Oh jij weet wat inflatie in toekomst gaat worden? Wie weet Trump nog allemaal gaat doen in de rest van zijn termijn. Of WW3 enzoquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:54 schreef raptorix het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een meerjaren CAO afsluiten met daarin de inflatiecorrectie opgenomen? Dit is nogal vermoeiend.
Natuurlijk niet, maar je kunt het officiële inflatiecijfer gewoon opnemen in de voorwaarden, dat is ook bij heel veel contracten die je afsluit zo.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:57 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Oh jij weet wat inflatie in toekomst gaat worden? Wie weet Trump nog allemaal gaat doen in de rest van zijn termijn. Of WW3 enzo
In de Zaanstreek kennen we de derde pinksterdag al als feestdagquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:58 schreef Gia het volgende:
Allemaal het pinksterweekend met een dag verlengen en lekker naar de camping!!
auto huur, taxi of uber een optie?quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:48 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Jammer ik had net een sollicitatie op vrijdag en heb geen auto
Kijk even naar zijn gebruikersnaamquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
auto huur, taxi of uber een optie?
Van een uitkering?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
auto huur, taxi of uber een optie?
van uitkering naar investering in jezelf. Want hij gaat solliciteren. Dus..quote:
Dat zou kunnen. Persoonlijk een voorstander van. Maar daar zijn zelfs werkgevers geen voorstander van. Want het gaat niet alleen om het loon. Maar vele andere regelingen willen ze natuurlijk ook steeds aan knagen. Het is al een gevecht om zaken te behouden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:54 schreef raptorix het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een meerjaren CAO afsluiten met daarin de inflatiecorrectie opgenomen? Dit is nogal vermoeiend.
En? Ga jij dan nog een geitje kopen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
In de Zaanstreek kennen we de derde pinksterdag al als feestdag
Een bokkie in Purmerend!quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En? Ga jij dan nog een geitje kopen?
Compenseren an sich is niet het probleem. Het probleem is dat sommige bedrijven die compensatie niet kunnen ophoesten en dat andere bedrijven die compensatie makkelijk kunnen ophoesten maar dat vertikken. Altijd lastig in te schatten vanaf de buitenkant wie er gelijk heeft. Eisen de werknemers teveel of zijn de werkgevers te krenterig?quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:12 schreef Alpha0 het volgende:
Belachelijk weer dit. Het hele idee van inflatie is nou net dat je het niet kan compenseren. Was het maar zo makkelijk allemaal.
Wat noem je hoog. Trek de toeslag maar eens er vanaf. Dan valt het reuze mee.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:00 schreef Makamba_ het volgende:
Ik vind de salarissen eigenlijk al verrassend hoog toen ik het net zag.
Echt een prima startsalaris en zeer bovenmodaal doorgroei salaris nog los van de toeslagen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Wat noem je hoog. Trek de toeslag maar eens er vanaf. Dan valt het reuze mee.
Hoe hoog volgens jou?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:00 schreef Makamba_ het volgende:
Ik vind de salarissen eigenlijk al verrassend hoog toen ik het net zag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |