Westlife, Five, Backstreet boys, East 17 en een klein beetje BND, maar die waren niet heel bekendquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:10 schreef NailQueen het volgende:
Ah mijn favoriete Backstreet boys liedje. Ik hou van 90's boybands
New Kids On The Block vind ik ook geweldigquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Westlife, Five, Backstreet boys, East 17 en een klein beetje BND, maar die waren niet heel bekend
Ik heb de afgelopen dagen bijna alleen maar Westlife op gehadquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Westlife, Five, Backstreet boys, East 17 en een klein beetje BND, maar die waren niet heel bekend
Wat vervelend. Ik heb elke keer als ik opsta dat ik zo'n licht/duizelig gevoel in mijn hoofd krijg, heb ik eigenlijk altijd met warm weer. Misschien lage bloeddruk ofzo?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:53 schreef Arizona het volgende:
Ik ben iedere keer duizelig![]()
Gisteren ook al. En ik weet niet waardoor.
Elke keer als er tijdens de de foute top 1500 Westlife voorbij komt moet ik aan jou denkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen bijna alleen maar Westlife op gehadKan ik me heerlijk bij focussen
Heb ik ook altijd in de zomer. Ik maak me er niet echt zorgen over maar moest mezelf in het verleden soms even stabiel houden tegen de muur.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat vervelend. Ik heb elke keer als ik opsta dat ik zo'n licht/duizelig gevoel in mijn hoofd krijg, heb ik eigenlijk altijd met warm weer. Misschien lage bloeddruk ofzo?
Nee met Burger Kingquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:29 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera! Vier je zoiets met taart of met een drankje?
Wel lekker dat het afgehandeld is. Volgens mij was het nog best een gedoe toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:27 schreef Strani het volgende:
Nou, vandaag getekend voor de scheiding bij de notaris. Dat ging allemaal erg voorspoedig. Voelt verder niet echt gek of zo. Ik blijf goede vrienden met m'n ex en het is gewoon lekker dat dit eindelijk geregeld is.
Of met tinder?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:29 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera! Vier je zoiets met taart of met een drankje?
Dat viel uiteindelijk wel mee. Het is meer dat ik dácht dat het een gedoe zou worden. Maar het proces was eigenlijk heel snel en simpel.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel lekker dat het afgehandeld is. Volgens mij was het nog best een gedoe toch?
Hoe lang zijn jullie inmiddels al uit elkaar als ik het vragen mag?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar wel netjes de hand geschud natuurlijk.
Iets van 3.5 jaar al. Alleen was het zo dat we dachten dat we moesten scheiden waar we getrouwd waren, Colombia. En ik ben daar al jaren niet meer geweest. Maar toen kwam ik er dus achter dat het gewoon in Spanje kon omdat ons huwelijk hier ook geregistreerd is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie inmiddels al uit elkaar als ik het vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |