Genoeg zwarte pietenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:24 schreef sp3c het volgende:
ook geen piet maar dat is een ander onderwerp
Wat denk je van Piet Wortel en Piet Bolwerk ?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:24 schreef sp3c het volgende:
ook geen piet maar dat is een ander onderwerp
Dat is dan ook niet wat ik zeg, users die normaal reageren zijn nooit het probleemquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hier erger ik me ook dood aan. Het is toch volkomen duidelijk dat users als Mickey, maar ook die phmpstyle oid, totaal niet uit zijn op een oprechte discussie, maar hier enkel zijn om de boel op te naaien? Ik blijf het ook onzin vinden dat de users die daar op reageren volgens @:sp3c het probleem zijn.
Kijk, het hele punt is dat we het simpelweg niet weten. Als je kijkt naar MickeyTT bijv. lijkt het mij aannemelijk dat hier een eenzaam persoon met heftige problematieken achter zit. Echter zolang hij gewoon de ruimte benut die hij krijgt is het prima, gaat hij over de schreef dan zijn wij er om die lijn te bewaken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hier erger ik me ook dood aan. Het is toch volkomen duidelijk dat users als Mickey, maar ook die phmpstyle oid, totaal niet uit zijn op een oprechte discussie, maar hier enkel zijn om de boel op te naaien? Ik blijf het ook onzin vinden dat de users die daar op reageren volgens @:sp3c het probleem zijn.
Van een aantal users op verschillende subfora is het overduidelijk dat ze met een act bezig zijn, daar mag de policy best wel wat strakker op gehandhaafd worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kijk, het hele punt is dat we het simpelweg niet weten.
Punt is alleen dat dat lastig objectief te maken is dus waar trek je de grens? Wanneer en hoe bewijs je dat iemand een act opvoert? Bijvoorbeeld een Bansheeboy, SCJVB, Starhopper, MikeyTT.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Van een aantal users op verschillende subfora is het overduidelijk dat ze met een act bezig zijn, daar mag de policy best wel wat strakker op gehandhaafd worden.
Je bedoelt dat jij en andere users blijkbaar een stempel van man of vrouw op me plaatsen zonder dat ik hier een uitspraak over doe?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap dat het raar klinkt dat hij soms een man is en soms een vrouw naar gelang het onderwerp
Dank voor het melden, heb maar gelijk de grote schoonmaak gedaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Goedemiddag. Als iemand tijd heeft misschien even vegen in het topic over het drugsgebruik van Musk?
Een aantal users schelden elkaar echt verrot.
NWS / Musk 'nam ketamine, ecstasy en paddo's' tijdens adviseurschap Trump
Thanks alvast
Vanwege een 'doodswens' voor Russische soldaten.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:32 schreef JopieKlaassen het volgende:
Waarom is mijn post van gisterenavond verwijderd uit het Oekraïne topic?
Dat mag niet meer uitgesproken worden? Ben je serieus?quote:Op zondag 1 juni 2025 13:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vanwege een 'doodswens' voor Russische soldaten.
Yep, dit om de sfeer in dat topic te verbeteren.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dat mag niet meer uitgesproken worden? Ben je serieus?
Ik had het vrij duidelijk over Russische soldaten, niet over Russen in het algemeen.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:08 schreef Raw85 het volgende:
Alle Russen doodwensen lijkt me inderdaad veel te ver gaan maar Russische soldaten kiezen er doorgaans toch echt zelf voor om te vechten en Oekraïners dood te willen schieten.
Russische soldaten of Russen of huurlingen, doodswens voor mensen gaat weg tot nader order.quote:Op zondag 1 juni 2025 16:09 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik had het vrij duidelijk over Russische soldaten, niet over Russen in het algemeen.
Ik sta daarom dan ook aan jouw kantquote:Op zondag 1 juni 2025 16:09 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik had het vrij duidelijk over Russische soldaten, niet over Russen in het algemeen.
Duidelijk, dus alle posts waarin filmpjes van fpv drones in actie worden getoond met een een biiieeeem gaan ook weg?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Russische soldaten of Russen of huurlingen, doodswens voor mensen gaat weg tot nader order.
Volgens mij biedt de FOK! policy genoeg ruimte om posts zoals die van Jopie niet te hoeven verwijderenquote:voorbeeld van grensgeval
Stel een bericht gaat over een kindermoordenaar en de reactie is 'pik eraf' of 'als het mijn kind was zou ik die gast doodschoppen', dan kan dat als een begrijpelijke reactie gezien worden. In zulke gevallen kunnen we besluiten de posts te laten staan. Wat beslist *niet* kan is wanneer het slachtoffer op dezelfde manier wordt bejegend. Een bericht over een vrouw die verkracht wordt kan niet als reactie krijgen 'zal er zelf wel om gevraagd hebben'. Doet iemand iets heel doms kan een 'eigen schuld'reactie wél weer ok zijn. Bijvoorbeeld als jongeren op een trein staan en door een viaduct worden geraakt. Erg kut voor de ouders, maar het is wel een gevalletje eigen schuld. Word je geslagen door de politie kan dat ook je eigen schuld zijn ('dan had 'ie maar mee moeten werken' is een ontopic reactie op politiegeweld, bijvoorbeeld)
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dat mag niet meer uitgesproken worden? Ben je serieus?
Dat is iets te letterlijk jaquote:Op zondag 1 juni 2025 13:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vanwege een 'doodswens' voor Russische soldaten.
Dat doet niemand hier, dus dat zal het niet zijnquote:Op zondag 1 juni 2025 14:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Yep, dit om de sfeer in dat topic te verbeteren.
Of ik moet @:Straatcommando. te serieus hebben genomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |