Voor de UK zou het een aanwinst zijn. Sinds Sam Ryder eindelijk weer iemand die wel zuiver kan zingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of Robbie Williams naar het ESF zou willen.
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 08:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor de UK zou het een aanwinst zijn. Sinds Sam Ryder eindelijk weer iemand die wel zuiver kan zingen.
Die hoort zichzelf graag praten, volgens mij.quote:
quote:"De waarheid" is geschreven door producer John Ewbank en is, in tegenstelling tot de meeste nummers van Borsato tot dan toe, geen cover van een Italiaans nummer.
Ah joh, manieren zat om Italianen te beledigen. Lekker een pizza hawaii naar binnen persen en dat wegspoelen met een cappuccino bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoopte even dat we deze ochtend lekker de Italianen gaan beledigen maar helaas het is een origineel.
[..]
Gelukkig is daar altijd nog Andre Hazes die de Spanjaarden beledigdquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah joh, manieren zat om Italianen te beledigen. Lekker een pizza hawaii naar binnen persen en dat wegspoelen met een cappuccino bijvoorbeeld
quote:Wat is dan liefde is geschreven door André Hazes, Franco Bracardi, Gianni Boncompagni en José Manuel Pater en geproduceerd door Tim Griek. Het is een Nederlandse bewerking van het nummer Gracias van de Spaanse zanger Raphael Martos Sánchez.
Spaans nummer, gezongen door een Nederlander en geschreven door Iralianen. Erger wordt het nietquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gelukkig is daar altijd nog Andre Hazes die de Spanjaarden beledigd
[..]
Ik zie vier sterren achter je naam staanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:00 schreef Momo het volgende:
Hier vliegen constant politie helikopters over.
Als we @Momo straks zien met een "Busted" tag over haar UI, dan weten we wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie vier sterren achter je naam staanHoog wanted-niveau! Dan heb je nog mazzel dat het leger nog niet achter je aan zit
Ze is nu ook toevallig gestopt als Mod. Hmmm..quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie vier sterren achter je naam staanHoog wanted-niveau! Dan heb je nog mazzel dat het leger nog niet achter je aan zit
ik hou het in de gatenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze is nu ook toevallig gestopt als Mod. Hmmm..
Hier kwam ik dit jaar pas achter dankzij Sanremoquote:Dat komt door jou is een single uit 2009 van de Nederlandse zanger Guus Meeuwis. Het is het zevende nummer van het album NW8. Het nummer is een Nederlandse bewerking van het Italiaanse A Te van Jovanotti.
Het is Kris Kross Amsterdam. Wat had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:29 schreef Fred_B het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kan dit? Of is de vraag stellen hem beantwoorden…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |