Hij zou in mei geleverd worden en later is dat verschoven naar juni.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja grote kans... Als 'ie wel al gemaakt is heb je misschien nog kans 'm te ontvangen vanuit het faillissement. Maar die nabetaling zal waarschijnlijk weg zijn, m'n collega's van de blauwe enveloppen staan vooraan...
quote:
Oeh, wie weet staat ie dan wel ergens in een loods. 🤞quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij zou in mei geleverd worden en later is dat verschoven naar juni.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Printer aangesloten![]()
Ik kan zelfs via smartphone en tablet printen. Alleen moet ik dat nog instellen.
Ja, heel mooi. Maar ik ken de liedjes alleen in het Nederlands.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Beauty and the Beast![]()
1 van mijn favoriete disneyfilms
Ik las, ik kan zelfs een tablet printenquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Printer aangesloten![]()
Ik kan zelfs via smartphone en tablet printen. Alleen moet ik dat nog instellen.
Dat zou handig zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik las, ik kan zelfs een tablet printen
U riep?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat vervelend. Ik heb elke keer als ik opsta dat ik zo'n licht/duizelig gevoel in mijn hoofd krijg, heb ik eigenlijk altijd met warm weer. Misschien lage bloeddruk ofzo?
Het is hier ook vooral draaiduizeligheid, dus als ik zelf beweeg dat ik duizelingen heb. Heb er vandaag ook nog last van. Ik heb geen lage bloeddruk maar een heel gemiddeldequote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd in de zomer. Ik maak me er niet echt zorgen over maar moest mezelf in het verleden soms even stabiel houden tegen de muur.
Dat doet pijnquote:
Mijn conditie is nu minder door alle lichamelijke en mentale perikelen dat ik ook last van heb.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Het is hier ook vooral draaiduizeligheid, dus als ik zelf beweeg dat ik duizelingen heb. Heb er vandaag ook nog last van. Ik heb geen lage bloeddruk maar een heel gemiddelde. Op zich herken ik dit niet, dat ik dit vaak / altijd heb met warm weer. Maar het zou zomaar kunnen dat nu ik ouder word, ik dit soort kwaaltjes krijg
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |