donequote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:37 schreef CarbonC het volgende:
NWS / Annabel Nanninga compleet over de zeik om kinderboek met bruine kids
NWS / Annabel Nanninga compleet over de zeik om kinderboek met bruine kids#2
Mogen aan elkaar geknoopt worden.
Medium rare >quote:
dat is toch niet hetzelfde domme jongenquote:
Daarom staat het tekentje er ook achter dat medium rare > well done overstijgtquote:
je moet niet interessant gaan doen tegen mij want ik ben helemaal gekquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom staat het tekentje er ook achter dat medium rare > well done overstijgt
Oke Erik-Janquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet niet interessant gaan doen tegen mij want ik ben helemaal gek
helemaal gek
er is geen bruine man ter wereld die erik-jan heet ooitquote:
Wat leuk. Mijn vader heette ook Hans.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:25 schreef sp3c het volgende:
mijn broer heette erik-hans
komt wel dichtbij maar het is nog steeds geen erik-jan
Ik ben echt gaan zoeken en dit was de Erik Jan die het meest bruinachtig is.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is geen bruine man ter wereld die erik-jan heet ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ben echt gaan zoeken en dit was de Erik Jan die het meest bruinachtig is.ja deze was een paar tinten bruinerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Hier erger ik me ook dood aan. Het is toch volkomen duidelijk dat users als Mickey, maar ook die phmpstyle oid, totaal niet uit zijn op een oprechte discussie, maar hier enkel zijn om de boel op te naaien? Ik blijf het ook onzin vinden dat de users die daar op reageren volgens @sp3c het probleem zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:20 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Prima joh, bewust negeren waar ik het eigenlijk over heb.
De een zit hier in zijn vuistje lachend mee te lezen hoe hij zich kan verschuilen achter moderators zoals jij en op jouw beurt verschuil je je weer achter het beleid wat jouw eilandje NWS overstijgt.
Een lafbekkenhouding vind ik het. Precies de houding waar bloedzuigers als @:mikeytt misbruik van weten te maken.
En notabene wordt dit ook binnen jullie team zo ervaren. “De ruimte voor dit gedrag wordt hem geboden dus die ruimte zal hij nemen. Mogen we niets aan doen.”
En nee ik ga niemand voor de bus gooien. Hopelijk wordt dit hypocriete gedrag intern nog eens goed besproken.
jawel maar uiteindelijk moeten ze er zijn voor de policy en dat is ondergeschikt aan wat ze zelf denken over hoe of wat dan ook/quote:
Is het niets voor jou om mod te zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
jawel maar uiteindelijk moeten ze er zijn voor de policy en dat is ondergeschikt aan wat ze zelf denken over hoe of wat dan ook/
objectief beoordelen dus volgens policy.
ik denk er zijn aantal niet geschikt voor of kunnen dat niet zonder hun eigen mening mee te laten wegen. en dat is niet die bedoeling an een mod.
ik zou dat zo wel kunnen denk.... maar heb er ff geen tijd voor nu. mss later ooit.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou dat zo wel kunnen denk.... maar heb er ff geen tijd voor nu. mss later ooit.
Moest meteen aan deze vrouw denken. Echt een aanrader om te kijken. Deze vrouw faked ook kanker en nog veel meer dingen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je bedoelt hierom?
[..]
Dit is alom bekend. MickeyTT liegt alles aan elkaar dus het heeft geen meerwaarde om dit verder nog te belichten. Discussieren met hem heeft ook geen zin. Hij is zowel een VVD'er als een Groenlinkser. Zowel man als vrouw. Pro Rusland als pro Ukraine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |