quote:-Fatsoenlijke OP maken
-Liefst met NL-bron.. zo niet, vertel dan ff uitgebreid waar het over gaat en waar je over wil discussiëren
en niet gewoon 2 regels kopiëren en dan ff "lullig" typen ofzo.
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al (nooit genoeg) een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen- autochtonen-allochtonen zijn kut', islam is geen europa en ' Trump moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Ook GEEN PREMIUM ARTIKELEN kopiëren en plakken aangezien dat niet is toegestaan en niet iedereen tot die bronnen toegang heeft om te zien of de berichten accuraat zijn. Zoek een bron via een alternatieve route aub!
Premium artikelen uploaden naar alternatieve websites is niet toegestaan en kan je een ban opleveren.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonnegod je dan bant, neemt zienderogen toe(al is yvonne verder wel gewoon aardig en werkt deze tekst stigmatiserend).
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modblackpetes
Verder geldt voor alle topics onder andere:quote:Let wel: Aan topicstarters
Als je zo nodig in NWS (op een Nederlands Forum) een topic in het Engels wilt openen met een onderwerp uit het buitenland, dan kun/moet je wel even wat meer je best doen.
-Zorg dat de titel van je topic de lading dekt, zo niet, dan heb je kans dat het topic al op slot gaat
-Vertaal even wat er in het artikel staat - niet iedereen kan Engels - dus leg uit wat er staat, doe dit op waarheid - dat hoeft geen A4'tje maar ook niet in één zin. Leg gewoon uit wat er aan de hand is.
-Kom met een stuk eigen inbreng - waar wil je over discussiëren, wat is er zo belangrijk waarom we hier over kunnen praten? Doe dat niet met racistische opmerkingen, onderbuik of sneren richting anders denkenden of gelovigen.
-Indien je als TS constant topics opent met een bepaalde gedachte, strekking of onderwerp zal dat gevolgen hebben voor hoe andere users jouw inbreng zien. Dat is logisch. Accepteer dat. Wie kaatst, kan de bal verwachten. Pittige discussies mogen, accepteer als TS dat je lastige vragen kunt krijgen en zorg ervoor dat je in je eigen topic ook antwoorden geeft.
-Last but not least: Blijf netjes, behandel de users in jouw topic met respect en wordt niet persoonlijk.
Verder
-Sneren richting de TS kunnen achterwege blijven, iedereen op Fok heeft het recht topics te openen, ook als het 'weer' een topic is over bijvoorbeeld Antifa, immigranten of de PVV. Zolang het topic maar voldoet aan de voorwaarden van Fok.
-Ook andere persoonlijke reacties richting andere users of het onderwerp als "gaan we weer, heb je hem weer, daar komt ALT right, ALT Left, weer, kunnen achterwege blijven. Blijf dan lekker weg.
-Andere offtopic zooi hoeft ook niet. Grapje is leuk, maar maak er geen sport van.
-Nutteloze mentions kun je ook weglaten.
-Last but not least: Behandel andere users en de TS met respect, wordt niet persoonlijk.
Ik begrijp het wel, alleen de laatste keer dat het uit de hand liep, was dus wel door iemand die 100% pro Russisch was (en de reacties daarop).quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:32 schreef sp3c het volgende:
zoveel zijn er helemaal niet, 1 of 2 die constant terugkomen als hun kloon is weggegooid
sjvib is een beetje een rare act
en verder zijn het gewoon normale reacties die direct gelabeled worden als roebelhoer omdat ze iets zeggen wat niet 100% oekraine is en weggepest moeten worden door de massa
ik zie vooral de grote meerderheid "normale" users wegpesten omdat ze niet 100% in de pas lopenquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:07 schreef SymbolicFrank het volgende:
Het is ook wel zo, dat er in het geval van de oorlog in Oekraïne een duidelijke schuldige is en die trollen er ook vaak moeite voor doen om te laten zien dat ze Russische patriotten zijn en de lijn van het Kremlin uitdragen. Heel feitenvrij allemaal.
Op zich niet zo gek, want de helft van het plezier zit er natuurlijk in te kijken waar je nog mee weg kunt komen. Dat is natuurlijk het bedenkelijke deel. En het wordt akelig als de meerderheid dat gaat doen. Maar dat levert dan weer wel veel post op, dus ja ...
Vanuit dat standpunt gezien zijn trollen goed voor de omzet. Totdat ze alle "normale" gebruikers wegpesten en het een plaats wordt waar je vooral moet zijn om je extremistische ideeën te dumpen, natuurlijk. Zoals met X aan het gebeuren is.
je mag ook 100% pro Russisch zijn, dat maakt je niet direct een troll of een act of wat dan ookquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:31 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, alleen de laatste keer dat het uit de hand liep, was dus wel door iemand die 100% pro Russisch was (en de reacties daarop).
En ja, de beste manier is om ze te negeren, en rapporteren. Je kan hun onzin wel weerleggen, maar doe dat dan zonder een discussie aan proberen te gaan. Dus geen vragen stellen, niet vragen om bronnen, niet schelden, bijnaampjes of kinderachtige plaatjes en al helemaal niet taggen om ze weer naar het topic te roepen.
Ondanks dat ik het niet eens met hoe de fok policy is gericht op trollen of de overduidelijke vermoeiende acts, is een groot deel van de users ook totaal niet in staat om hier mee om te gaan.
nog zo 1quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:32 schreef C64 het volgende:
Tief die pro Russische trollen gewoon lekker van je forum af in plaats van de boel op slot te gooien.
Er is geen fatsoenlijk medium die geïnteresseerd is in de mening van een stel Poetinpijpers.
Er is een soevereine staat binnengevallen door een dictator, daar zijn geen excuses of verzachtende omstandigheden voor op te werpen.
Dan noem ik het voor de duidelijk even niet pro Russisch, maar pro terreur en oorlogsmisdaden. Je hoeft niet elke mening hetzelfde te behandelen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
je mag ook 100% pro Russisch zijn, dat maakt je niet direct een troll of een act of wat dan ook
dan ben je gewoon pro Russisch
dat kan, ben ik het niet met je eens en daar wil ik dan mee in discussie
niemand is pro terreur en oorlogsmisdaden ... sowieso is misdaden toejuichen niet de bedoeling op fok!quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:34 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dan noem ik het voor de duidelijk even niet pro Russisch, maar pro terreur en oorlogsmisdaden. Je hoeft niet elke mening hetzelfde te behandelen.
Wat Rusland doet is misdadig en terroristisch, ze zijn namelijk een soeverein land binnengevallen en zaaien dood en verderf onder de burgers.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
niemand is pro terreur en oorlogsmisdaden ... sowieso is misdaden toejuichen niet de bedoeling op fok!
Werkelijk? In diverse topics worden hetzij Links, hetzij de Democraten, hetzij pro-Palestina en anti-Gaza-oorlog protesterenden, hetzij de EU op regelmatige basis beschuldigd van precies die sentimenten. Het zou ookm wel leuk zijn als de moderatie daar dan eens in zou ingrijpen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
niemand is pro terreur en oorlogsmisdaden ... sowieso is misdaden toejuichen niet de bedoeling op fok!
nee is niet vreemd maar men draaft door en schelden mag simpelweg nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:41 schreef C64 het volgende:
[..]
Wat Rusland doet is misdadig en terroristisch, ze zijn namelijk een soeverein land binnengevallen en zaaien dood en verderf onder de burgers.
Dat is geen gekleurde mening maar de internationale standaard die men in geciviliseerde delen van de wereld hanteert aangaande dit soort acties.
Het is toch niet vreemd dat mensen boos worden als anderen dat gedrag goed gaan zitten praten of begrip voor op brengen, laat staan openlijk met een dergelijke regime sympathiseren?
ookm schoolmeester?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Werkelijk? In diverse topics worden hetzij Links, hetzij de Democraten, hetzij pro-Palestina en anti-Gaza-oorlog protesterenden, hetzij de EU op regelmatige basis beschuldigd van precies die sentimenten. Het zou ookm wel leuk zijn als de moderatie daar dan eens in zou ingrijpen.
Het is interessant dat je dat op verschillende manieren kunt lezen.:quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie vooral de grote meerderheid "normale" users wegpesten omdat ze niet 100% in de pas lopen
En op je eerdere vraag, zet alsjeblieft Tr's als je iets ziet waarvan je denkt dat het niet onder de policy past.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:47 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het is interessant dat je dat op verschillende manieren kunt lezen.:
De grote meerderheid pest de normale users weg.
De grote meerderheid, de normale users, pest de paar trollen weg.
Iedereen pest de users weg die niet 100% in de pas lopen.
Op Tweakers hebben ze er een echokamer van gemaakt, dat kan ook. Maar het doel van een forum is meestal de discussie. Dus niet: "Welles!" "Nietes!", maar het waarom. Maar dan moet dat wel aangemoedigd worden. Laten we leren van elkaar. Dat geeft op termijn ook de meeste deelnemers.
Dat schelden en op de man spelen kun je toch als moderator aanpakken als het onderdeel vormt van je policy. Valt me toch op hoe bizar vaak men dat hier doet en hoe vaak users dat mogen in vergelijking met andere sites.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee is niet vreemd maar men draaft door en schelden mag simpelweg niet
tijdje terug stelde ik dat ik geen fan was van het bannen van Russische sporters van de olympische spelen enzo ... krijg je gewoon de hele boze meute over je heen vanwege je kremlinroebels
Of op de vrouwquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:55 schreef C64 het volgende:
[..]
Dat schelden en op de man spelen kun je toch als moderator aanpakken als het onderdeel vormt van je policy. Valt me toch op hoe bizar vaak men dat hier doet en hoe vaak users dat mogen in vergelijking met andere sites.
Dat ben je indirect wel als je pro Rusland bent, of je bent feite vrije onzin aan het uitbraken. Beiden moet je niet willen imo.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
niemand is pro terreur en oorlogsmisdaden ...
Dit.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:58 schreef C64 het volgende:
Bedoel is niet alleen dat Rusland topic overal vliegen mensen elkaar in de haren. Als je dat één keer op Reddit of zo doet heb je meteen een permban aan je reet.
Niet dat FOK! Reddit moet worden want daar is ook genoeg mis maar je mag wel iets strenger optreden als mensen super niet respectvol met elkaar om gaan of topics vergallen met persoonlijk gedoe. Zeker als dat onderdeel is van je policy.
Door de hele meute of slechts een enkeling? Ik weet het niet, maar ik heb het gevoel dat je het een tikje aandikt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee is niet vreemd maar men draaft door en schelden mag simpelweg niet
tijdje terug stelde ik dat ik geen fan was van het bannen van Russische sporters van de olympische spelen enzo ... krijg je gewoon de hele boze meute over je heen vanwege je kremlinroebels
Heel toxisch inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:06 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dit.
De giftige sfeer verspreidt zich hier als een olievlek.
Steeds onprettiger om hier te lezen, laat staan dat het (nieuwkomers) uitnodigt om mee te praten.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Werkelijk? In diverse topics worden hetzij Links, hetzij de Democraten, hetzij pro-Palestina en anti-Gaza-oorlog protesterenden, hetzij de EU op regelmatige basis beschuldigd van precies die sentimenten. Het zou ookm wel leuk zijn als de moderatie daar dan eens in zou ingrijpen.
Die signalen krijg ik ook van users die niet meeposten. Als ik dan het deksel van het Oekraïne topic even optil is het enige wat er uit komt schuttingtaal en een rioollucht, totaal niet uitnodigend om mee te praten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:06 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dit.
De giftige sfeer verspreidt zich hier als een olievlek.
Steeds onprettiger om hier te lezen, laat staan dat het (nieuwkomers) uitnodigt om mee te praten.
de hele meutequote:Op woensdag 28 mei 2025 13:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Door de hele meute of slechts een enkeling? Ik weet het niet, maar ik heb het gevoel dat je het een tikje aandikt.
dat proberen we ja maar zoals gezegd in deze reeks valt er simpelweg niet tegenop te moddenquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:55 schreef C64 het volgende:
[..]
Dat schelden en op de man spelen kun je toch als moderator aanpakken als het onderdeel vormt van je policy. Valt me toch op hoe bizar vaak men dat hier doet en hoe vaak users dat mogen in vergelijking met andere sites.
Het is heel simpel je geeft iedereen die loopt te schelden direct een ban van 48 uur. Als je dat consequent toe past zal je zien dat het schelden vanzelf er uit gaat.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat proberen we ja maar zoals gezegd in deze reeks valt er simpelweg niet tegenop te modden
het zijn er teveel en ze gaan te snel uit hun dak en meestal om helemaal niks
dat klinkt heel simpel maar dan moet je er 24/7 bovenop zitten en dat lukt nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:37 schreef C64 het volgende:
[..]
Het is heel simpel je geeft iedereen die loopt te schelden direct een ban van 48 uur. Als je dat consequent toe past zal je zien dat het schelden vanzelf er uit gaat.
Zelfde met op de man spelen, misogynie en openlijke discriminatie en racisme dat kan echt niet wil je het leesbaar en leuk houden voor de rest laat staan nieuwkomers. Het is hier net een digitale vrijstaat atm.
Weer niet waar, zeker?quote:
veel wel, we zullen er ook best veel gemist hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
En die reacties zijn nu allemaal weer verwijderd?
Alleen het gedeelte dat we er niet op ingrijpenquote:
quote:
Geen flauw idee wat gebruikelijk is in dit soort gevallen, maar kan iemand dit bericht verwijderen of Nober er over aanspreken via email ofzo, want dit voegt toch niks toe in Nieuws en achtergronden?quote:
De media heeft er druk mee, was op journaal en in alle kranten. , Verschillende radiozenders hebben afgesproken om op dezelfde tijd hetzelfde nummer van Suzan en Freek te spelen. Kan dat wel impact noemen. Heb niets met hun muziek maar dit is echt dramatisch. Succesvolle concerten, Suzan zwanger en Freek uitgezaaide longkanker op 32 jaar.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoort dit niet eerder in SHO?
NWS / Freek (32) van Suzan en Freek heeft uitgezaaide longkanker
Dit lijkt me nou geen onderwerp dat enorme impact op de Nederlandse samenleving heeft.
Dat is niet haalbaar uit praktisch oogpunt. Er modereren geen bots, alles is ouderwets vakmanschap. En niet elke mod /FA /A is 24/7 aanwezig.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:37 schreef C64 het volgende:
[..]
Het is heel simpel je geeft iedereen die loopt te schelden direct een ban van 48 uur. Als je dat consequent toe past zal je zien dat het schelden vanzelf er uit gaat.
Ik mis mannenhaat/penisnijd in je rijtje.quote:Zelfde met op de man spelen, misogynie en openlijke discriminatie en racisme dat kan echt niet wil je het leesbaar en leuk houden voor de rest laat staan nieuwkomers. Het is hier net een digitale vrijstaat atm.
Flikker toch op man met dit soort ongelofelijke domme naïviteitquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Doe is lief!quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Flikker toch op man met dit soort ongelofelijke domme naïviteit
Nouja, er is hoop ik wel een rode lijn toch?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
je mag ook 100% pro Russisch zijn, dat maakt je niet direct een troll of een act of wat dan ook
dan ben je gewoon pro Russisch
dat kan, ben ik het niet met je eens en daar wil ik dan mee in discussie
Omdat dat terreurorganisaties zijnquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nouja, er is hoop ik wel een rode lijn toch?
Expliciet pro-Russisch zijn kan toch prima verboden worden? Neem aan dat je hier ook niet pro-ISIS of pro-Al Qaeda mag zijn, dus waarom trekken we die lijn niet gewoon door?
Je bent een wegkijker.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:50 schreef sp3c het volgende:
teveel mensen die zich niet kunnen gedragen op een hoop
Wat ik vaak zag was dat er weleens een user langs kwam die kritiek had op het beleid van Zelensky. Vervolgens gaat het 10 pagina's over het aantal roebels dat die user ontvangen heeft en hoe diep de penis van Poetin bij hem zit.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:41 schreef C64 het volgende:
[..]
Wat Rusland doet is misdadig en terroristisch, ze zijn namelijk een soeverein land binnengevallen en zaaien dood en verderf onder de burgers.
Dat is geen gekleurde mening maar de internationale standaard die men in geciviliseerde delen van de wereld hanteert aangaande dit soort acties.
Het is toch niet vreemd dat mensen boos worden als anderen dat gedrag goed gaan zitten praten of begrip voor op brengen, laat staan openlijk met een dergelijke regime sympathiseren?
O jeetje, die wil wat zeggen jongonsquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Flikker toch op man met dit soort ongelofelijke domme naïviteit
En 'in the process' het hele nws forum mee te trekken nu er over 1 van de meeste grote dingen in de wereld niet vrij gesproken kan worden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:55 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Je bent een wegkijker.
Ik mag die Bancioneri of hoe die ook heet ook niet maar je lijkt die persoonlijke vete onterecht veel breder te trekken vanwege hem
Ja nou als je op die toon de deur intrapt doe ik niet mee hoorquote:
Dat wij het nog eens zouden worden over iets vriendquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En 'in the process' het hele nws forum mee te trekken nu er over 1 van de meeste grote dingen in de wereld niet vrij gesproken kan worden.
De uitslag van de poll van afgelopen weekend zegt genoeg.
Ja dan toch lekker niet johquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja nou als je op die toon de deur intrapt doe ik niet mee hoor
Ja...quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:03 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat wij het nog eens zouden worden over iets vriend
🤝
Die keuze is aan jou, je zou een keer kunnrn proberen een normaal argument te formuleren maar ik heb geen zin om als een stel honden tegen elkaar te gaan zitten blaffenquote:
Nee maar weet je, die domme quasi-nonchalante kutact van jou helpt ook helemaal niets.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die keuze is aan jou, je zou een keer kunnrn proberen een normaal argument te formuleren maar ik heb geen zin om als een stel honden tegen elkaar te gaan zitten blaffen
Voegt weinig toe en het helpt ook niet denk ik
Wie is Doe en wasrom is hij/zij lief?quote:
Wat is een wasromquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wie is Doe en wasrom is hij/zij lief?
Ik denk dat die act meer positiefs gedaan voor fok! in de afgelopem week dan jij met je hele posthistorie dus neequote:Op woensdag 28 mei 2025 18:13 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Nee maar weet je, die domme quasi-nonchalante kutact van jou helpt ook helemaal niets.
Maar dan kan die lijn juist nu toch getrokken worden? in 2022 heeft het Europees parlement een resolutttie aangenomene die Rusland aanmerkt als staatssponsor van terrorisme.quote:
Gewoon helemaal niet modereren in dat topic is ook een optie? Het zijn maar kwetswoordjes.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:50 schreef sp3c het volgende:
teveel mensen die zich niet kunnen gedragen op een hoop
Nee dat is geen optiequote:Op woensdag 28 mei 2025 18:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet modereren in dat topic is ook een optie? Het zijn maar kwetswoordjes.
Ik denk dat de meningen daarover sterk verdeeld zijnquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik denk dat die act meer positiefs gedaan voor fok! in de afgelopem week dan jij met je hele posthistorie dus nee
Weet van niks
Kan maar ga ik niet overquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet modereren in dat topic is ook een optie? Het zijn maar kwetswoordjes.
Lolquote:
Alleen dat ik me niet zo gemakkelijk uit de tent laat als jouquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:21 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Haha dit zegt zoveel meer over jou dan over mij
Als jijquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Alleen dat ik me niet zo gemakkelijk uit de tent laat als jou
Maar dat is niet echt iets NWS
Verwar je Raw85 niet met Red_85?quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Alleen dat ik me niet zo gemakkelijk uit de tent laat als jou
Maar dat is niet echt iets NWS
Dat zou je normaal gesproken inderdaad verwachten maar in dit geval zitten zelfs wij op één lijn.quote:
Op zich zijn zowel Poetin, Zelensky, Netanyahu en Ali Khamenei welkom hier om met elkaar in gesprek te gaan zolang ze een beleefde discussie met elkaar kunnen voerenquote:Op woensdag 28 mei 2025 17:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nouja, er is hoop ik wel een rode lijn toch?
Expliciet pro-Russisch zijn kan toch prima verboden worden? Neem aan dat je hier ook niet pro-ISIS of pro-Al Qaeda mag zijn, dus waarom trekken we die lijn niet gewoon door?
Ja dit klinkt allemaal super weldenkend enzo maar het is zo hopeloos naïef. Keer op keer gaan jullie de mist in met als eindresultaat dat het tuig wint van de fatsoenlijken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Op zich zijn zowel Poetin, Zelensky, Netanyahu en Ali Khamenei welkom hier om met elkaar in gesprek te gaan zolang ze een beleefde discussie met elkaar kunnen voeren
Kan wel een ban aanvragen voor crewbash maar dat vind ik altijd zo onnodigquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:40 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Geef zelf even het goede voorbeeld als mod.
Ik illustreert dat iemands politieke voorkeuren geen reden is om ze te weigeren op FOK!quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:06 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja dit klinkt allemaal super weldenkend enzo maar het is zo hopeloos naïef. Keer op keer gaan jullie de mist in met als eindresultaat dat het tuig wint van de fatsoenlijken.
Ach, Jippiequote:Op woensdag 28 mei 2025 19:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik illustreert dat iemands politieke voorkeuren geen reden is om ze te weigeren op FOK!
Nee, maar ik zou denken dat het gebruiken van nws om Russische propaganda en andere walgelijke leugens uit te braken, dat wel zou zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik illustreert dat iemands politieke voorkeuren geen reden is om ze te weigeren op FOK!
Als je van mening bent dat dat zou moeten kun je dit voorstellen via forum@fok.nlquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:18 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou denken dat het gebruiken van nws om Russische propaganda en andere walgelijke leugens uit te braken, dat wel zou zijn.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wie is Doe en wasrom is hij/zij lief?
Dan zou het zijn ‘Doe is cute’ maar dan nog zie ik de relevantie in dit topic niet.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet ik dat nog uitleggen?
Of undercover mods. Niet blauw, maar wel met powers.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ik zie zoveel bagger in dit FB-deel staan, en heb ook maar een poging gedaan om mee te baggerenquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan zou het zijn ‘Doe is cute’ maar dan nog zie ik de relevantie in dit topic niet.
Altijd weer dezelfde dooddoener. Te pas en te onpasquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je van mening bent dat dat zou moeten kun je dit voorstellen via forum@fok.nl
Mods lurken vaak genoeg mee.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of undercover mods. Niet blauw, maar wel met powers.
Doe EENS. NIET doe isquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan zou het zijn ‘Doe is cute’ maar dan nog zie ik de relevantie in dit topic niet.
Don’t tell me. Tell her!quote:
Waarom is dat een dooddoener, wel eens geprobeerd?quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Altijd weer dezelfde dooddoener. Te pas en te onpas
Kun je mij dan even uitleggen wat er staat op die persoonlijke aanvallen die het HELE Fok! forum naar beneden trekken? Anders dan een notitie en het verwijderen van wat posts? Want daar zit hem de crux. Er is wel beleid maar het is niet te doen om het te handhaven, is dat uiteindelijk het hoge woord wat er nu uit komt?quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waarom is dat een dooddoener, wel eens geprobeerd?
Mods kunnen niets veranderen aan de policy regels. Users die graag wijzigingen zien in de policy moeten toch echt met het hogere FOK!-management in gesprek gaan of er iets kan worden aangepast.
Inmiddels ben ik om die reden ook een niet meer mee-postende user en steeds minder een actieve user.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die signalen krijg ik ook van users die niet meeposten. Als ik dan het deksel van het Oekraïne topic even optil is het enige wat er uit komt schuttingtaal en een rioollucht, totaal niet uitnodigend om mee te praten.
En die tendens zie je steeds meer. Onthoud dat users her forum en de inhoud maken. Niet wij.
Ja dat is echt zo, als je steeds maar mee gaat posten met ruzie makende gasten ga je vanzelf ook chagrijnig worden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik om die reden ook een niet meer mee-postende user en steeds minder een actieve user.
Het gaat niet meer alleen om het Oekraïne topic. Ook -om maar een voorbeeld te noemen- Nieuws is ervan doordrenkt. Op de man spelen, nare sneren maken zonder dat het nog over het topic gaat. Telkens dezelfde sujetten.
En ik zie sommige mods daar net zo hard aan meedoen. Zal geen namen noemen. Het nare is, ik snap het ook nog. Als je hier langer meeleest, word je vanzelf chagrijnig.
Weet je, jullie moeten het zelf weten. Maar ik zie dit forum voor een steeds meer select gezelschap worden. Ik vind dat jammer, het was ooit een leuke plek. Dit is goed bedoelde feedback, wilde het meegeven.
En onthoud dat jullie hier de regels maken. Niet wij.
Dit.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:18 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou denken dat het gebruiken van nws om Russische propaganda en andere walgelijke leugens uit te braken, dat wel zou zijn.
Helaas doen de mods daar net zo goed aan mee en wordt alles wat je daarover meld gewoon afgedaan.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:55 schreef C64 het volgende:
[..]
Zie jij die post nog dan? Oprechte vraag, want die heb al verwijderd.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Prachtig voorbeeld:
de_boswachter in NWS / Twee kinderurnen gestolen van begraafplaats in Leusden
Dus de Russische trollen hebben hun zin als het topic gesloten wordt waar ze hier hun propaganda zogenaamd ongehinderd mogen spuien?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
En daar valt prima op actie te ondernemen. Ze zijn zelfs overduidelijk.
Kan het topic wel stukgetrolled zijn, maar dat is juist waar trollen op uit zijn.
Mooi man. Hun zin gegeven.
Dat vind ik onvergefelijk.
Zucht....quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:42 schreef sp3c het volgende:
Het klopt an sich wel als je er vanuit gaat dat de trollen die het topic vallundig om zeep hielpen niet in het russische kamp zitten
Anders niet heel logisch nee
Vrij simpel. In dat centrale topic werden hun leugens en getrol vrij snel doorgeprikt. En het was er natuurlijk veel te kritisch over Rusland. Het is veel interessanter om allerlei losse topics te hebben om stukjes desinformatie los te laten op de lezers.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:31 schreef 03f het volgende:
[..]
Dus de Russische trollen hebben hun zin als het topic gesloten wordt waar ze hier hun propaganda zogenaamd ongehinderd mogen spuien?
Hoe is dat logisch?
Jij noemt in het Israël topic continu iedereen die een millimeter van jouw mening afwijkt pro genocide. Ik denk dat jij ook nieuwe users afschrikt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Helaas doen de mods daar net zo goed aan mee en wordt alles wat je daarover meld gewoon afgedaan.
Zoals hier in FB alles ook maar lacherig of zelfs beledigend afgedaan wordt.
Zoals je zelf al zegt wordt hier posten voor de normale user steeds minder aantrekkelijk. Op een enkele subforum na waar mensen zich nog gedragen, inclusief de mods.
Nieuwe users zullen vast snel verdwijnen idd.
Je denkt er iets te diep over na.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Vrij simpel. In dat centrale topic werden hun leugens en getrol vrij snel doorgeprikt. En het was er natuurlijk veel te kritisch over Rusland. Het is veel interessanter om allerlei losse topics te hebben om stukjes desinformatie los te laten op de lezers.
Je ziet dat nu alweer gebeuren en de trollen volop genieten van hun “overwinning”…
Oh er kunnen ook andere redenen zijn. Ze zijn in elk geval zichtbaar blij met hun “overwinning”.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je denkt er iets te diep over na.
Dat het Israël-Hamastopic nog niet gesloten is...Is voor mijn gevoel 100 keer zo erg als het Oekraïne-topicquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij noemt in het Israël topic continu iedereen die een millimeter van jouw mening afwijkt pro genocide. Ik denk dat jij ook nieuwe users afschrikt.
Daar worden mensen die kritisch zijn op Israël netjes geband. Gaat prima dus.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:13 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Dat het Israël-Hamastopic nog niet gesloten is...Is voor mijn gevoel 100 keer zo erg als het Oekraïne-topic
Wat een onzin. Zelfs Hamasspreekpop Slayage heeft daar maandenlang gepost.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar worden mensen die kritisch zijn op Israël netjes geband. Gaat prima dus.
Niks mis mee met kritisch zijn op Israël, me dunkt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als feiten benoemen, en onderbouwd, al niet mag?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:45 schreef JellyBelly. het volgende:
Dat oeverloos genocide-geroep blijft wel gewoon doorgaan. Het maakt het topic inmiddels onleesbaar. Inclusief de posts van Howard.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hou op man.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als feiten benoemen, en onderbouwd, al niet mag?
Maar idd de posts van Howard met zijn haat tegen moslims en geen onderbouwing zijn het ergst.
En geen kritiek hebben op Israël lijkt mij juist veel erger.
[..]
Geef eens voorbeelden van wat niet mag dan? Je roept een hoop maar onderbouwt het niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als feiten benoemen, en onderbouwd, al niet mag?
Maar idd de posts van Howard met zijn haat tegen moslims en geen onderbouwing zijn het ergst.
En geen kritiek hebben op Israël lijkt mij juist veel erger.
[..]
Heb jij eigenlijk wel een pedagogisch diploma om deze job uit te oefenen?quote:
Ik krijg eens per jaar therapie vergoed.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel een pedagogisch diploma om deze job uit te oefenen?
Bij de meeste blauwen vraag je je af of ze zelfs maar een veterstrik diploma hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel een pedagogisch diploma om deze job uit te oefenen?
Zegt de man die niet eens weet te antwoorden op een quote.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bij de meeste blauwen vraag je je af of ze zelfs maar een veterstrik diploma hebben.
Fijn weekend trouwens.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zie jij die post nog dan? Oprechte vraag, want die heb al verwijderd.
Ik vond het een vrij stomme vraag. Je kunt namelijk geen bericht linken als het verwijderd is.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zegt de man die niet eens weet te antwoorden op een quote.
[..]
Fijn weekend trouwens.
Er is recent iets veranderd op gebied van het verwijderen van posts, maar wees vooral niet gehinderd door enige kennis van zaken voor je zo'n toon aanslaat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vond het een vrij stomme vraag. Je kunt namelijk geen bericht linken als het verwijderd is.
Zou ik ook doen als iemand jouw opmerkingen serieus blijft nemen en de tijd neemt voor een fatsoenlijk antwoordquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bij de meeste blauwen vraag je je af of ze zelfs maar een veterstrik diploma hebben.
Lekker maatje, hoop dat het smaakt. Flink veel peper toevoegenquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:16 schreef Mikeytt het volgende:
Is er trouwens wel zicht op wanneer het Rusland-Oekraïne topic eventueel weer open kan, of is dit een permanent iets?![]()
Nu ff Surinaamse bami maken
Peper??quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lekker maatje, hoop dat het smaakt. Flink veel peper toevoegen
Ik vrees het laatste. Andere Oekraïne topics worden nu ook zonder uitleg dicht gegooid:quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:16 schreef Mikeytt het volgende:
Is er trouwens wel zicht op wanneer het Rusland-Oekraïne topic eventueel weer open kan, of is dit een permanent iets?
We zijn er nog mee bezigquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vrees het laatste. Andere Oekraïne topics worden nu ook zonder uitleg dicht gegooid:
NWS / Geen beperkingen meer voor langeafstandswapens Oekraïne
vind je het gekquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Andere Oekraïne topics worden nu ook zonder uitleg dicht gegooid:
Rusland is volgens Nederland een sponsor van terreur. Daaraan horen consequenties te zitten waaraan ook de crew van dit forum zich dient te houden. Volgens mij doen jullie dat niet. Waarom staat de crew de verdediging van zulke regimes toe?quote:
Volgens mij moet jij wat vakantieuren opnemen en een paar dagen Preston Palace pakken vriendquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zag doxing of een poging daartoe en ik heb echt de puf niet meer om
[ afbeelding ]
door dezelfde bagger te moeten waden.
Vakantie in Almelo kan onmogelijk ontspannend zijnquote:
Er wordt daar in ieder geval geen discussie over Rusland of Oekraine gehoudenquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vakantie in Almelo kan onmogelijk ontspannend zijn
Ik denk dat ik slechter terugkom van Preston Palace dan dat ik er in gaquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij wat vakantieuren opnemen en een paar dagen Preston Palace pakken vriend
Niet met ons hoor!quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik slechter terugkom van Preston Palace dan dat ik er in ga
Geen idee wie jij bent maar als we kamers gaan delen lig jij bij Straathoquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:34 schreef JellyBelly. het volgende:
1 van de laatste doelen van mijn leven is toch wel Preston Palace met Aberkullie![]()
Wij weten wat leuk is
@:straatpaleis. mag ook mee
Je vergat de puntquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:36 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent maar als we kamers gaan delen lig jij bij Straatho
City Hotel Scheveningenquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij wat vakantieuren opnemen en een paar dagen Preston Palace pakken vriend
Het is hier geen slowchatquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
City Hotel ScheveningenDaar denken ze aan de details, zoals een mooi kunstwerk aan de muur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is hier geen slowchatquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
City Hotel ScheveningenDaar denken ze aan de details, zoals een mooi kunstwerk aan de muur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onbeperkt frikandellen en kipnuggets afslaanquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:49 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Alleen als je meegaat naar Preston Palace.
Ik kan me eigenlijk bij het hele verdienmodel niks bij voorstellen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onbeperkt frikandellen en kipnuggets afslaan
De meeste mensen krijgen niet meer dan 2 gore frikandellen binnen en vullen zichzelf helemaal met patatquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:54 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk bij het hele verdienmodel niks bij voorstellen.
Hoe dan?
Je weet zelfs een topic te verpesten wat je nieteens zelf begonnen bentquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De meeste mensen krijgen niet meer dan 2 gore frikandellen binnen en vullen zichzelf helemaal met patat
weet ik veel joh ik zal het ministerie van buza een mailtje sturen om te vragen hoe het precies zitquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Rusland is volgens Nederland een sponsor van terreur. Daaraan horen consequenties te zitten waaraan ook de crew van dit forum zich dient te houden. Volgens mij doen jullie dat niet. Waarom staat de crew de verdediging van zulke regimes toe?
https://en.wikipedia.org/wiki/State-sponsored_terrorism#Russia_(1990_onwards)
https://www.politico.eu/a(...)-ukraine-nato-cyber/
Hier een alternatief artikel van AT5: 'Amsterdam 750 jaar: een boek cadeau voor alle 60.000 basisschoolleerlingen'quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:29 schreef Jippie het volgende:
Premium artikel - > slotje
@:HowardRoark staat er niets over bij AT5 etc? Dan kan ik het aanpassen.
Heeft Nieuws van de dag nog geen eigen website?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:37 schreef HowardRoark het volgende:
Mbt dit topic: NWS / Kritiek op inclusief kinderboek 'Feest in Amsterdam'
[..]
Hier een alternatief artikel van AT5: 'Amsterdam 750 jaar: een boek cadeau voor alle 60.000 basisschoolleerlingen'
Wat wellicht gecombineerd kan worden met deze tweet van het 'Nieuws van de Dag' (SBS6). Dat dekt de lading op een goede manier en openbaar beschikbaar, dus geen betaalmuur.
Zo te zien is er inmiddels al een topic over dit wereldschokkende onderwerp met een geldige bron:quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heeft Nieuws van de dag nog geen eigen website?
Kruip zo achter mijn Pc, zal het dan aanpassen. Mobiel is tekst vervangen in OP te veel gepriegel.
Hallo met het ministerie van buitenlandse Zakenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel joh ik zal het ministerie van buza een mailtje sturen om te vragen hoe het precies zit
nee ik dacht meer minder fok!kigquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hallo met het ministerie van buitenlandse Zaken
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
In afwachting van uw reactie,
straatcommando.
Volgens mij wel, vind het lullig om nou het topic van Howard dicht te laten dus ga die van jou zo sluiten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:06 schreef Mikeytt het volgende:
Kost het heel veel tijd om topics samen te voegen?
Prima!quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo te zien is er inmiddels al een topic over dit wereldschokkende onderwerp met een geldige bron:
NWS / Annabel Nanninga compleet over de zeik om kinderboek met bruine kids
Ahh ja, dat is ook wel prima.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, vind het lullig om nou het topic van Howard dicht te laten dus ga die van jou zo sluiten.
Kan wel jouw OP toevoegen aan dat andere topic.
@:HowardRoark had hem eerder geopend maar met premium bron.
Oh, wilde net jouw topic opengooien en dat van MikeyTT sluiten, dus gewoon jouw tp[ic dicht laten?quote:
Ik schat zo in dat hij in de wacht wordt gezetquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hallo met het ministerie van buitenlandse Zaken
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
In afwachting van uw reactie,
straatcommando.
Nee, lijkt mij geen goed plan om allerlei onderwerpen maar in verzameltopics te plaatsen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ahh ja, dat is ook wel prima.
Ging eigenlijk over wat andersZie best vaak nieuws over Faber langskomen. Wellicht was het een idee om een algemeen immigratiebeleid of Faber topic te hebben
Ja, één topic is genoeg, dus laat die van MikeyTT maar open. Het artikel dat hij heeft gepakt is weliswaar van een heel ander perspectief (Joop), maar dat is prima en biedt ook genoeg mogelijkheden dit onderwerp verder te bespreken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh, wilde net jouw topic opengooien en dat van MikeyTT sluiten, dus gewoon jouw tp[ic dicht laten?
Helemaal primaquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, één topic is genoeg, dus laat die van MikeyTT maar open. Het artikel dat hij heeft gepakt is weliswaar van een heel ander perspectief (Joop), maar dat is prima en biedt ook genoeg mogelijkheden dit onderwerp verder te bespreken.
quote:
Rly?quote:
Je bedoelt hierom?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:27 schreef 2172619626795 het volgende:
2172619626795 in NWS / Annabel Nanninga compleet over de zeik om kinderboek met bruine kids#2
Jammer dat jullie @:mikeytt de makkelijke uitweg geven.
Dit is alom bekend. MickeyTT liegt alles aan elkaar dus het heeft geen meerwaarde om dit verder nog te belichten. Discussieren met hem heeft ook geen zin. Hij is zowel een VVD'er als een Groenlinkser. Zowel man als vrouw. Pro Rusland als pro Ukraine.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:58 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe bestaat het dan dat je je als forum laat misbruiken als uithangbord voor dit gedrag?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt hierom?
[..]
Dit is alom bekend. MickeyTT liegt alles aan elkaar dus het heeft geen meerwaarde om dit verder nog te belichten. Discussieren met hem heeft ook geen zin. Hij is zowel een VVD'er als een Groenlinkser. Zowel man als vrouw. Pro Rusland als pro Ukraine.
Zo iemand als hij compleet faliekant op zijn bek laten vallen als de gelegenheid zich voordoet, en er niet op het laatst nog een kussentje onder schuiven, is wat ik gedaan zou hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:49 schreef sp3c het volgende:
Met NWS en/of Nanninga heeft het iig geen drol te maken dus ik weet noet wat wij met die discussie aanmoeten
Ongelooflijk dat deze persoon niet volledig verwijderd is van het forum. Is dit een technisch probleem of een beleidskeuze?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt hierom?
[..]
Dit is alom bekend. MickeyTT liegt alles aan elkaar dus het heeft geen meerwaarde om dit verder nog te belichten. Discussieren met hem heeft ook geen zin. Hij is zowel een VVD'er als een Groenlinkser. Zowel man als vrouw. Pro Rusland als pro Ukraine.
Lekker makkelijk. Ondertussen gaat een figuur met aantoonbaar ziekelijk gedrag onbelemmerd verder met zijn polarisatie ten koste van serieuze discussiefora.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:52 schreef sp3c het volgende:
Joh dit zijn stokoude koeien man, lekker belangrijk
De topics die hij opent gaan gewoon over allerlei serieuze maatschappelijke nieuws onderwerpen. Ook gaat hij daar serieus en beleefd de discussie aan. Daar kunnen andere users nog wat van leren.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:04 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
NWS is een serieus fora toch? Daar refereer ik toch aan?
Niet zo serieus dat ik als NWSmod een ban ga aanvragen voor iets wat 4 jaar geleden in KLB is gebeurt, daar heb ik echt geen tijd voor hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:04 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
NWS is een serieus fora toch? Daar refereer ik toch aan?
Prima joh, bewust negeren waar ik het eigenlijk over heb.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niet zo serieus dat ik als NWSmod een ban ga aanvragen voor iets wat 4 jaar geleden in KLB is gebeurt, daar heb ik echt geen tijd voor hoor
Lolquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De topics die hij opent gaan gewoon over allerlei serieuze maatschappelijke nieuws onderwerpen. Ook gaat hij daar serieus en beleefd de discussie aan. Daar kunnen andere users nog wat van leren.
Lees je überhaupt mee in het fora waar je moderator bent? Het gepolariseer en wegzetten van hele groepen middels aantoonbaar de meest hypocriete positie waar hij zich maar in kan begeven. En wanneer hem een spiegel wordt voorgehouden voor zijn giftige gedrag ontwijken als “heb je een samenvatting?”. En als puntje bij paaltje komt omdat iemand anders (terecht allicht) een off-topic draadje begint, het gehele topic sluiten en hem ervoor behoeden verantwoording te nemen voor zijn gedrag. Waarom krijgt hij deze ruimte van jullie? Waarom zijn jullie zo laf om hem niet aan te pakken?quote:
Jammer.quote:
Als je dit op basis van je emoties absorbeert en klaarblijkelijk niet over de inhoud weet te rationaliseren, zou je je kunnen afvragen of je niet anders in je rol als moderator zou moeten staan.quote:
Kunnen dit soort users niet een apart icoontje (een drolletje of zo) achter hun gebruikersnaam krijgen zodat de onzin- en trollusers beter herkenbaar zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt hierom?
[..]
donequote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:37 schreef CarbonC het volgende:
NWS / Annabel Nanninga compleet over de zeik om kinderboek met bruine kids
NWS / Annabel Nanninga compleet over de zeik om kinderboek met bruine kids#2
Mogen aan elkaar geknoopt worden.
Medium rare >quote:
dat is toch niet hetzelfde domme jongenquote:
Daarom staat het tekentje er ook achter dat medium rare > well done overstijgtquote:
je moet niet interessant gaan doen tegen mij want ik ben helemaal gekquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom staat het tekentje er ook achter dat medium rare > well done overstijgt
Oke Erik-Janquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet niet interessant gaan doen tegen mij want ik ben helemaal gek
helemaal gek
er is geen bruine man ter wereld die erik-jan heet ooitquote:
Wat leuk. Mijn vader heette ook Hans.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:25 schreef sp3c het volgende:
mijn broer heette erik-hans
komt wel dichtbij maar het is nog steeds geen erik-jan
Ik ben echt gaan zoeken en dit was de Erik Jan die het meest bruinachtig is.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is geen bruine man ter wereld die erik-jan heet ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ben echt gaan zoeken en dit was de Erik Jan die het meest bruinachtig is.ja deze was een paar tinten bruinerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Hier erger ik me ook dood aan. Het is toch volkomen duidelijk dat users als Mickey, maar ook die phmpstyle oid, totaal niet uit zijn op een oprechte discussie, maar hier enkel zijn om de boel op te naaien? Ik blijf het ook onzin vinden dat de users die daar op reageren volgens @sp3c het probleem zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:20 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Prima joh, bewust negeren waar ik het eigenlijk over heb.
De een zit hier in zijn vuistje lachend mee te lezen hoe hij zich kan verschuilen achter moderators zoals jij en op jouw beurt verschuil je je weer achter het beleid wat jouw eilandje NWS overstijgt.
Een lafbekkenhouding vind ik het. Precies de houding waar bloedzuigers als @:mikeytt misbruik van weten te maken.
En notabene wordt dit ook binnen jullie team zo ervaren. “De ruimte voor dit gedrag wordt hem geboden dus die ruimte zal hij nemen. Mogen we niets aan doen.”
En nee ik ga niemand voor de bus gooien. Hopelijk wordt dit hypocriete gedrag intern nog eens goed besproken.
jawel maar uiteindelijk moeten ze er zijn voor de policy en dat is ondergeschikt aan wat ze zelf denken over hoe of wat dan ook/quote:
Is het niets voor jou om mod te zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
jawel maar uiteindelijk moeten ze er zijn voor de policy en dat is ondergeschikt aan wat ze zelf denken over hoe of wat dan ook/
objectief beoordelen dus volgens policy.
ik denk er zijn aantal niet geschikt voor of kunnen dat niet zonder hun eigen mening mee te laten wegen. en dat is niet die bedoeling an een mod.
ik zou dat zo wel kunnen denk.... maar heb er ff geen tijd voor nu. mss later ooit.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou dat zo wel kunnen denk.... maar heb er ff geen tijd voor nu. mss later ooit.
Moest meteen aan deze vrouw denken. Echt een aanrader om te kijken. Deze vrouw faked ook kanker en nog veel meer dingen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt hierom?
[..]
Genoeg zwarte pietenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:24 schreef sp3c het volgende:
ook geen piet maar dat is een ander onderwerp
Wat denk je van Piet Wortel en Piet Bolwerk ?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:24 schreef sp3c het volgende:
ook geen piet maar dat is een ander onderwerp
Dat is dan ook niet wat ik zeg, users die normaal reageren zijn nooit het probleemquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hier erger ik me ook dood aan. Het is toch volkomen duidelijk dat users als Mickey, maar ook die phmpstyle oid, totaal niet uit zijn op een oprechte discussie, maar hier enkel zijn om de boel op te naaien? Ik blijf het ook onzin vinden dat de users die daar op reageren volgens @:sp3c het probleem zijn.
Kijk, het hele punt is dat we het simpelweg niet weten. Als je kijkt naar MickeyTT bijv. lijkt het mij aannemelijk dat hier een eenzaam persoon met heftige problematieken achter zit. Echter zolang hij gewoon de ruimte benut die hij krijgt is het prima, gaat hij over de schreef dan zijn wij er om die lijn te bewaken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hier erger ik me ook dood aan. Het is toch volkomen duidelijk dat users als Mickey, maar ook die phmpstyle oid, totaal niet uit zijn op een oprechte discussie, maar hier enkel zijn om de boel op te naaien? Ik blijf het ook onzin vinden dat de users die daar op reageren volgens @:sp3c het probleem zijn.
Van een aantal users op verschillende subfora is het overduidelijk dat ze met een act bezig zijn, daar mag de policy best wel wat strakker op gehandhaafd worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kijk, het hele punt is dat we het simpelweg niet weten.
Punt is alleen dat dat lastig objectief te maken is dus waar trek je de grens? Wanneer en hoe bewijs je dat iemand een act opvoert? Bijvoorbeeld een Bansheeboy, SCJVB, Starhopper, MikeyTT.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Van een aantal users op verschillende subfora is het overduidelijk dat ze met een act bezig zijn, daar mag de policy best wel wat strakker op gehandhaafd worden.
Je bedoelt dat jij en andere users blijkbaar een stempel van man of vrouw op me plaatsen zonder dat ik hier een uitspraak over doe?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap dat het raar klinkt dat hij soms een man is en soms een vrouw naar gelang het onderwerp
Dank voor het melden, heb maar gelijk de grote schoonmaak gedaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Goedemiddag. Als iemand tijd heeft misschien even vegen in het topic over het drugsgebruik van Musk?
Een aantal users schelden elkaar echt verrot.
NWS / Musk 'nam ketamine, ecstasy en paddo's' tijdens adviseurschap Trump
Thanks alvast
Vanwege een 'doodswens' voor Russische soldaten.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:32 schreef JopieKlaassen het volgende:
Waarom is mijn post van gisterenavond verwijderd uit het Oekraïne topic?
Dat mag niet meer uitgesproken worden? Ben je serieus?quote:Op zondag 1 juni 2025 13:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vanwege een 'doodswens' voor Russische soldaten.
Yep, dit om de sfeer in dat topic te verbeteren.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dat mag niet meer uitgesproken worden? Ben je serieus?
Ik had het vrij duidelijk over Russische soldaten, niet over Russen in het algemeen.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:08 schreef Raw85 het volgende:
Alle Russen doodwensen lijkt me inderdaad veel te ver gaan maar Russische soldaten kiezen er doorgaans toch echt zelf voor om te vechten en Oekraïners dood te willen schieten.
Russische soldaten of Russen of huurlingen, doodswens voor mensen gaat weg tot nader order.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:09 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik had het vrij duidelijk over Russische soldaten, niet over Russen in het algemeen.
Ik sta daarom dan ook aan jouw kantquote:Op zondag 1 juni 2025 16:09 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik had het vrij duidelijk over Russische soldaten, niet over Russen in het algemeen.
Duidelijk, dus alle posts waarin filmpjes van fpv drones in actie worden getoond met een een biiieeeem gaan ook weg?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Russische soldaten of Russen of huurlingen, doodswens voor mensen gaat weg tot nader order.
Volgens mij biedt de FOK! policy genoeg ruimte om posts zoals die van Jopie niet te hoeven verwijderenquote:voorbeeld van grensgeval
Stel een bericht gaat over een kindermoordenaar en de reactie is 'pik eraf' of 'als het mijn kind was zou ik die gast doodschoppen', dan kan dat als een begrijpelijke reactie gezien worden. In zulke gevallen kunnen we besluiten de posts te laten staan. Wat beslist *niet* kan is wanneer het slachtoffer op dezelfde manier wordt bejegend. Een bericht over een vrouw die verkracht wordt kan niet als reactie krijgen 'zal er zelf wel om gevraagd hebben'. Doet iemand iets heel doms kan een 'eigen schuld'reactie wél weer ok zijn. Bijvoorbeeld als jongeren op een trein staan en door een viaduct worden geraakt. Erg kut voor de ouders, maar het is wel een gevalletje eigen schuld. Word je geslagen door de politie kan dat ook je eigen schuld zijn ('dan had 'ie maar mee moeten werken' is een ontopic reactie op politiegeweld, bijvoorbeeld)
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dat is iets te letterlijk jaquote:Op zondag 1 juni 2025 13:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vanwege een 'doodswens' voor Russische soldaten.
Dat doet niemand hier, dus dat zal het niet zijnquote:Op zondag 1 juni 2025 14:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Yep, dit om de sfeer in dat topic te verbeteren.
Of ik moet @:Straatcommando. te serieus hebben genomen![]()
Bloedige beelden gaan sowieso weg.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:26 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Duidelijk, dus alle posts waarin filmpjes van fpv drones in actie worden getoond met een een biiieeeem gaan ook weg?
(Leve het totaal niet te volgen beleid hier)
Sorry, ik heb de woorden van Straatcommando. verkeerd begrepen. Ik had je bericht gewoon kunnen laten staan.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |