JAAAAAAAquote:
Je hebt nog geen eettafel?quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:16 schreef GeorgeM het volgende:
In het kader van klein leed: wij hebben in december een eettafel bij Rivièra Maison besteld (ook aanbetaald) en nu lees ik gisteren dat ze failliet zijn
Dat duurt een half jaar?quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:16 schreef GeorgeM het volgende:
In het kader van klein leed: wij hebben in december een eettafel bij Rivièra Maison besteld (ook aanbetaald) en nu lees ik gisteren dat ze failliet zijn
Neequote:
Damm, dat is echt weggegooid geld.quote:
Er mogen wel meer gekleurde auto's op de weg.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:49 schreef egeltje1985 het volgende:
Mn man gaat vandaag z'n nieuwe leaseauto ophalen trouwens. Vroemvroem. Of meer zoefzoef, want elektrisch. Een Skoda Elroq, voor mensen die dat iets boeit. Een lichtgroene, voor de andere mensen.
Leukquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:49 schreef egeltje1985 het volgende:
. Een lichtgroene, voor de andere mensen.
Ja. Ik heb nu het gevoel dat onze tafel helemaal niet gemaakt is (hij moet voor ons op maat gemaakt worden), maar wel cashen.quote:
Hoeveel heb je aanbetaald?quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:01 schreef GeorgeM het volgende:
Ja. Ik heb nu het gevoel dat onze tafel helemaal niet gemaakt is (hij moet voor ons op maat gemaakt worden), maar wel cashen.
Ik lees nu dat het al langer slecht gaat.
Ik las het vanmorgen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:16 schreef GeorgeM het volgende:
¤ 755.-quote:
Had je een hoop andere leuke dingen voor kunnen doen.quote:
Kan je bij een andere woonwinkel nog een nieuwe eettafel uitzoeken?quote:
Owja die bovenste. Mag je zelf beoordelen of je dat mooi vindt of juist niet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk
Hopelijk wel mooi lichtgroen en niet lelijk lichtgroen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auquote:
Ja grote kans... Als 'ie wel al gemaakt is heb je misschien nog kans 'm te ontvangen vanuit het faillissement. Maar die nabetaling zal waarschijnlijk weg zijn, m'n collega's van de blauwe enveloppen staan vooraan...quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nu het gevoel dat onze tafel helemaal niet gemaakt is (hij moet voor ons op maat gemaakt worden), maar wel cashen.
Ik lees nu dat het al langer slecht gaat.
Ja ik vind die veeel mooierquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Owja die bovenste. Mag je zelf beoordelen of je dat mooi vindt of juist niet.
Dat laatste is ook wel handig. En als je erin zit, zie je de buitenkant toch niet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind die veeel mooier![]()
Die onderste zou je wel sneller vinden op parkeerplaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |