Jullie zijn lieve kinders vergeleken met meeste subforums.quote:
We hebben dus alleen H_T en Cyan als mod. Met jouw als vliegende keep.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jullie zijn lieve kinders vergeleken met meeste subforums.
Als het nodig is kan Meke ook nog wel ingrijpenquote:Op zondag 22 juni 2025 12:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hebben dus alleen H_T en Cyan als mod. Met jouw als vliegende keep.
Volgens mij zijn er heel lang twee mods geweest. Kwalitiatief is het vertrek van Momo natuurlijk een aderlatingquote:Op zondag 22 juni 2025 12:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het nodig is kan Meke ook nog wel ingrijpen
Maar goed ook. Want meestal ben jij wel te porren voor een relletje.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het nodig is kan Meke ook nog wel ingrijpen
Dus je vindt dat de kwaliteit er serieus onder lijdt als we op H_T en Cyan zijn aangewezen?quote:Op zondag 22 juni 2025 12:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Kwalitiatief is het vertrek van Momo natuurlijk een aderlating
Ik heb hier ook zo mijn vragen bij.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus je vindt dat de kwaliteit er serieus onder lijdt als we op H_T en Cyan zijn aangewezen?
Retorische vraag, lijkt me?quote:Op zondag 22 juni 2025 12:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus je vindt dat de kwaliteit er serieus onder lijdt als we op H_T en Cyan zijn aangewezen?
Qua echt ingrijpen valt het allemaal wel mee, maar Momo was altijd supersnel met het updaten van de TT's en OP's na een nationale finalequote:Op zondag 22 juni 2025 12:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er heel lang twee mods geweest. Kwalitiatief is het vertrek van Momo natuurlijk een aderlatingMaar denk dat het kwantitief qua werk nog wel meevalt? En tijdens ESF is er meestal heel veel hulp
Oh ja, die is er natuurlijk ook nog!quote:Op zondag 22 juni 2025 12:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik weet nog wel iemand die kan bijspringen als het nodig is.
[ afbeelding ]
Dat zie ik toch echt... andersquote:Op zondag 22 juni 2025 12:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar goed ook. Want meestal ben jij wel te porren voor een relletje.
Maar wie blijft er nu tot half 4 op voor Sanremo?quote:Op zondag 22 juni 2025 13:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Qua echt ingrijpen valt het allemaal wel mee, maar Momo was altijd supersnel met het updaten van de TT's en OP's na een nationale finaleDus dat gaat komend seizoen misschien wat langer duren
Ik niet! En als me dat toch lukt hebt ik waarschijnlijk aardig wat allora op aan het eind en kan ik beter tijdelijk van die knoppen afblijvenquote:Op zondag 22 juni 2025 13:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar wie blijft er nu tot half 4 op voor Sanremo?
Momo is als user (hopelijk!!quote:Op zondag 22 juni 2025 13:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar wie blijft er nu tot half 4 op voor Sanremo?
Begin van het einde van het ESF forumquote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Al zal ik wel zo gaan liggen, al even niet aanwezig geweest ook.
Vorige week een auto-ongeluk gehad, ik was de klassieke middelste auto in een kop-staart (of staart-kop eigenlijk).
Iemand reed achterop me en klapte mij op mijn voorganger. Resultaat, auto in de kreukels, meerijdende collega mogelijk langdurig in de kreukels, zelf ben ik er nog vrij redelijk uit gekomen.
Maar ik slaap vrij slecht en mn gedachten zijn niet altijd even duidelijk de laatste tijd.
Zou er een verband zijnquote:Op zondag 22 juni 2025 15:27 schreef Arizona het volgende:
Het is hier zo drukkend, niet normaal.
En dan ook nog geen @:momo meer als mod![]()
Wat een dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |