abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 12:14:48 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217777387
quote:
-Fatsoenlijke OP maken
-Liefst met NL-bron.. zo niet, vertel dan ff uitgebreid waar het over gaat en waar je over wil discussiëren
en niet gewoon 2 regels kopiëren en dan ff "lullig" typen ofzo.

Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al (nooit genoeg) een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.

'Moslims-christenen- autochtonen-allochtonen zijn kut', islam is geen europa en ' Trump moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.

Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.

Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.

Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!

Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.

Ook GEEN PREMIUM ARTIKELEN kopiëren en plakken aangezien dat niet is toegestaan en niet iedereen tot die bronnen toegang heeft om te zien of de berichten accuraat zijn. Zoek een bron via een alternatieve route aub!

Premium artikelen uploaden naar alternatieve websites is niet toegestaan en kan je een ban opleveren.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.

Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.

Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.

Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert

Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.

En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.

De kans dat Yvonnegod je dan bant, neemt zienderogen toe(al is yvonne verder wel gewoon aardig en werkt deze tekst stigmatiserend).
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.

De Modblackpetes
quote:
Let wel: Aan topicstarters

Als je zo nodig in NWS (op een Nederlands Forum) een topic in het Engels wilt openen met een onderwerp uit het buitenland, dan kun/moet je wel even wat meer je best doen.

-Zorg dat de titel van je topic de lading dekt, zo niet, dan heb je kans dat het topic al op slot gaat
-Vertaal even wat er in het artikel staat - niet iedereen kan Engels - dus leg uit wat er staat, doe dit op waarheid - dat hoeft geen A4'tje maar ook niet in één zin. Leg gewoon uit wat er aan de hand is.

-Kom met een stuk eigen inbreng - waar wil je over discussiëren, wat is er zo belangrijk waarom we hier over kunnen praten? Doe dat niet met racistische opmerkingen, onderbuik of sneren richting anders denkenden of gelovigen.

-Indien je als TS constant topics opent met een bepaalde gedachte, strekking of onderwerp zal dat gevolgen hebben voor hoe andere users jouw inbreng zien. Dat is logisch. Accepteer dat. Wie kaatst, kan de bal verwachten. Pittige discussies mogen, accepteer als TS dat je lastige vragen kunt krijgen en zorg ervoor dat je in je eigen topic ook antwoorden geeft.

-Last but not least: Blijf netjes, behandel de users in jouw topic met respect en wordt niet persoonlijk.

Verder

-Sneren richting de TS kunnen achterwege blijven, iedereen op Fok heeft het recht topics te openen, ook als het 'weer' een topic is over bijvoorbeeld Antifa, immigranten of de PVV. Zolang het topic maar voldoet aan de voorwaarden van Fok.

-Ook andere persoonlijke reacties richting andere users of het onderwerp als "gaan we weer, heb je hem weer, daar komt ALT right, ALT Left, weer, kunnen achterwege blijven. Blijf dan lekker weg.

-Andere offtopic zooi hoeft ook niet. Grapje is leuk, maar maak er geen sport van.

-Nutteloze mentions kun je ook weglaten.

-Last but not least: Behandel andere users en de TS met respect, wordt niet persoonlijk.
Verder geldt voor alle topics onder andere:

Racistische trekjes en grapjes, generaliserende opmerkingen, onzinnigheden, one-liners, offtopic gedoe en persoonlijke opmerkingen naar andere users kunnen per direct achterwege blijven.

Kun je niet inhoudelijk discussiëren met bronnen, meningen, feiten of nieuwsberichten: blijf dan weg, dan is dit topic niet voor jou. Reageren op andermans inhoudelijke inbreng met smileys, krachttermen, one-liners of andere 'geintjes' worden niet getolereerd.

Zet een TR als je wat ziet wat volgens jou niet door de beugel kan en ga er niet zelf met gestrekt been in, meldt het ons gewoon en we kijken er naar zodra we kunnen.

Eigenlijk niets anders dan anders dus, maar een (NWS-)ban zal sneller volgen want de maat bij sommige 'usual suspects' is wel vol nu.

Disclaimer: we nemen alle feedback serieus, maar we kunnen niet overal iets aan doen.

:T
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217777573
quote:
88s.gif Op woensdag 28 mei 2025 11:32 schreef sp3c het volgende:
zoveel zijn er helemaal niet, 1 of 2 die constant terugkomen als hun kloon is weggegooid

sjvib is een beetje een rare act

en verder zijn het gewoon normale reacties die direct gelabeled worden als roebelhoer omdat ze iets zeggen wat niet 100% oekraine is en weggepest moeten worden door de massa
Ik begrijp het wel, alleen de laatste keer dat het uit de hand liep, was dus wel door iemand die 100% pro Russisch was (en de reacties daarop).

En ja, de beste manier is om ze te negeren, en rapporteren. Je kan hun onzin wel weerleggen, maar doe dat dan zonder een discussie aan proberen te gaan. Dus geen vragen stellen, niet vragen om bronnen, niet schelden, bijnaampjes of kinderachtige plaatjes en al helemaal niet taggen om ze weer naar het topic te roepen.

Ondanks dat ik het niet eens met hoe de fok policy is gericht op trollen of de overduidelijke vermoeiende acts, is een groot deel van de users ook totaal niet in staat om hier mee om te gaan.
Цой жив
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 12:31:34 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217777575
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:07 schreef SymbolicFrank het volgende:
Het is ook wel zo, dat er in het geval van de oorlog in Oekraïne een duidelijke schuldige is en die trollen er ook vaak moeite voor doen om te laten zien dat ze Russische patriotten zijn en de lijn van het Kremlin uitdragen. Heel feitenvrij allemaal.

Op zich niet zo gek, want de helft van het plezier zit er natuurlijk in te kijken waar je nog mee weg kunt komen. Dat is natuurlijk het bedenkelijke deel. En het wordt akelig als de meerderheid dat gaat doen. Maar dat levert dan weer wel veel post op, dus ja ...

Vanuit dat standpunt gezien zijn trollen goed voor de omzet. Totdat ze alle "normale" gebruikers wegpesten en het een plaats wordt waar je vooral moet zijn om je extremistische ideeën te dumpen, natuurlijk. Zoals met X aan het gebeuren is.
ik zie vooral de grote meerderheid "normale" users wegpesten omdat ze niet 100% in de pas lopen
pi_217777583
Tief die pro Russische trollen gewoon lekker van je forum af in plaats van de boel op slot te gooien.
Er is geen fatsoenlijk medium in de wereld te vinden die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in de mening van een stel Poetinpijpers.

Er is een soevereine staat binnengevallen door een dictator, daar zijn geen excuses of verzachtende omstandigheden voor op te werpen. Alle Russen in Oekraïne moeten dood.
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 12:32:46 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217777588
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:31 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ik begrijp het wel, alleen de laatste keer dat het uit de hand liep, was dus wel door iemand die 100% pro Russisch was (en de reacties daarop).

En ja, de beste manier is om ze te negeren, en rapporteren. Je kan hun onzin wel weerleggen, maar doe dat dan zonder een discussie aan proberen te gaan. Dus geen vragen stellen, niet vragen om bronnen, niet schelden, bijnaampjes of kinderachtige plaatjes en al helemaal niet taggen om ze weer naar het topic te roepen.

Ondanks dat ik het niet eens met hoe de fok policy is gericht op trollen of de overduidelijke vermoeiende acts, is een groot deel van de users ook totaal niet in staat om hier mee om te gaan.
je mag ook 100% pro Russisch zijn, dat maakt je niet direct een troll of een act of wat dan ook
dan ben je gewoon pro Russisch

dat kan, ben ik het niet met je eens en daar wil ik dan mee in discussie
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 12:33:06 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217777590
quote:
15s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:32 schreef C64 het volgende:
Tief die pro Russische trollen gewoon lekker van je forum af in plaats van de boel op slot te gooien.
Er is geen fatsoenlijk medium die geïnteresseerd is in de mening van een stel Poetinpijpers.

Er is een soevereine staat binnengevallen door een dictator, daar zijn geen excuses of verzachtende omstandigheden voor op te werpen.
nog zo 1 :')
pi_217777604
quote:
88s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:32 schreef sp3c het volgende:

[..]
je mag ook 100% pro Russisch zijn, dat maakt je niet direct een troll of een act of wat dan ook

Dan noem ik het voor de duidelijk even niet pro Russisch, maar pro terreur en oorlogsmisdaden. Je hoeft niet elke mening hetzelfde te behandelen.
Цой жив
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 12:35:51 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217777615
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:34 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Dan noem ik het voor de duidelijk even niet pro Russisch, maar pro terreur en oorlogsmisdaden. Je hoeft niet elke mening hetzelfde te behandelen.
niemand is pro terreur en oorlogsmisdaden ... sowieso is misdaden toejuichen niet de bedoeling op fok!
pi_217777682
quote:
88s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:35 schreef sp3c het volgende:

[..]
niemand is pro terreur en oorlogsmisdaden ... sowieso is misdaden toejuichen niet de bedoeling op fok!
Wat Rusland doet is misdadig en terroristisch, ze zijn namelijk een soeverein land binnengevallen en zaaien dood en verderf onder de burgers.
Dat is geen gekleurde mening maar de internationale standaard die men in geciviliseerde delen van de wereld hanteert aangaande dit soort acties.

Het is toch niet vreemd dat mensen boos worden als anderen dat gedrag goed gaan zitten praten of begrip voor op brengen, laat staan openlijk met een dergelijke regime sympathiseren?
  woensdag 28 mei 2025 @ 12:42:36 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217777691
quote:

[..]
Werkelijk? In diverse topics worden hetzij Links, hetzij de Democraten, hetzij pro-Palestina en anti-Gaza-oorlog protesterenden, hetzij de EU op regelmatige basis beschuldigd van precies die sentimenten. Het zou ookm wel leuk zijn als de moderatie daar dan eens in zou ingrijpen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 12:43:59 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217777698
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:41 schreef C64 het volgende:

[..]
Wat Rusland doet is misdadig en terroristisch, ze zijn namelijk een soeverein land binnengevallen en zaaien dood en verderf onder de burgers.
Dat is geen gekleurde mening maar de internationale standaard die men in geciviliseerde delen van de wereld hanteert aangaande dit soort acties.

Het is toch niet vreemd dat mensen boos worden als anderen dat gedrag goed gaan zitten praten of begrip voor op brengen, laat staan openlijk met een dergelijke regime sympathiseren?
nee is niet vreemd maar men draaft door en schelden mag simpelweg niet

tijdje terug stelde ik dat ik geen fan was van het bannen van Russische sporters van de olympische spelen enzo ... krijg je gewoon de hele boze meute over je heen vanwege je kremlinroebels
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 12:44:46 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217777704
quote:
18s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Werkelijk? In diverse topics worden hetzij Links, hetzij de Democraten, hetzij pro-Palestina en anti-Gaza-oorlog protesterenden, hetzij de EU op regelmatige basis beschuldigd van precies die sentimenten. Het zou ookm wel leuk zijn als de moderatie daar dan eens in zou ingrijpen.
ookm schoolmeester?

OOKM :wtf: :wtf: :wtf:
pi_217777721
quote:

[..]
ookm
}:|
pi_217777730
quote:
88s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:31 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik zie vooral de grote meerderheid "normale" users wegpesten omdat ze niet 100% in de pas lopen
Het is interessant dat je dat op verschillende manieren kunt lezen.:

De grote meerderheid pest de normale users weg.
De grote meerderheid, de normale users, pest de paar trollen weg.
Iedereen pest de users weg die niet 100% in de pas lopen.

Op Tweakers hebben ze er een echokamer van gemaakt, dat kan ook. Maar het doel van een forum is meestal de discussie. Dus niet: "Welles!" "Nietes!", maar het waarom. Maar dan moet dat wel aangemoedigd worden. Laten we leren van elkaar. Dat geeft op termijn ook de meeste deelnemers.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 28 mei 2025 @ 12:54:42 #15
485843 crew  Jippie
pi_217777815
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:47 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Het is interessant dat je dat op verschillende manieren kunt lezen.:

De grote meerderheid pest de normale users weg.
De grote meerderheid, de normale users, pest de paar trollen weg.
Iedereen pest de users weg die niet 100% in de pas lopen.

Op Tweakers hebben ze er een echokamer van gemaakt, dat kan ook. Maar het doel van een forum is meestal de discussie. Dus niet: "Welles!" "Nietes!", maar het waarom. Maar dan moet dat wel aangemoedigd worden. Laten we leren van elkaar. Dat geeft op termijn ook de meeste deelnemers.
En op je eerdere vraag, zet alsjeblieft Tr's als je iets ziet waarvan je denkt dat het niet onder de policy past.
pi_217777822
quote:
88s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:43 schreef sp3c het volgende:

[..]

tijdje terug stelde ik dat ik geen fan was van het bannen van Russische sporters van de olympische spelen enzo ... krijg je gewoon de hele boze meute over je heen vanwege je kremlinroebels
Dat schelden en op de man spelen kun je toch als moderator aanpakken als het onderdeel vormt van je policy. Valt me toch op hoe bizar vaak men dat hier doet en hoe vaak users dat mogen in vergelijking met andere sites.
pi_217777845
Bedoel is niet alleen dat Rusland topic overal vliegen mensen elkaar in de haren. Als je dat één keer op Reddit of zo doet heb je meteen een permban aan je reet.

Niet dat FOK! Reddit moet worden want daar is ook genoeg mis maar je mag wel iets strenger optreden als mensen super niet respectvol met elkaar om gaan of topics vergallen met persoonlijk gedoe. Zeker als dat onderdeel is van je policy.
pi_217777852
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:55 schreef C64 het volgende:

[..]
Dat schelden en op de man spelen kun je toch als moderator aanpakken als het onderdeel vormt van je policy. Valt me toch op hoe bizar vaak men dat hier doet en hoe vaak users dat mogen in vergelijking met andere sites.
Of op de vrouw :P
pi_217777873
quote:

[..]
niemand is pro terreur en oorlogsmisdaden ...
Dat ben je indirect wel als je pro Rusland bent, of je bent feite vrije onzin aan het uitbraken. Beiden moet je niet willen imo.
Цой жив
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:00:47 #20
66444 Lord_Vetinari
pi_217777878
Wat heeft wat er in Liverpool gebeurd is met steekpartijen te maken?

NWS / Algemeen steektopic, waar er een steekje los zit #3
pi_217777934
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:58 schreef C64 het volgende:
Bedoel is niet alleen dat Rusland topic overal vliegen mensen elkaar in de haren. Als je dat één keer op Reddit of zo doet heb je meteen een permban aan je reet.

Niet dat FOK! Reddit moet worden want daar is ook genoeg mis maar je mag wel iets strenger optreden als mensen super niet respectvol met elkaar om gaan of topics vergallen met persoonlijk gedoe. Zeker als dat onderdeel is van je policy.
Dit.
De giftige sfeer verspreidt zich hier als een olievlek.
Steeds onprettiger om hier te lezen, laat staan dat het (nieuwkomers) uitnodigt om mee te praten.
pi_217777976
quote:
88s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:43 schreef sp3c het volgende:

[..]

Door de hele meute of slechts een enkeling? Ik weet het niet, maar ik heb het gevoel dat je het een tikje aandikt.
Цой жив
pi_217778053
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:06 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Dit.
Steeds onprettiger om hier te lezen, laat staan dat het (nieuwkomers) uitnodigt om mee te praten.
Heel toxisch inderdaad.
En het is niet gewoon iets van deze tijd want op andere fora en ontmoetingsplekken waar ik kom kunnen mensen wel gewoon fatsoenlijk met elkaar omgaan.

Maar daar is de moderatie gewoon veel strenger.

Nu had ik hier 14 jaar geleden al eens een account maar naar mijn idee was het destijds hier ook veel strenger, geen idee waarom men zo coulant is ten aanzien van policy en omgangsnormen maar het komt de sfeer en de inhoud in elk geval niet ten goede. Je mag best zaken als basisfatsoen verlangen van je gebruikers zonder gelijk censuur toe te passen.
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:20:17 #24
66444 Lord_Vetinari
pi_217778060
Hoort dit niet eerder in SHO?

NWS / Freek (32) van Suzan en Freek heeft uitgezaaide longkanker

Dit lijkt me nou geen onderwerp dat enorme impact op de Nederlandse samenleving heeft.
  Forum Admin woensdag 28 mei 2025 @ 13:21:11 #25
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_217778066
quote:

[..]
:')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin woensdag 28 mei 2025 @ 13:23:36 #26
pi_217778085
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:06 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Dit.
Die signalen krijg ik ook van users die niet meeposten. Als ik dan het deksel van het Oekraïne topic even optil is het enige wat er uit komt schuttingtaal en een rioollucht, totaal niet uitnodigend om mee te praten.

En die tendens zie je steeds meer. Onthoud dat users her forum en de inhoud maken. Niet wij.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 13:26:55 #27
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217778114
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:10 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Door de hele meute of slechts een enkeling? Ik weet het niet, maar ik heb het gevoel dat je het een tikje aandikt.
de hele meute
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 13:28:01 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217778125
quote:

[..]
dat proberen we ja maar zoals gezegd in deze reeks valt er simpelweg niet tegenop te modden

het zijn er teveel en ze gaan te snel uit hun dak en meestal om helemaal niks
pi_217778201
quote:
88s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:28 schreef sp3c het volgende:

[..]
dat proberen we ja maar zoals gezegd in deze reeks valt er simpelweg niet tegenop te modden

het zijn er teveel en ze gaan te snel uit hun dak en meestal om helemaal niks
Het is heel simpel je geeft iedereen die loopt te schelden direct een ban van 48 uur. Als je dat consequent toe past zal je zien dat het schelden vanzelf er uit gaat.

Zelfde met op de man spelen, misogynie en openlijke discriminatie en racisme dat kan echt niet wil je het leesbaar en leuk houden voor de rest laat staan nieuwkomers. Het is hier net een digitale vrijstaat atm.
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 13:40:24 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217778227
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:37 schreef C64 het volgende:

[..]
Het is heel simpel je geeft iedereen die loopt te schelden direct een ban van 48 uur. Als je dat consequent toe past zal je zien dat het schelden vanzelf er uit gaat.

Zelfde met op de man spelen, misogynie en openlijke discriminatie en racisme dat kan echt niet wil je het leesbaar en leuk houden voor de rest laat staan nieuwkomers. Het is hier net een digitale vrijstaat atm.
dat klinkt heel simpel maar dan moet je er 24/7 bovenop zitten en dat lukt niet

je wilt echt niet weten hoeveel bans er al gevallen zijn vanwege dat topic, het helpt geen ene klote, de rest neemt het stokje over en 48 later gaat het boefje weer op de oude vertrouwde manier verder
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:49:15 #31
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217778288
Maar waarom is dat specifieke topic zo giftig dan? Rusland vs Oekraine. Wat is er zo speciaal aan eigenlijk?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 13:50:05 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217778297
teveel mensen die zich niet kunnen gedragen op een hoop
  woensdag 28 mei 2025 @ 13:53:19 #33
66444 Lord_Vetinari
pi_217778322
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:21 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Weer niet waar, zeker?
pi_217778326
quote:
88s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:26 schreef sp3c het volgende:

[..]
de hele meute
En die reacties zijn nu allemaal weer verwijderd?
Цой жив
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 13:56:17 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217778344
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:54 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
En die reacties zijn nu allemaal weer verwijderd?
veel wel, we zullen er ook best veel gemist hebben
pi_217778539
Ik heb vandaag een TR gemeld over een uitlating van Nober naar mij toe. Ik zie dat zijn TT inmiddels is verandert maar die verdachtmaking naar mij toe, mag gewoon blijven staan?
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 14:23:44 #37
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217778542
linkje?
  Forum Admin woensdag 28 mei 2025 @ 14:23:55 #38
pi_217778545
quote:
18s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Weer niet waar, zeker?
Alleen het gedeelte dat we er niet op ingrijpen
pi_217778580
quote:
88s.gif Op woensdag 28 mei 2025 14:23 schreef sp3c het volgende:
linkje?
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 10:30 schreef Nober het volgende:

[..]
Maak er maar @:hamasdoe van @:danny
Geen flauw idee wat gebruikelijk is in dit soort gevallen, maar kan iemand dit bericht verwijderen of Nober er over aanspreken via email ofzo, want dit voegt toch niks toe in Nieuws en achtergronden?
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 14:31:37 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217778600
ja weggehaald
pi_217778682
quote:
88s.gif Op woensdag 28 mei 2025 14:31 schreef sp3c het volgende:
ja weggehaald
Mijn dank is groot. ^O^
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 28 mei 2025 @ 17:30:19 #42
485843 crew  Jippie
pi_217780094
quote:
18s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoort dit niet eerder in SHO?

NWS / Freek (32) van Suzan en Freek heeft uitgezaaide longkanker

Dit lijkt me nou geen onderwerp dat enorme impact op de Nederlandse samenleving heeft.
De media heeft er druk mee, was op journaal en in alle kranten. , Verschillende radiozenders hebben afgesproken om op dezelfde tijd hetzelfde nummer van Suzan en Freek te spelen. Kan dat wel impact noemen. Heb niets met hun muziek maar dit is echt dramatisch. Succesvolle concerten, Suzan zwanger en Freek uitgezaaide longkanker op 32 jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 28-05-2025 17:49:12 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 28 mei 2025 @ 17:46:10 #43
485843 crew  Jippie
pi_217780189
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:37 schreef C64 het volgende:

[..]
Dat is niet haalbaar uit praktisch oogpunt. Er modereren geen bots, alles is ouderwets vakmanschap. En niet elke mod /FA /A is 24/7 aanwezig.

quote:
Ik mis mannenhaat/penisnijd in je rijtje.

Er mag gewoon veel gezegd worden op FOK! Maar racisme, antisemitisme en persoonlijke aanvallen worden aangepakt. Ook nazi-verwijzingen, bloederige beelden, harde porno en crew bash worden niet getolereerd. Daarnaast wordt ook nog de AVG gerespecteerd.

Omdat er geen bots meedraaien wordt er wel eens iets gemist, daarom is het maken van Tr's door users best belangrijk voor moderatie
.
pi_217780240
quote:

[..]
Flikker toch op man met dit soort ongelofelijke domme naïviteit
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 28 mei 2025 @ 17:54:13 #45
485843 crew  Jippie
pi_217780248
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 17:53 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Doe is lief!
  woensdag 28 mei 2025 @ 17:54:38 #46
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217780253
quote:
88s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:32 schreef sp3c het volgende:

[..]

Nouja, er is hoop ik wel een rode lijn toch?

Expliciet pro-Russisch zijn kan toch prima verboden worden? Neem aan dat je hier ook niet pro-ISIS of pro-Al Qaeda mag zijn, dus waarom trekken we die lijn niet gewoon door?
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_217780258
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2025 17:54 schreef Jippie het volgende:

[..]
Doe is lief!
Nee
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 17:55:33 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217780262
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 17:54 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Expliciet pro-Russisch zijn kan toch prima verboden worden? Neem aan dat je hier ook niet pro-ISIS of pro-Al Qaeda mag zijn, dus waarom trekken we die lijn niet gewoon door?
Omdat dat terreurorganisaties zijn
pi_217780264
quote:
88s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:50 schreef sp3c het volgende:
Je bent een wegkijker.

Ik mag die Bancioneri of hoe die ook heet ook niet maar je lijkt die persoonlijke vete onterecht veel breder te trekken vanwege hem
  woensdag 28 mei 2025 @ 17:56:00 #50
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217780268
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 12:41 schreef C64 het volgende:

[..]

Wat ik vaak zag was dat er weleens een user langs kwam die kritiek had op het beleid van Zelensky. Vervolgens gaat het 10 pagina's over het aantal roebels dat die user ontvangen heeft en hoe diep de penis van Poetin bij hem zit.
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 17:56:23 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217780273
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 17:53 schreef Raw85 het volgende:

[..]
O jeetje, die wil wat zeggen jongons
pi_217780279
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 17:56 schreef sp3c het volgende:

[..]
O jeetje, die wil wat zeggen jongons
Haha leuk man
  woensdag 28 mei 2025 @ 18:01:15 #53
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217780313
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 17:55 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Je bent een wegkijker.

Ik mag die Bancioneri of hoe die ook heet ook niet maar je lijkt die persoonlijke vete onterecht veel breder te trekken vanwege hem
En 'in the process' het hele nws forum mee te trekken nu er over 1 van de meeste grote dingen in de wereld niet vrij gesproken kan worden.

De uitslag van de poll van afgelopen weekend zegt genoeg.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 18:02:54 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217780328
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 17:57 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Haha leuk man
Ja nou als je op die toon de deur intrapt doe ik niet mee hoor :')
pi_217780329
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En 'in the process' het hele nws forum mee te trekken nu er over 1 van de meeste grote dingen in de wereld niet vrij gesproken kan worden.

De uitslag van de poll van afgelopen weekend zegt genoeg.
Dat wij het nog eens zouden worden over iets vriend

🤝
pi_217780333
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:02 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja nou als je op die toon de deur intrapt doe ik niet mee hoor :')
Ja dan toch lekker niet joh
  woensdag 28 mei 2025 @ 18:05:10 #57
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217780346
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:03 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dat wij het nog eens zouden worden over iets vriend

🤝
Ja... :o
🤝

Zo erg ben ik ook niet. Jij ook niet.
1947-2016
pi_217780386
Stelletje roebeldeugneuzen!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 18:08:44 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217780388
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:03 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ja dan toch lekker niet joh
Die keuze is aan jou, je zou een keer kunnrn proberen een normaal argument te formuleren maar ik heb geen zin om als een stel honden tegen elkaar te gaan zitten blaffen

Voegt weinig toe en het helpt ook niet denk ik
pi_217780419
quote:
88s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
Die keuze is aan jou, je zou een keer kunnrn proberen een normaal argument te formuleren maar ik heb geen zin om als een stel honden tegen elkaar te gaan zitten blaffen

Voegt weinig toe en het helpt ook niet denk ik
Nee maar weet je, die domme quasi-nonchalante kutact van jou helpt ook helemaal niets.
  woensdag 28 mei 2025 @ 18:14:20 #61
66444 Lord_Vetinari
pi_217780426
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2025 17:54 schreef Jippie het volgende:

[..]
Doe is lief!
Wie is Doe en wasrom is hij/zij lief?
pi_217780439
Ik ben er ook wel klaar mee om fatsoenlijk te doen als jij doet alsof de mensen die inhoudelijk reageren op overduidelijke trollen die totaal niet uit zijn op een inhoudelijke discussie de boel keer op keer verneuken.

Leuk dat je doet alsof een @Ulx een dader is, maar dat is bespottelijk.
pi_217780469
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Wat is een wasrom :?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 18:18:31 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217780475
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:13 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Nee maar weet je, die domme quasi-nonchalante kutact van jou helpt ook helemaal niets.
Ik denk dat die act meer positiefs gedaan voor fok! in de afgelopem week dan jij met je hele posthistorie dus nee

Weet van niks
  woensdag 28 mei 2025 @ 18:18:34 #65
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217780476
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 17:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
Maar dan kan die lijn juist nu toch getrokken worden? in 2022 heeft het Europees parlement een resolutttie aangenomene die Rusland aanmerkt als staatssponsor van terrorisme.
pi_217780477
quote:
88s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:50 schreef sp3c het volgende:
Gewoon helemaal niet modereren in dat topic is ook een optie? Het zijn maar kwetswoordjes.
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 18:19:05 #67
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217780483
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:18 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Gewoon helemaal niet modereren in dat topic is ook een optie? Het zijn maar kwetswoordjes.
Nee dat is geen optie 8)7
pi_217780487
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:18 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik denk dat die act meer positiefs gedaan voor fok! in de afgelopem week dan jij met je hele posthistorie dus nee

Weet van niks
Ik denk dat de meningen daarover sterk verdeeld zijn
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 18:19:49 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217780491
quote:

[..]
Kan maar ga ik niet over

Zou ik ook geen voorstander van zijn
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 18:20:08 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217780494
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:19 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik denk
Lol
pi_217780508
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
Lol
Haha dit zegt zoveel meer over jou dan over mij
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 18:23:06 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217780519
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:21 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Haha dit zegt zoveel meer over jou dan over mij
Alleen dat ik me niet zo gemakkelijk uit de tent laat als jou

Maar dat is niet echt iets NWS
pi_217780522
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

Als jij
pi_217780547
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

Verwar je Raw85 niet met Red_85? :D
pi_217780562
quote:
11s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:26 schreef JellyBelly. het volgende:

[..]
Verwar je Raw85 niet met Red_85? :D
Dat zou je normaal gesproken inderdaad verwachten maar in dit geval zitten zelfs wij op één lijn.
pi_217780657
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
Lol
Geef zelf even het goede voorbeeld als mod.
Цой жив
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 28 mei 2025 @ 18:40:28 #77
485843 crew  Jippie
pi_217780662
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 17:55 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Nee
pi_217780682
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:40 schreef Jippie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Welke is @sp3c ?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 28 mei 2025 @ 19:05:02 #79
485843 crew  Jippie
pi_217780827
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 17:54 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Op zich zijn zowel Poetin, Zelensky, Netanyahu en Ali Khamenei welkom hier om met elkaar in gesprek te gaan zolang ze een beleefde discussie met elkaar kunnen voeren
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 28 mei 2025 @ 19:05:29 #80
485843 crew  Jippie
pi_217780830
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:42 schreef r_one het volgende:

[..]
Welke is @:sp3c ?
Die neemt het filmpje op
pi_217780835
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2025 19:05 schreef Jippie het volgende:

[..]
Op zich zijn zowel Poetin, Zelensky, Netanyahu en Ali Khamenei welkom hier om met elkaar in gesprek te gaan zolang ze een beleefde discussie met elkaar kunnen voeren
Ja dit klinkt allemaal super weldenkend enzo maar het is zo hopeloos naïef. Keer op keer gaan jullie de mist in met als eindresultaat dat het tuig wint van de fatsoenlijken.
  Moderator woensdag 28 mei 2025 @ 19:07:40 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217780840
quote:
13s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:40 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Geef zelf even het goede voorbeeld als mod.
Kan wel een ban aanvragen voor crewbash maar dat vind ik altijd zo onnodig
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 28 mei 2025 @ 19:09:10 #83
485843 crew  Jippie
pi_217780848
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 19:06 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ja dit klinkt allemaal super weldenkend enzo maar het is zo hopeloos naïef. Keer op keer gaan jullie de mist in met als eindresultaat dat het tuig wint van de fatsoenlijken.
Ik illustreert dat iemands politieke voorkeuren geen reden is om ze te weigeren op FOK!
pi_217780856
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2025 19:09 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik illustreert dat iemands politieke voorkeuren geen reden is om ze te weigeren op FOK!
Ach, Jippie
pi_217780900
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2025 19:09 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nee, maar ik zou denken dat het gebruiken van nws om Russische propaganda en andere walgelijke leugens uit te braken, dat wel zou zijn.
Цой жив
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 28 mei 2025 @ 19:37:22 #86
485843 crew  Jippie
pi_217781086
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 19:18 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Nee, maar ik zou denken dat het gebruiken van nws om Russische propaganda en andere walgelijke leugens uit te braken, dat wel zou zijn.
Als je van mening bent dat dat zou moeten kun je dit voorstellen via forum@fok.nl
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 28 mei 2025 @ 19:42:19 #87
485843 crew  Jippie
pi_217781149
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
4b5617e8fb599ce00392cacb017d8aa5561fe6a8.jpg?1748454111

O+

Moet ik dat nog uitleggen?
  woensdag 28 mei 2025 @ 19:45:34 #88
66444 Lord_Vetinari
pi_217781182
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2025 19:42 schreef Jippie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

O+

Moet ik dat nog uitleggen?
Dan zou het zijn ‘Doe is cute’ maar dan nog zie ik de relevantie in dit topic niet.
  woensdag 28 mei 2025 @ 19:46:47 #89
66444 Lord_Vetinari
pi_217781196
quote:

[..]
Of undercover mods. Niet blauw, maar wel met powers.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 28 mei 2025 @ 19:49:44 #90
485843 crew  Jippie
pi_217781224
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 19:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Dan zou het zijn ‘Doe is cute’ maar dan nog zie ik de relevantie in dit topic niet.
Ik zie zoveel bagger in dit FB-deel staan, en heb ook maar een poging gedaan om mee te baggeren
  woensdag 28 mei 2025 @ 19:50:33 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217781235
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2025 19:37 schreef Jippie het volgende:

[..]
Als je van mening bent dat dat zou moeten kun je dit voorstellen via forum@fok.nl
Altijd weer dezelfde dooddoener. Te pas en te onpas :|W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 28 mei 2025 @ 19:50:53 #92
485843 crew  Jippie
pi_217781241
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 19:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Of undercover mods. Niet blauw, maar wel met powers.
Mods lurken vaak genoeg mee.
  woensdag 28 mei 2025 @ 19:51:31 #93
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217781251
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 19:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Doe EENS. NIET doe is :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 28 mei 2025 @ 19:53:23 #94
66444 Lord_Vetinari
pi_217781271
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Doe EENS. NIET doe is :N
Don’t tell me. Tell her!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 28 mei 2025 @ 19:54:14 #95
485843 crew  Jippie
pi_217781284
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 19:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Altijd weer dezelfde dooddoener. Te pas en te onpas :|W
Waarom is dat een dooddoener, wel eens geprobeerd?

Mods kunnen niets veranderen aan de policy regels. Users die graag wijzigingen zien in de policy moeten toch echt met het hogere FOK!-management in gesprek gaan of er iets kan worden aangepast.
  woensdag 28 mei 2025 @ 21:09:22 #96
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217782066
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2025 19:54 schreef Jippie het volgende:

[..]
Waarom is dat een dooddoener, wel eens geprobeerd?

Mods kunnen niets veranderen aan de policy regels. Users die graag wijzigingen zien in de policy moeten toch echt met het hogere FOK!-management in gesprek gaan of er iets kan worden aangepast.
Kun je mij dan even uitleggen wat er staat op die persoonlijke aanvallen die het HELE Fok! forum naar beneden trekken? Anders dan een notitie en het verwijderen van wat posts? Want daar zit hem de crux. Er is wel beleid maar het is niet te doen om het te handhaven, is dat uiteindelijk het hoge woord wat er nu uit komt?

Hoe zit het met dezelfde onderwerpen keer op keer oprakelen terwijl het al uitvoerig besproken is en weer met dezelfde feitenvrije onzin komen? Daar mag ook paal en perk aan worden gesteld. Al besproken enzo.

User boven mij doet trouwens een ad hominem in het FB topic. Lekker laten staan?

;( ;( ;( ;(
pi_217782258
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 13:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Die signalen krijg ik ook van users die niet meeposten. Als ik dan het deksel van het Oekraïne topic even optil is het enige wat er uit komt schuttingtaal en een rioollucht, totaal niet uitnodigend om mee te praten.

En die tendens zie je steeds meer. Onthoud dat users her forum en de inhoud maken. Niet wij.
Inmiddels ben ik om die reden ook een niet meer mee-postende user en steeds minder een actieve user.
Het gaat niet meer alleen om het Oekraïne topic. Ook -om maar een voorbeeld te noemen- Nieuws is ervan doordrenkt. Op de man spelen, nare sneren maken zonder dat het nog over het topic gaat. Telkens dezelfde sujetten.
En ik zie sommige mods daar net zo hard aan meedoen. Zal geen namen noemen. Het nare is, ik snap het ook nog. Als je hier langer meeleest, word je vanzelf chagrijnig.

Weet je, jullie moeten het zelf weten. Maar ik zie dit forum voor een steeds meer select gezelschap worden. Ik vind dat jammer, het was ooit een leuke plek. Dit is goed bedoelde feedback, wilde het meegeven.
En onthoud dat jullie hier de regels maken. Niet wij. ;)
pi_217782275
Nou, ik ga dan maar eens uitzoeken hoe ik op Tweakers kan posten. Dit duurt nu net iets te lang.
pi_217782319
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 21:23 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Inmiddels ben ik om die reden ook een niet meer mee-postende user en steeds minder een actieve user.
Het gaat niet meer alleen om het Oekraïne topic. Ook -om maar een voorbeeld te noemen- Nieuws is ervan doordrenkt. Op de man spelen, nare sneren maken zonder dat het nog over het topic gaat. Telkens dezelfde sujetten.
En ik zie sommige mods daar net zo hard aan meedoen. Zal geen namen noemen. Het nare is, ik snap het ook nog. Als je hier langer meeleest, word je vanzelf chagrijnig.

Weet je, jullie moeten het zelf weten. Maar ik zie dit forum voor een steeds meer select gezelschap worden. Ik vind dat jammer, het was ooit een leuke plek. Dit is goed bedoelde feedback, wilde het meegeven.
En onthoud dat jullie hier de regels maken. Niet wij. ;)
Ja dat is echt zo, als je steeds maar mee gaat posten met ruzie makende gasten ga je vanzelf ook chagrijnig worden.
Waar je mee om gaat wordt je mee besmet.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 28 mei 2025 @ 21:48:15 #100
485843 crew  Jippie
pi_217782501
Verder nog iets te reeksen?
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:03:54 #101
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217782609
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2025 19:18 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Dit.

En daar valt prima op actie te ondernemen. Ze zijn zelfs overduidelijk.
Kan het topic wel stukgetrolled zijn, maar dat is juist waar trollen op uit zijn.

Mooi man. Hun zin gegeven.
Dat vind ik onvergefelijk.
1947-2016
pi_217782940
quote:

[..]
Helaas doen de mods daar net zo goed aan mee en wordt alles wat je daarover meld gewoon afgedaan.
Zoals hier in FB alles ook maar lacherig of zelfs beledigend afgedaan wordt.

Zoals je zelf al zegt wordt hier posten voor de normale user steeds minder aantrekkelijk. Op een enkele subforum na waar mensen zich nog gedragen, inclusief de mods.

Nieuwe users zullen vast snel verdwijnen idd.
  woensdag 28 mei 2025 @ 22:33:32 #103
66444 Lord_Vetinari
pi_217783029
  Forum Admin woensdag 28 mei 2025 @ 22:41:39 #104
pi_217783139
quote:
Zie jij die post nog dan? Oprechte vraag, want die heb al verwijderd.
pi_217784123
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dit.

En daar valt prima op actie te ondernemen. Ze zijn zelfs overduidelijk.
Kan het topic wel stukgetrolled zijn, maar dat is juist waar trollen op uit zijn.

Mooi man. Hun zin gegeven.
Dat vind ik onvergefelijk.
Dus de Russische trollen hebben hun zin als het topic gesloten wordt waar ze hier hun propaganda zogenaamd ongehinderd mogen spuien?

Hoe is dat logisch?
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 00:42:43 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217784172
Het klopt an sich wel als je er vanuit gaat dat de trollen die het topic vallundig om zeep hielpen niet in het russische kamp zitten

Anders niet heel logisch nee
pi_217784916
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 00:42 schreef sp3c het volgende:
Het klopt an sich wel als je er vanuit gaat dat de trollen die het topic vallundig om zeep hielpen niet in het russische kamp zitten

Anders niet heel logisch nee
Zucht....

Blijf het maar ontkennen en de schuld weg draaien van de daadwerkelijke oorzaak....
pi_217785070
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 00:31 schreef 03f het volgende:

[..]
Dus de Russische trollen hebben hun zin als het topic gesloten wordt waar ze hier hun propaganda zogenaamd ongehinderd mogen spuien?

Hoe is dat logisch?
Vrij simpel. In dat centrale topic werden hun leugens en getrol vrij snel doorgeprikt. En het was er natuurlijk veel te kritisch over Rusland. Het is veel interessanter om allerlei losse topics te hebben om stukjes desinformatie los te laten op de lezers.
Je ziet dat nu alweer gebeuren en de trollen volop genieten van hun “overwinning”…
  donderdag 29 mei 2025 @ 08:40:17 #109
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217785072
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Helaas doen de mods daar net zo goed aan mee en wordt alles wat je daarover meld gewoon afgedaan.
Zoals hier in FB alles ook maar lacherig of zelfs beledigend afgedaan wordt.

Zoals je zelf al zegt wordt hier posten voor de normale user steeds minder aantrekkelijk. Op een enkele subforum na waar mensen zich nog gedragen, inclusief de mods.

Nieuwe users zullen vast snel verdwijnen idd.
Jij noemt in het Israël topic continu iedereen die een millimeter van jouw mening afwijkt pro genocide. Ik denk dat jij ook nieuwe users afschrikt.
  donderdag 29 mei 2025 @ 08:41:10 #110
396550 Richestorags
pi_217785077
quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2025 08:39 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Vrij simpel. In dat centrale topic werden hun leugens en getrol vrij snel doorgeprikt. En het was er natuurlijk veel te kritisch over Rusland. Het is veel interessanter om allerlei losse topics te hebben om stukjes desinformatie los te laten op de lezers.
Je ziet dat nu alweer gebeuren en de trollen volop genieten van hun “overwinning”…
Je denkt er iets te diep over na.
pi_217785084
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 08:41 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je denkt er iets te diep over na.
Oh er kunnen ook andere redenen zijn. Ze zijn in elk geval zichtbaar blij met hun “overwinning”.
pi_217785328
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 08:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Jij noemt in het Israël topic continu iedereen die een millimeter van jouw mening afwijkt pro genocide. Ik denk dat jij ook nieuwe users afschrikt.
Dat het Israël-Hamastopic nog niet gesloten is...Is voor mijn gevoel 100 keer zo erg als het Oekraïne-topic :X
  donderdag 29 mei 2025 @ 09:26:47 #113
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217785415
quote:
9s.gif Op donderdag 29 mei 2025 09:13 schreef JellyBelly. het volgende:

[..]
Dat het Israël-Hamastopic nog niet gesloten is...Is voor mijn gevoel 100 keer zo erg als het Oekraïne-topic :X
Daar worden mensen die kritisch zijn op Israël netjes geband. Gaat prima dus.
  donderdag 29 mei 2025 @ 09:44:34 #114
396550 Richestorags
pi_217785605
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wat een onzin. Zelfs Hamasspreekpop Slayage heeft daar maandenlang gepost.
pi_217785615
quote:

[..]
Niks mis mee met kritisch zijn op Israël, me dunkt.

Volgens mij is op een enkeling na iedereen dat wel.

Dat oeverloos genocide-geroep blijft wel gewoon doorgaan. Het maakt het topic inmiddels onleesbaar. Inclusief de posts van Howard.

Het is jammer dat de meer genuanceerde posts ondergesneeuwd raken door deze lui.
pi_217785992
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 09:45 schreef JellyBelly. het volgende:

Dat oeverloos genocide-geroep blijft wel gewoon doorgaan. Het maakt het topic inmiddels onleesbaar. Inclusief de posts van Howard.

Als feiten benoemen, en onderbouwd, al niet mag?
Maar idd de posts van Howard met zijn haat tegen moslims en geen onderbouwing zijn het ergst.

En geen kritiek hebben op Israël lijkt mij juist veel erger.

quote:

[..]
pi_217786069
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:30 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Maar idd de posts van Howard met zijn haat tegen moslims en geen onderbouwing zijn het ergst.

[..]

Hou op man.
  Forum Admin donderdag 29 mei 2025 @ 14:56:37 #118
pi_217788070
  donderdag 29 mei 2025 @ 15:02:37 #119
396550 Richestorags
pi_217788104
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 10:30 schreef bianconeri het volgende:

[..]

[..]

Geef eens voorbeelden van wat niet mag dan? Je roept een hoop maar onderbouwt het niet.
pi_217788346
quote:
Heb jij eigenlijk wel een pedagogisch diploma om deze job uit te oefenen?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_217789162
Blijf je een paar weken weg vanwege trollen, is het Oekraïne topic weer kapot..

Laat dan maar.
  Forum Admin donderdag 29 mei 2025 @ 17:43:57 #122
pi_217789187
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 15:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik krijg eens per jaar therapie vergoed.
  donderdag 29 mei 2025 @ 17:56:56 #123
66444 Lord_Vetinari
pi_217789322
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 15:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Bij de meeste blauwen vraag je je af of ze zelfs maar een veterstrik diploma hebben.
  Forum Admin donderdag 29 mei 2025 @ 17:57:39 #124
pi_217789333
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 17:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Bij de meeste blauwen vraag je je af of ze zelfs maar een veterstrik diploma hebben.
Zegt de man die niet eens weet te antwoorden op een quote.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 22:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zie jij die post nog dan? Oprechte vraag, want die heb al verwijderd.
Fijn weekend trouwens.
  donderdag 29 mei 2025 @ 18:02:48 #125
66444 Lord_Vetinari
pi_217789393
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2025 17:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zegt de man die niet eens weet te antwoorden op een quote.
[..]
Fijn weekend trouwens.
Ik vond het een vrij stomme vraag. Je kunt namelijk geen bericht linken als het verwijderd is.
  Forum Admin donderdag 29 mei 2025 @ 18:04:04 #126
pi_217789411
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 18:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ik vond het een vrij stomme vraag. Je kunt namelijk geen bericht linken als het verwijderd is.
Er is recent iets veranderd op gebied van het verwijderen van posts, maar wees vooral niet gehinderd door enige kennis van zaken voor je zo'n toon aanslaat.
  donderdag 29 mei 2025 @ 18:16:30 #127
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217789535
Is er trouwens wel zicht op wanneer het Rusland-Oekraïne topic eventueel weer open kan, of is dit een permanent iets? :B

Nu ff Surinaamse bami maken :9
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 29 mei 2025 @ 18:17:48 #128
485843 crew  Jippie
pi_217789554
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 17:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Zou ik ook doen als iemand jouw opmerkingen serieus blijft nemen en de tijd neemt voor een fatsoenlijk antwoord ^O^
  donderdag 29 mei 2025 @ 18:18:35 #129
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217789561
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 18:16 schreef Mikeytt het volgende:
Is er trouwens wel zicht op wanneer het Rusland-Oekraïne topic eventueel weer open kan, of is dit een permanent iets? :B

Nu ff Surinaamse bami maken :9
Lekker maatje, hoop dat het smaakt. Flink veel peper toevoegen :9
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  donderdag 29 mei 2025 @ 18:21:29 #130
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217789580
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 18:18 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Lekker maatje, hoop dat het smaakt. Flink veel peper toevoegen :9
Peper?? :@ is niet heet joh. Is vooral ketjap manis, ui en msg
pi_217789781
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 18:16 schreef Mikeytt het volgende:
Is er trouwens wel zicht op wanneer het Rusland-Oekraïne topic eventueel weer open kan, of is dit een permanent iets?
Ik vrees het laatste. Andere Oekraïne topics worden nu ook zonder uitleg dicht gegooid:
NWS / Geen beperkingen meer voor langeafstandswapens Oekraïne
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Forum Admin donderdag 29 mei 2025 @ 18:49:57 #132
pi_217789815
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik vrees het laatste. Andere Oekraïne topics worden nu ook zonder uitleg dicht gegooid:
NWS / Geen beperkingen meer voor langeafstandswapens Oekraïne
We zijn er nog mee bezig
  donderdag 29 mei 2025 @ 18:53:20 #133
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217789837
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Andere Oekraïne topics worden nu ook zonder uitleg dicht gegooid:
vind je het gek _O-
  Forum Admin donderdag 29 mei 2025 @ 18:54:42 #134
pi_217789845
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 18:53 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
vind je het gek _O-
Ik zag doxing of een poging daartoe en ik heb echt de puf niet meer om

door dezelfde bagger te moeten waden.
pi_217789853
1
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 18:53 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
vind je het gek _O-
Oh, ik had de doxing gemist.
  Overall beste user 2022 donderdag 29 mei 2025 @ 19:22:44 #136
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_217790109
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2025 17:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
Rusland is volgens Nederland een sponsor van terreur. Daaraan horen consequenties te zitten waaraan ook de crew van dit forum zich dient te houden. Volgens mij doen jullie dat niet. Waarom staat de crew de verdediging van zulke regimes toe?

https://en.wikipedia.org/wiki/State-sponsored_terrorism#Russia_(1990_onwards)

https://www.politico.eu/a(...)-ukraine-nato-cyber/

[ Bericht 12% gewijzigd door Ulx op 29-05-2025 19:28:11 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 29 mei 2025 @ 19:25:10 #137
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217790135
quote:
9s.gif Op donderdag 29 mei 2025 18:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik zag doxing of een poging daartoe en ik heb echt de puf niet meer om

[ afbeelding ]

door dezelfde bagger te moeten waden.
Volgens mij moet jij wat vakantieuren opnemen en een paar dagen Preston Palace pakken vriend
pi_217790153
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:25 schreef Aberkullie het volgende:
Preston Palace
Vakantie in Almelo kan onmogelijk ontspannend zijn :{w
  donderdag 29 mei 2025 @ 19:31:44 #139
403820 Aberkullie
pi_217790193
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Vakantie in Almelo kan onmogelijk ontspannend zijn :{w
Er wordt daar in ieder geval geen discussie over Rusland of Oekraine gehouden
pi_217790213
1 van de laatste doelen van mijn leven is toch wel Preston Palace met Aberkullie O+

Wij weten wat leuk is :7

@straatpaleis. mag ook mee O+
  Forum Admin donderdag 29 mei 2025 @ 19:34:53 #141
pi_217790219
quote:

[..]
Volgens mij moet jij wat vakantieuren opnemen en een paar dagen Preston Palace pakken vriend
Ik denk dat ik slechter terugkom van Preston Palace dan dat ik er in ga
pi_217790231
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik denk dat ik slechter terugkom van Preston Palace dan dat ik er in ga
Niet met ons hoor!

Denk ik :@
  donderdag 29 mei 2025 @ 19:36:54 #143
403820 Aberkullie
pi_217790234
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:34 schreef JellyBelly. het volgende:
1 van de laatste doelen van mijn leven is toch wel Preston Palace met Aberkullie O+

Wij weten wat leuk is :7

@:straatpaleis. mag ook mee O+
Geen idee wie jij bent maar als we kamers gaan delen lig jij bij Straatho
pi_217790314
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:36 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Geen idee wie jij bent maar als we kamers gaan delen lig jij bij Straatho
Je vergat de punt ;(
  donderdag 29 mei 2025 @ 19:45:41 #145
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217790333
quote:

[..]
City Hotel Scheveningen _O_ Daar denken ze aan de details, zoals een mooi kunstwerk aan de muur

pi_217790357
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:45 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
City Hotel Scheveningen _O_ Daar denken ze aan de details, zoals een mooi kunstwerk aan de muur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is hier geen slowchat :{w
  donderdag 29 mei 2025 @ 19:47:26 #147
403820 Aberkullie
pi_217790360
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:45 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is hier geen slowchat
pi_217790368
_O-
  donderdag 29 mei 2025 @ 19:48:38 #149
319979 Fok-it
All is well
pi_217790370
Is dit de slowchat?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217790375
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:48 schreef Fok-it het volgende:
Is dit de slowchat?
Alleen als je meegaat naar Preston Palace.
  donderdag 29 mei 2025 @ 19:50:41 #151
319979 Fok-it
All is well
pi_217790389
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:49 schreef JellyBelly. het volgende:

[..]
Alleen als je meegaat naar Preston Palace.
Onbeperkt frikandellen en kipnuggets afslaan :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 29 mei 2025 @ 19:53:13 #152
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217790416
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:47 schreef JellyBelly. het volgende:

[..]
Het is hier geen slowchat :{w
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:47 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Het is hier geen slowchat
@mods, kan er wat gedaan worden aan dit gepest steeds?9.gif
pi_217790432
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Onbeperkt frikandellen en kipnuggets afslaan :')
Ik kan me eigenlijk bij het hele verdienmodel niks bij voorstellen.
Hoe dan?
  donderdag 29 mei 2025 @ 19:56:04 #154
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217790447
quote:
9s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:54 schreef JellyBelly. het volgende:

[..]
Ik kan me eigenlijk bij het hele verdienmodel niks bij voorstellen.
Hoe dan?
De meeste mensen krijgen niet meer dan 2 gore frikandellen binnen en vullen zichzelf helemaal met patat
pi_217790661
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:56 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
De meeste mensen krijgen niet meer dan 2 gore frikandellen binnen en vullen zichzelf helemaal met patat
Je weet zelfs een topic te verpesten wat je nieteens zelf begonnen bent |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door JellyBelly. op 29-05-2025 20:36:12 ]
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 20:30:02 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217790911
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 19:22 schreef Ulx het volgende:

[..]
Rusland is volgens Nederland een sponsor van terreur. Daaraan horen consequenties te zitten waaraan ook de crew van dit forum zich dient te houden. Volgens mij doen jullie dat niet. Waarom staat de crew de verdediging van zulke regimes toe?

https://en.wikipedia.org/wiki/State-sponsored_terrorism#Russia_(1990_onwards)

https://www.politico.eu/a(...)-ukraine-nato-cyber/
weet ik veel joh ik zal het ministerie van buza een mailtje sturen om te vragen hoe het precies zit :')
  donderdag 29 mei 2025 @ 20:37:34 #157
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217791024
Mbt dit topic: NWS / Kritiek op inclusief kinderboek 'Feest in Amsterdam'
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2025 20:29 schreef Jippie het volgende:
Premium artikel - > slotje

@:HowardRoark staat er niets over bij AT5 etc? Dan kan ik het aanpassen.
Hier een alternatief artikel van AT5: 'Amsterdam 750 jaar: een boek cadeau voor alle 60.000 basisschoolleerlingen'

Wat wellicht gecombineerd kan worden met deze tweet van het 'Nieuws van de Dag' (SBS6). Dat dekt de lading op een goede manier en openbaar beschikbaar, dus geen betaalmuur.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 29 mei 2025 @ 20:43:10 #158
485843 crew  Jippie
pi_217791122
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2025 20:37 schreef HowardRoark het volgende:
Mbt dit topic: NWS / Kritiek op inclusief kinderboek 'Feest in Amsterdam'
[..]
Hier een alternatief artikel van AT5: 'Amsterdam 750 jaar: een boek cadeau voor alle 60.000 basisschoolleerlingen'

Wat wellicht gecombineerd kan worden met deze tweet van het 'Nieuws van de Dag' (SBS6). Dat dekt de lading op een goede manier en openbaar beschikbaar, dus geen betaalmuur.
Heeft Nieuws van de dag nog geen eigen website?

Kruip zo achter mijn Pc, zal het dan aanpassen. Mobiel is tekst vervangen in OP te veel gepriegel.
  donderdag 29 mei 2025 @ 20:44:06 #159
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_217791136
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2025 20:43 schreef Jippie het volgende:

[..]
Heeft Nieuws van de dag nog geen eigen website?

Kruip zo achter mijn Pc, zal het dan aanpassen. Mobiel is tekst vervangen in OP te veel gepriegel.
Zo te zien is er inmiddels al een topic over dit wereldschokkende onderwerp met een geldige bron:

NWS / Annabel Nanninga compleet over de zeik om kinderboek met bruine kids
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Forum Admin donderdag 29 mei 2025 @ 20:49:28 #160
pi_217791245
quote:
88s.gif Op donderdag 29 mei 2025 20:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
weet ik veel joh ik zal het ministerie van buza een mailtje sturen om te vragen hoe het precies zit :')
Hallo met het ministerie van buitenlandse Zaken

ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl

In afwachting van uw reactie,

straatcommando.
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 20:52:56 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217791293
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

straatcommando.
nee ik dacht meer minder fok!kig

beste ministerie van buza

user ULX op www.fok.nl vraagt zich af of we het toe moeten staan dat mensen pro Russisch zijn want linkjes etc. je snapt het wel, wij weten het niet zo goed maar we willen graag weten of dat een goed idee is

maak vooral een account aan voor alle medewerkers om het antwoord te geven en over allerlei interessante onderwerpen mee te praten

met vriendelijke groet

sp3c
van FOK!
  Moderator donderdag 29 mei 2025 @ 20:53:04 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217791296
je wil het ijzer wel smeden
  donderdag 29 mei 2025 @ 21:06:41 #163
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217791490
Kost het heel veel tijd om topics samen te voegen? :@
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 29 mei 2025 @ 21:13:03 #164
485843 crew  Jippie
pi_217791558
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:06 schreef Mikeytt het volgende:
Kost het heel veel tijd om topics samen te voegen? :@
Volgens mij wel, vind het lullig om nou het topic van Howard dicht te laten dus ga die van jou zo sluiten.
Kan wel jouw OP toevoegen aan dat andere topic.

@HowardRoark had hem eerder geopend maar met premium bron.
  donderdag 29 mei 2025 @ 21:15:04 #165
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217791595
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 20:44 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Zo te zien is er inmiddels al een topic over dit wereldschokkende onderwerp met een geldige bron:

NWS / Annabel Nanninga compleet over de zeik om kinderboek met bruine kids
Prima!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 29 mei 2025 @ 21:15:55 #166
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217791610
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:13 schreef Jippie het volgende:

[..]
Volgens mij wel, vind het lullig om nou het topic van Howard dicht te laten dus ga die van jou zo sluiten.
Kan wel jouw OP toevoegen aan dat andere topic.

@:HowardRoark had hem eerder geopend maar met premium bron.
Ahh ja, dat is ook wel prima.

Ging eigenlijk over wat anders :D Zie best vaak nieuws over Faber langskomen. Wellicht was het een idee om een algemeen immigratiebeleid of Faber topic te hebben :')
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 29 mei 2025 @ 21:20:55 #167
485843 crew  Jippie
pi_217791679
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Prima!
Oh, wilde net jouw topic opengooien en dat van MikeyTT sluiten, dus gewoon jouw tp[ic dicht laten?
pi_217791686
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

straatcommando.
Ik schat zo in dat hij in de wacht wordt gezet ;)
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 29 mei 2025 @ 21:22:27 #169
485843 crew  Jippie
pi_217791702
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:15 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ahh ja, dat is ook wel prima.

Ging eigenlijk over wat anders :D Zie best vaak nieuws over Faber langskomen. Wellicht was het een idee om een algemeen immigratiebeleid of Faber topic te hebben :')
Nee, lijkt mij geen goed plan om allerlei onderwerpen maar in verzameltopics te plaatsen.
  donderdag 29 mei 2025 @ 21:23:35 #170
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217791740
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
Oh, wilde net jouw topic opengooien en dat van MikeyTT sluiten, dus gewoon jouw tp[ic dicht laten?
Ja, één topic is genoeg, dus laat die van MikeyTT maar open. Het artikel dat hij heeft gepakt is weliswaar van een heel ander perspectief (Joop), maar dat is prima en biedt ook genoeg mogelijkheden dit onderwerp verder te bespreken.

Misschien kan alleen de TT iets worden aangepakt, want daar wordt ten onrechte te insinuatie gewekt dat de kritiek puur om huidskleur zou gaat, dat is niet zo.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 29 mei 2025 @ 21:25:13 #171
485843 crew  Jippie
pi_217791776
quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2025 21:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja, één topic is genoeg, dus laat die van MikeyTT maar open. Het artikel dat hij heeft gepakt is weliswaar van een heel ander perspectief (Joop), maar dat is prima en biedt ook genoeg mogelijkheden dit onderwerp verder te bespreken.
Helemaal prima ^O^
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 09:48:10 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217795497
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 08:56 schreef ach het volgende:
-
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:30 schreef Opnaarutrecht het volgende:

Rly?

:wtf:
  FOK!fotograaf vrijdag 30 mei 2025 @ 10:05:35 #174
364681 over_hedge
pi_217795591
Fijn dat die weer open is ^O^
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 10:36:20 #176
138438 crew  Pizzakoppo
pi_217795786
quote:
Je bedoelt hierom?
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:58 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is alom bekend. MickeyTT liegt alles aan elkaar dus het heeft geen meerwaarde om dit verder nog te belichten. Discussieren met hem heeft ook geen zin. Hij is zowel een VVD'er als een Groenlinkser. Zowel man als vrouw. Pro Rusland als pro Ukraine.
pi_217795889
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Je bedoelt hierom?
[..]
Dit is alom bekend. MickeyTT liegt alles aan elkaar dus het heeft geen meerwaarde om dit verder nog te belichten. Discussieren met hem heeft ook geen zin. Hij is zowel een VVD'er als een Groenlinkser. Zowel man als vrouw. Pro Rusland als pro Ukraine.
Hoe bestaat het dan dat je je als forum laat misbruiken als uithangbord voor dit gedrag?

Als je toch zelf zegt: er valt niet mee te discussiëren, waarom zou zo’n user dan nog in serieuze fora mogen posten, laat staan topics openen?
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 10:49:25 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217795891
Met NWS en/of Nanninga heeft het iig geen drol te maken dus ik weet noet wat wij met die discussie aanmoeten
pi_217795900
Voor alle duidelijkheid: ik snap jullie overweging met betrekking tot het sluiten van het topic. Maar ik vind het jammer dat iemand die met zijn neus op de feiten wordt gedrukt de makkelijke uitweg krijgt.

En nee, dat gaat niet alleen om die aandachtshoererij over de rug van doodzieke kinderen.
pi_217795902
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:49 schreef sp3c het volgende:
Met NWS en/of Nanninga heeft het iig geen drol te maken dus ik weet noet wat wij met die discussie aanmoeten
Zo iemand als hij compleet faliekant op zijn bek laten vallen als de gelegenheid zich voordoet, en er niet op het laatst nog een kussentje onder schuiven, is wat ik gedaan zou hebben.

Maar nogmaals: jullie overwegingen begrijp ik ook. Dan nog vind ik het jammer, en dat wilde ik gezegd hebben.
pi_217795906
quote:

[..]
Je bedoelt hierom?
[..]
Ongelooflijk dat deze persoon niet volledig verwijderd is van het forum. Is dit een technisch probleem of een beleidskeuze?
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 10:52:54 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217795910
Joh dit zijn stokoude koeien man, lekker belangrijk
pi_217795971
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 10:52 schreef sp3c het volgende:
Joh dit zijn stokoude koeien man, lekker belangrijk
Lekker makkelijk. Ondertussen gaat een figuur met aantoonbaar ziekelijk gedrag onbelemmerd verder met zijn polarisatie ten koste van serieuze discussiefora.

Dat jullie het topic blokkeren snap ik, maar van een mod hoor ik dat jullie handelen op basis van “topic reports” van diezelfde @Mikeytt . Lekker je oren laten hangen naar zo iemand… goed voorbeeld voor de website.

[ Bericht 5% gewijzigd door 2172619626795 op 30-05-2025 11:39:21 ]
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 11:00:47 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217795983
Wij gaan hier niet over, wij gaan over NWS

[ Bericht 2% gewijzigd door sp3c op 30-05-2025 11:24:24 ]
pi_217796013
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:00 schreef sp3c het volgende:
Wij gaan hier niet over, wik gaan over NWS
NWS is een serieus fora toch? Daar refereer ik toch aan?
  vrijdag 30 mei 2025 @ 11:08:07 #186
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217796038
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:04 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
De topics die hij opent gaan gewoon over allerlei serieuze maatschappelijke nieuws onderwerpen. Ook gaat hij daar serieus en beleefd de discussie aan. Daar kunnen andere users nog wat van leren.
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 11:10:53 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217796055
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:04 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Niet zo serieus dat ik als NWSmod een ban ga aanvragen voor iets wat 4 jaar geleden in KLB is gebeurt, daar heb ik echt geen tijd voor hoor
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 11:11:20 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217796060
Moet dat mailtje naar BuZa voor ULX ook nog uittypen
pi_217796150
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
Niet zo serieus dat ik als NWSmod een ban ga aanvragen voor iets wat 4 jaar geleden in KLB is gebeurt, daar heb ik echt geen tijd voor hoor
Prima joh, bewust negeren waar ik het eigenlijk over heb.

De een zit hier in zijn vuistje lachend mee te lezen hoe hij zich kan verschuilen achter moderators zoals jij en op jouw beurt verschuil je je weer achter het beleid wat jouw eilandje NWS overstijgt.

Een lafbekkenhouding vind ik het. Precies de houding waar bloedzuigers als @Mikeytt misbruik van weten te maken.

En notabene wordt dit ook binnen jullie team zo ervaren. “De ruimte voor dit gedrag wordt hem geboden dus die ruimte zal hij nemen. Mogen we niets aan doen.”

En nee ik ga niemand voor de bus gooien. Hopelijk wordt dit hypocriete gedrag intern nog eens goed besproken.
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 11:21:22 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217796159
Waar heb je het over man?
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 11:23:33 #191
138438 crew  Pizzakoppo
pi_217796175
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:08 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
De topics die hij opent gaan gewoon over allerlei serieuze maatschappelijke nieuws onderwerpen. Ook gaat hij daar serieus en beleefd de discussie aan. Daar kunnen andere users nog wat van leren.
Lol
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 11:23:48 #192
138438 crew  Pizzakoppo
pi_217796179
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:00 schreef sp3c het volgende:
Wij gaan hier niet over, wik gaan over NWS
Dit vooral
pi_217796247
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:21 schreef sp3c het volgende:
Waar heb je het over man?
Lees je überhaupt mee in het fora waar je moderator bent? Het gepolariseer en wegzetten van hele groepen middels aantoonbaar de meest hypocriete positie waar hij zich maar in kan begeven. En wanneer hem een spiegel wordt voorgehouden voor zijn giftige gedrag ontwijken als “heb je een samenvatting?”. En als puntje bij paaltje komt omdat iemand anders (terecht allicht) een off-topic draadje begint, het gehele topic sluiten en hem ervoor behoeden verantwoording te nemen voor zijn gedrag. Waarom krijgt hij deze ruimte van jullie? Waarom zijn jullie zo laf om hem niet aan te pakken?

En kom niet met dat “ja maar geen tijd ik ben ook maar vrijwilliger etcetera.”. Je kiest er zelf voor om vrijwillig ergens moderator te zijn, neem dan ook je verantwoordelijkheid om dit soort polariserende gedrag aan te pakken.

Is het zo duidelijk genoeg voor je?
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 11:32:52 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217796259
Nope
pi_217796301
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:32 schreef sp3c het volgende:
Nope
Jammer.

Desondanks bedankt voor de ruimte voor mijn feedback, welke hopelijk later alsnog landt, en verder alvast en prettig weekend gewenst.
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 11:39:04 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217796315
Voelde meer als een rant dan als feedback
pi_217796373
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:39 schreef sp3c het volgende:
Voelde meer als een rant dan als feedback
Als je dit op basis van je emoties absorbeert en klaarblijkelijk niet over de inhoud weet te rationaliseren, zou je je kunnen afvragen of je niet anders in je rol als moderator zou moeten staan.

Dit is ook feedback.

Verder ken ik je niet goed genoeg om over je te kunnen oordelen, maar kom je op mij niet anders over dan als een goede gast. Mijn posts zijn in dat opzicht absoluut niet persoonlijk bedoeld.

Nogmaals: alvast een prettig weekend gewenst.

[ Bericht 0% gewijzigd door 2172619626795 op 30-05-2025 14:13:51 ]
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 12:11:39 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217796560
Mikeytt doet niet zoveel fout in NWS dus ik kan er verder niets aan doen, hij maakt veel topics ja en die topics zijn vaak vrij matig maar meer gaat er niet mis

Van alle problemen die we intern nog eens goed moeten bespreken staat hij wel echt onderaan het lijstje hoor
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 12:12:30 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217796570
Geen idee wat mijn emoties er veeder mee te maken hebben hoor je gaat echt van de hak op de tak hier en er is nauwelijks een touw aan vast te knopen zo
pi_217797228
quote:

[..]
Je bedoelt hierom?
[..]
Kunnen dit soort users niet een apart icoontje (een drolletje of zo) achter hun gebruikersnaam krijgen zodat de onzin- en trollusers beter herkenbaar zijn?
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 13:36:15 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217797271
Stel maar voor zou ik zeggen, wij gaan daar niet over

Feedback, Bugs en Development
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 16:17:13 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217798886
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 16:17:23 #203
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217798889
ow is dicht
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 16:17:33 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217798890
wel done
  vrijdag 30 mei 2025 @ 16:18:17 #205
319979 Fok-it
All is well
pi_217798899
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 16:17 schreef sp3c het volgende:
wel done
Medium rare >
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 16:19:11 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217798906
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 16:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Medium rare >
dat is toch niet hetzelfde domme jongen
  vrijdag 30 mei 2025 @ 16:20:54 #207
319979 Fok-it
All is well
pi_217798918
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 16:19 schreef sp3c het volgende:

[..]
dat is toch niet hetzelfde domme jongen
Daarom staat het tekentje er ook achter dat medium rare > well done overstijgt :9
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 16:22:18 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217798929
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 16:20 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Daarom staat het tekentje er ook achter dat medium rare > well done overstijgt :9
je moet niet interessant gaan doen tegen mij want ik ben helemaal gek

helemaal gek
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 16:22:45 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217798935
je hebt geen idee wat ik ga doen
  vrijdag 30 mei 2025 @ 16:23:26 #210
319979 Fok-it
All is well
pi_217798945
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 16:22 schreef sp3c het volgende:

[..]
je moet niet interessant gaan doen tegen mij want ik ben helemaal gek

helemaal gek
Oke Erik-Jan
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 16:24:04 #211
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217798950
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 16:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Oke Erik-Jan
er is geen bruine man ter wereld die erik-jan heet ooit
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 16:24:22 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217798954
ook geen piet maar dat is een ander onderwerp
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 16:25:19 #213
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217798968
mijn broer heette erik-hans

komt wel dichtbij maar het is nog steeds geen erik-jan
  vrijdag 30 mei 2025 @ 16:26:32 #214
319979 Fok-it
All is well
pi_217798977
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 16:25 schreef sp3c het volgende:
mijn broer heette erik-hans

komt wel dichtbij maar het is nog steeds geen erik-jan
Wat leuk. Mijn vader heette ook Hans.

Nou ja, heet Hans. Weet niet of God je naam van je afneemt als je komt te overlijden
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 16:28:38 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217798997
fuck god

we zijn Nederlanders, hebben we ook zelf gemaakt
  vrijdag 30 mei 2025 @ 16:29:12 #216
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217799002
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 16:24 schreef sp3c het volgende:

[..]
er is geen bruine man ter wereld die erik-jan heet ooit
Ik ben echt gaan zoeken en dit was de Erik Jan die het meest bruinachtig is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 30 mei 2025 @ 16:30:18 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217799013
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 16:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik ben echt gaan zoeken en dit was de Erik Jan die het meest bruinachtig is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja deze was een paar tinten bruiner
pi_217799879
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 11:20 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Prima joh, bewust negeren waar ik het eigenlijk over heb.

De een zit hier in zijn vuistje lachend mee te lezen hoe hij zich kan verschuilen achter moderators zoals jij en op jouw beurt verschuil je je weer achter het beleid wat jouw eilandje NWS overstijgt.

Een lafbekkenhouding vind ik het. Precies de houding waar bloedzuigers als @:mikeytt misbruik van weten te maken.

En notabene wordt dit ook binnen jullie team zo ervaren. “De ruimte voor dit gedrag wordt hem geboden dus die ruimte zal hij nemen. Mogen we niets aan doen.”

En nee ik ga niemand voor de bus gooien. Hopelijk wordt dit hypocriete gedrag intern nog eens goed besproken.
Hier erger ik me ook dood aan. Het is toch volkomen duidelijk dat users als Mickey, maar ook die phmpstyle oid, totaal niet uit zijn op een oprechte discussie, maar hier enkel zijn om de boel op te naaien? Ik blijf het ook onzin vinden dat de users die daar op reageren volgens @sp3c het probleem zijn.
pi_217800088
punt voor mij en over diverse Topics

een mod moet onafhankelijk Zijn en hoewel mss andere mening heeft, dat niet doen dus in topics.

En zie dat soms gebeuren ook.
Do what you love, love what you do!
pi_217800107
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 18:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Mods zijn ook gewoon users.
jawel maar uiteindelijk moeten ze er zijn voor de policy en dat is ondergeschikt aan wat ze zelf denken over hoe of wat dan ook/

objectief beoordelen dus volgens policy.

ik denk er zijn aantal niet geschikt voor of kunnen dat niet zonder hun eigen mening mee te laten wegen. en dat is niet die bedoeling an een mod.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 30 mei 2025 @ 20:27:00 #221
485843 crew  Jippie
pi_217801046
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 18:22 schreef kree het volgende:

[..]
jawel maar uiteindelijk moeten ze er zijn voor de policy en dat is ondergeschikt aan wat ze zelf denken over hoe of wat dan ook/

objectief beoordelen dus volgens policy.

ik denk er zijn aantal niet geschikt voor of kunnen dat niet zonder hun eigen mening mee te laten wegen. en dat is niet die bedoeling an een mod.
Is het niets voor jou om mod te zijn?
pi_217801216
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:27 schreef Jippie het volgende:

[..]
Is het niets voor jou om mod te zijn?
ik zou dat zo wel kunnen denk.... maar heb er ff geen tijd voor nu. mss later ooit.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 30 mei 2025 @ 20:39:14 #223
485843 crew  Jippie
pi_217801236
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 20:38 schreef kree het volgende:

[..]
ik zou dat zo wel kunnen denk.... maar heb er ff geen tijd voor nu. mss later ooit.
Leuk!
  Moderator zaterdag 31 mei 2025 @ 01:12:09 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217803009
lol
pi_217803203
quote:

[..]
Je bedoelt hierom?
[..]
Moest meteen aan deze vrouw denken. Echt een aanrader om te kijken. Deze vrouw faked ook kanker en nog veel meer dingen.

Bekijk deze YouTube-video
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_217803219
quote:
Genoeg zwarte pieten
pi_217804061
quote:
Wat denk je van Piet Wortel en Piet Bolwerk ?
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
  Moderator zaterdag 31 mei 2025 @ 09:50:44 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217804212
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 17:53 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Hier erger ik me ook dood aan. Het is toch volkomen duidelijk dat users als Mickey, maar ook die phmpstyle oid, totaal niet uit zijn op een oprechte discussie, maar hier enkel zijn om de boel op te naaien? Ik blijf het ook onzin vinden dat de users die daar op reageren volgens @:sp3c het probleem zijn.
Dat is dan ook niet wat ik zeg, users die normaal reageren zijn nooit het probleem

Scheldende users zijn het probleem
  Moderator zaterdag 31 mei 2025 @ 10:12:33 #229
138438 crew  Pizzakoppo
pi_217804449
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 17:53 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Hier erger ik me ook dood aan. Het is toch volkomen duidelijk dat users als Mickey, maar ook die phmpstyle oid, totaal niet uit zijn op een oprechte discussie, maar hier enkel zijn om de boel op te naaien? Ik blijf het ook onzin vinden dat de users die daar op reageren volgens @:sp3c het probleem zijn.
Kijk, het hele punt is dat we het simpelweg niet weten. Als je kijkt naar MickeyTT bijv. lijkt het mij aannemelijk dat hier een eenzaam persoon met heftige problematieken achter zit. Echter zolang hij gewoon de ruimte benut die hij krijgt is het prima, gaat hij over de schreef dan zijn wij er om die lijn te bewaken.

Ik snap dat het raar klinkt dat hij soms een man is en soms een vrouw naar gelang het onderwerp maar niemand weet of het echt zo is of niet. Beter kun je voor jezelf besluiten of je inhoudelijk een discussie aan wil gaan op basis van het onderwerp en ingenomen standpunt van een user. Ongeacht welke user.
pi_217804546
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 10:12 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Kijk, het hele punt is dat we het simpelweg niet weten.
Van een aantal users op verschillende subfora is het overduidelijk dat ze met een act bezig zijn, daar mag de policy best wel wat strakker op gehandhaafd worden.
Цой жив
  Moderator zaterdag 31 mei 2025 @ 10:27:52 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217804611
Wat stel je voor?
  zaterdag 31 mei 2025 @ 15:14:29 #232
396550 Richestorags
pi_217807657
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 10:21 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Van een aantal users op verschillende subfora is het overduidelijk dat ze met een act bezig zijn, daar mag de policy best wel wat strakker op gehandhaafd worden.
Punt is alleen dat dat lastig objectief te maken is dus waar trek je de grens? Wanneer en hoe bewijs je dat iemand een act opvoert? Bijvoorbeeld een Bansheeboy, SCJVB, Starhopper, MikeyTT.
  Moderator zaterdag 31 mei 2025 @ 15:36:49 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217808005
Ik heb ook totaal geen zin om me daarin te verdiepen eerlijk gezegd

Zolang het argument klopt kun je ermee in discussie (of niet) of de user zijn verhaal zelf uberhaupt geloofd interesseert me niet zo heel veel
  zaterdag 31 mei 2025 @ 15:38:09 #234
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217808019
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 10:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap dat het raar klinkt dat hij soms een man is en soms een vrouw naar gelang het onderwerp
Je bedoelt dat jij en andere users blijkbaar een stempel van man of vrouw op me plaatsen zonder dat ik hier een uitspraak over doe?
  Moderator zaterdag 31 mei 2025 @ 15:45:24 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217808133
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 31 mei 2025 @ 16:04:09 #236
485843 crew  Jippie
pi_217808476
Kunnen we even stoppen met het bekritiseren van users? Negeren is een keuze.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:37:46 #237
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217809061
Goedemiddag. Als iemand tijd heeft misschien even vegen in het topic over het drugsgebruik van Musk?
Een aantal users schelden elkaar echt verrot.

NWS / Musk 'nam ketamine, ecstasy en paddo's' tijdens adviseurschap Trump

Thanks alvast ^O^
Wie dit leest is een lezer van dit
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 31 mei 2025 @ 21:46:13 #238
485843 crew  Jippie
pi_217812229
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Goedemiddag. Als iemand tijd heeft misschien even vegen in het topic over het drugsgebruik van Musk?
Een aantal users schelden elkaar echt verrot.

NWS / Musk 'nam ketamine, ecstasy en paddo's' tijdens adviseurschap Trump

Thanks alvast ^O^
Dank voor het melden, heb maar gelijk de grote schoonmaak gedaan.
pi_217814550
Waarom is mijn post van gisterenavond verwijderd uit het Oekraïne topic?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 1 juni 2025 @ 13:03:25 #240
485843 crew  Jippie
pi_217817764
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 08:32 schreef JopieKlaassen het volgende:
Waarom is mijn post van gisterenavond verwijderd uit het Oekraïne topic?
Vanwege een 'doodswens' voor Russische soldaten.
pi_217818512
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:03 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat mag niet meer uitgesproken worden? Ben je serieus? :')
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 1 juni 2025 @ 14:42:33 #242
485843 crew  Jippie
pi_217818657
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 14:21 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Yep, dit om de sfeer in dat topic te verbeteren.

Of ik moet @Straatcommando. te serieus hebben genomen :@
pi_217818976
Alle Russen doodwensen lijkt me inderdaad veel te ver gaan maar Russische soldaten kiezen er doorgaans toch echt zelf voor om te vechten en Oekraïners dood te willen schieten.
pi_217819950
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 15:08 schreef Raw85 het volgende:
Alle Russen doodwensen lijkt me inderdaad veel te ver gaan maar Russische soldaten kiezen er doorgaans toch echt zelf voor om te vechten en Oekraïners dood te willen schieten.
Ik had het vrij duidelijk over Russische soldaten, niet over Russen in het algemeen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 1 juni 2025 @ 16:11:57 #245
485843 crew  Jippie
pi_217820000
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:09 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Ik had het vrij duidelijk over Russische soldaten, niet over Russen in het algemeen.
Russische soldaten of Russen of huurlingen, doodswens voor mensen gaat weg tot nader order.
pi_217820297
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:09 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Ik sta daarom dan ook aan jouw kant
pi_217820299
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:11 schreef Jippie het volgende:

[..]
Russische soldaten of Russen of huurlingen, doodswens voor mensen gaat weg tot nader order.
Duidelijk, dus alle posts waarin filmpjes van fpv drones in actie worden getoond met een een biiieeeem gaan ook weg?

(Leve het totaal niet te volgen beleid hier :') )
pi_217820415
quote:
voorbeeld van grensgeval
Stel een bericht gaat over een kindermoordenaar en de reactie is 'pik eraf' of 'als het mijn kind was zou ik die gast doodschoppen', dan kan dat als een begrijpelijke reactie gezien worden. In zulke gevallen kunnen we besluiten de posts te laten staan. Wat beslist *niet* kan is wanneer het slachtoffer op dezelfde manier wordt bejegend. Een bericht over een vrouw die verkracht wordt kan niet als reactie krijgen 'zal er zelf wel om gevraagd hebben'. Doet iemand iets heel doms kan een 'eigen schuld'reactie wél weer ok zijn. Bijvoorbeeld als jongeren op een trein staan en door een viaduct worden geraakt. Erg kut voor de ouders, maar het is wel een gevalletje eigen schuld. Word je geslagen door de politie kan dat ook je eigen schuld zijn ('dan had 'ie maar mee moeten werken' is een ontopic reactie op politiegeweld, bijvoorbeeld)
Volgens mij biedt de FOK! policy genoeg ruimte om posts zoals die van Jopie niet te hoeven verwijderen
  Forum Admin zondag 1 juni 2025 @ 16:48:32 #249
pi_217820820
quote:

[..]
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:03 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat is iets te letterlijk ja :P al snap ik waar je vandaan komt.
  zondag 1 juni 2025 @ 17:33:06 #250
66444 Lord_Vetinari
pi_217821455
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2025 14:42 schreef Jippie het volgende:

[..]
Yep, dit om de sfeer in dat topic te verbeteren.

Of ik moet @:Straatcommando. te serieus hebben genomen :@
Dat doet niemand hier, dus dat zal het niet zijn |:) oO/ B:)B
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 1 juni 2025 @ 17:45:28 #251
485843 crew  Jippie
pi_217821651
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:26 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Duidelijk, dus alle posts waarin filmpjes van fpv drones in actie worden getoond met een een biiieeeem gaan ook weg?

(Leve het totaal niet te volgen beleid hier :') )
Bloedige beelden gaan sowieso weg.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 1 juni 2025 @ 17:53:37 #252
485843 crew  Jippie
pi_217821745
quote:

[..]
Sorry, ik heb de woorden van Straatcommando. verkeerd begrepen. Ik had je bericht gewoon kunnen laten staan.

Mijn welgemeende excuses :@
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 1 juni 2025 @ 17:56:09 #253
485843 crew  Jippie
pi_217821781
Het verzoek tot een impeachment kan worden gestuurd naar forum@fok.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')