Ik vlieg er naar toe op mijn bezemquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:44 schreef Richestorags het volgende:
In het Israël topic zijn er twee users die continu over pro genocide praten terwijl niemand dat is. Kan daar niet eens tegen opgetreden worden?
"That's in the eye of the beholder"quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dank heksof ben je liever toverfee
vliegen die ook op een bezem?
‘flikkerdeN’ (‘jullie’ is meervoud); ‘postte’ (het werkwoord is ‘posten’, niet ‘posen’, dus de ovt krijgt een extra ‘t’); en ‘überhaubt’ is met een ‘p’.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijk mijn posts zijn soms geflankeerd met een beetje humor en een knipoog. Dank voor het compliment.
Maar met die laatste posts is niks mis. Dat dat topic is ontspoord komt uberhaubt niet eens door mij. Toen jullie dat topic dicht flikkerde poste ik zelf nauwelijks.
In NWS hebben we nieuws of achtergrondartikelen met een recente link. Dat zit je met je topic dus verkeerd in NWS?quote:Op zondag 8 juni 2025 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
@:Jippie
Liever geen nws topic van maken..
Ik wil een brede politieke discussie over de (on)gewenstheid hiervan.
Dacht dat ik die in POL plaatstequote:Op zondag 8 juni 2025 00:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
In NWS hebben we nieuws of achtergrondartikelen met een recente link. Dat zit je met je topic dus verkeerd in NWS?
Prima, maar ik kan je maar garantie geven tot aan de deurquote:Op zondag 8 juni 2025 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dacht dat ik die in POL plaatste![]()
Graag verschuiven naar POL als je wil
Al was het maar omdat het Chivaz verschrikkelijk in zijn hemd zet.quote:Op zondag 8 juni 2025 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
NWS / Feminist onderzoeker: Masculiene mannen zijn terroristen.
Zonde van het gastslotje, ik vond dit best een potent topic.²
We kunnen nog wel spelling/stijl checkers gebruiken op de Frontpage. Dan kun je je naar hartelust uitleven en mij corrigerenquote:Op maandag 9 juni 2025 00:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Energieleveranceirs gaan ook terugleverkosten rekenen #3
Kan iemand even het eerste woord corrigeren? Staat een beetje dom zo.
quote:Op maandag 9 juni 2025 10:52 schreef Discombobulate het volgende:
Wie mod er in het Oekraïne topic? Straatcommando alleen of zijn er ook nog anderen?
Onderschat de powers van Straat niet, maar ik zal er een kijkje gaan nemen.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:52 schreef Discombobulate het volgende:
Wie mod er in het Oekraïne topic? Straatcommando alleen of zijn er ook nog anderen?
Ja, of als het echt getroll is, negeer het dan gewoon. Iets als "don't feed the troll".quote:Op maandag 9 juni 2025 14:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Valt me vaak op dat mensen anderen uitmaken voor troll etc. Pure topicvervuiling. Elke trollpost heeft wel iets van inhoud, denk ik (ben geen ervaringsdeskundige), ga op die inhoud in.²
Absoluut. Ik erger me meer aan "het is een troll" dan de daadwerkelijk trolls van deze en genen.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, of als het echt getroll is, negeer het dan gewoon. Iets als "don't feed the troll".
Zelden treft men op het virtuele slagveld een ridder van het woord die met zoveel vuur, overtuiging en stilistische precisie ten strijde trekt als BansheeBoy. Zijn pen — scherp als een moeraskartelmes, doch gedrenkt in een vat van eloquentie — weet menig draadje op NWS te herscheppen tot een arena van ideologische vernuftigheden.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Valt me vaak op dat mensen anderen uitmaken voor troll etc. Pure topicvervuiling. Elke trollpost heeft wel iets van inhoud, denk ik (ben geen ervaringsdeskundige), ga op die inhoud in.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |