2025 15:34 schreef NailQueen het volgende:
En nu allemaal. Ik vlieg met jou naar de regenboog..
[ afbeelding ]
Ik kijk even snel in de lijst en zie gelijk ABBA al meerdere keren voor bij komenquote:Op maandag 23 juni 2025 14:10 schreef Guanabana het volgende:
Die hele foute top 1500 is wel heel de tijd je afvragen 'waarom is dit fout?'.
The Beatles stonden er ook in. Ja dan houdt het toch op met 'foute lijst'quote:Op maandag 23 juni 2025 16:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kijk even snel in de lijst en zie gelijk ABBA al meerdere keren voor bij komen
Lubach was je al voorquote:Op maandag 23 juni 2025 16:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kijk even snel in de lijst en zie gelijk ABBA al meerdere keren voor bij komen
Naaanaaana NANANANAAAAA!quote:Op maandag 23 juni 2025 16:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
The Beatles stonden er ook in. Ja dan houdt het toch op met 'foute lijst'
Eigenlijk hoort muziek dat in de top 2000 staat niet in een foute lijst. Ja daar valt bij enkele nummers wel over te discussiėren, maar dingen als ABBA, Queen, The Beatles is gewoon algemene popmuziek dat valt toch niet te vergelijken met de Vengaboys of de Macarena ofzoquote:Op maandag 23 juni 2025 16:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
The Beatles stonden er ook in. Ja dan houdt het toch op met 'foute lijst'
Je kan ook vragen of ze jou bellenquote:Op maandag 23 juni 2025 16:59 schreef BillDauterive het volgende:
Ik sta al ruim 40 minuten in de wacht bij KPN, omdat ze me een factuur sturen voor iets waarvan ik ruim een maand eerder de bevestiging voor kreeg dat ik het opgezegd had.
Ik dacht dat ze de verbinding na 30 minuten wel zouden verbreken.
Iets als Gabbertje of Engelbewaarder is wel te begrijpen. Maar geef mij één goede reden waarom een artiest als Lady Gaga ook in deze lijst staat. Normaal staat ze ook op de Q rotatie.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort muziek dat in de top 2000 staat niet in een foute lijst. Ja daar valt bij enkele nummers wel over te discussiėren, maar dingen als ABBA, Queen, The Beatles is gewoon algemene popmuziek dat valt toch niet te vergelijken met de Vengaboys of de Macarena ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |