De meiden onder 19 moesten ook tegen Portugal.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij kijkt nog eens terug in een parallel universum?
Nee, natuurlijk niet.quote:
Collega heeft alle tekenen van een whiplash, dus dat is sowieso al slecht nieuws.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ow fuck Roger, wat kut zeg. Ja, dat zal je slaap niet goed doen :/
Hoe is je collega er aan toe en wat is de schade bij jou? "vrij redelijk" klinkt beter, maar kan nog wel wat kanten op.
Ja, dat lijkt me zo eng, ook al weet je dat het irreëel is en dat het al 1000en keren goed gegaan is. Geef het tijd en dan komt het vertrouwen wel terug. (maar ja, daar heb je nu niets aan)quote:Op zondag 22 juni 2025 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vooral mentaal zit ik nog niet lekker, laatst met iemand anders meegereden en ik zit echt te zweten elke keer dat wij ergens voor moesten stoppen en er iemand achter ons reed.
Ik nu. Benieuwd of er veel van slapen komt, want het is behoorlijk warmquote:
De teringquote:Op zondag 22 juni 2025 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Al zal ik wel zo gaan liggen, al even niet aanwezig geweest ook.
Vorige week een auto-ongeluk gehad, ik was de klassieke middelste auto in een kop-staart (of staart-kop eigenlijk).
Iemand reed achterop me en klapte mij op mijn voorganger. Resultaat, auto in de kreukels, meerijdende collega mogelijk langdurig in de kreukels, zelf ben ik er nog vrij redelijk uit gekomen.
Maar ik slaap vrij slecht en mn gedachten zijn niet altijd even duidelijk de laatste tijd.
Je zegt dat het vorige week was, dus het is nog vroeg en wie weet wordt het beter, maar zie therapie vooral niet als een teken van zwakte of iets dergelijks. Het heeft bij mijn vriendin in elk geval een einde gemaakt aan het badend in het zweet en doodsbang wakker worden midden in de nacht, en ook grotendeels aan het nauwelijks meer in de auto durven zitten.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vooral mentaal zit ik nog niet lekker, laatst met iemand anders meegereden en ik zit echt te zweten elke keer dat wij ergens voor moesten stoppen en er iemand achter ons reed.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit alles en logisch dat je hierdoor helemaal van slag bent.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oef sterktequote:Op zondag 22 juni 2025 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vorige week een auto-ongeluk gehad, ik was de klassieke middelste auto in een kop-staart (of staart-kop eigenlijk).
Iemand reed achterop me en klapte mij op mijn voorganger. Resultaat, auto in de kreukels, meerijdende collega mogelijk langdurig in de kreukels, zelf ben ik er nog vrij redelijk uit gekomen.
Maar ik slaap vrij slecht en mn gedachten zijn niet altijd even duidelijk de laatste tijd.
quote:Op zondag 22 juni 2025 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Sterkte Roger!quote:Op zondag 22 juni 2025 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:55 schreef Meke het volgende:
O nee Roger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En verder is alles al gezegd denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |